Přesně 22 let po představení prvního Renaultu Twingo jsme usedli za volant jeho třetí generace. Stejně jako tenkrát jde o revoluční model – jak jinak označit koncepci s motorem vzadu a pohonem zadních kol?
Redakce, oslavující mizerného rendlíka, by měla vědět, že nejde o nápravu z města Dijon, ale že se jedná o nápravu podle známého francouzského investora do automobilového průmyslu, markýza De Dion, který se za tím účelem spojil s nadaným technikem Boutonem. [odkaz]
Jinak nechápu, proč namísto 215 tis Kč za hloupého rendlíka nekoupit mnohem, mnohem lepší ruskou Kalinu [odkaz] za srovnatelnou cenu :-! Ovšem to by asi nebylo tak "kchůl"... :no:
Prý auto pro cukříky... ale co když zde máme novou ikonu submisivního muže - muže budoucnosti?
Dovolím si říct, že ano. Je to vůz pohledný, milý, ale ne zženštilý. Je prost vší tvarové maskulinity, přitom působí dostatečně sebejistě a důstojně.
Ovšem po stránce samotného designu - konečně tu máme moderní městské mini. Žádné imitace, moderní interpretace archaických veteránů či flákání pozlátka na karoserii. Tohle je vskutku řádný kus designu.
mozem potvrdit ze si bud slepy alebo nevies citat. jasne je v clanku napisane :
1.) Motor vzadu, prostor vpředu
2.) Vpředu si nemáme na co stěžovat, pocitově bychom dokonce řekli, že se tu cítíme volněji než v cliu
3.) více místa pro posádku
Pokial test nebol cakal si na nho. Teraz je ale robis zavery iba z toho ze ty si si ho osahaval ?
Topper :no:
Kde jinde by se měla projevit výhoda tak malého poloměru otáčení než u malého auta? Což je mimochodem způsobeno tím, že motor není vepředu. 220 litrů kufru je podle tebe v pohodě, ale 219 je málo? A co 200 ve tvém oblíbeném Picantu? A dáme si to znova, jsem zvědav, kdy se už ráčíš odpovědět :-)
Toto jsou tvá někdejší slova na adresu Picanta 1.0 CVVT:
"nazivo je to o poznanie lepsie ver mi a mnoho zakaznikov to prekusne a kupi si to auticko nakolko nema jedinu chybu a uz zaklad je velmi slusny aj po motorickej stranke"
"jednoznacne po kazdej stranke ci uz priestoru, komfortu, dospelost,i kvality spracovania aj dynamiky a ponuky motorov niet lepsej volby medzi mina autami"
A teď si dejme srovnání:
Rozměry - Picanto 3595/1595/1480, rozvor 2385mm, Twingo 3595/1646/1554, rozvor 2492mm! Na délku stejně velká auta.
Motory - Picanto 1,0/51kW, 153 km/h, 14,4 s, Twingo 1,0/52kW, 151km/h, 14,5 s. Takže hlavně, že maximálka Twinga je slabá, ale Picanto je "auticko, ktore nema jedinu chybu". Vzhledem k tomu, že Twingo je o dobrých 5 cm širší a 7 cm vyšší, se dá o 2 km/h horší maximálka pochopit a není to nějak dramatický rozdíl. Je zajímavé, že dynamika 1,0 CVVT je hodnocena jako "miet lepsej volby medzi mina autami", ale v podstatě totožné hodnoty u Twinga jsou průser jako prase. Dokonce i kufr má Twingo o 19 litrů větší (ale je pravda, že nemá dojezdovou rezervu)
musím redakci/redaktora opravdu hooodně pochválit za fotogalerii, kde aniž bych auto naživo viděl (ne že by už byla ta možnost) tak si dovedu představit vše co bylo potřeba.
A takhle prosím aby i ostatní redaktoři vytvářeli fotogalerie u nově testovaných aut.
K autu samotnému. Zdá se že je menší než jsem očekával, ale to chce osobní setkání.
Jinak je poměrně líbivé, a ani bych se za něj nestyděl. Trošku je mi líto, že vepředu skutečně není místo na nic - Vím kravina.... Opravdu se těším až začnou jezdit.
Jak sme se jako děti starému twingu posmívali, tak tohle bych klidně do práce řídil. Líbí se mi to v té bílé a pevně doufám, že Renault na to pustí vyřádit divizi renault sport :-)
Někdo tu píše o stístěnosti na zadních sedačkách, ale co byste chtěli od minivozu? To je stejně auto pro 1-2 lidi :-)
Twingo :yes:
Doteď byl mým favoritem v této třídě CiGo, ale nyní bravo Renault :-)
Prečo si myslíš, že keď reagujem na príspevok priateľa iudexa, tak máš do toho drístať? Konečne pochop, že tvoj názor x-krát opakovaný už nikoho nezaujíma.
Ta přadní kapota bude mít tuto divnou "měkce uloženou" konstrukci zaručeně kvůli hloupým chodcům - při nárazu se pravděpodobně celá posune dozadu a zabrání tak kontaktu hlavy s relativně tvrdým předním oknem v nevhodném úhlu. A díky tomu přidá Twingu trochu bodů v dnešních nesmyslně bodovaných crash testech. Vzhled je v pořádku, malé auto musí vypadat "mile", snažit se z mikroauta udělat super ostrého tvrďáka, to by dopadlo jako super hnusný Spark. Motory jsou v rámci doby OK, jako u konkurence. Aby jízdně Twingo mabídlo očekávané - budeme muset počkat až někdo hackne řídící jednotku a vypne protiprokluz a ESP, potom to bude v pohodě - teď se bohužel nedá s "hrabačkou" rozjet ani na písku, auto samo ubírá plyn a nedovolí přidat :-/
Pokud jde o ten kufr, tak ten mě docela mile překvapil. Litry nahání hloubkou a ne výškou jako konkurence. Podle mě má Twingo kufr uživatelsky nejlepší. K tomu jako bonus rovná plocha po sklopení sedaček + sklopné opěradlo spolujezdce.
otáčkomer-bežná vec v Š120 hahaha ,to nebola bežná vec ani vo favorite a tolko zbožnovanej felicii. a o tom servise to je škoda sa tebou baviť. že to má parádny rajd tolko potrebný v meste už nechváliš,mimochodom ten dobrý rajd v meste sa zíde viac ako otáčkomer
Sakra, takže 2/3 911-ky už jsem měl, takže když koupím Twingo (1/2), tak mám za sebou zážitky z jedné celé a ještě 1/6 Poršáka. Ku.wa, jsem dobrej, měl jsem se vybodnout na ČVUT a jít na MatFyz. >:D
Ty výhody motoru vzadu už ti tady psalo docela dost lidí alespoň 20x. Chceš to slyšet ještě jednou nebo to zase nebudeš číst? Pokud jde o tvoje prodejní prognózy, tak se na ně dá docela dobře spolehnout. Vždy to dopadne zcela opačně.
Duni ti v hlave po alkoholickej noci, ze si taky protivny? zvycajne sa ti to nestava.
Po tej zvatlanine, co si vyplodil sa ohanat dospelymi ludmi posobi, ze mininimalne 1.5promile este nadujes.
Já s tebou nikoliv, bylo by to pod mou úroveň. A jestli nemáš nic jiného na práci než reagovat svým dětinským způsobem hodný niemanda na mé vyjádření, že nové Twingo je famózní, tak se jdi vycpat a nezasírej diskuze. Nebo můj slogan RENAULT toujours asi změním na Merde webpaja toujours!
Výkřik ? Já se pochlubil, že jsem s touto novinkou na automobilovém trhu měl možnost cosi najezdit a ty pod tento můj oslavný příspěvek na RENAULT píšeš jakési cinty ze svého ubohého života Milánku... Běž si léčit mindráky ze vztahu se svou matkou někam jinam než na automobilový server nulo.
Protože mu věřit chceš. Nebo spíš chceš věřit tomu, že ten motor nejede. Tebe moc realita nezajímá. Ty jsi tu dynamiku řešil dle špatného čísla 17s a pořád se toho držíš. Stejně tak asi mariachimu věříš i ten mizernej podvozek Twinga. Tady předpokládám není privátní diskuse, tak se snad nebudeš za můr názor zlobit.
Za ten motor vzadu :yes: , je to zas niečo iné a po dlhšej dobe vlastne aj nové. Úžasne vrtké mini do mesta, s kupodivu dosť veľkou priestrannou kabínou.
