Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Twingo: První jízdní dojmy

Přesně 22 let po představení prvního Renaultu Twingo jsme usedli za volant jeho třetí generace. Stejně jako tenkrát jde o revoluční model – jak jinak označit koncepci s motorem vzadu a pohonem zadních kol?
Zpět na článek
19. 9. 2014 16:18
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 9. 2014 17:17
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 9. 2014 21:30
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 9. 2014 21:29
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 9. 2014 22:26
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 9. 2014 16:21
19. 9. 2014 17:22
19. 9. 2014 18:08
19. 9. 2014 18:11
20. 9. 2014 03:42
19. 9. 2014 16:38
19. 9. 2014 16:52
19. 9. 2014 16:57
19. 9. 2014 17:03
19. 9. 2014 17:50
19. 9. 2014 17:38
19. 9. 2014 21:25
19. 9. 2014 17:09
19. 9. 2014 17:42
19. 9. 2014 18:20
19. 9. 2014 20:18
20. 9. 2014 06:33
19. 9. 2014 18:14
20. 9. 2014 06:37
22. 9. 2014 09:28
19. 9. 2014 17:33
19. 9. 2014 17:48
19. 9. 2014 18:21
19. 9. 2014 18:24
19. 9. 2014 18:54
19. 9. 2014 19:51
19. 9. 2014 22:55
19. 9. 2014 20:21
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 9. 2014 22:24
19. 9. 2014 20:19
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 9. 2014 21:33
20. 9. 2014 02:43
20. 9. 2014 06:48
20. 9. 2014 10:19
20. 9. 2014 10:57
20. 9. 2014 11:31
21. 9. 2014 15:35
20. 9. 2014 10:25
20. 9. 2014 11:00
20. 9. 2014 10:07
neregistrovaný "SR20"
20. 9. 2014 11:23
20. 9. 2014 11:41
20. 9. 2014 13:18
20. 9. 2014 13:41
20. 9. 2014 14:38
20. 9. 2014 21:33
21. 9. 2014 03:03
21. 9. 2014 14:11
21. 9. 2014 14:46
21. 9. 2014 15:09
21. 9. 2014 15:19
21. 9. 2014 15:32
21. 9. 2014 14:12
21. 9. 2014 14:47
21. 9. 2014 15:06
21. 9. 2014 15:32
21. 9. 2014 15:37
20. 9. 2014 21:37
20. 9. 2014 21:37
20. 9. 2014 14:09
20. 9. 2014 21:34
Avatar - 3_diamanty
19. 9. 2014 16:05
presne taketo bordove twingo
mame u nas vystavene v auparku, dnes som ho videl asi pred hodinou a osahal ho ;-)

za mna osobne ziadny krasavec to nie je ( f500 je stale v inej dimenzii a aj picanto sa mi viac paci ) ..... mozno je to len moj osobny pocit ale mne to auto prislo hodne hodne vysoke ( proste vysoke .. ako naduty skrecok ) ... a zozadu uzke a dost sikmo ma skloneny zadok a celu zadnu cast ... interier uzky.... malinkaty vhodny asi len pre slecny .... ( vpredu vsadim sa ze mensi ako v f500 ) ... radicka ako v kamione a hrozne lacno posobiaca .... predok stlaceny akoby po crashteste.... nechcem byt na twingo zly..... ono je to fajn cukrik ;-) ..... ale dnesny pohlad ma utvrdil v tom co som tvrdil uz davnejsie.... ze ma to auto proste neoslovuje ... ale pre slecny za maturitu to bude fajn darcek

dovolim si tvrdit ze twingo je autom ktore je krajsie na fotkach ako v skutocnosti ( takych aut je inak hodne ) .... lebo v reale to az taky zazrak nie je .... bez urazky, kto ho uz videl budem rad ak sa podeli so mnou o postrehy ;-) a nazory
Rozbalit vlákno
2
Avatar - KubikCv
19. 9. 2014 21:58
Re: presne taketo bordove twingo
hele a nestačilo by napsat : "Jsem tu první !!!! " ???
20. 9. 2014 13:08
Re: presne taketo bordove twingo
To co píšeš ale naprosto popírá co je napsáno v testu výše...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 9. 2014 16:18
Maskulinita šla do háje... dobře tak!
Prý auto pro cukříky... ale co když zde máme novou ikonu submisivního muže - muže budoucnosti?

