Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Renault Twingo: První jízdní dojmy

Přesně 22 let po představení prvního Renaultu Twingo jsme usedli za volant jeho třetí generace. Stejně jako tenkrát jde o revoluční model – jak jinak označit koncepci s motorem vzadu a pohonem zadních kol?
Zpět na článek
Avatar - rokyta.p
19. 9. 2014 17:33
ok
Když Panda i CitiGo nudí, tak warum nicht? Na doplnění mezi městské ďáblíky OK :yes:
Avatar - Ada je zase tady
19. 9. 2014 17:10
de Dijon...
Redakce, oslavující mizerného rendlíka, by měla vědět, že nejde o nápravu z města Dijon, ale že se jedná o nápravu podle známého francouzského investora do automobilového průmyslu, markýza De Dion, který se za tím účelem spojil s nadaným technikem Boutonem. [odkaz]

Jinak nechápu, proč namísto 215 tis Kč za hloupého rendlíka nekoupit mnohem, mnohem lepší ruskou Kalinu [odkaz] za srovnatelnou cenu :-! Ovšem to by asi nebylo tak "kchůl"... :no:
19. 9. 2014 20:38
Re: Malé, milé, pekné.
Budu opakovat kolegu Gilgita. Je to marný, je to marný,...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 9. 2014 16:18
Maskulinita šla do háje... dobře tak!
Prý auto pro cukříky... ale co když zde máme novou ikonu submisivního muže - muže budoucnosti?

Dovolím si říct, že ano. Je to vůz pohledný, milý, ale ne zženštilý. Je prost vší tvarové maskulinity, přitom působí dostatečně sebejistě a důstojně.

Ovšem po stránce samotného designu - konečně tu máme moderní městské mini. Žádné imitace, moderní interpretace archaických veteránů či flákání pozlátka na karoserii. Tohle je vskutku řádný kus designu.
19. 9. 2014 17:54
Re: opěrka hlavy
mozem potvrdit ze si bud slepy alebo nevies citat. jasne je v clanku napisane :
1.) Motor vzadu, prostor vpředu
2.) Vpředu si nemáme na co stěžovat, pocitově bychom dokonce řekli, že se tu cítíme volněji než v cliu
3.) více místa pro posádku

Pokial test nebol cakal si na nho. Teraz je ale robis zavery iba z toho ze ty si si ho osahaval ?
Topper :no:

Twingo :yes: :yes:
19. 9. 2014 19:49
Re: de Dijon...
Ozval sa ten najrozumnejší a najchápavejší...
19. 9. 2014 22:45
Re: de Dijon...
A ty si kto? Porotca? Sudca? Policajt? