Milý Petrolheade, mě se auto zdá krásný.Netuším, jak jezdí, neb ho a)nemám doma , b) nejsem závodník. Jestli ty víš, že už to není ono jako dřív, tak jo, proč ne, veřím ti. Ale pochybuji, že chyba "sterility" je způsobená motorem.Spíš snahou prodat univerzálnější auto více zákazníkům.Tak mi vyliž. Tvůj Čecháček
Petrolhead: Slysel sem, ze ta kategorie Cechacek se pozna taky podle toho, ze ten clovek je tak omezenej, ze nedokaze prijimat cizi nazor a uz vubec si nedovede predstavit, ze nekdo ma jinej pohled na svet. Viz design. Nedovedu si predstavit nic subjektivnejsiho nez je prave v automotive design. Ale jak rikas sam, Cechacek se muze zblaznit...Ach jo, kdyby nekteri lidi za kazdej blabol dostali cihlu, tak uz maj nekolik rodinnych domu.....
Že zrovna ty někomu píšeš, že je zaujatý.
Ty jsi tady jeden z nejvíc zaujatých kluků, jak něco nemá ve znaku koníka, tak je to křáp a pokud je to ještě k tomu z Německa, tak je to německej šrot bez duše a podobná klukovská klišé.
Přál bych ti tu nudu, sterilitu a odměřenost dnešních BMW zažít na vlastní kůži, abys pořád jen zaujatě nepindal nesmysly o věcech, kterým absolutně nerozumíš.
Tak zrovna coupé od BMW se tváří tradičně "tříprostorově" a pokud se se zadním víkem nezvedá i zadní sklo, není obecně důvod, aby byl sedan tužší, než coupé, naopak.
Přesně. Když se podívám do historie, tak kdyby mnohá Ferrari nebyla červená a neměla koně ve znaku, tak by to člověk bral jako nějaký sporťák, ale nevšímal by si jich. Vždyť některá vypadají jako například Ford Probe nebo Nissan 300ZX a nejsou vůbec ničím zajímavá, natož aby byla hezká. Odmyslete si od Ferrari značku Ferrari a dostanete ne zrovna moc hezké sportovní auto. Takové LaFerrari je poskládaný paskvil, nic víc. A teď tady dostanu mnoho a mnoho mínusů, ale zkuste se na to opravdu podívat nestranně. Nehleďte na značky a na barvu. Představte si všechna auta šedá a uvidíte, že opravdu hezkých Ferrari bylo v historii jen pár. 250GT, Daytona....možná ještě jedno, dvě další.
"Ryzost a nadšení je tentam", je jako napsat, že matka a dítě je tentam..., ale on je to nakonec ten nejmenší (tvůj) problém v rámci (tvé) reakce jako takové.
Nádherný? Vždyť je to vrchol škarednosti, design vůbec nepůsobí jako celek, auto je nevyvážené jako prase...celkově je to příklad toho co se stane, když se automobilka zblázní a leze do * EU - začně dělat odměřené a sterilní stroje, které řidiče izolují od dění a nabízí ''jen'' rychlost a efektivitu. Ryzost a nadšení je tentam, hlavně když to pije jen osm litrů a čecháček se může zbláznit >:D Očividně tenhle přístup u spousty lidí bohužel funguje.
spotřeba 8 na sto je fakt dobrá ale v tom autě zbytečná ;-) navíc asi člověk co si ho koupí to moc řešit nebude. Viděl jsem ho naživo a jde z něj respekt jako z každýho eMka ;-)
Za osm to asi bude jezdit jen s největším sebezapřením >:D , což znamená, že ti bude stačit i kámoš s 1,2 tsi, ale mě spíš zaráží, že ač coupé, vlní se víc než sedan, který působí kompaktnějším dojmem. To bude asi něco špatně.
Jseš zaujatý chudák pokud tohle dokážeš napsat, nezlob se na mě...nebo spíš jen člověk bez vkusu :no:
Na světe není automobilka jako Ferrari, která by se mohla pyšnit tolika krásnými a jízdně povedenými auty, napadá mě ještě Aston Martin, Lamborghini nebo Alfa Romeo. A ohledně toho LaFerrari - věř, že patříš z tý masy lidí co milují auta tak přibližně k těm 10%, kteří na to auto házejí špínu, zbytek to auto po právu obdivuje ;-) Pro mě je to nádhernej stroj, kterej dělá čest svý pokrevní linii (288 GTO, F40, F50 a Enzu) a navíc přidává ještě něco navíc. V mých očích je to zatraceně promyšlený design, který jak lahodí oku nádhernými linkami, tak dělá vše pro perfektní aero bez zbytečných humpoláckých spoilerů a kudrlinek. LaFerrari = ikona. Pokud to někdo auto viděl naživo (já ho viděl 2x), ví o čem mluvím.
BMW dělá už od svého založení strnulý design, který je postaven na trapných ledvinkách. Nejdřív dělali krabice, pak přišly paskvily od Bangla a teď je to rozlítaný směr na všechny strany, vše vrcholí odpornými krabicemi jako je nestvůra X6 a X5, nebo třeba nová M3. Jediná hezká auta byla 507 a M1, zbytek nestál za nic a většina aut byla přeceňovaná jako značka samotná.