Dovolím si říct, že ano. Je to vůz pohledný, milý, ale ne zženštilý. Je prost vší tvarové maskulinity, přitom působí dostatečně sebejistě a důstojně.

Ovšem po stránce samotného designu - konečně tu máme moderní městské mini. Žádné imitace, moderní interpretace archaických veteránů či flákání pozlátka na karoserii. Tohle je vskutku řádný kus designu.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - iudex
19. 9. 2014 16:56
Re: Maskulinita šla do háje... dobře tak!
Čo Ty máš furt s tým submisívnym mužom? To tu od Teba čítam asi tretíkrát. Alebo hľadáš dominu? ;-) >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 9. 2014 17:17
Re: Maskulinita šla do háje... dobře tak!
Uohohou, někomu se můj výše uvedený názor líbí! Zdravím Tě, příteli! >:D

P.S.: Víš o nějaké konkrétní? ;-) >:D
Avatar - iudex
19. 9. 2014 21:25
Re: Maskulinita šla do háje... dobře tak!
Aj ja Ťa zdravím. No z titulu svoje práce som už nejaké stretol, takže ak na tom trváš, môžem pohľadať v spisoch. >:-[]
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 9. 2014 21:30
Re: Maskulinita šla do háje... dobře tak!
Kdepak pracuješ, smím-li se optat?
Avatar - woody-alien
19. 9. 2014 21:56
Re: Maskulinita šla do háje... dobře tak!
Prodává důtky.... >:D ;-)
21. 9. 2014 06:12
Re: Maskulinita šla do háje... dobře tak!
:yes: >:-[] >:-[] >:-[]
19. 9. 2014 19:25
Re: Maskulinita šla do háje... dobře tak!
...nevím, máš štěstrí, že sem na diskuzi moc holky nechodí...tvůj text působí všelijak ;-)
19. 9. 2014 21:22
Re: Maskulinita šla do háje... dobře tak!
"...moderní interpretace archaických veteránů..." Vidim tam snahu o odkaz na R5ku. Minule twingo se mi po faceliftu libilo vice. Zbytek radeji bez komentare.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 9. 2014 21:29
Re: Maskulinita šla do háje... dobře tak!
Symbolický odkaz není moderní interpretace.
19. 9. 2014 21:57
Re: Maskulinita šla do háje... dobře tak!
Nerozumim. Vysvetli.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 9. 2014 22:26
Re: Maskulinita šla do háje... dobře tak!
Cílem návrhu nového Twinga nebylo udělat retro, ale nový automobil, bez vazeb jak na R5, tak na první Twingo. Jediné, co odkazuje (ne však kopíruje, ani ji nově neinterpretuje) na R5 (konkrétně Turbo), jsou širší boky vzadu a strmé zadní čelo.
19. 9. 2014 22:42
Re: Maskulinita šla do háje... dobře tak!
Nejdriv bych si ujasnil co je symbolicky odkaz a co moderni interpretace. Povazujes za moderni interpretaci Fiat 500, nebo Mini? Predpokladam, ze ano. Rozdil mezi puvodnim Mini [odkaz] [odkaz] a a moderni interpretaci [odkaz] [odkaz] rozhodne neni mensi, nez mezi R5 [odkaz] [odkaz] a novym twingem u ktereho je zcela zrejme, ze nebylo tvoreno s maximalnim ohledem na soucasny designovy jazyk automobilky, jako tomu bylo u minule generace [odkaz] , ale vzorem byla petka.
19. 9. 2014 16:21
Fotogaleire
musím redakci/redaktora opravdu hooodně pochválit za fotogalerii, kde aniž bych auto naživo viděl (ne že by už byla ta možnost) tak si dovedu představit vše co bylo potřeba.

A takhle prosím aby i ostatní redaktoři vytvářeli fotogalerie u nově testovaných aut.

K autu samotnému. Zdá se že je menší než jsem očekával, ale to chce osobní setkání.
Jinak je poměrně líbivé, a ani bych se za něj nestyděl. Trošku je mi líto, že vepředu skutečně není místo na nic - Vím kravina.... Opravdu se těším až začnou jezdit.

Zeron
Rozbalit vlákno
8
Avatar - 3_diamanty
19. 9. 2014 16:30
Re: Fotogaleire
mne prislo vpredu malicke.... a uzucke ( na pohlad ) .... mam pocit ze za to moze 4 miestne prevedenie a koncepcia ( na beton je prve twingo z r 1993 vpredu ovela ovela vacsie ) .... proste predna cast kabiny pre posadku je malicka posobi stlacene... a uzko .... mozno az moc... snazim sa byt objektivny.... nic teraz proti twingu.. snazim sa byt neutralny .... ale prve twingo tak do neho si sadli aj sumo zapasnici [odkaz] .... ale do tohto noveho nemaju sancu ... to je tak pre stihlu slecnu...
Avatar - Ada je zase tady
19. 9. 2014 17:12
Re: Fotogaleire
Mysleli jste, že je to auto a on je to ve skutečnosti jen hloupý rendlíček >:-[] >:-[] >:-[]
19. 9. 2014 17:22
Re: Fotogaleire
Palec nahoru za upřimný názor. Tak by to na diskusích mělo vypadat. Žádná hra na objektivitu, nestrannost a korektnost. :yes:
19. 9. 2014 18:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 9. 2014 06:13
Re: Fotogaleire
Nejste bratři? Jsi na tom stejně ;-)
19. 9. 2014 18:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 9. 2014 03:42
Re: Fotogaleire
Prvé Twingo predsa bolo tiež 4-miestne.
Avatar - M1chal
19. 9. 2014 16:38
opěrka hlavy
Nechápu, proč tak malé auto má opěrky hlavy slité se sedadlem jako jeden celek 8-s
působí to strašně stísněně :no:
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
19. 9. 2014 16:43
Re: opěrka hlavy
mozem potvrdit ze sedacky vyzeraju robustne ako keby ich tam dali zo samotnej C-klasse ..... skutocne klobuk dole... mozno najsilnejsie a najrobustnsejsie sedacky v triede.... samozrejme stiesnenost je uz druha stranka veci..... mne ta kabina prisla vpredu hodne mala.... mozno dozadu vojdu dvaja dospeli ale co z toho ked vpredu je to o triedu mensie ako prve twingo spred 20 rokov..... cititm tu istu nevyvazenost medzi priestornostou vzadu a vpredu.... mozno az moc sa snazili konstrukteri o to aby sa dalo sediet aj vzadu.... az nakoniec na to utrpel samotny predok interieru....
19. 9. 2014 17:54
Re: opěrka hlavy
mozem potvrdit ze si bud slepy alebo nevies citat. jasne je v clanku napisane :
1.) Motor vzadu, prostor vpředu
2.) Vpředu si nemáme na co stěžovat, pocitově bychom dokonce řekli, že se tu cítíme volněji než v cliu
3.) více místa pro posádku

Pokial test nebol cakal si na nho. Teraz je ale robis zavery iba z toho ze ty si si ho osahaval ?
Topper :no:

Twingo :yes: :yes:
19. 9. 2014 17:59
Re: opěrka hlavy
o a zabudol som na velmi zlý prístup k motoru ale o tom si ty už dávno informoval >:D
[odkaz]
19. 9. 2014 18:18
Re: opěrka hlavy
Na smarte ich mám zliate a nevadí to, ale to je tým, že tam sú tenké a štýlové sedadlá ako z konceptu, tu sú macaté a preto je to divné.
Avatar - Snooob
19. 9. 2014 16:52
Polovica!
Tak, a pre tých čo na ňu nemajú... je tu riešenie!

Polovičná 911-ka! :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - iudex
19. 9. 2014 16:57
Re: Polovica!
Tak Škoda 105/120 bola potom dvojtretinová 911ka. >:D
Avatar - woody-alien
19. 9. 2014 17:11
Re: Polovica!
Sakra, takže 2/3 911-ky už jsem měl, takže když koupím Twingo (1/2), tak mám za sebou zážitky z jedné celé a ještě 1/6 Poršáka. Ku.wa, jsem dobrej, měl jsem se vybodnout na ČVUT a jít na MatFyz. >:D
Avatar - Ozzman
19. 9. 2014 17:50
Re: Polovica!
Na Matfyzu se učí trochu jiná matika.... vlastně to ani neni matika v tom pravym slova smyslu, buď rád za ČVUT >:D
Avatar - woody-alien
19. 9. 2014 20:28
Re: Polovica!
No právě, nechtěl jsem skončit, jak běhám za kuřatama s notesem v ruce a vymýšlím teorie (Čistá duše).... >:D
Avatar - Snooob
19. 9. 2014 17:38
Re: Polovica!
>:D :yes:

si píš! Len majitelia to nevedia oceniť... ;-)
Avatar - Ozzman
19. 9. 2014 17:09
Moc pěkné
Jak sme se jako děti starému twingu posmívali, tak tohle bych klidně do práce řídil. Líbí se mi to v té bílé a pevně doufám, že Renault na to pustí vyřádit divizi renault sport :-)

Někdo tu píše o stístěnosti na zadních sedačkách, ale co byste chtěli od minivozu? To je stejně auto pro 1-2 lidi :-)

Twingo
:yes:

Doteď byl mým favoritem v této třídě CiGo, ale nyní bravo Renault :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Snooob
19. 9. 2014 17:42
Re: Moc pěkné
Tak, tak. V tejto triede nemá konkurenciu - minimálne v dizajne.
Avatar - Ada je zase tady
19. 9. 2014 17:10
de Dijon...
Redakce, oslavující mizerného rendlíka, by měla vědět, že nejde o nápravu z města Dijon, ale že se jedná o nápravu podle známého francouzského investora do automobilového průmyslu, markýza De Dion, který se za tím účelem spojil s nadaným technikem Boutonem. [odkaz]

