Testy
zatím jsem to nečetl, ale doufám, že tam nejsou blbosti jako v minulém čísle, kdy u jaguaru d-type burácely karburátory za zády řidiče, ačkoli je motor vpředu
samozrejme nemozu chybat v nejakej peknej benzinovej verzii na ukazku
a ono sa to nakoniec stejne v realnej praxi bude predavat s dieslom v automate pre paprdov .. rovnako jak octavky rs v diesli s dsg [odkaz] ( vid prva minuta videa, tester to dobre vystihol ) ...
a ono sa to nakoniec stejne v realnej praxi bude predavat s dieslom v automate pre paprdov .. rovnako jak octavky rs v diesli s dsg [odkaz] ( vid prva minuta videa, tester to dobre vystihol ) ...
No a?
kupovat sportove kupe s dieslom v automate .... mi pride troska zvlastne.... mozno asi tak zvlastne ako keby sme do defendera dali motor z hondy s2000 a hura s tym do terenu
M4 se v dieselu nedělá, tohle není žádná benzínová verze na ukázku běžný čtyřky s M paket. A jakej je problém mít čtyřku se silným dieselem v automatu? 4er je GTéčko.
M4 je jediny model od BMW, na ktorom sa mi to spojenie svetiel s maskou paci.
...ještě, že ta hlasatelka v čt24 má pěkné kozy.
Docela by mě zajímalo, jak se tohle aut chová a působí s manuálem.. V téhle kategorii je manuál už něco vyjímečného, tak je škoda že je to všude řízeno s automatem a všude je zmiňováno, jak to má strašně moc krouťáku proti minulé verzi (blik turba)..
Upřimně pokud bych chtěl sedan s automatem a zbytečně velkým množstvím Nm na pálení gum, není nic lepšího než stará C63 AMG s atmosférickou V8.
Od nové M3/M4 bych čekal nějakou tu delikátnost, bezprostřednost, skvělý manuál a všude jen čtu jak je převodovka hladká, motor silný ale v podstatě nezajímavý a má strašně krouťáku..
Upřimně pokud bych chtěl sedan s automatem a zbytečně velkým množstvím Nm na pálení gum, není nic lepšího než stará C63 AMG s atmosférickou V8.
Od nové M3/M4 bych čekal nějakou tu delikátnost, bezprostřednost, skvělý manuál a všude jen čtu jak je převodovka hladká, motor silný ale v podstatě nezajímavý a má strašně krouťáku..
Zejména od BMW obecně čekám vyváženost, ne motor ála reaktor a bezmocné házení zadkem při každém přidání plynu (jak třeba právě ta C63 AMG), takže uvidíme, co na M3/M4 řeknou ti, kteří skutečně umí jezdit a ocenit auto téhle kategorie.
Lidí, co umí opravdu jezdit už M3 a M4 dávno zkoušeli - viz. britské magazíny, kde se opakuje vesměs stále dokola stejný verdikt - odměřenost a ztráta kontaktu mezi řidičem a podvozkem. Takové sice efektivní, ale tupé náčiní s nevýrazným projevem, kluci si asi vzali lehce inspiraci od GT-R.
Já si M4 zkusil a rozhodně bych netvrdil, že se jedná o nějaké sterilní náčiní. Ono to chce ty recenze důrazně filtrovat, Britové nejsou taky žádné božstvo, které má vždy pravdu.
Někdy napíšou recenzi, se kterou se dokážu 100% ztotožnit a někdy píšou kraviny, že kdybych to auto neměl, tak bych jim i věřil a šel o dům dál...
Každopádně se jedná o pozoruhodnou káru.
Někdy napíšou recenzi, se kterou se dokážu 100% ztotožnit a někdy píšou kraviny, že kdybych to auto neměl, tak bych jim i věřil a šel o dům dál...
Každopádně se jedná o pozoruhodnou káru.
Tak ja jsem podobnou recenzi ani nevidel. Esmes se tvrdi, ze predchozi generace byl preslap, ze byla moc vymekla. Ja rikam, kazdej at si koupi, co se mu libi. Petrolhead bude mit asi problem, ale muze sikoupit aspon bryndacek...
Ja uz k novinarskejm testum pristupuju s obrovskou rezervou ( a to nemluvim o zdejsich...). Vesmes jsou to lidi, kteri nemaji na vlastni auto, a vlastne ani nevi, jake to je s nim kazdy den zit. Pak plkaj blbosti o tom, jak uz to neni jako e30... kdyz si pak prectete test lamba, tak jim najednou nevadi, ze s autem se vpodstate neda jezdit na hrane, protoze je strasne vysoko... ano pokrok proste nezastavime a kdyz je auto rychle a ma hranu podstatne dal, nebude tak zabavne v bezne dosahovanych rychlostech.. skoda 105 blahe pameti se dala urvat uz v 50km/h, takze to vlastne bylo strasne zabavny auto! Pokud nekdo hleda zabavu a drama, staci si koupit treba mx-5... pak ale neslintejte po rychlejch autech...
