Novinky
Image Porsche jako sporovní značky už pochroumal Cayenne
nedopusťte aby se to stejné stalo s Lamborghini
nedopusťte aby se to stejné stalo s Lamborghini
má už hodně modelů SUV
VW Tuareg, tiguan
Audi Q3, Q5, (Q7)
Mě se osobně se nejvíc líbí Tuareg, vypadá mnohem lépe jak SUV Lamborghini, navíc , neznám větší pitomost než z pohodlného SUV udělat, nepohodlné, drahé a křehké SUV
VW Tuareg, tiguan
Audi Q3, Q5, (Q7)
Mě se osobně se nejvíc líbí Tuareg, vypadá mnohem lépe jak SUV Lamborghini, navíc , neznám větší pitomost než z pohodlného SUV udělat, nepohodlné, drahé a křehké SUV
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Aj podla mna je Touareg ovela lepsia volba ako Urus! Ani nie kvoli dizajnu alebo vybave, ale hlavne ta motorizacia. Keby to Urusu dali 2.0 Bi-TDI z Amaroku, to by bolo celkom ine kafe!
>😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒]
pri ceste na svetlo sveta musia prejst niekolkymi stupnami vyvoja ( tzv. fazami )😒br />
1.Faza ( faza ohurenia )
tato faza sa realizuje najlepsie uz tak aspon 5 rokov dopredu kde sa automobilka vyjadri ze ano ... dotycne auto pride na 1000 percent vtedy a vtedy a bude to bomba .....
2.Faza ( faza cakania a uistovania )
Tato faza spociva v tom ze automobilka nadalej foti a prezentuje svoju studiu ktora ma byt o par rokov vo vyrobe a nadalej nas ubezpecuje ze vsetko sa pripravuje a ze vsetko je ok...... ze sa niet coho bat.... auto bude ( aj ked termin uz nesuhlasi s povodnym terminom z fazy 1 )
3.Faza ( faza opakovania, tzv faza gradacie deja )
v tejto faze automobilka aspon raz za mesiac zverejni nejake rendery a animacie svojho priprvovaneho modelu a zaroven nadalej nas uistuje ze model pride... dokonca nam opat povie termin vyroby ktory sa zase nezhoduje s terminom z fazy 2 ale ani z fazy 1 ale to nie je podstatne.... automobilka proste tvrdi ze model bude a hotovo
4.Faza ( faza napatia )
v tejto faze ktora sa realizuje zhruba po dvoch-troch rokoch od fazy 1 zakaznik uz nevie comu verit a comu nie... automobilka testuje nervy zakaznika a na svetlo sveta zrazu pusta hlasky ako ( auto pride neskor, auto mozno nebude, auto bude ale az ked toto alebo ked tamto.... ) ........
5.Faza ( faza vytriezvenia )
Zakaznik sa v tejto faze vlastne dozvie ze jeho milovany vysneny automobil ktory mal na beton byt .... vlastne vobec nebude .... finito....
skutocne prekonat tychto 5 faz.... je narocne.... lambu drzim palce nech to zvladne :yes: kazdopadne v roku 2017 ako sa spominalo to isto nebude... to by som bol na hlavu padnuty ak by som im uveril.... ale do roku 2020 sa uz mozno nieco podari... mozno
1.Faza ( faza ohurenia )
tato faza sa realizuje najlepsie uz tak aspon 5 rokov dopredu kde sa automobilka vyjadri ze ano ... dotycne auto pride na 1000 percent vtedy a vtedy a bude to bomba .....
2.Faza ( faza cakania a uistovania )
Tato faza spociva v tom ze automobilka nadalej foti a prezentuje svoju studiu ktora ma byt o par rokov vo vyrobe a nadalej nas ubezpecuje ze vsetko sa pripravuje a ze vsetko je ok...... ze sa niet coho bat.... auto bude ( aj ked termin uz nesuhlasi s povodnym terminom z fazy 1 )
3.Faza ( faza opakovania, tzv faza gradacie deja )
v tejto faze automobilka aspon raz za mesiac zverejni nejake rendery a animacie svojho priprvovaneho modelu a zaroven nadalej nas uistuje ze model pride... dokonca nam opat povie termin vyroby ktory sa zase nezhoduje s terminom z fazy 2 ale ani z fazy 1 ale to nie je podstatne.... automobilka proste tvrdi ze model bude a hotovo
4.Faza ( faza napatia )
v tejto faze ktora sa realizuje zhruba po dvoch-troch rokoch od fazy 1 zakaznik uz nevie comu verit a comu nie... automobilka testuje nervy zakaznika a na svetlo sveta zrazu pusta hlasky ako ( auto pride neskor, auto mozno nebude, auto bude ale az ked toto alebo ked tamto.... ) ........
5.Faza ( faza vytriezvenia )
Zakaznik sa v tejto faze vlastne dozvie ze jeho milovany vysneny automobil ktory mal na beton byt .... vlastne vobec nebude .... finito....
skutocne prekonat tychto 5 faz.... je narocne.... lambu drzim palce nech to zvladne :yes: kazdopadne v roku 2017 ako sa spominalo to isto nebude... to by som bol na hlavu padnuty ak by som im uveril.... ale do roku 2020 sa uz mozno nieco podari... mozno
Já to znám jinak😒br />
1) předprojektové nadšení
2) projektové vystřízlivění
3) průse*ová realizace
4) hledání viníků
5) vyhození nevinných
6) odměnění nezúčastněných
A platí to nejen pro italské automobilky...
1) předprojektové nadšení
2) projektové vystřízlivění
3) průse*ová realizace
4) hledání viníků
5) vyhození nevinných
6) odměnění nezúčastněných
A platí to nejen pro italské automobilky...
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ááá - náš guglítek si dal pozor na háčky a dokonce vyguglil jeden kroužek na u. Bravo! Paní učitelka bude mít radost >😁
Nebyly to polský traktory? >😁
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
já myslím že jejich moto EUROPEJSKA JAKOŚĆ, POLSKI KAPITAŁ hovoří za vše >😁
akorát v Lambu to upraví na TALIANSKA JAKOŚĆ, GERMANSKI KAPITAŁ :yes:
akorát v Lambu to upraví na TALIANSKA JAKOŚĆ, GERMANSKI KAPITAŁ :yes:
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
To přece ví každý druhý gublítku, že Wlochy. To nemusíš hledat na webu. 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
že i když se mi nelíbí představa, že moje oblíbená značka bude dělat pseudoteréňák, takové auto by dávalo smysl. Hlavně do států, kde jsou velké rozdíly mezi bohatými a chudými. Proč? V takových státech je pravidlem nekvalitní infrastruktura a silnice obzvlášť. Takže pracháč by si třeba Lambo koupil, ale nekoupí, protože prostě s autem 3 mm nad zemí nemá kde jezdit. A řeči o tom, že tak kde bydlí pracháči jsou cesty OK, to je blbost.Třeba konkrétně tam kde jsem - cesta částěčně nezpevněná, po dešti s normálním autem hodně obtížně průjezdná. Majitelé nemovitostí ji opravit nechtějí - protože takhle je tu nikdo moc neotravuje. Jaká auta tu mají? Hodně velkých Mercedesů GL, nový Jeep, BMW X6, z těch levnějších elektromobil Nissan Leaf, nový Touareg. Nic ze současné produkce Lamba by sem prostě nezajelo. Pokud začne vyrábět Lambo Urus, mohlo by se dobře prodávat, i když by to Lambo defakto nebylo.
Presne! Idealny automobil, pre bohatych ludi byvajucich pri prasnej ceste. Necakane velka cielova skupina potencialnych zakaznikov.
No povězme si na rovinu, že u nás to není taky žádná sláva a bylo by to první Lambo se kterým půjde přejet přes retardéry😊
Zkusil jsi jet někdy s Lambem přes retardér? Ono to totiž jde i s těmi stávajícími.
Kdo tu knížku o nuzných cestovních možnostech ubohých milionářů napsal? >😒]
Je mi jich líto, ještěžě mezi ně nepatřím, mít ty prachy a NEMOCT si koupit sporťák kvůli propadlýmu kanálu u baráku a jezdit v pitomym ML kvůli vyjetým kolejím na cestě, a modlit se, aby už Lambo konečně udělalo taky SUV - to by mně asi dostalo a dal bych raděj všechno na charitu.
Myslím si , že lepší alternativou pro ty sportovní auta co si tihle lidi chtějí koupit a nekoupí kvůli špatným cestám by byl giugiaro parcour- repsektive Audi Nanuk- teréní supersport
nejde mi vložit odkaz, tak do youtube zadejte giugiaro parcour a je to hned první video
Urus je hovadina, protože koncern VW má už hodně SUV
VW- Tuareg, Tiguan
Audi- Q3, Q5 , Q7
Porsche Cayenne a Macan
Bentley- SUV mít taky bude
a co třeba A6 -Allroad- bitd
Proč by si měl někdo koupit nevzhledný Urus a nedát přednost těmto SUV a ollroadu?
nejde mi vložit odkaz, tak do youtube zadejte giugiaro parcour a je to hned první video
Urus je hovadina, protože koncern VW má už hodně SUV
VW- Tuareg, Tiguan
Audi- Q3, Q5 , Q7
Porsche Cayenne a Macan
Bentley- SUV mít taky bude
a co třeba A6 -Allroad- bitd
Proč by si měl někdo koupit nevzhledný Urus a nedát přednost těmto SUV a ollroadu?
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
jak jsou tu všichni e😜erti na image značky, prodejní prognózy a všichni by nikdy nesedli do ničeho jinýho, než supersportu >😁 Já osobně si myslím, že pokud se Urus bude vyrábět, tak k tomu má Lamborghini dobrý důvod a na prognóze kolik lidí si to koupí, kolik to přinese peněz a jak moc to poškodí značku dělalo tisíc lidí, ze kterých každý má větší zkušenosti, než všichni diskutující na Auto.cz dohromady. A vážení. Auta se nevyrábí pro image nebo aby mohli fanoušci slintat nad plakáty na zdech. Auta se vyrábí pro ty, co si je koupí. Všechny automobilky na světě nevyrábí auta kvůli ničemu jinému, než je vydělávání peněz. 😄
P.S. jasně a místní puberťáci, kteří v automobilovém průmyslu nikdy nedělali mi začnou dávat mínusy. Chlapečci, pravda bolí, až vyrostete, tak zjistíte, jak to v životě chodí
P.S. jasně a místní puberťáci, kteří v automobilovém průmyslu nikdy nedělali mi začnou dávat mínusy. Chlapečci, pravda bolí, až vyrostete, tak zjistíte, jak to v životě chodí
ode mě máš palec nahorů, protože to co říkáš má hlavu i patu
Na palce kašli, ty nic neznamenaj.
Je smutný, když si myslíš, že tvůj názor představuje nějakou obecnou ''pravdu'' :no😒br />
Prezentuješ se tu jako děd vševěd co všude byl a všechno zná, o čemž silně pochybuju a je to mnohem víc k smíchu, než ta tvoje frustrace nad palečky >😁
Prezentuješ se tu jako děd vševěd co všude byl a všechno zná, o čemž silně pochybuju a je to mnohem víc k smíchu, než ta tvoje frustrace nad palečky >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
A víš co je nejlepší, že já můžu napsat naprosto cokoliv a stejně to teď už podle tebe bude blbě. A to jen proto, že jsem si dovolil říct, že se mi nelíbí Farrari. Nevím, kdo z nás by se měl nad sebou zamyslet. Nebo napiš alespoň nějaký argument, proč s tím, co jsem napsal nesouhlasíš. Takhle tě prostě nikdy nemůžu brát vážně, když tvá jediná logika zní Ferrari nade vše, klaňte se a kdo se odváží říct cokoliv hanlivého na jeho adresu, toho upálíme.
Mimochodem v tomhle případě můj názor není můj názor, ale obecná pravda, ve vývoji pár automobilek jsem pracoval a na benchmarkingu jedné pracuji i nyní. A nějak asi mám víc zkušeností s marketingem a tvorbou modelové palety, než ty, který jsi fanoušek, což je chvályhodné, ale zaslepený a nezkušený, což už chvályhodné není.
Howgh
Mimochodem v tomhle případě můj názor není můj názor, ale obecná pravda, ve vývoji pár automobilek jsem pracoval a na benchmarkingu jedné pracuji i nyní. A nějak asi mám víc zkušeností s marketingem a tvorbou modelové palety, než ty, který jsi fanoušek, což je chvályhodné, ale zaslepený a nezkušený, což už chvályhodné není.
Howgh
Lambo je zatím jediné, kdo nepodlehl ani turbománii, pořád dělají místo motorů reaktory, které dávají stovky koní, řvou jak závodní speciály a plivou oheň z výfuků, tohle je image Lamborghini, u něj na nějakou efektivitu využívání zdrojů se.re pes a tak to má být, to je svět podle Lamborghini. Na uhlazené chování atleta v obleku gentlemana má koncern Audi. 😄 :yes: