Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Citroën C1 1.2 VTi vs. Škoda Citigo 1.0 MPI

Citigo se před časem povedlo nejmenší segment aspoň trochu rozhýbat. Bude podobným impulsem i příchod nejvíc sexy mini od Kolína, Citroënu C1?
Zpět na článek
30. 8. 2014 20:39
30. 8. 2014 22:56
31. 8. 2014 01:55
31. 8. 2014 10:15
31. 8. 2014 18:16
31. 8. 2014 00:06
31. 8. 2014 18:18
1. 9. 2014 09:56
2. 9. 2014 09:17
13. 2. 2018 02:12
Avatar - Delfin2
30. 8. 2014 15:22
celé zlee citroen
Nehnevajte sa, ale tie sedadla v c1 su otrasne.. Predne svetlá ani nehovorím, výbava úplny základ vyzerá to priam strašidelné. A čo sa tyka ceny tak to je nonsens :no: Priplácať si za automatickú klimu v najvyššej výbave 900 eur výsmech všetkého.
Rozbalit vlákno
10
30. 8. 2014 16:16
Re: celé zlee citroen
Tisic lidi, tisic nazoru. Hodnotit design lze subjektivne. Vzpomenme si na rok 1998 Ford Focus, drtiva vetsina mu predpovidala brzky konec a jehle, ono to bylo (mozna stale je) nejprodavanejsi auto (mozna v kategorii nebo tak nejak).
Priplatek za aut. klimu v tride malych aut mi neprijde tak hrozne a 900 eur je otazka, zda je to moc. Predpokladam, ze v drtive vetsine bude manualni klima, ktera vyborne poslouzi.
Avatar - Delfin2
30. 8. 2014 16:37
Re: celé zlee citroen
Máš pravdu nie, tisícka je spoko ;-)
30. 8. 2014 19:28
Re: celé zlee citroen
V ČR je automatická klima u C1 za příplatek jen 12.000,- Kč (cca 430 €) a to v paketu Komfort s automatickým rozsvěcováním světel. U Citigo nelze automatickou klimu koupit ani za příplatek, tam je u dvou základních výbav dokonce za příplatek 16.200,- Kč i manuální klima (C1 má manuální klimu ve standardu i v nejnižší výbavě).
Avatar - Delfin2
30. 8. 2014 19:42
Re: celé zlee citroen
U nás ten istí balík stojí 900eur a to aj v najvyššej výbave a to je neakceptovateľné.Nehovoriac o 7palcovom dotykovom displeji v najvyššej výbave za doplatok 300eur! U toyoty aygo to mám v druhom stupni výbavy bez príplatku a dizajnovo oveľa krajšie auto.
30. 8. 2014 21:13
Re: celé zlee citroen
A koľko stojí doučovanie zo slovenčiny? Na to by si hádam mal...
Avatar - Auto CZ
3. 9. 2014 20:19
Re: celé zlee citroen
C1 je spolocny produkt, kde vyvoj a vyrobu prevazne zabezpecuje Toyota. Hovorit tie krcmove kecy o celom zlom Citroene je scestne, alebo je za tym propaganda z Wolksburgu. Naopak predaje citigo su tak male, ze predaje c1 niekolkonasobne vyssie hovoria o opaku, ktory z tychto dvoch modelov je na tom podstatne lepsie. Citigo je predrazene, nie c1. Treba si porovnat cenniky. V teste SadoMaso ma zaujal holohlavy figurant, ktory mal orgazmus pri sedeni v citigo. Bol som vyskusat c1, a take ksichty ake hadze na fotke figurant v c1 som nemusel struhat. Vzadu nie je problem posadit 2 dospelych s vyskou okolo 1,8 m a to je c1 o nejakych 7 centi aj kratsia ako citigo. Kvalita spracovania c1 nie je horsia ako napriklad aj v honde crv, samozrejme jedna sa o maly mestsky automobil prevazne pre zenu, a figurant z sexualnej poradne SM moze prevadzat svoje dementne opicky nabuduce radsej v nejakom bentley, tam mu to uverim, ze to nie je strojene. C1 super!
Avatar - Emel
3. 9. 2014 22:58
Re: celé zlee citroen
Hezké slohové cvičení, ale pro příště by neškodilo okořenit to několika fakty.

V Evropě jsou prodeje C1 na úrovni 24.438t, Citigo 21.576 (1-6/2014). Několikanásobek... no ano, 1,13ti násobek... v ČR je to samozřejmě jinak a Citigo je jasná jednička

Co se interiéru týče... pohled na C1 je fakt deprimující a jen tak mimochodem, Toyota vypadá o hodně lépe.
Avatar - Auto CZ
4. 9. 2014 09:24
Re: celé zlee citroen
Predaj na Slovensku: Citigo pokles oproti 2013 -70%, C1 nárast predaja oproti 2013 +88%. Tak neviem, kde je problém, že sa Citigo vôbec nepredáva. Interiér Aygo a C1 je úplne rovnaký, teda až na tie farebné oranžové, červené výduchy ventilácie. Treba si do auta sadnúť najprv, a potom hodnotiť, oproti predchodcovi je to oveľa robustnejšie spracované a pôsobí to pozitívne na posádku. Citigo je skôr o antipatiách, dobre spracované, ale nudné. :-!
Avatar - Emel
4. 9. 2014 21:57
Re: celé zlee citroen
Koho zajímá Slovensko?
Avatar - pallas
29. 10. 2014 10:23
Re: celé zlee citroen
ale to Citigo sa vyrába práve na Slovensku.
Avatar - jozephko
30. 8. 2014 18:41
Palubka v Citroene - horrible-terrible
Nechápem, ako niekto dokáže navrhnúť takú ohyzdnú palubku ako má Citroen. Aj palubka legendárneho Fiatu Multipla je proti tomuto Vasilisa Prekrásna.
Navyše to musí byť výrobne oveľa drahšie ako jednoduchá palubka Škodovky.
Francúzski dizajnéri buď na niečom fičia alebo sú už v postpostpostpostmodernej dobe...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - aproximus
30. 8. 2014 19:49
tady není o čem
citigo :yes:
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2014 20:00
Re: tady není o čem
Tys ten test evidentně nečet. V přímym srovnání prej taky neni vo čem >:-[]
Avatar - Ja Prvni 123
30. 8. 2014 20:11
Re: tady není o čem
hmm, já už jsem rezignoval.
je nás tady pár "ze staré školy"... jinak se to tady hemží placenými roztleskávači - jsem si čím dál tím jestější, že je z toho tady jen další marketingový nástroj.
:-(
Citigo dokonce i tady, na vwauto.cz vyhrála rozdílem 9 setin bodu... přičemž 1/2 bodu navíc získala za design.
Ano - za DESIGN!
Tahle krabice od bot dostala 2.0 proti 1.5 hravé C1, která se sice nemusí líbit každému, ale nepochybně je alespoň nějak designově zpracovaná.
Bedna od kitu je prý hezčí... a díky tomu tady i v diskuzi probíhá nekritické chrochtání.
:-(
Avatar - Delfin2
30. 8. 2014 20:21
Re: tady není o čem
úprimne citigo je krajšie a to z každého uhla :yes:
Avatar - aproximus
30. 8. 2014 20:21
Re: tady není o čem
nechápu jak někdo může ten designový guláš c1 označovat za hravý. ani kdyby byla c1 lepší ve všech parametrech, nikdy bych o ní myšlenkou nezavadil, protože prostě vypadá děsně jak zvenku, tak uvnitř.
Avatar - _Karel_
30. 8. 2014 20:31
Re: tady není o čem
Ač si nedovedu představit, že bych si koupil auto kategorie Citygo, kdybych si z těch dvou musel vybrat, tak určitě ne C1. Hlavně kvůli tomu, čemu říkáš design.Takže zkus vzít jako fakt- sto lidí, sto chutí. ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
30. 8. 2014 20:43
Re: tady není o čem
ale to já přece nezpochybňuju...
Já bych si nekoupil ani jedno. V téhle třídě u mě vyhrává Fiat Panda...

Jen jsem si dovolil upozornit, že diskuze se odvíjí v duchu "masakrózního vítěství" Citogo.. a odo vyhrálo o 9 setin... když před tím získalo 50 setin za diskutabilní design.

Nic víc.