Jinak nechápu, proč namísto 215 tis Kč za hloupého rendlíka nekoupit mnohem, mnohem lepší ruskou Kalinu [odkaz] za srovnatelnou cenu :-! Ovšem to by asi nebylo tak "kchůl"... :no:
Rozbalit vlákno
13
Avatar - woody-alien
19. 9. 2014 17:13
Re: de Dijon...
Ádo, to si nevybereš. Nákupem Kaliny stejně podpoříš toho mizernýho Rendlíka. Ten je prostě vlezlej všude. >:D
19. 9. 2014 18:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 9. 2014 19:49
Re: de Dijon...
Ozval sa ten najrozumnejší a najchápavejší...
19. 9. 2014 20:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 9. 2014 22:45
Re: de Dijon...
A ty si kto? Porotca? Sudca? Policajt? Tvoja automatická reakcia a permanentné rýpanie do ľudí sú ešte otravnejšie a nepríjemnejšie.
20. 9. 2014 06:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 9. 2014 10:08
Re: de Dijon...
Všetkého veľa škodí. A ty už preháňaš. Píš k autám, vtedy sa s tebou dá aj diskutovať.
Avatar - twistedTSD
20. 9. 2014 13:11
Re: de Dijon...
Úplně to samé jsem psal i včera i v diskusi o Pežotu. Adolf je prostě Adolf a lepší to nebude - proč kvůli němu (a dalším) v jednom kuse plevelit diskuse urážkami?
19. 9. 2014 18:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
20. 9. 2014 01:28
Re: de Dijon...
Prázdný hrnec nejvíc duní... >:D
20. 9. 2014 06:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 9. 2014 11:22
Re: de Dijon...
Když už chceš bejt za chytrýho,tak "markýze De Dion" ,markýza je rodu ženského, pokud teda víš jakej je v tom rozdíl.Takže pokud máš mezi nohama "znak Renaultu", tak nejsi Ada,ale Adina ! :-!
22. 9. 2014 09:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rokyta.p
19. 9. 2014 17:33
ok
Když Panda i CitiGo nudí, tak warum nicht? Na doplnění mezi městské ďáblíky OK :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - hedvin
19. 9. 2014 17:48
Kapaliny
Ten přístup k doplnění kapaliny do ostřikovačů je celkem zvláštní možná až trochu složitej :no:
Rozbalit vlákno
9
19. 9. 2014 18:21
Re: Kapaliny
No tak s tím nelze než souhlasit, vypadá to víc než komplikovaně. Už vidím "blondýnku" jak s tím lomcuje >:D
19. 9. 2014 18:24
Re: Kapaliny
Renault holt není pro každého. Ta přední kapota je jen takovej malej vstupní IQ testík.
19. 9. 2014 18:54
Re: Kapaliny
Jo tak nějak mi to přišlo >:D
Avatar - woody-alien
19. 9. 2014 20:27
Re: Kapaliny
To je u Renaultů už tradice. Dřív zkoušeli, jestli majitel zvládne výměnu žárovky přes podběh, no tak teď zas z jiného soudku.... ;-) >:-[]
19. 9. 2014 19:51
Re: Kapaliny
A prečo by s tým mala lomcovať? Stačí na čerpačke pri kúpe kvapaliny požiadať o jej doliatie a každý pumpár jej ochotne vyhovie. ;-)
Avatar - 3_diamanty
19. 9. 2014 19:53
Re: Kapaliny
chudak pumpar..... kym zisti ako sa ta kapota otvara tak si hadam aj na kavu odskocis
19. 9. 2014 22:55
Re: Kapaliny
Ak bude tak dôvtipný jak ty, potom na tej pumpe asi len zametá pred dverami a leští stojany. Od takého ťažko možno čakať, že si poradí s kapotou Twinga. :-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 9. 2014 20:21
Re: Kapaliny
Nemyslím si, že Twingo bude auto apriorně pro blondýnky. Spíš bych to vidět na mládence, slečny osloví spíš 500.
19. 9. 2014 22:24
Re: Kapaliny
Jasne že nie výhradne, to bola reakcia na konkrétnu narážku. Mne osobne je takáto novota celkom sympatická, mnohí vodiči už zabudli, ako veci v aute fungujú a kde pod kapotou čo je.
19. 9. 2014 18:26
jednotka je jednotka
celkom môže byť, ale na jednotku nedosiahlo. Dizajnovo je aj dnes pekná a vnútri bolo miesta jak v trolejbuse, raz z nej urobia retrobombu.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pumpkin
19. 9. 2014 22:16
Re: jednotka je jednotka
To je trochu unáhlený záver porovnávať legendu s novinkou na trhu.
19. 9. 2014 19:58
Malé, milé, pekné.
Za ten motor vzadu :yes: , je to zas niečo iné a po dlhšej dobe vlastne aj nové. Úžasne vrtké mini do mesta, s kupodivu dosť veľkou priestrannou kabínou.
Neviem prísť na chuť predným sedadlám bez oddelenej nastaviteľnej opierky hlavy, nedokážem si predstaviť, ako môže vyhovieť žieňaťu s výškou okolo 150 cm aj chlapovi cez 180...
Rozbalit vlákno
30
Avatar - 3_diamanty
19. 9. 2014 20:16
Re: Malé, milé, pekné.
v clanku sa mozes docitat ze ten motor vzadu nema v praxi ziadne vyhody ( co ani nie je prekvapujuce u miniauta... predsa len to nie je sportiak ze ano )

tych nevyhod ale je ist viac ako vyhod.... ovsem ak sa chces odlisit preco nie.... servisovat ale taketo auto by som nechcel ..... a kupit takuto jazdenku to je uz cisty masaker

dalsu nevyhodou je to ze silnejsi motor je len v top vybave..... tym to auto uplne zabili.... na nejaky velky uspech mimo francie osobne neverim... ale ani ja nie som neomylny.... tak uvidime

osobne by som v tejto triede volil i10 alebo up
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 9. 2014 20:19
Re: Malé, milé, pekné.
Sportovní verze bude milována... :-)
Avatar - 3_diamanty
19. 9. 2014 20:25
Re: Malé, milé, pekné.
no len aby nejaka sportova verzia vobec bola..... s tym motorom vzadu to nie je sranda.... je tam hodne obmedzeny priestor... povrava sa ze RS twingo uz nebude.... ale mozno nejake GT ano... s vykonom okolo 110-115 koni
19. 9. 2014 20:24
Re: Malé, milé, pekné.
Ty výhody motoru vzadu už ti tady psalo docela dost lidí alespoň 20x. Chceš to slyšet ještě jednou nebo to zase nebudeš číst? Pokud jde o tvoje prodejní prognózy, tak se na ně dá docela dobře spolehnout. Vždy to dopadne zcela opačně.
19. 9. 2014 20:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
19. 9. 2014 20:33
Re: Malé, milé, pekné.
vyhody motora vzadu sa prejavia u sportoveho auta ... ale u miniauta s par konikmi tie rozdiely budu minimalne ( v samotnom clanku to mas cierne na bielom ze to nemas sancu zistit ) ..... niet pochyb ze ak by bol motor vpredu.... tomu autu by to viac bodlo.... a aj kufor aspon 220-230 litrov by na dnesne miniauto uz nebol na zahodenie.... isty standard triedy by to uz chcelo dodrzat aj napriek invencii a extravagancii.... takisto mi tu chyba otackomer ( bezna vec aj u skody 120 ) .... slecnam sice chybat nebude.... ale chlapom ano.... vadi mi viac veci.... otvaranie kapoty je velmi nestastne poriesene.... akoby tym twingo chcelo trestat soferov ale nevieme za co ... v com spociva vyhoda tohto systemu otvarania to mozno netusia ani samotni konstrukteri.... ja som na to doteraz neprisiel..... jedno ale viem iste ak tie tiahla v prednom narazniku ( plastove? ) v zime puknu alebo ti ostanu v ruke alebo primrznu tak servisci v renaulte sa potesia....

dnes som twingo uz videl.... ziadny wow efeklt sa nekonal´.... nevidim dovod ani ku kupe tohto auta... v zaklade je to slabe... a silenjsi motor je len v top vybave... no a za 12 tisic ... tak to uz skor rapida alebo novu fabiu.... fakt neviem kam tymto autom a na koho twingo mieri.... ale vidim dost nevyhod a chyb u tohto auta
19. 9. 2014 20:38
Re: Malé, milé, pekné.
Budu opakovat kolegu Gilgita. Je to marný, je to marný,...
19. 9. 2014 20:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
20. 9. 2014 11:44
Re: Malé, milé, pekné.
..to opakuješ kolegu JiRi nebo webpaju. Ti to právě v reakci na "kolegu" gilgita psali poprvé... ;-)
21. 9. 2014 06:17
Re: Malé, milé, pekné.
...takže jsme měli pravdu...je to marný >:-[]
Avatar - speedfred
19. 9. 2014 20:49
Re: Malé, milé, pekné.
otáčkomer-bežná vec v Š120 hahaha ,to nebola bežná vec ani vo favorite a tolko zbožnovanej felicii. a o tom servise to je škoda sa tebou baviť. že to má parádny rajd tolko potrebný v meste už nechváliš,mimochodom ten dobrý rajd v meste sa zíde viac ako otáčkomer
19. 9. 2014 20:58
Re: Malé, milé, pekné.
Kde jinde by se měla projevit výhoda tak malého poloměru otáčení než u malého auta? Což je mimochodem způsobeno tím, že motor není vepředu. 220 litrů kufru je podle tebe v pohodě, ale 219 je málo? A co 200 ve tvém oblíbeném Picantu? A dáme si to znova, jsem zvědav, kdy se už ráčíš odpovědět :-)

Toto jsou tvá někdejší slova na adresu Picanta 1.0 CVVT:

"nazivo je to o poznanie lepsie ver mi a mnoho zakaznikov to prekusne a kupi si to auticko nakolko nema jedinu chybu a uz zaklad je velmi slusny aj po motorickej stranke"

"jednoznacne po kazdej stranke ci uz priestoru, komfortu, dospelost,i kvality spracovania aj dynamiky a ponuky motorov niet lepsej volby medzi mina autami"

A teď si dejme srovnání:

Rozměry - Picanto 3595/1595/1480, rozvor 2385mm, Twingo 3595/1646/1554, rozvor 2492mm! Na délku stejně velká auta.

Motory - Picanto 1,0/51kW, 153 km/h, 14,4 s, Twingo 1,0/52kW, 151km/h, 14,5 s. Takže hlavně, že maximálka Twinga je slabá, ale Picanto je "auticko, ktore nema jedinu chybu". Vzhledem k tomu, že Twingo je o dobrých 5 cm širší a 7 cm vyšší, se dá o 2 km/h horší maximálka pochopit a není to nějak dramatický rozdíl. Je zajímavé, že dynamika 1,0 CVVT je hodnocena jako "miet lepsej volby medzi mina autami", ale v podstatě totožné hodnoty u Twinga jsou průser jako prase. Dokonce i kufr má Twingo o 19 litrů větší (ale je pravda, že nemá dojezdovou rezervu)
19. 9. 2014 21:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 9. 2014 21:04
Re: Malé, milé, pekné.
Pokud jde o ten kufr, tak ten mě docela mile překvapil. Litry nahání hloubkou a ne výškou jako konkurence. Podle mě má Twingo kufr uživatelsky nejlepší. K tomu jako bonus rovná plocha po sklopení sedaček + sklopné opěradlo spolujezdce.
20. 9. 2014 00:28
Re: Malé, milé, pekné.
Otvorit prednu kapotu je uplne jednoduche, nepotrebujes na to vysoku skolu. Teda ty mozno hej [odkaz]

Staci ktorykolvek test a niet pochyb, ze si uplne, ale uplne mimo [odkaz]
20. 9. 2014 03:57
Re: Malé, milé, pekné.
tak tá predná kapota, to je na facku. a je vobec uzamykatelna? to aby mal majitel doma stale rezervnu baterku!
Avatar - twistedTSD
20. 9. 2014 11:30
Re: Malé, milé, pekné.
Ano, je. Ale zrovna inteligentní systém otevírání prý vážně nemá...
20. 9. 2014 13:58
Re: Malé, milé, pekné.
A co je inteligentní systém otevírání kapoty?
20. 9. 2014 11:31
Re: Malé, milé, pekné.
Zamyká se to zvenku klíčkem ;-)
Avatar - twistedTSD
20. 9. 2014 11:35
Re: Malé, milé, pekné.
Vůbec tady nejde o nějaká sportovní auta, motor vzadu Twingu přinesl především více prostoru pro posádku (proto vepředu není ten kufr, co ti tak chyběl) a lepší rejd, což jsou spolu s designem asi nejzásadnější konkurenční výhody Twinga.
21. 9. 2014 21:50
Re: Malé, milé, pekné.
A nezapomenout na větší bezpečnost při čelním nárazu... Sice v článku bylo psáno něco o "náhradě tuhého motoru", ale naopak, prázdný prostor vpředu je nejlepší deformační zóna - praktický celý předek se může složit, na rozdíl od konvence s motorem vpředu, kde se složí jen kousek daný prosotrem kolem motoru...
19. 9. 2014 21:32
Re: Malé, milé, pekné.
Popravde ty by si ziadne auto servisovat ani nemal, lebo velmi lahko to moze dopadnut takto: [odkaz]
Avatar - pumpkin
19. 9. 2014 22:19
Re: Malé, milé, pekné.
Tu už ale nikoho nezaujíma čo by si ty volil. 8-s
19. 9. 2014 22:25
Re: Malé, milé, pekné.
Nauč sa čítať, ja som v článku vyzdvihnutie umiestnenia motora našiel.
20. 9. 2014 02:30
Re: Malé, milé, pekné.
Ty ti automobilovou historii moc neznáš, co? Motor vzadu, že je jen u sportovních aut? No, vybavuji si Porsche.....a pak VW Beetle, Fiat 500, Škoda 1000MB, Smart ForTwo, Renault R8, Tatra 603....jojo, samé sporťáky >:D
20. 9. 2014 08:09
Re: Malé, milé, pekné.
... VW mal toho viacej. A mohol si pridat trhacov asfaltu - NSU Prinz a Zaporozec :-)
20. 9. 2014 10:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 9. 2014 21:58
Re: Malé, milé, pekné.
a právě díky této historii mají motory vzadu pověst špatně ovladatelných nebezpečných aut >:D I když za to mohl z větší míry špatný podvozek...
Mimochodem, sportovnějších aut bylo o něco víc - Například některé verze Chevy Corvair 2. generace, Alpiny a homologační verze Škodovek 130RS a LR...
20. 9. 2014 11:28
Re: Malé, milé, pekné.
Jestli se nepletu, tak si taky tvrdil, že nový Clio na 208 nestačí a prodeje vypadaj trochu jinak ;-)
Avatar - iudex
19. 9. 2014 21:33
Sporná dynamika
No neviem, kolega mariachi po jazde vyhlásil, že základný benzín rozhodne nebrať, s autom sotva hýbe, nad 80 skoro nezrýchľuje a jazda s tak slabým motorom je utrpením. Tu sa naopak dočítam, že atmo trojvalec je pomaly jazdne príjemnejší, ako turbo a výkonovo v pohode stačí nielen do mesta, ale i na diaľnicu. 8-s Prečo len viac verím tomu mariachimu? ;-)
Rozbalit vlákno
39
Avatar - woody-alien
19. 9. 2014 22:00
Re: Sporná dynamika
Žeby kvůli tomu, jak umí pěkně rozsvěcet kotrolky motoru... :-O >:-[]
Avatar - iudex
19. 9. 2014 22:19
Re: Sporná dynamika
Kto nevie rozsvietiť kontrolku motora, nie je poriadny šofér! >:-[]
20. 9. 2014 14:24
Re: Sporná dynamika
V tom Twingu na mě taky cosi bliklo, dělal jsem jakože nic >:D
Avatar - woody-alien
20. 9. 2014 14:38
Re: Sporná dynamika
Jenom bliklo ? Tak to je známka odolnosti.... :yes: >:D ;-)
21. 9. 2014 01:43
Re: Sporná dynamika
Mozná jsem s ním nebyl dost dlouho >:D
21. 9. 2014 06:18
Re: Sporná dynamika
No a Leon od tý doby nic kluci...jsem asi na něj měkkej. A to jsem si vyjel na Valachy ;-)
21. 9. 2014 20:07
Re: Sporná dynamika
Raději ho ode mně drž co nejdál, jinak zas budeš mít barevnou hudbu :-)
19. 9. 2014 22:30
Re: Sporná dynamika
Asi závisí na tom, čo preferuješ. Ak budeš jazdiť výhradne alebo takmer výhrade po meste, zrýchlenie nad 80 km/h ťa veľmi trápiť nebude. Ak budeš chcieť aj medzimesto, asi siahneš po silnejšej jednotke, hoci je pri posúvaní sa v kolóne možno uskákané a reakcie na plyn sú prudšie. Ale aj tak - niet nad vlastnú skúsenosť.
Avatar - 3_diamanty
19. 9. 2014 22:45
Re: Sporná dynamika
ono problem je v tom ze silnejsia jednotka je len v top vybave..... cenovo na urovni o dve triedy vacsieho rapidu.... takze ak bude clovek chciet jazdit medzimesto urcite si za tu cenu nekupi malinkate twingo... ;-) to by bol na hlavu padnuty....jazdit vypadovky a okrsky v tejto hrkalke za 12 tisic..... ale mozno ty by si to bral
19. 9. 2014 22:58
Re: Sporná dynamika
Prečo si myslíš, že keď reagujem na príspevok priateľa iudexa, tak máš do toho drístať? Konečne pochop, že tvoj názor x-krát opakovaný už nikoho nezaujíma.
20. 9. 2014 06:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 9. 2014 10:12
Re: Sporná dynamika
Topper reagoval na mňa, nevšimol si si? Ty po ňom ideš bezhlavo v jednom kuse hocikde sa objaví. To je trochu rozdiel nie? Správaš sa jak blbec.
20. 9. 2014 10:50