V centru Grenoble jsme na vlastní kůži vyzkoušeli, jaké to je řídit dvoumístnou tříkolku Toyotu i-Road. A kolik takových strojů se vejde na běžné parkovací místo pro automobil.
Stvorkolka vyzera dost nestastne, ale i-Road nema chybu, idealny druhy dopravny prostriedok k autu, zvlast ked vo vacsine aut v meste sedi len jeden clovek
"Nic nie je nemoznee, s Toyoootou" :yes:
Dotiahnite to do komerčnej podoby, nahoďte rozumnú cenovku (Chlapi hlasuje, koľkí by si to kúpili za cenu 2.990€? A koľkí aj keby to stálo 4.990€?) a nová éra mobility v mestách môže začať :-)
Pán Toyoda, ja by som si teda jeden i-Road poprosil, len nie v tej desnej pink :-) >:-[]
Zajímalo by mě, jaký to je pocit, když se to naklání? Jako na motorce? Ptám se proto, že jsme nikdy v ničem takovém neseděl. A taky bych rád věděl, jestli se to dá převrhnout na bok ven ze zatáčky? Myslím jako když bych to přehnal s rychlostí při nájezdu. Přijde mi to totiž dost vratké.
ta cena bude rozhodující , bez debaty. Klidně bych do toho na dojíždění do práce šel, tam víc nepotřebuju. Jenže to nesmí stát jako nové auto...
(samozřejmě píši ve smyslu koupě tohoto, ne popsaného pronájmu)