Neviem prísť na chuť predným sedadlám bez oddelenej nastaviteľnej opierky hlavy, nedokážem si predstaviť, ako môže vyhovieť žieňaťu s výškou okolo 150 cm aj chlapovi cez 180...
mne prislo vpredu malicke.... a uzucke ( na pohlad ) .... mam pocit ze za to moze 4 miestne prevedenie a koncepcia ( na beton je prve twingo z r 1993 vpredu ovela ovela vacsie ) .... proste predna cast kabiny pre posadku je malicka posobi stlacene... a uzko .... mozno az moc... snazim sa byt objektivny.... nic teraz proti twingu.. snazim sa byt neutralny .... ale prve twingo tak do neho si sadli aj sumo zapasnici [odkaz] .... ale do tohto noveho nemaju sancu ... to je tak pre stihlu slecnu...
Nesledujem presne, ktory nick co pise, najma pri sporadickom vyskyte ako "moreczech".
Kazdopadne napisal, ze s tym jazdil a je nadseny.
To vsak neznamena, ze musi napisat dizertacnu pracu a obhajovat a argumentovat, preco je to dobre.
Paci sa mu to, konec 'sdeleni'. Ma na to pravo.
Než někoho začneš obviňovat, tak se snaž pozorně číst a pak snad i chápat. Psal jsem to ludexovi, podle kterého je na základě tvého textu podvozek mizernej. Ty jsi to samozřejmě nenapsal. Jseš nad věcí, nezaujatý, objektivní. Ty jen slušně napíšeš, že konkurence je lepší.
No tak keď si to napísal ty, tak to musí byť pravda. >:-[]
Ale ďakujem za pozvanie. Kým nevyskúšam, sú moje úvahy zbytočné a ničím konštruktívnym by som neprispel.
....test skvělý, auto výborné, diskuze.... ta to celé, díky soudci z lidu, patenta na typ rozumu, otázek i odpovědí, věčného napadače... diskuze opět divná. Postupně se, díky tomuto otravnému hmyzu, který se shazuje jiné diskutéry jen proto, že jejich názor není "dle gusta" ....
Redakce, pane Kovaříku, opravdu je to směr, kterým se chce auto.cz ubírat? Opravdu vám vyhovuje neustálé napadání, osočování, zesměšňování spoludiskutérů?
Geniální věci jsou obvykle geniální ve své jednoduchosti. A přesně to předvedl Renault.
Koncepce nového Twinga ukazuje na naprosto promarněný prostor u Up!/Citigo nebo Aygo/107/C1.
Co od malého vozu může zákazník chtít? Co nejlepší prostornost, obratnost, atraktivní vzhled, mrštnost a pohodlí. Tohle vše nabízí Twingo měrou vrchovatou, samozřejmě v rámci třídy.
Vzhledově mi je sice možná bližší Aygo, ale koncepce Twinga jednoduše převyšuje celý zbytek třídních konkurentů, snad jako jdiný ve třídě má použitelný zavazadelník, no a pak ten vzhled.
Lépe to dopadnout nemohlo. Twingo je třídní ESO :yes::yes::yes:
Když už chceš bejt za chytrýho,tak "markýze De Dion" ,markýza je rodu ženského, pokud teda víš jakej je v tom rozdíl.Takže pokud máš mezi nohama "znak Renaultu", tak nejsi Ada,ale Adina ! :-!
Ty ti automobilovou historii moc neznáš, co? Motor vzadu, že je jen u sportovních aut? No, vybavuji si Porsche.....a pak VW Beetle, Fiat 500, Škoda 1000MB, Smart ForTwo, Renault R8, Tatra 603....jojo, samé sporťáky >:D
Preco ta on ma davat na hatelist, ked ty odpovedas na jeho prispevok svojimi notorickymi bludmi? .....Co keby si ty ....nereagoval..... na vsetko,...... co vidis rozsievanim ....svojich .....nezmyslov?
Uz sme to tvoje sklamanie podporene hrstkou blbosti a ignoracie protiargumentov videli min. 5x a teraz to sem zase splechnes.......
ja sa ti len v dobrom snažím vysvetliť že nám všetkým je u * čo píšeš ty.
Že to je tebe jedno ma mrzí, lebo potom naozaj neviem načo sa tu verejne rozpisuješ a stále opakuješ. Si otvor Word a tam si to píš keď ťa názory iných nezaujímajú. 8-s
Ak bude tak dôvtipný jak ty, potom na tej pumpe asi len zametá pred dverami a leští stojany. Od takého ťažko možno čakať, že si poradí s kapotou Twinga. :-)
Ďakujem, prvé dojmy redaktora sa teda stretli s mojím očakávaním, čo ma teší. :yes: Trochu ma prekvapila otlačená izolácia na veku motora. To je v poriadku že je to úplne na doraz? Inak veľmi podarené a nekonvenčné autíčko. Oproti niektorým konkurentom má Twingo zmysluplný a presvedčivý dizajn. Zakríknuť to ešte nechcem, ale veštím mu úspech. :-)
No a jedno ironické "ďakujem" aj topperovi, ktorý mi jeho obmedzeným bľabotom znechutil diskusiu. Čo keby mu redakcia povolila pod každým článkom len dva-tri povedzme 5-riadkové príspevky? Možno by konečne začal najprv rozmýšľať a až potom písať.
Jasne že nie výhradne, to bola reakcia na konkrétnu narážku. Mne osobne je takáto novota celkom sympatická, mnohí vodiči už zabudli, ako veci v aute fungujú a kde pod kapotou čo je.
Trošku ti tečou nervy. Pokud je podle tebe logické myšlení to samé jako lež, tak se asi neshodneme. Příště napiš, že jde o privátní diskusi a já si tě brát do huby nebudu. Rád poslechnu a budu mlčet. Jsem na to z domu docela zvyklej.
Proč se nezeptáš ludexe na kterého reaguji, jestli v něm jel? Já na rozdíl od něj motor a podvozek Twinga nehodnotím. Než zase začneš poučovat, tak zkus použít mozek. Abych mohl Twingo hodnotit, tak bych musel projet i konkurenci a to se mně momentálně nechce. Proto věřím těm, kteří tu konkurenci projeli. A to nejen na parkovišti. Jinak bych skončil nějakým trapným testíkem, kde budu twingo se základním motorem srovnávat s nějakým HH.
Psal jsem to Ludexovi, který na základě tvého svezení usoudil, že má Twingo nejen mizernej motor, ale i mizernej podvozek: "...Takto má človek voľbu medzi vizuálne zaujímavým, ale jazdne neschopným Twingom a Citigom/Upom s presne opačným prístupom....." Těch narážek na mizernej podvozek je v tom testíku a diskusi mnohem víc. Třeba i od tebe. Koneckonců Ludex s twingem nejel a svůj závěr vyvodil z tvého testu, tak to tam asi někde mezi řádky četl.
Určite nie, na to je diskusia. Tu ale nejde o vieru, ale o empíriu. A oproti Tvojej viere, že ten motor stačí, tu mám skúsenosť mariachiho o opaku, takže sa ani Ty nemôžeš hnevať, ak uprednostním mariachiho závery. ;-)
Ale hodnotíš a soustřeď se laskavě na svůj mozel. Hodnotíš s pomocí vyčtených článků, kterým ještě ani moc nerozumíš.
Najezdi si a pak hodnoť. Stokrát lepší než tu reagovat na osobní dojmy nějakými novináři.
S čím pak budeš srovnávat je jen věcí rozhledu a možností.
vyhody motora vzadu sa prejavia u sportoveho auta ... ale u miniauta s par konikmi tie rozdiely budu minimalne ( v samotnom clanku to mas cierne na bielom ze to nemas sancu zistit ) ..... niet pochyb ze ak by bol motor vpredu.... tomu autu by to viac bodlo.... a aj kufor aspon 220-230 litrov by na dnesne miniauto uz nebol na zahodenie.... isty standard triedy by to uz chcelo dodrzat aj napriek invencii a extravagancii.... takisto mi tu chyba otackomer ( bezna vec aj u skody 120 ) .... slecnam sice chybat nebude.... ale chlapom ano.... vadi mi viac veci.... otvaranie kapoty je velmi nestastne poriesene.... akoby tym twingo chcelo trestat soferov ale nevieme za co ... v com spociva vyhoda tohto systemu otvarania to mozno netusia ani samotni konstrukteri.... ja som na to doteraz neprisiel..... jedno ale viem iste ak tie tiahla v prednom narazniku ( plastove? ) v zime puknu alebo ti ostanu v ruke alebo primrznu tak servisci v renaulte sa potesia....
