Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ferrari chystá speciální model za 67 milionů Kč, představí ho v říjnu

Novinka oslaví 60 let Ferrari na americkém trhu a americký závodní tým NART. Vysoká cena je způsobena exkluzivitou modelu.
Zpět na článek
15. 9. 2014 14:14
15. 9. 2014 14:36
15. 9. 2014 23:24
15. 9. 2014 15:06
15. 9. 2014 19:44
15. 9. 2014 21:12
16. 9. 2014 15:31
16. 9. 2014 07:08
15. 9. 2014 19:38
15. 9. 2014 18:07
15. 9. 2014 16:43
15. 9. 2014 21:57
16. 9. 2014 07:22
16. 9. 2014 14:12
Avatar - Uživatel_5340709
15. 9. 2014 14:14
HA!
Všichni víme, že červené ferrári je vozejk tak maximálně pro rychlé homosexuální italské kadeřníky. Pořádnej řidič-tvrďák jezdí v Zondě, Lexu LFA, nebo minimálně v GTR. :-!
Rozbalit vlákno
22
Avatar - Hotwire
15. 9. 2014 14:36
Re: HA!
Nie, poriadny tvrdas jazdi vo V3Ske. :-!
Avatar - Uživatel_5340709
15. 9. 2014 14:42
Re: HA!
Ne, jen v S-ke, nebo RS-ke. ;-)
15. 9. 2014 22:15
Re: NO JASNÝ, S NÍM SE Z KRIZE URČITĚ DOSTANOU
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
jj
férko italiano makaronen :-) [odkaz] [odkaz]

>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - white label
15. 9. 2014 22:36
Re: ANTIDEMENT
Chtěl bych požádat redakci o deaktivaci emotikonů u nesvéprávných nicků, které je pravidelně používají v nenormální míře.
Avatar - Hotwire
15. 9. 2014 23:24
Re: ANTIDEMENT
U tohto by nepomohla ani deaktivacia celeho uctu, lebo by si hned vytvoril 10 dalsich. 8-s
Avatar - HitmanPB
15. 9. 2014 21:01
Re: ANTIDEMENT
>:D :yes: :yes: :yes:
Avatar - Petrolhead_CZ
15. 9. 2014 15:00
Re: ANTIDEMENT
:no:

A to o tom GT-R mě rozesmálo, auto pro digitální pubescenty bez špetky vkusu...
Avatar - Uživatel_5340709
15. 9. 2014 15:05
Re: ANTIDEMENT
No jo, jenomže i ten zšenštělej pubescent řidící GTR /čistě teoreticky/ má více adrenalinu, testosteronu a macho-faktoru, než ten italský kadeřník.
Avatar - boost.
15. 9. 2014 15:06
Re: ANTIDEMENT
Jak to víš? Jel jsi v LaF např.?
Avatar - Uživatel_5340709
15. 9. 2014 15:09
Re: ANTIDEMENT
Tak to tak neber smrtelně vážně.
Avatar - wakantanka
16. 9. 2014 09:14
Re: ANTIDEMENT
Myslím, že keby sa previezol v 458 tak by zmenil názor >:D
Avatar - Petrolhead_CZ
15. 9. 2014 18:24
Re: ANTIDEMENT
Děláš si srandu? Zvuk, hravost, schopnosti, výkonnová křivka a živější řízení mluví ve prospěch zvýšení hladiny testosteronu a adrenalinu nadšence ve Ferrari, zato odměřenost, nedotáčivost, nadměrná hmotnost a průmyslová sterilita GT-R pubescentovi tep opravdu moc nezvedne.