:-!
Avatar - _Karel_
30. 8. 2014 20:48
Re: tady není o čem
Hele , kámo, citigo ZTRATILO 50 setin za design. A ano, vyhrálo tak tak ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
30. 8. 2014 20:55
Re: tady není o čem
OK - dobře, to jsem přehlídnul a otočil jsem si to.
;-)
Avatar - twistedTSD
30. 8. 2014 22:44
Re: tady není o čem
V každém případě vyhrálo oprávněně, nebo snad máš pocit, že ne?

Neprezentuj svůj názor jako všeobecnou pravdu. Nějak designově zpracované je Citigo stejně jako C1, jen jeden jde cestou "dospělého" vzhledu, druhý cestou kontroverzního ztvárnění. Patrně ale hodnotíš design stylem "čím složitější, tím lépe".
Avatar - rohYpnol
31. 8. 2014 18:09
Re: tady není o čem
na rovinu jestli vyhrálo to či ono je úplně podružné a hádky na téma - ale mělo vyhrát tohle mi připomínají soutěž o nejhezčí bábovičku na pískovišti ;-)

Podstatné je celé vyznění testu a tady má 123 pravdu. Celý test je v duchu skvělé Citigo vs. zlá C1. Když už není jak karty u motoru obrátit, začne se vynášet do nebes zvuk Citiga jak kdyby jej ladil přinejhorším Remus...

Na rovinu, oba to jsou pekáče k ničemu a rozdíly jsou minimální. Když už bych musel s kudlou v zádech z této kategorie něco vybrat, pak by to bylo Aygo. Ale jestli něco v této kategorii je k řešení, tak snad jen otázka líbí/nelíbí. Na Citigu se sice nemá co nelíbit, jenže ani co líbit. C1 má alespoň nějaký charakter a výraz. Komu se nelíbí, stále má PSA další dvě možnosti. A o tom to je.

Citigo sice dokáže oslovit všechny, ale nikoho zkrátka nepotěš a stokrát se může majitel Citiga nosit jak ho-vno na palici a myslet si, že má něco lepšího než sousedova Cé jedna. Jenže není :-!
Avatar - aproximus
1. 9. 2014 09:27
Re: tady není o čem
pěkná snůška blábolů...
30. 8. 2014 20:34
To si dělají srandu,
podle fotky to vypadá, že u Citiga pořád nejde od řidiče ovládat okno spolujezdce. Předpokládám, že u třídveřáku taky pořád přední sedadla nemají paměť, takže se po nasednutí někoho dozadu musí znova štelovat. Vzhledově se mi Citigo líbí, do města mi naprosto v pohodě stačilo. Škoda těch amatérských přešlapů. O C1 bych vůbec neuvažoval, tak subjektivně odporný design jsem dlouho neviděl. Subjektivně nemám rád auta, která místo "obličeje" mají jakousi podivnou směs nesouvisejích tvarů. No, uvidím ještě jaké bude nové Twingo.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - maros
30. 8. 2014 20:39
260 tis
za Citroena >:D

U automobilky s renomé mírně převyšujicí Dacii a kvalitou hluboce pod ní to trochu překvapí 8-s

Citróó, jako obvykle :no:
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Ja Prvni 123
30. 8. 2014 20:46
Re: 260 tis
a přes 200 za krabičku bez rádia a s oknama na kličku Ti přijde normální...?

No promiň.

;-)
30. 8. 2014 21:31
Re: 260 tis
dal jsem si to do porovnávače a škoda je fakt fér nabídka

[odkaz]
Avatar - twistedTSD
30. 8. 2014 22:56
Re: 260 tis
Účelově vytahuješ holobyt, který se reálně neprodává? V normálních výbavách a s využitím paketů jde jednoznačně o jednu z nejzajímavějších nabídek v segmentu. Třeba i ta Panda je cenově jinde (ne o mnoho lépe vybavený základ se pomalu blíží Citigo v Eleganci).
Avatar - Ja Prvni 123
30. 8. 2014 20:58
Re: 260 tis
schválně jsem si to našel:

to raději 250 za toho Fiata, ale dostanu auto s klimatizací, dálkovým centrálem, elektrickýma oknama, senzorem vnější teploty, rádiem s CD a MP3, bluetooth na telefon...