dnes som twingo uz videl.... ziadny wow efeklt sa nekonal´.... nevidim dovod ani ku kupe tohto auta... v zaklade je to slabe... a silenjsi motor je len v top vybave... no a za 12 tisic ... tak to uz skor rapida alebo novu fabiu.... fakt neviem kam tymto autom a na koho twingo mieri.... ale vidim dost nevyhod a chyb u tohto auta
mozem potvrdit ze sedacky vyzeraju robustne ako keby ich tam dali zo samotnej C-klasse ..... skutocne klobuk dole... mozno najsilnejsie a najrobustnsejsie sedacky v triede.... samozrejme stiesnenost je uz druha stranka veci..... mne ta kabina prisla vpredu hodne mala.... mozno dozadu vojdu dvaja dospeli ale co z toho ked vpredu je to o triedu mensie ako prve twingo spred 20 rokov..... cititm tu istu nevyvazenost medzi priestornostou vzadu a vpredu.... mozno az moc sa snazili konstrukteri o to aby sa dalo sediet aj vzadu.... az nakoniec na to utrpel samotny predok interieru....
mame u nas vystavene v auparku, dnes som ho videl asi pred hodinou a osahal ho ;-)
za mna osobne ziadny krasavec to nie je ( f500 je stale v inej dimenzii a aj picanto sa mi viac paci ) ..... mozno je to len moj osobny pocit ale mne to auto prislo hodne hodne vysoke ( proste vysoke .. ako naduty skrecok ) ... a zozadu uzke a dost sikmo ma skloneny zadok a celu zadnu cast ... interier uzky.... malinkaty vhodny asi len pre slecny .... ( vpredu vsadim sa ze mensi ako v f500 ) ... radicka ako v kamione a hrozne lacno posobiaca .... predok stlaceny akoby po crashteste.... nechcem byt na twingo zly..... ono je to fajn cukrik ;-) ..... ale dnesny pohlad ma utvrdil v tom co som tvrdil uz davnejsie.... ze ma to auto proste neoslovuje ... ale pre slecny za maturitu to bude fajn darcek
dovolim si tvrdit ze twingo je autom ktore je krajsie na fotkach ako v skutocnosti ( takych aut je inak hodne ) .... lebo v reale to az taky zazrak nie je .... bez urazky, kto ho uz videl budem rad ak sa podeli so mnou o postrehy ;-) a nazory
a právě díky této historii mají motory vzadu pověst špatně ovladatelných nebezpečných aut >:D I když za to mohl z větší míry špatný podvozek...
Mimochodem, sportovnějších aut bylo o něco víc - Například některé verze Chevy Corvair 2. generace, Alpiny a homologační verze Škodovek 130RS a LR...
A nezapomenout na větší bezpečnost při čelním nárazu... Sice v článku bylo psáno něco o "náhradě tuhého motoru", ale naopak, prázdný prostor vpředu je nejlepší deformační zóna - praktický celý předek se může složit, na rozdíl od konvence s motorem vpředu, kde se složí jen kousek daný prosotrem kolem motoru...
Chápu tu narážku s tím parkovištěm a proto ti to vysvětlím:
S VW Up! 1,0 mám najeto dost, díky tomu, že ho občas nafasuju na pojížďku po městě.
Nicméně CitiGo jsem si projel po parkovišti hned druhý den po jízdě s novým Twingem a to proto, abych si ověřil, že základní motor CitiGo se mi pocitově zdál živější, než ten v Twingu.
Navíc obecný závěr jsem nevyslovil, majíc na paměti, že to Twingo, co jsem projížděl, mělo najeto jen cca 180km - a i to jsem v testu uvedl.
Už ze sebe přestaň dělat hlupáka.
Myslíš jako ted konkrétně co? .... přece odpad, primitiv, ...... tě nemůže rozhodit. Začínáš balancovat na ostří nože..... Když už chybí argumenty tak se schyluješ k vyhrůžkám? Gilgite, pojďme si dát osobní schůzku a dát si kus řeči z očí do očí. Ono anonymita webu mnohdy může zkreslovat. Očekávám tvou nabídku v soukromé zprávě. Snad mi to vše řekneš přímo a nebudeš jen zbaběle štěkat za rouškou anonymity. Začíná mi být z tebe lidsky smutno.
...tak jo....
S kapkami deště příroda usíná,
dny už se pomalu krátí,
poraď mi ještě, doktore Osina,
snad se mi i můj styl vrátí.