Ferrari má spousty klenotů, které navíc k designu přidaly i legendární status a s tím spojené vyjímečné jízdní schopnosti. 250 California, 250 GTO, Dino 246, 250 Testa Rossa, 365 GTB/4 Daytona, 512 Testa Rossa, F355, 288 GTO, 360 Modena, 330 P4, F430, F40, F50, 599 GTB, 599 GTO, Enzo, F12 Berlinetta, 458 Italia/Speciale, LaFerrari - to všechno je síň slávy a dědictví plné nádherných aut. Samozřejmě, že byly i nějaké přešlapy, jako třeba Mondial, 400, nebo třeba FF, ale drtivá většina jsou klenoty. Nepíšu to jako fanatik Ferrari, i když je to samozřejmě srdcová záležitost, ale jako člověk, co miluje auta. Podobně bych tu dokázal naházet seznam aut od Aston Martinu a jiných automobilek, design BMW si ale s vyjímečným designem rozhodně nikdy nespojím.
M4 se v dieselu nedělá, tohle není žádná benzínová verze na ukázku běžný čtyřky s M paket. A jakej je problém mít čtyřku se silným dieselem v automatu? 4er je GTéčko.
Nemyslel jsem konkrétně kombinace type 420xdA v paketu atd., ale to, proč jsi vlastně napsal ten druhej odstavec. Dělá to emkovou trojku a čtyřku horším autem?
zatím jsem to nečetl, ale doufám, že tam nejsou blbosti jako v minulém čísle, kdy u jaguaru d-type burácely karburátory za zády řidiče, ačkoli je motor vpředu
Jezis to jsou kecy, kolik tech klenotu mas doma? Podle toho, jak se vyjadrujes asi moc ne... M3je super auto, na rozdil od tebe jsem ho zkousel a na rozdil od tebe jsem vlastnil i e30 m3 evo3, coz je absolutni modla vsech tech tzv. Pravovernejch. A muzu s naprostym klidem prohlasit, zena dnesni pomery je to fakt veteran s rychlosti srovnatelnou s beznymi modernimi auty se slabsimi motory... on kazdej krici, ale v zivote s tim nejel...
tak si poves na zed dalsi plakat a bez si umejt ruce :-)
Tak, ze je klasicka 3-prostorova karoserie tuzsi nez od toho odvozene coupe nebo cabrio, je prece od nepameti jasna zalezitost. Podle mě, nikdo nevymyslel lepší karoserii, něz je kalsický sedam. Mam zkusenost z MB CLK rok vyroby 1998, pokud ste koukal na Cobru 11, tak je to presno to, co měl André :D...a uprimne, ta karoserie byla jako maslo
kupovat sportove kupe s dieslom v automate .... mi pride troska zvlastne.... mozno asi tak zvlastne ako keby sme do defendera dali motor z hondy s2000 a hura s tym do terenu
Máš potřebu někoho na.sírat? Reagovals na mě, já rozhodně nejsem žádnej bmw fanda, z mých víc než 20 aut mělo vrtuli jen jedno 728i z r.1980. "fanatické reakce" nejčastěji kritizují fanatici.
Končící C 63 AMG byla horší než M3 a stejně to bude i v téhle generaci:-)
Když přijde nová M3 (teď i M4) všude napíšou, jak byla ta předchozí lepší.
No a když pak končí, všude píšou, jaká je to škoda, že končí nejlepší M3:-)
Jestli ho nevidíš na titulce tak zkus brejle. :-)
[odkaz]
B sloupek u trojkových (dnes čtverkových) kupé zůstal zřejmě jako pozůstatek z řady E30 (včetně první M3), kdy kupé suploval dvoudveřový sedan, který má přirozeně tužší karoserii, než klasický čtyřdveřový sedan. Taky proto má zmínka o tom, že: "zrovna coupé od BMW se tváří tradičně "tříprostorově"...", přičemž 4er coupé už má linii střechy splývavější, než většina předchůdců.
[odkaz]
Rozdíl je v tom, že já se nad tím nepohoršuji a nikoho neurážím. Pouze jsem napsal, že se mi Farrari nelíbí a snažím se na design těch aut dívat nestranně. Nemluvím tady o Čecháčcích, chudácích a já nevím o čem všem.
Právě..Končící C 63 AMG byla silná bestie a minulá M3 V8 byla pravý opak. Delikátní a vyvážená..
Tak bych čekal od nové M3/M4 to samé.Obzvláště když nové C 63 bude mít taky turba a podle všeho to nebude taková přetáčivá *** jako ta minulá verze s šestilitrem
No ještě je brzo na nějaké soudy novinky podle pár jizdních dojmů
Já si M4 zkusil a rozhodně bych netvrdil, že se jedná o nějaké sterilní náčiní. Ono to chce ty recenze důrazně filtrovat, Britové nejsou taky žádné božstvo, které má vždy pravdu.
