hmm, já už jsem rezignoval.
je nás tady pár "ze staré školy"... jinak se to tady hemží placenými roztleskávači - jsem si čím dál tím jestější, že je z toho tady jen další marketingový nástroj. :-(
Citigo dokonce i tady, na vwauto.cz vyhrála rozdílem 9 setin bodu... přičemž 1/2 bodu navíc získala za design.
Ano - za DESIGN!
Tahle krabice od bot dostala 2.0 proti 1.5 hravé C1, která se sice nemusí líbit každému, ale nepochybně je alespoň nějak designově zpracovaná.
Bedna od kitu je prý hezčí... a díky tomu tady i v diskuzi probíhá nekritické chrochtání. :-(
ale to já přece nezpochybňuju...
Já bych si nekoupil ani jedno. V téhle třídě u mě vyhrává Fiat Panda...
Jen jsem si dovolil upozornit, že diskuze se odvíjí v duchu "masakrózního vítěství" Citogo.. a odo vyhrálo o 9 setin... když před tím získalo 50 setin za diskutabilní design.
to raději 250 za toho Fiata, ale dostanu auto s klimatizací, dálkovým centrálem, elektrickýma oknama, senzorem vnější teploty, rádiem s CD a MP3, bluetooth na telefon...
V ČR je automatická klima u C1 za příplatek jen 12.000,- Kč (cca 430 €) a to v paketu Komfort s automatickým rozsvěcováním světel. U Citigo nelze automatickou klimu koupit ani za příplatek, tam je u dvou základních výbav dokonce za příplatek 16.200,- Kč i manuální klima (C1 má manuální klimu ve standardu i v nejnižší výbavě).
mini auta sa stretli v jednom teste podporene pismenkovym blivajzom SadoMaso.... vecera dava spatny chod.
Ale aspon pobavili: " ani se 180 cm neutiskoval náš účes strop, na šířku jsme se mohli vyloženě roztahovat. " [odkaz] Dupni na to faro, at mi lita haro.
"Páka v citigo se pohybuje naprosto přesně a lehce, " ked zaradenie jednotky v novom aute na treti pokus je presne a lahke..... zase im to preskakuje.
"Znovu jen potvrdila, že dospělejší, robustnější a vyváženější miniauto nekoupíte." Znovu v SadoMaso potvrdili, ze horsi vlezdo***nicky bulvarny platok nikde nekupite...... :no:
nechápu jak někdo může ten designový guláš c1 označovat za hravý. ani kdyby byla c1 lepší ve všech parametrech, nikdy bych o ní myšlenkou nezavadil, protože prostě vypadá děsně jak zvenku, tak uvnitř.
Dobrý den,
Pokud bych vedl kolínskou automobilku TPCA, zvažoval bych asi žalobu na Svět Motorů .J
Na to, že Škoda u vás vždy vyhraje, jsem si už zvykl. Ale uvádění nepravdivých informací a používání fotografií, které vůbec neodpovídají testovanému vozu, to už je trochu moc. Tomu se normálně říká klamavá reklama, nebo nekalá soutěž. Názor na auto může mít každý jiný, ale test v SM 35/2014 je podvod, který záměrně předstírá, že Citigo Active může být hezké auto!!!
Auto, které testujete (za peníze, které uvádíte) NIKDY nemůže vypadat jako na vašich fotkách! Za cenu minimálně 240 tis. Kč zdaleka nebude mít výbavu Citroenu C1. Ve výbavě podobné té v Citroenu je cena obou vozů téměř stejná, ale Citigo se zastaralým černým interiérem vypadá proti C1 dost ošklivě. Auto od Škodovky, které máte nafoceno, muselo stát hodně přes 300 tis. Kč, protože ani ve verzi Ambition nelze takový vůz nakonfigurovat!!!!
Je tedy jasné, že auto za možná 400 tis. může porazit auto o mnoho levnější. Rozdíl jen 0,09 bodu je směšný a velké mínus pro Škodovku.
Koukněte se na pár konfigurací ze stránek Škody. Hlavně verze Active stojí za to! To budou lidi koukat, jakou katastrofu dává Škoda za 207 000,-Kč (Až půjdou s obrázkem ze Světa motorů k dealerovi.) a nedožene to ani, když si zákazník 40 000,- přidá!!! Nebudou tam už švihadla, ale stejně tam bude chybět kryt schránky u spolujezdce, dělené opěradlo, zrcátka v barvě, hlavové airbagy pro zadní sedadla, signalizace nezapnutí pásu, počítač, ISOFIX……atd. To zelené auto, které je na fotkách je možná jedno v Boleslavi na repré, ale koupí si ho málokdo. Na závěr: Já bych nechtěl ani jedno testované vozidlo. Lidem, kteří uvažují o koupi malého auta, takový nereálný test v ničem nepomůže!
Otiskněte někdy skutečné obrázky Škodovek a nepodvádějte, nebo skončíte v pekle:-)
na rovinu jestli vyhrálo to či ono je úplně podružné a hádky na téma - ale mělo vyhrát tohle mi připomínají soutěž o nejhezčí bábovičku na pískovišti ;-)
Podstatné je celé vyznění testu a tady má 123 pravdu. Celý test je v duchu skvělé Citigo vs. zlá C1. Když už není jak karty u motoru obrátit, začne se vynášet do nebes zvuk Citiga jak kdyby jej ladil přinejhorším Remus...
Na rovinu, oba to jsou pekáče k ničemu a rozdíly jsou minimální. Když už bych musel s kudlou v zádech z této kategorie něco vybrat, pak by to bylo Aygo. Ale jestli něco v této kategorii je k řešení, tak snad jen otázka líbí/nelíbí. Na Citigu se sice nemá co nelíbit, jenže ani co líbit. C1 má alespoň nějaký charakter a výraz. Komu se nelíbí, stále má PSA další dvě možnosti. A o tom to je.
Citigo sice dokáže oslovit všechny, ale nikoho zkrátka nepotěš a stokrát se může majitel Citiga nosit jak ho-vno na palici a myslet si, že má něco lepšího než sousedova Cé jedna. Jenže není :-!
Víte proč se majitele škodovek nezdraví, protože se ráno viděli v servisu. Rommster 6 let, pravidelný servis u autorizovaného prodejce. Přestala brzdit zadní náprava. U 6 letého auta, 1 řidič, 65000km najeto.To nemluvím o dalších závadách na roomsteru a o bývalé OCT II 2,0 TDI nemluvím, tam snad nebyl díl, který se neopravoval.ˇUž se neříká Japonec až nakonec , ale ŠKODA až nakonec. :yes::yes::yes:
Frantíci jednoduše stále nepochopili, že prémiový segment není nastavený na extravagantní experimenty a že nevyrábí umělecké dílo, které si má najít jednoho majitele. To je celé.
Shodou náhod jsem aktuálně nedávno potkal první stojící C6 a rovnou říkm, že smekám před Citroenem. Nádherná kontroverze :-!
podle fotky to vypadá, že u Citiga pořád nejde od řidiče ovládat okno spolujezdce. Předpokládám, že u třídveřáku taky pořád přední sedadla nemají paměť, takže se po nasednutí někoho dozadu musí znova štelovat. Vzhledově se mi Citigo líbí, do města mi naprosto v pohodě stačilo. Škoda těch amatérských přešlapů. O C1 bych vůbec neuvažoval, tak subjektivně odporný design jsem dlouho neviděl. Subjektivně nemám rád auta, která místo "obličeje" mají jakousi podivnou směs nesouvisejích tvarů. No, uvidím ještě jaké bude nové Twingo.
Tisic lidi, tisic nazoru. Hodnotit design lze subjektivne. Vzpomenme si na rok 1998 Ford Focus, drtiva vetsina mu predpovidala brzky konec a jehle, ono to bylo (mozna stale je) nejprodavanejsi auto (mozna v kategorii nebo tak nejak).
Priplatek za aut. klimu v tride malych aut mi neprijde tak hrozne a 900 eur je otazka, zda je to moc. Predpokladam, ze v drtive vetsine bude manualni klima, ktera vyborne poslouzi.
Nechápem, ako niekto dokáže navrhnúť takú ohyzdnú palubku ako má Citroen. Aj palubka legendárneho Fiatu Multipla je proti tomuto Vasilisa Prekrásna.
Navyše to musí byť výrobne oveľa drahšie ako jednoduchá palubka Škodovky.
Francúzski dizajnéri buď na niečom fičia alebo sú už v postpostpostpostmodernej dobe...
Myslíš ten brutální komerční neúspěch auta, kterého se za 7 let vyrobilo zhruba 20.000 kousků? Luxusní a výkladní skříň automobilky, kterou dnes koupíš zhruba za cenu stejně staré Oktávky?
videl som striebornu C1.... a celkom zaujimavo posobila..... lepsie ako na fotkach ....aj ta 1,2-ka je na taketo auticko paradny motor..... ale ten interier mne osobne sa nepozdava.... bohuzial..... chcem v prvom rade klasicke budiky.... a klasicku ventilaciu na stredovom tuneli... to je bezpodmienecny zaklad... potom chcem klasicke zadne okna ..... nie nejake vyklopne sracky.... ( chcem tak vela? myslim ze nie ) z tychto dvoch aut by som si bohuzial nevybral ani jedno .. jedno horsie ako druhe... ... ja volim hyundai i10 s 1,2 kappa ktory tieto dve parodie na miniauta sfukne ako malinu :yes: takto to ma vyzerat [odkaz] :yes:
toto je tusim nejaky vtip [odkaz] ... aj kavovar z tesca za 15 eur premakanejsie a kvalitnejsie vyzera ako ta stredova konzola citrona, skodovka zase okuzli holymi plechmi a takmer neviditelnym otackomerom .... to ma poser.... jeden lepsi ko druhy ....