Dopřej mi nový dech,
dopřej mi esprit tvůj,
neb budu na zádech,
v dohlednu sjíždět hnůj.
Ty jsi tak krásný, ztepilý mladík,
u žen jsi oblíben, fakt žádný knedlík,
jazykem vládneš jak mocný to šejk,
škoda že jen jsi uhobý fejk.
Ty jsi tak chytrý a hlavně urostlý,
v reále, bohužel,tak trochu přisprostlý.
Ty jsi tak úžasný a krásný maladěc,
v reále, bohužel..... velký to zbabělec.
Nebudu dále čertíky malovat,
utíkej rychle taťkovi žalovat.
...ano, vytrhnout z kontextu a křičet ne-li kvičet. ...jen OT: že ty nosíš ponožky do sandálů? ;-) ... mohl bych ti kontrovat tvými moudry, ale promiň, nestojíš mi za ten čas. Ale děkuji za pobavení veselá kopo a hochu oblíbený v kolektivu. :-)
...děkuji za tvůj čas, který mi budeš věnovat. Když už budeš dávat dohromady kolekci, pošli mi prosím do sz tu kolekci... vyberu ti něco na míru a můžeš si to zarámovat a pověsit nad dveře ;-) >:D ...k tomu dodám ještě gumové kladivo - pro tebe něco jako paralen.... :-*
Vzhled Twinga - já s ním problém nemám, sice se mi původní Twingo líbilo víc, ale toto je v porovnání s konkurencí taky dobré. Malé auto by mělo mít zepředu příjemný "výraz", protože když se tváří "drsně", je to trapné jako třeba výhružně vrčící ratlík. A když už má člověk na přechodu někoho nabrat, tak ať je to s úsměvem :-)
To řešení kapoty jen tipuji. Dalším důvodem asi bude, že chtěli zabránit lidem tam cokoliv cpát - pokud by byla celá kapota vyklápěcí, mohla by přední část působit jako "kufr" a asi by se nedalo zabránit tomu, že tam nějaký ychtyl narve třeba něco před chladič a potom bude reklamovat uvařený motor. Takhle bude rád, že se mu podaří dolít ostřikovač.
Spíše to vždy vyznělo tak, že se s tím příjemněji (projevem) jezdí, že to turbo je takové více náladovější,někdy táhne více, někdy naopak. Jasně, že v celkovém výsledku bude turbo dynamičtější, ale atmosféra je lineárnější a méně překvapivá, že občas se něco děje a občas moc ne.
Úplně to samé jsem psal i včera i v diskusi o Pežotu. Adolf je prostě Adolf a lepší to nebude - proč kvůli němu (a dalším) v jednom kuse plevelit diskuse urážkami?
Vůbec tady nejde o nějaká sportovní auta, motor vzadu Twingu přinesl především více prostoru pro posádku (proto vepředu není ten kufr, co ti tak chyběl) a lepší rejd, což jsou spolu s designem asi nejzásadnější konkurenční výhody Twinga.
Aby vyběr auta stal na řešeni předni kapoty je dost blbost ne ? I když....
Prodeje jsou jedna věc ale to že toto řešeni rozhodně neni prakticke a určitě neni hodno chvali či ho jakkoliv omlouvat je věc druha.
Nejdriv bych si ujasnil co je symbolicky odkaz a co moderni interpretace. Povazujes za moderni interpretaci Fiat 500, nebo Mini? Predpokladam, ze ano. Rozdil mezi puvodnim Mini [odkaz] [odkaz] a a moderni interpretaci [odkaz] [odkaz] rozhodne neni mensi, nez mezi R5 [odkaz] [odkaz] a novym twingem u ktereho je zcela zrejme, ze nebylo tvoreno s maximalnim ohledem na soucasny designovy jazyk automobilky, jako tomu bylo u minule generace [odkaz] , ale vzorem byla petka.
Asi závisí na tom, čo preferuješ. Ak budeš jazdiť výhradne alebo takmer výhrade po meste, zrýchlenie nad 80 km/h ťa veľmi trápiť nebude. Ak budeš chcieť aj medzimesto, asi siahneš po silnejšej jednotke, hoci je pri posúvaní sa v kolóne možno uskákané a reakcie na plyn sú prudšie. Ale aj tak - niet nad vlastnú skúsenosť.