Někdy napíšou recenzi, se kterou se dokážu 100% ztotožnit a někdy píšou kraviny, že kdybych to auto neměl, tak bych jim i věřil a šel o dům dál...
Každopádně se jedná o pozoruhodnou káru.
Lidí, co umí opravdu jezdit už M3 a M4 dávno zkoušeli - viz. britské magazíny, kde se opakuje vesměs stále dokola stejný verdikt - odměřenost a ztráta kontaktu mezi řidičem a podvozkem. Takové sice efektivní, ale tupé náčiní s nevýrazným projevem, kluci si asi vzali lehce inspiraci od GT-R.
Vážený souputníku ;-), nemohu bohužel souhlasit. M4 je jedno z těch BMW, kterým bych po stránce dizajnu nevytkl nic, osobní (statická) zkušenost se žlutým kusem ve Vídni mě přesvědčila, že tady si dali fešáci hodně záležet a takový pohled zepředu je opravdu úchvatný (konečně konstruktéry napadlo nafouknout auto do šířky). Faktem však zůstává, že BMW někdy dovede udělat neskutečné zvěrstvo (viz. "geniální" i8), a stejně tak, že šťouchnutím do BMW se Ti povedlo na sebe přivolat příval jedových slin místních skalních.
Zejména od BMW obecně čekám vyváženost, ne motor ála reaktor a bezmocné házení zadkem při každém přidání plynu (jak třeba právě ta C63 AMG), takže uvidíme, co na M3/M4 řeknou ti, kteří skutečně umí jezdit a ocenit auto téhle kategorie.
Docela by mě zajímalo, jak se tohle aut chová a působí s manuálem.. V téhle kategorii je manuál už něco vyjímečného, tak je škoda že je to všude řízeno s automatem a všude je zmiňováno, jak to má strašně moc krouťáku proti minulé verzi (blik turba)..
Upřimně pokud bych chtěl sedan s automatem a zbytečně velkým množstvím Nm na pálení gum, není nic lepšího než stará C63 AMG s atmosférickou V8.
Od nové M3/M4 bych čekal nějakou tu delikátnost, bezprostřednost, skvělý manuál a všude jen čtu jak je převodovka hladká, motor silný ale v podstatě nezajímavý a má strašně krouťáku..
Víceméně souhlasím ;-) Když jsem tady viděl ten článek a věděl jsem, kolik BMW ovčích fans tady je, nedalo mi to a zkusil jsem je mírně rozladit tím prvním příspěvkem, což zafungovalo víc než dobře a já se nad fanatickými reakcemi celkem dobře bavil. M4 nevypadá špatně, ale moje krevní skupina to rozhodně není. Tím se ale tady nehodlám omlouvat, zvlášť o to víc platí slova adresovaná Egimu.
Tak ja jsem podobnou recenzi ani nevidel. Esmes se tvrdi, ze predchozi generace byl preslap, ze byla moc vymekla. Ja rikam, kazdej at si koupi, co se mu libi. Petrolhead bude mit asi problem, ale muze sikoupit aspon bryndacek...
Ja uz k novinarskejm testum pristupuju s obrovskou rezervou ( a to nemluvim o zdejsich...). Vesmes jsou to lidi, kteri nemaji na vlastni auto, a vlastne ani nevi, jake to je s nim kazdy den zit. Pak plkaj blbosti o tom, jak uz to neni jako e30... kdyz si pak prectete test lamba, tak jim najednou nevadi, ze s autem se vpodstate neda jezdit na hrane, protoze je strasne vysoko... ano pokrok proste nezastavime a kdyz je auto rychle a ma hranu podstatne dal, nebude tak zabavne v bezne dosahovanych rychlostech.. skoda 105 blahe pameti se dala urvat uz v 50km/h, takze to vlastne bylo strasne zabavny auto! Pokud nekdo hleda zabavu a drama, staci si koupit treba mx-5... pak ale neslintejte po rychlejch autech...
Kdybys mě znal, tak víš, že to tak vůbec není. Pravidelně tady vypichuju Porsche 911 GT3, Caymana, líbí se mi AMGčkové mergly jako SLS a SLS Black Series, i když už je pravda, že nové modely nebezpečně utichají a lezou do nebezpečných vod downsizingu, kterých se bojím stejně jako u jiných automobilek. Sakra to je tak pitomé tohle to tvoje profilování, vžyť jedno z mých dvou aut je německé! Kde pořád bereš tu drzost mě jakkoliv napadat - zní to, jako bys všude byl a všechno znal, takové mám nejradši...
Laskavě si uvědom, že jsem jen obyčejný nadšenec, který preferuje určitou sortu značek a typů aut, stejně to máš jistě i ty, tak přestan laskavě užívat výrazů jako zaujatec a zaslepenec.
samozrejme nemozu chybat v nejakej peknej benzinovej verzii na ukazku
a ono sa to nakoniec stejne v realnej praxi bude predavat s dieslom v automate pre paprdov .. rovnako jak octavky rs v diesli s dsg [odkaz] ( vid prva minuta videa, tester to dobre vystihol ) ...