Koukám, že žiješ v bublince plné předsudků a nevědomosti.
15. 9. 2014 19:44
Re: ANTIDEMENT
Kdybych měl 2,5 mega na auto,tak bych o tom sterilním GT-R hodně uvažoval,ale jak se tak znám,tak bych zřejmě udělal tu šílenost a koupil si ojeté Ferrari. >:-[]
15. 9. 2014 21:12
Re: ANTIDEMENT
ja sa tu hádam nerád ale...keby som to auto doma nemal tak by som ani nereagoval..len ťa poprosím..máš rád Lambo, Ferrari a podobne, atmo motory a za to máš uznanie..takých ludí je málo..ale..než tu začneš osočovať GT-R, tak si skoč na okruh, a daj to auto niekomu kto ťa v ňom prevezie naplno...ono ja nebudem porovnávať GT-R s La Ferrari..tie autá sú úplne inde...ale konkurent je napr.458 Italia a to už viem porovnať..dizajn je vec subjektívna, pre mňa GT-R navždy ale Ferrari je tiež krásny voz, zvuk má lepší Ferrari to sa hádať nebudem..oproti basovému duneniu GT-R je rev Ferrari zážitok..ale tam to asi celé skončí..keď rátam denné využitie..GT-R bez problému, ferrari menej pohodlné, a celkovo nepremyslené..ako tie ich ovládania na volante a podobne, to sa mi fakt nepáči..a ďalšou vecou..odmeranosť? no keď s ním pôjdeš 50-kou tak áno..pokial mu ale dáš čo preto, dá sa to auto veľmi dobre precítiť..ako sa hovorí, vtiahne ťa do deja..nadmerná hmotnosť?? áno je trochu ťažšie ale ver, že tú hmotnosť zamaskovali excelentne..

a čo ma rozsekalo na totál..nedotáčavosť? >:D >:D ako tu som sa zchuti zasmial..ako fakt..Italia vie tiež tu zákrutu prejsť dobre..ale tam kde Ferrari ide 100, GT-R si dá aj 120..

to je to kúzlo GT-R ktoré ale neobjaví každý..na to, aby to auto malo nejakú emóciu, na to aby si to auto cítil z neho musíš dostať to najlepšie a to dá niekedy dobre zabrať..Ferrari mám rád a určite je viac emotívne, hlučnejšie..zahrá na city dokonale..ale čo do rýchlosti ako pri každodennom jazdení tak aj na okruhu sa majú od Japoncov čo učiť...

a práve tu, to nie je on kto žije v bubline..ste to práve vy, ľudia ktorí sa v GT-R ani zdaleka nepriblížili limitom..ba v ňom ani nesedeli...všetko je to hlúpa fáma pritom reálne je to auto úplne iné..ja nijako neútočím len ma fakt neteší, keď niekto na GT-R píše takéto veci pritom to ani nie je pravda...veľa ľudí si to myslelo, nemal som problém ich zviesť a názory sa menili..to môžem zaručiť..

ako sorry za dlhý príspevok ale keď ma chytí epické črevo tak to zo mňa lezie.. :-)
Avatar - Petrolhead_CZ
15. 9. 2014 22:54
Re: ANTIDEMENT
Hele... ;-) já vím, že máš GT-R opravdu rád, ale nahlížíš na to malinko zaujatě. Např. denní použitelnost - 458 je naprosto v pohodě, vyvážení využitelnosti/výkonu/nadšení je bez konkurence, to ti potvrdí každý majitel...to ovládání na volantu je ten jediný malý zápor, které to auto má. Hmotnost GT-R - zamaskovat ji možná dokázali, ale pořád tam je a je jí hodně, 458 je pocitově někde úplně jinde, vyvážení, umístění motoru a lehkost, předek jde ochotněji do zatáčky a celkově je hravost a agilita 458 na jiné úrovni. GT-R je slušné co do stability v zátáčkách ve vysoké rychlosti, na auto s motorem vpředu předvádí slušné tóčo, ale tam to tak končí. Nepopírám, že je GT-Rko skvělá věc s přihlédnutím k poměru cena/výkon, ale na mě to auto zkrátka moc nefunguje. 458 je někde jinde a vyšší cenu si vždycky s přehledem obhájí.

Rychlost na okruhu a na okresce hovoří jasně ve prospěch 458, viděl jsi někdy vůbec souboj těch dvou aut? GT-R se nemá šanci 458 vůbec udržet, rozdíl vynikne o to víc, pokud je okruh zatáčkovitější. Zrovna nedávno magazín EVO GT-R porovnával s 458 Speciale na okruhu v Anglesey a Ferrari Nissan rozdrtilo o 2.7 vteřiny, což je ohromný rozdíl.
16. 9. 2014 08:55
Re: ANTIDEMENT
Můžu vědět, odkud máš tak přesné info o denní využitelnosti 458 a o všech těch pocitech, které popisuješ?
Jinak řečeno jsou to tvé praktické zkušenosti, nebo to máš jen načteno?
V tom je totiž obrovský rozdíl.
16. 9. 2014 15:31
Re: ANTIDEMENT
no to teda mám rád.. :-) a ako som už uviedol..ja som 458-čku jazdil na okruhu a sám som priznal, že čo do zvuku a clekového prejavu spolu s emóciou je Ferrari lepšie..toto sa ja nehádam..ono ja som s F-kom jazdil aj mimo okruh a ono či mi to niekto verí alebo nie, Ferrari je o poznanie tvrdšie a do volantu sa ozýva každá nerovnosť...s GT-R som takéto problémy nemal..a ono treba uznať, že to ovládanie smeroviek a svetiel na volante nie je pre každý deň práve šťastným riešením...

a o aby som to ujasnil..Ferrari mám rád a 458-čku zvlášť, ale keď skombinujem rýchlosť ako na okruhu tak aj v reálnom svete, GT-R je pre mňa favorit(akože č.1 nie auto)...
navyše tým že vozím priatelku a aj nejaké tie nákupy a podobne, je Nissan aj praktickejší..

a ono ten okruh..už sama 458-čka bola skvelá takže je zrejmé že verzia Speciale musí na okruhu zažiariť..len mňa by tak trochu zaujímalo, prečo proti GT-R nemajú problém vytiahnuť aj na okruhy špecializovaný model, ale do testu nepostavia teda aj GT-R Spec V príp. nové Nismo ktoré je cenovo stále nižšie(ale tak za značku sa platí) a navyše sú to taktiež verzie ľahšie a výkonnejšie..ono trochu férovosti by nezaškodilo, zvlášť keď GT-R je tu nejaký ten rok...

a inak v ďalšom auto tipe má vraj GT-R vyzvať McLaren 650S..ono už teraz viem že to vyhrá Mc..predsa len nižšia hmotnosť, o 100 koní vyšší výkon a okruh...a aj tu ma zaujíma..prečo teda vytiahnu klasické GT-R? nech tam dajú min. Spec V alebo Track pack...lenže ja mám niekedy ten pocit, že chlapci z Auto Tipu akosi nechcú, aby si GT-R zvýšilo šance.. ;-\
16. 9. 2014 07:08
Re: ANTIDEMENT
Mino, pokud jsi profi závodník, pak chápu tvůj koment. Pokud ne tak mi věř, že oceníš hravost a skutečnost, že se pobavíš krocením auta právě při těch 100kph víc, než čekáním, kdy tě ve 123kph GTR vystřelí ven.
Nechci tu tvrdit v žádným případě, že je to špatný auto, že nemá fantastický výkony, ale tím to pro mě hasne.
Myslím, že přezdívka Godzilla vypovídá o všem. Uvažovat o ní a zároveň o Italii je téměř vyloučený.
Avatar - wakantanka
16. 9. 2014 09:20
Re: ANTIDEMENT
No hlavne porovnávať dve úplne ale úplne rozličné koncepcie je tiež trochu mimo. GT čko s motorom vpredu a náhonom na všetky kolesá oproti superšportu s motorom v strede a náhonom len na zadok? Ale no tak. Tieto dve konkrétne autá si v reále proste nekonkurujú.
15. 9. 2014 19:38
Re: ANTIDEMENT
No nevím,nevím.Většinou s tebou souhlasím,ale v tomhle rozhodně ne,GT-R je neskutečné dělo za velmi rozumnou cenu,které se sice třeba takové 458 nikdy nemůže rovnat,ale to ani nebylo cílem jeho tvůrců.Měl se vyrovnat 911 a to se povedlo dokonale.
Avatar - Petrolhead_CZ
15. 9. 2014 22:56
Re: ANTIDEMENT
Já ti nevím, podle mě GT-R bylo vždycky kategorie sama pro sebe. 911 dle mého rozhodně pádí nerušeně dál ;-)
15. 9. 2014 18:07
Re: ANTIDEMENT
Tak to je doufám jen ironie nebo snad ne? :-O
15. 9. 2014 16:43
chybka
"z kapsy budou muset vytáhnout okolo 3,2 milionů dolarů, což je při současném kurzu 67 milionů dolarů."

Deflace dolaru o 95,22%? Rychle nakoupit!!!!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
15. 9. 2014 21:57
vysoka cena
je sposobena exkluzivitou modelu

vyrobim kozeny opasok z potkana a tiez za neho budem pytat 200 eur... dobra logika ....

auto to bude ako kazde ine supersportove auto ... len 10 krat drahsie.... takze fakticky nezmysel... vyhodene miliony do vzduchu..... kludne by si buduci majitel mohol tie peniaze uzit inak.... alebo este lepsie... darovat na detske domovy alebo nemocnice.... a nie na kopu plechu.... uplny nezmysel vrzat do aut take peniaze... auto uz davno nie je prioritou ludi ani symbolom moci ani solventnosti.... auto je uz dnes len kopa plechu a spotrebny tovar..... vyhadzovat teda cim vacsie palky na 4 kolesove rychlostarnuce plechove monstra uz nema velky zmysel..... skutocni elegani a majstri zivota ... si kupia bezne auto ( za dva tri miliony ) ... a peniaze ak maju aj milony tak skor vrazia do byvania, do jachty, do sukromneho lietadla.... alebo si kupia ostrov.... drahe auto to su dnes uz len vyhodnee prachy.... a exkluzivita? ved je to cervene sportove auto.... uz pomaly ani fandovia znacky nerozoznaju model od modela..... tak aka exkluzivita.... cervene ferrari bude stale cervene ferrari..... na nejake cervene mi stacia aj 4 melony..... nemusim mat za 70 milonov..... skoda penazi...
Rozbalit vlákno
5
16. 9. 2014 07:13
Re: vysoka cena
...jsem rád, že jsi těm co na to mají vysvětlil jak špatně investují. Nesmírně oceňuji tvůj zájem a péči!!! >:-[]

Zkus to nechat v rovině jízdních dojmů z i20 po projetí, tady jsi vedle jak ta jedle. ;-)
16. 9. 2014 07:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - wakantanka
16. 9. 2014 09:23
Re: vysoka cena
Ten ko si to kúpi, určite nebude riešiť či to alebo to. Proste ten človek nemá problem s cashom. Keď chce tak si kúpi jachtu, keď bude chcieť aj malý ostrov v stredomorí a takéto auto bude preňho skôr investícia do budúcna vzhľadom na obmedzený počet vyrobených kusov a predpokladaný nárast ceny.
16. 9. 2014 14:12
Re: vysoka cena
Toppere, o takové auta se nezajímají lidé, co svůj první milion vydělají ve 40 letech a bydlí u maminky. Tito lidé disponují miliardou v aktivech. Dovedeš si představit, jaká je to hromada "stokorunáček"? Nedovedeš, tak se radši ani nepokoušej proniknout do myšlení takových lidí, zase se jenom ztrapníš.
17. 9. 2014 11:39
Re: vysoka cena
Cena nie je vysoka ...... len ty si chudobny..... hlavne v hlave....