Cílem návrhu nového Twinga nebylo udělat retro, ale nový automobil, bez vazeb jak na R5, tak na první Twingo. Jediné, co odkazuje (ne však kopíruje, ani ji nově neinterpretuje) na R5 (konkrétně Turbo), jsou širší boky vzadu a strmé zadní čelo.
"...moderní interpretace archaických veteránů..." Vidim tam snahu o odkaz na R5ku. Minule twingo se mi po faceliftu libilo vice. Zbytek radeji bez komentare.
Moje nervy jsou naprosto v klidu, neměj péči.
Jestli to překrucování jasně napsaných vět, cos předvedl tady, i u mně na blogu, je logické myšlení, tak já jsem čínská váza z dynastie Ming i s podstavcem.
Žádnou logiku jsi nepředvedl, jediné, o co se celou dobu snažíš je dokázat, že jsme všichni hlupáci, kteří nenávidí Renault obecně a tak mu přisuzujeme jen záporné vlastnosti. Kdybych napsal, že Twingo je králem třídy, ani bys necek, a jen palcoval.
A nejhorší na tom je, žes s tím autem ani nejel, ale máš o něm úplně jasno.
S takovým přístupem se ani nedivím, že máš doma problémy...
Tobě musel hodně někdo ublížit.... z lítosti nad tebou přecházím v ochranářský režim. Tebe netřeba litovat, tobě je třeba pomoci. Ode dneška máš ve mě svou oporu!
Staci dat, spolu s anti.dieselem, na hatelist a pokud na nej nebudou lidi reagovat, tak to diskuzi nijak zavratne neublizi. Chtit po nem aby prestal nema cenu, protoze si prijde v pravu. Trochu mi pripomina pani, co ma pravo sedet, ta ale nebyla tak kreativni ve vymysleni prezdivek >:D
Lžeš a překrucuješ věci, které se dají snadno dohledat jen proto, abys zakryl vlastní omezenost a neschopnost porozumět jednoduché větě.
Iudexovi jsi napsal, že já jsem napsal, že Twingo má mizernej podvozek - a já jsem to nenapsal.
Buť tak hodnej a příště si mně při svém lhaní neber do huby.
Pogo,ty prostě nalžeš cokoliv, jen abys uhájil vlastní hloupost.
Píšeš doslova: "Stejně tak asi mariachimu věříš i ten mizernej podvozek Twinga. "
Já jsem nikde nepsal, že má Twingo mizernej pozdvozek a za tím si stojím, tak nelži, neumíš to a neumíš to ani ustát!
Já jsem napasl, že z faktu, že je Twingo zadokolka, jeho konstruktéři nevytěžili nic směrem k zábavnosti, právě naopak - Twingo je jízdně nudné a svým způsobem nutí řidiče jet spíše klidně.
A nikde jsem nenapsal, že je to špatně.
...je mi tě líto.... si pamatuji, jak MUDr. Rath rád křičíval na všechny, že kradou, lžou a tp. Jistá podobnost v přístupu tady je. JirkaV8 to řek dobře - zloděj křičí, chytte zloděje. Připiš na práskací list i to, že tě mám za boroka. Nicméně, běž se dál navážet do toppera - na něj lidsky nemáš, proto ta křeč. Ale útočit na toppera je jako kopat do štěňat. Nicméně, tím, že mě nazýváš odpadem a kdoví čím, tím mě posouváš do velmi milé společnosti, kde, a věř mi, takoví ikonisty neohřejí ani špičky prstů... je to tvůj boj, nicku Gilgite,... jen dodám - do očí už takový hrdina nejsi, viď? ;-)
Ale no tak...to už všetci poznáme.
Skús už niečo iné, tento slogan je už značne otrepaný a robíš tým Renaultu zápornú reklamu. Naozaj nevieš nič lepšie?
No neviem, kolega mariachi po jazde vyhlásil, že základný benzín rozhodne nebrať, s autom sotva hýbe, nad 80 skoro nezrýchľuje a jazda s tak slabým motorom je utrpením. Tu sa naopak dočítam, že atmo trojvalec je pomaly jazdne príjemnejší, ako turbo a výkonovo v pohode stačí nielen do mesta, ale i na diaľnicu. 8-s Prečo len viac verím tomu mariachimu? ;-)
Buďto jsi opravdu dítě, nebo zoufalej prodejce. S výkřikáři nemá smysl ztrácet čas. Pakliže chceš něčím přispět do dikuzí, snaž se vystříhat přihlouplýho hýkání a pokřiků.
Pokud je nový Twingo famózní, pak se rozepiš a neplácej pacičkou do vody, rád si počtu ;-)
Brrrrrm, brrrrm...brrrrrm. Milánek jezdí s autíčkem po koberci, tlačí kolečka do vzorku a "brmá" až si slintá na tričko. Zajíká se štěstím z novýho modýlku.
Jeho hraní přeruší až maminka: "Milánku, pojď papat"
Milánek strčí autíčko do kapsy a běží. Maminka se směje a povídá: "Ty můj jedlíku, já tě zavolám na jídlo a ty už se nemůžeš dočkat".
Pak mu láskyplně otře pusu, krk a tričko od slin a posadí na židličku.
Milánek si bere lžíci, kouká na svůj zrcadlový obraz na ní, šklebí se nad ve lžíci velkými nosními dírkami a užívá si svýho tajemství, kdy jen on ví, proč tak mohutně slintal. Kdyby maminka věděla...
Mezi mile a super ostre nic neexistuje ? Ale ano ať je to mile prostě auto zaměřene pro ženske , pěkne Twingo je ale jako chlap řikam ne.
A to jestli je řešena kapota tak jak je diky bezpečnosti tvrdi vyrobce nebo se tak domnivaš ty ? Jestli to tvrdi vyrobce nemaskuje tim nižši vyrobni naklady ?
O tom že si to auto nekoupim mě nikdo přesvědčovat nemusi a to i v připadě že bych lovil v teto třidě. A jestli ja něco nechapu pak konkurence ano. Takže lepe by Renault udělal kdyby se držel osvědčene koncepce pohonu kol včetně uloženi motoru.
Hlavně že ty to chapeš u Renaultu museji skakat radosti.
ono problem je v tom ze silnejsia jednotka je len v top vybave..... cenovo na urovni o dve triedy vacsieho rapidu.... takze ak bude clovek chciet jazdit medzimesto urcite si za tu cenu nekupi malinkate twingo... ;-) to by bol na hlavu padnuty....jazdit vypadovky a okrsky v tejto hrkalke za 12 tisic..... ale mozno ty by si to bral
no len aby nejaka sportova verzia vobec bola..... s tym motorom vzadu to nie je sranda.... je tam hodne obmedzeny priestor... povrava sa ze RS twingo uz nebude.... ale mozno nejake GT ano... s vykonom okolo 110-115 koni
Preji ti brzky mentalni dospeni, aby jsi se vymanil ze svyho kobercovyho klise. Az prestanes hykat a pokrikovat, rad s tebou o autech pokecam. Do ty doby piluj :-)
...milý chlapče. Nenapsal jsi nic víc než svůj obvyklej výkřik. Pakliže máš něco zajímavýho k tématu, tak se rozepiš. Jinak zůstaneš neustále tím malým Milánkem na koberci ve svým pokojíčku ;-) .
Vystříhej se oslovení, který používáš mezi sobě rovnými, tady jsi mezi dospělými lidmi, kteří se umí vyjadřovat exaktně a větami rozvitými, ne výkřiky nemající hlubšího smyslu :-)
v clanku sa mozes docitat ze ten motor vzadu nema v praxi ziadne vyhody ( co ani nie je prekvapujuce u miniauta... predsa len to nie je sportiak ze ano )
tych nevyhod ale je ist viac ako vyhod.... ovsem ak sa chces odlisit preco nie.... servisovat ale taketo auto by som nechcel ..... a kupit takuto jazdenku to je uz cisty masaker
dalsu nevyhodou je to ze silnejsi motor je len v top vybave..... tym to auto uplne zabili.... na nejaky velky uspech mimo francie osobne neverim... ale ani ja nie som neomylny.... tak uvidime
Zženštily vzhled , bidne motory , jizdně nenabidne očekavane , atd. Za tu předni kapotu bych toho kdo to schvalil na hodinu vyhodil. Jak takova nepraktičnost vubec mohla projit ? Ale u frantiku jsou ruzne pokusy na zakaznicich docela časte takže se zase tolik nedivim. Je vubec něco v čem Twingo vynika ? Nechapu jak si někteři z Twinga sedaji na zadek. :no: