Paříž 2014
Přihlásit pro přidání komentáře
Ji/Ri
100 x hrané téma je buď ohavná otrava nebo se z něj stává hit a vstupuje do síně slávy. Touareg tu síň slávy doslova probil!
Dělo jak má být....
Jsem zvědav na "německa kvalita" >:-[]
Bravo Touareg :yes:
Dělo jak má být....
Jsem zvědav na "německa kvalita" >:-[]
Bravo Touareg :yes:
Vymazlenej interiér, jsem rád, že neslevili :-)
Jéééé, tady někdo dostal slevu hned u lítaček, tak si jí musí zdůvodnit. Do garáže se to hodí, jeden brouk tam už stojí, tak proč tam nešoupnout i tenhle gelandewagen >:-[]
Souhlas... a aniž bych se chtěl někoho dotknout, tak musím napsat, že pro mě je Touareg nejpovedenější z celého trojlístku.
PS: Jo, druhá generace Cayenne je o hodně lepší než první, ale přece jen ten předek z 911 na SUV nepůsobí tak přirozeně.
PS: Jo, druhá generace Cayenne je o hodně lepší než první, ale přece jen ten předek z 911 na SUV nepůsobí tak přirozeně.
Předek mi v druhé generaci vůbec nevadí (alespoň v některých provedeních). Zadek, ten je horší. Cayenne však podle mne z "trojlístku" nabízí nejlepší mix schopností. Otázka je, jestli to stojí za příplatek, Touareg není špatné auto (a máš tu X5 a RRS).
Souhlas, předek se (u Cayenne II) povedl skvěle, spackali jen tu spadlou vnitřní stranu zadních světel, po face je to o poznání lepší, ale na zadní lampy Macanu to pořád nemá, ty jsou naopak perfektní.
Taky mi nevadí, oproti první generaci je to balzám na oči... ale přesto, Touareg (ten současný) je pro mě takový... nevím, celistvější, přirozenější. Možná je to u Porsche nějaká pachuť po první generaci, nebo mě podvědomě ruší SUV od Porsche... ale jak píše label, Macan se mi celkově líbí víc, hlavně zezadu.
lukas06
Touareg je hodně pěkné auto, ale nějak si nemůžu pomoct, zvenčí a to především zepředu (i díky uni designu vw) prostě vidím pořád ty 10 let starý prvky a to auto na mě působí jako o generaci starší, než je. :-| Vevnitř je to moc pěkný! :-) Možná by neuškodilo VW být malinko kreativnější...
Je to jistě hezký kus auta, ale první Touareg byl celkově nejen hezčí, ale i takový víc "chlapácký". VW by jistě neuškodilo, být trochu méně kreativní! :yes:
No jéje, Ada je zase tady je zase tady :-) Chlapáčtější? No nevím, Kajénko mi i přes ohavný vzhled připadalo "chlapáčtější". :/ A kdyby byl VW ještě trochu méně kreativní, kola by byla hranatá místo kulatých, taková by to byla krabice :/ :/ . Mě se tento Touareg na titulní fotce hnusí, je to jak Passat Variant se stejně hlubokou spodní částí ( tzn. pod nárazníkem ). No pěkné auto, ale na té fotografii je to vyblitý nějakým amatérem.
Fortune Rayzor
Mohli se u VW trochu kousnout do rtu a přinést do segmentu větších SUV vzduchový podvozek jako sériovou výbavu. Ještě nic mi nezkazilo dojem z jízdy v autě tak jako Touareg s vinutými pružinami. Nechci se s nikým hádat co patří nebo nepatří do terénu (protože Touareg s listovými pery je docela kruté autoporno), na české silnice smí tohle auto jedině se "vzducháčem". :-)
Ji/Ri
Vypadá pěkně ten Tigi v R paketu. :-! :yes:
TVL, na čem jedeš? >:-[]
Na poníkovi...
To snad už ne, leda, že by si koupil nějakého živého... >:-[]
No jasně že na živým... on teda jIrI má zvláštní choutky, ale mrtvý poník? To mi připomíná to indiánský přísloví o jízdě na mrtvým koni.
R32
To už snáď nieje ani pravda čo sú tie euro normy na meranie spotreby za bullshit... Minimálne dvojtonová krava na minimálne 235 gumách s V6 pod kapotou má akože spotrebu 6,6? >:D >:D >:D Tu bu už trebalo žalovať nie automobilky ale EU za nepriame navádzanie klamania spotrebiteľa! ;-\
[odkaz] trosku mi taigun proporcne pripomina renegade od jeepu
Nic proti Touaregu, ale tahle konkrétní prezentace faceliftu se mi moc nelíbí. Proč je třeba v interiéru vysoce leštěné dřevo, které je aktuálně "demode" a zbytečně posouvá celkový dojem z interiéru někam do "hlubší minulosti"? Nezdá se mi ani použitý odstín modré, která je až příliš výrazná a opticky poněkud "zlevňuje" auto podobné třídy. Kombinaci toho dřevěného dekoru a tohoto odstínu laku bych raději zakázal, ne tak v tom Touareg ještě presentovat.
A pohled čistě zepředu nic moc celkově, divný tvar světel a zrcátka "rostou" ze dveří nějak divoce. A design kol, na fotkách (zvlášť některých) vypadají trochu jako dokoupené z druhovýroby. VW tohle obvykle umí líp, takže za to za mě spíš palec dolů.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Ale ano, ani pro mně není vermillion red úplně ideál červené, osobně bych si velké suv (potažmo vyšší střední nebo lux. sedan) vzal klidně v takové červené, jakou dává např. renault na clio. Každopádně i tahle modrá na touaregu je pokrok oproti té modročerné, co tam měli dosud jako doplněk obvyklé palety šedi a černě. ;-)
Možná tak ještě u těch verzí orientovaných směr sport.
Já proti dobře trefené červené metle nic nemám (naopak), ale nesmí to být typická vínově červená (viz Touraeg I.g.) . Červená (Flamme) na novém Cliu není špatná, ale třeba Mazdě se povedla červená (Soul) ještě lépe, podobný odstín červené metly měl kluk na tom svém dieselovém prckoletu (Chatenet CH26).
Barvy jsou o odstínech a když se správně trefí třeba "nudná" šedá, může z toho být "barevná nirvána".
Obecně se nahoře s "pastelkami" musí zacházet opatrněji, než s neutrálně "barevným" materiálem.
Co se kol týče, líbí se mi tahle klasika:
[odkaz]
...ale žádná kola v galerii nejsou vyloženě špatná.
Ta modrá je ale pro mě ok.
A pěkná modrá na tohle auto je to třeba pro tebe, já být laik tak v téhle konfiguraci mě to auto prostě opticky nepřesvědčí.
Naštěstí ten odstín jde směrem od vínového Touaregu někam k Imola Rot. ;-)
/gilgit copyright