Ja uz k novinarskejm testum pristupuju s obrovskou rezervou ( a to nemluvim o zdejsich...). Vesmes jsou to lidi, kteri nemaji na vlastni auto, a vlastne ani nevi, jake to je s nim kazdy den zit. Pak plkaj blbosti o tom, jak uz to neni jako e30... kdyz si pak prectete test lamba, tak jim najednou nevadi, ze s autem se vpodstate neda jezdit na hrane, protoze je strasne vysoko... ano pokrok proste nezastavime a kdyz je auto rychle a ma hranu podstatne dal, nebude tak zabavne v bezne dosahovanych rychlostech.. skoda 105 blahe pameti se dala urvat uz v 50km/h, takze to vlastne bylo strasne zabavny auto! Pokud nekdo hleda zabavu a drama, staci si koupit treba mx-5... pak ale neslintejte po rychlejch autech...
Právě..Končící C 63 AMG byla silná bestie a minulá M3 V8 byla pravý opak. Delikátní a vyvážená..
Tak bych čekal od nové M3/M4 to samé.Obzvláště když nové C 63 bude mít taky turba a podle všeho to nebude taková přetáčivá *** jako ta minulá verze s šestilitrem
No ještě je brzo na nějaké soudy novinky podle pár jizdních dojmů
Tak bych čekal od nové M3/M4 to samé.Obzvláště když nové C 63 bude mít taky turba a podle všeho to nebude taková přetáčivá *** jako ta minulá verze s šestilitrem
No ještě je brzo na nějaké soudy novinky podle pár jizdních dojmů
Bmw byla vždy o třídu lepší než mercedes. To se ukazuje dodnes.
AUTO DELOVI BEOGRAD
AUTO DELOVI BEOGRAD
Na světe není automobilka jako Ferrari, která by se mohla pyšnit tolika krásnými a jízdně povedenými auty, napadá mě ještě Aston Martin, Lamborghini nebo Alfa Romeo. A ohledně toho LaFerrari - věř, že patříš z tý masy lidí co milují auta tak přibližně k těm 10%, kteří na to auto házejí špínu, zbytek to auto po právu obdivuje 😉 Pro mě je to nádhernej stroj, kterej dělá čest svý pokrevní linii (288 GTO, F40, F50 a Enzu) a navíc přidává ještě něco navíc. V mých očích je to zatraceně promyšlený design, který jak lahodí oku nádhernými linkami, tak dělá vše pro perfektní aero bez zbytečných humpoláckých spoilerů a kudrlinek. LaFerrari = ikona. Pokud to někdo auto viděl naživo (já ho viděl 2x), ví o čem mluvím.
Ty jsi tady jeden z nejvíc zaujatých kluků, jak něco nemá ve znaku koníka, tak je to křáp a pokud je to ještě k tomu z Německa, tak je to německej šrot bez duše a podobná klukovská klišé.
Přál bych ti tu nudu, sterilitu a odměřenost dnešních BMW zažít na vlastní kůži, abys pořád jen zaujatě nepindal nesmysly o věcech, kterým absolutně nerozumíš.
Laskavě si uvědom, že jsem jen obyčejný nadšenec, který preferuje určitou sortu značek a typů aut, stejně to máš jistě i ty, tak přestan laskavě užívat výrazů jako zaujatec a zaslepenec.
Strašný cancy... 😉
Ferrari má spousty klenotů, které navíc k designu přidaly i legendární status a s tím spojené vyjímečné jízdní schopnosti. 250 California, 250 GTO, Dino 246, 250 Testa Rossa, 365 GTB/4 Daytona, 512 Testa Rossa, F355, 288 GTO, 360 Modena, 330 P4, F430, F40, F50, 599 GTB, 599 GTO, Enzo, F12 Berlinetta, 458 Italia/Speciale, LaFerrari - to všechno je síň slávy a dědictví plné nádherných aut. Samozřejmě, že byly i nějaké přešlapy, jako třeba Mondial, 400, nebo třeba FF, ale drtivá většina jsou klenoty. Nepíšu to jako fanatik Ferrari, i když je to samozřejmě srdcová záležitost, ale jako člověk, co miluje auta. Podobně bych tu dokázal naházet seznam aut od Aston Martinu a jiných automobilek, design BMW si ale s vyjímečným designem rozhodně nikdy nespojím.
tak si poves na zed dalsi plakat a bez si umejt ruce 😄
Btw, oba víme, že jsi jí nejel...opravdu ti stačí půl řádku cizího testu na udělání si vlastního názoru? 😉
Aha, no jo, ona vlastně M3 E46 asi bude ještě více odměřený a sterilní stroj pro čecháčky...
[odkaz]
B sloupek u trojkových (dnes čtverkových) kupé zůstal zřejmě jako pozůstatek z řady E30 (včetně první M3), kdy kupé suploval dvoudveřový sedan, který má přirozeně tužší karoserii, než klasický čtyřdveřový sedan. Taky proto má zmínka o tom, že: "zrovna coupé od BMW se tváří tradičně "tříprostorově"...", přičemž 4er coupé už má linii střechy splývavější, než většina předchůdců.
[odkaz]