:-!
30. 8. 2014 21:39
Re: 260 tis
a srovnání s fiatem

ve výbavě jsem nechal jen to, v čem se ty dvě auta liší.

[odkaz]

cena totožná, nabídka rozdílná.
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2014 23:59
Re: 260 tis
Člověče tebe by někdo měl svízt Citroenem C6 v plný palbě za mega a třičtvrtě nebo kolik. Tebe by z toho jak to jede evidentně kleplo a my bysme měli konečně klid >:-[]
31. 8. 2014 01:55
Re: 260 tis
Myslíš ten brutální komerční neúspěch auta, kterého se za 7 let vyrobilo zhruba 20.000 kousků? Luxusní a výkladní skříň automobilky, kterou dnes koupíš zhruba za cenu stejně staré Oktávky?

Uups, asi se někde stala chyba ...
Avatar - _Karel_
31. 8. 2014 10:15
Re: 260 tis
Komerční neúspěch je důkazem technické zaostalosti?
Avatar - Hammunasakra
31. 8. 2014 14:51
Re: 260 tis
Fakt za stejnou cenu? Tak to je superbomba :yes: :-)
Až příště pudeš kupovat nějakou vojetinu tak ho taky zkus, nebudeš chápat. Jo a vem sebou marose >:-[]
Avatar - rohYpnol
31. 8. 2014 18:16
Re: 260 tis
Frantíci jednoduše stále nepochopili, že prémiový segment není nastavený na extravagantní experimenty a že nevyrábí umělecké dílo, které si má najít jednoho majitele. To je celé.

Shodou náhod jsem aktuálně nedávno potkal první stojící C6 a rovnou říkm, že smekám před Citroenem. Nádherná kontroverze :-!
Avatar - 3_diamanty
30. 8. 2014 21:30
skoda toho interieru
videl som striebornu C1.... a celkom zaujimavo posobila..... lepsie ako na fotkach ....aj ta 1,2-ka je na taketo auticko paradny motor..... ale ten interier mne osobne sa nepozdava.... bohuzial..... chcem v prvom rade klasicke budiky.... a klasicku ventilaciu na stredovom tuneli... to je bezpodmienecny zaklad... potom chcem klasicke zadne okna ..... nie nejake vyklopne sracky.... ( chcem tak vela? myslim ze nie ) z tychto dvoch aut by som si bohuzial nevybral ani jedno .. jedno horsie ako druhe... ... ja volim hyundai i10 s 1,2 kappa ktory tieto dve parodie na miniauta sfukne ako malinu :yes: takto to ma vyzerat [odkaz] :yes:

toto je tusim nejaky vtip [odkaz] ... aj kavovar z tesca za 15 eur premakanejsie a kvalitnejsie vyzera ako ta stredova konzola citrona, skodovka zase okuzli holymi plechmi a takmer neviditelnym otackomerom .... to ma poser.... jeden lepsi ko druhy ....
Rozbalit vlákno
4
31. 8. 2014 06:29
Re: skoda toho interieru
Máš hezký výrazy, připadáš si pak dospělejší? ;-)
Avatar - Ji/Ri
31. 8. 2014 17:58
Re: skoda toho interieru
...nudle.... ;-) >:-[]
Avatar - Emel
1. 9. 2014 09:38
Re: skoda toho interieru
>:-[] :yes:
1. 9. 2014 08:51
Re: skoda toho interieru
Jo třeba "sfukne ako malinu" - co to jako znamená? >:D

Tenn slaboduchý zbytek je holt topperův standart...
30. 8. 2014 23:29
Dve najhnusnejsie
mini auta sa stretli v jednom teste podporene pismenkovym blivajzom SadoMaso.... vecera dava spatny chod.
Ale aspon pobavili: " ani se 180 cm neutiskoval náš účes strop, na šířku jsme se mohli vyloženě roztahovat. " [odkaz] Dupni na to faro, at mi lita haro.
"Páka v citigo se pohybuje naprosto přesně a lehce, " ked zaradenie jednotky v novom aute na treti pokus je presne a lahke..... zase im to preskakuje.
"Znovu jen potvrdila, že dospělejší, robustnější a vyváženější miniauto nekoupíte." Znovu v SadoMaso potvrdili, ze horsi vlezdo***nicky bulvarny platok nikde nekupite...... :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - xjara
31. 8. 2014 00:06
plech
Co ten nezakryty plech v kufru u cityga? >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - rohYpnol
31. 8. 2014 18:18
Re: plech
abys nezapomněl, jakou máš barvu.
Avatar - Emel
1. 9. 2014 09:56
Interiér
Proklikal jsem celou galerii a nejsilnější dojem na mě udělal interiér C1... bohužel ne právě pozitivní. Palubní deska i grafika přístrojů je otřesná, tohle že je žhavá novinka? Když to srovnám s Cactusem nebo Picassem, je to bída, i s vědomím cenového rozdílu. No, snad to v jiné barevné kombinaci (pokud se něco takového dělá) vyzní o něco líp... třeba Aygo v té černé bylo celkem fajn.

Citigo zrovna nemusím, přední maska je IMO zralá na facelift už od představení auta... ale interiér je o třídu jinde - a to i v základu.
Rozbalit vlákno
0
1. 9. 2014 15:37
Foto Škody nepatří testovanému vozu !
Dobrý den,
Pokud bych vedl kolínskou automobilku TPCA, zvažoval bych asi žalobu na Svět Motorů .J
Na to, že Škoda u vás vždy vyhraje, jsem si už zvykl. Ale uvádění nepravdivých informací a používání fotografií, které vůbec neodpovídají testovanému vozu, to už je trochu moc. Tomu se normálně říká klamavá reklama, nebo nekalá soutěž. Názor na auto může mít každý jiný, ale test v SM 35/2014 je podvod, který záměrně předstírá, že Citigo Active může být hezké auto!!!
Auto, které testujete (za peníze, které uvádíte) NIKDY nemůže vypadat jako na vašich fotkách! Za cenu minimálně 240 tis. Kč zdaleka nebude mít výbavu Citroenu C1. Ve výbavě podobné té v Citroenu je cena obou vozů téměř stejná, ale Citigo se zastaralým černým interiérem vypadá proti C1 dost ošklivě. Auto od Škodovky, které máte nafoceno, muselo stát hodně přes 300 tis. Kč, protože ani ve verzi Ambition nelze takový vůz nakonfigurovat!!!!
Je tedy jasné, že auto za možná 400 tis. může porazit auto o mnoho levnější. Rozdíl jen 0,09 bodu je směšný a velké mínus pro Škodovku.
Koukněte se na pár konfigurací ze stránek Škody. Hlavně verze Active stojí za to! To budou lidi koukat, jakou katastrofu dává Škoda za 207 000,-Kč (Až půjdou s obrázkem ze Světa motorů k dealerovi.) a nedožene to ani, když si zákazník 40 000,- přidá!!! Nebudou tam už švihadla, ale stejně tam bude chybět kryt schránky u spolujezdce, dělené opěradlo, zrcátka v barvě, hlavové airbagy pro zadní sedadla, signalizace nezapnutí pásu, počítač, ISOFIX……atd. To zelené auto, které je na fotkách je možná jedno v Boleslavi na repré, ale koupí si ho málokdo. Na závěr: Já bych nechtěl ani jedno testované vozidlo. Lidem, kteří uvažují o koupi malého auta, takový nereálný test v ničem nepomůže!
Otiskněte někdy skutečné obrázky Škodovek a nepodvádějte, nebo skončíte v pekle:-)
Rozbalit vlákno
0
2. 9. 2014 09:17
PORUCHY
Víte proč se majitele škodovek nezdraví, protože se ráno viděli v servisu. Rommster 6 let, pravidelný servis u autorizovaného prodejce. Přestala brzdit zadní náprava. U 6 letého auta, 1 řidič, 65000km najeto.To nemluvím o dalších závadách na roomsteru a o bývalé OCT II 2,0 TDI nemluvím, tam snad nebyl díl, který se neopravoval.ˇUž se neříká Japonec až nakonec , ale ŠKODA až nakonec. :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
13. 2. 2018 02:12
Průjem
Slušně řečeno tento srovnávací test.
Rozbalit vlákno
0