Člověče tebe by někdo měl svízt Citroenem C6 v plný palbě za mega a třičtvrtě nebo kolik. Tebe by z toho jak to jede evidentně kleplo a my bysme měli konečně klid >:-[]
Ač si nedovedu představit, že bych si koupil auto kategorie Citygo, kdybych si z těch dvou musel vybrat, tak určitě ne C1. Hlavně kvůli tomu, čemu říkáš design.Takže zkus vzít jako fakt- sto lidí, sto chutí. ;-)
V každém případě vyhrálo oprávněně, nebo snad máš pocit, že ne?
Neprezentuj svůj názor jako všeobecnou pravdu. Nějak designově zpracované je Citigo stejně jako C1, jen jeden jde cestou "dospělého" vzhledu, druhý cestou kontroverzního ztvárnění. Patrně ale hodnotíš design stylem "čím složitější, tím lépe".
Fakt za stejnou cenu? Tak to je superbomba :yes::-)
Až příště pudeš kupovat nějakou vojetinu tak ho taky zkus, nebudeš chápat. Jo a vem sebou marose >:-[]
Nehnevajte sa, ale tie sedadla v c1 su otrasne.. Predne svetlá ani nehovorím, výbava úplny základ vyzerá to priam strašidelné. A čo sa tyka ceny tak to je nonsens :no: Priplácať si za automatickú klimu v najvyššej výbave 900 eur výsmech všetkého.
Predaj na Slovensku: Citigo pokles oproti 2013 -70%, C1 nárast predaja oproti 2013 +88%. Tak neviem, kde je problém, že sa Citigo vôbec nepredáva. Interiér Aygo a C1 je úplne rovnaký, teda až na tie farebné oranžové, červené výduchy ventilácie. Treba si do auta sadnúť najprv, a potom hodnotiť, oproti predchodcovi je to oveľa robustnejšie spracované a pôsobí to pozitívne na posádku. Citigo je skôr o antipatiách, dobre spracované, ale nudné. :-!
C1 je spolocny produkt, kde vyvoj a vyrobu prevazne zabezpecuje Toyota. Hovorit tie krcmove kecy o celom zlom Citroene je scestne, alebo je za tym propaganda z Wolksburgu. Naopak predaje citigo su tak male, ze predaje c1 niekolkonasobne vyssie hovoria o opaku, ktory z tychto dvoch modelov je na tom podstatne lepsie. Citigo je predrazene, nie c1. Treba si porovnat cenniky. V teste SadoMaso ma zaujal holohlavy figurant, ktory mal orgazmus pri sedeni v citigo. Bol som vyskusat c1, a take ksichty ake hadze na fotke figurant v c1 som nemusel struhat. Vzadu nie je problem posadit 2 dospelych s vyskou okolo 1,8 m a to je c1 o nejakych 7 centi aj kratsia ako citigo. Kvalita spracovania c1 nie je horsia ako napriklad aj v honde crv, samozrejme jedna sa o maly mestsky automobil prevazne pre zenu, a figurant z sexualnej poradne SM moze prevadzat svoje dementne opicky nabuduce radsej v nejakom bentley, tam mu to uverim, ze to nie je strojene. C1 super!
Proklikal jsem celou galerii a nejsilnější dojem na mě udělal interiér C1... bohužel ne právě pozitivní. Palubní deska i grafika přístrojů je otřesná, tohle že je žhavá novinka? Když to srovnám s Cactusem nebo Picassem, je to bída, i s vědomím cenového rozdílu. No, snad to v jiné barevné kombinaci (pokud se něco takového dělá) vyzní o něco líp... třeba Aygo v té černé bylo celkem fajn.
Citigo zrovna nemusím, přední maska je IMO zralá na facelift už od představení auta... ale interiér je o třídu jinde - a to i v základu.
U nás ten istí balík stojí 900eur a to aj v najvyššej výbave a to je neakceptovateľné.Nehovoriac o 7palcovom dotykovom displeji v najvyššej výbave za doplatok 300eur! U toyoty aygo to mám v druhom stupni výbavy bez príplatku a dizajnovo oveľa krajšie auto.
Účelově vytahuješ holobyt, který se reálně neprodává? V normálních výbavách a s využitím paketů jde jednoznačně o jednu z nejzajímavějších nabídek v segmentu. Třeba i ta Panda je cenově jinde (ne o mnoho lépe vybavený základ se pomalu blíží Citigo v Eleganci).
Hezké slohové cvičení, ale pro příště by neškodilo okořenit to několika fakty.
V Evropě jsou prodeje C1 na úrovni 24.438t, Citigo 21.576 (1-6/2014). Několikanásobek... no ano, 1,13ti násobek... v ČR je to samozřejmě jinak a Citigo je jasná jednička
Co se interiéru týče... pohled na C1 je fakt deprimující a jen tak mimochodem, Toyota vypadá o hodně lépe.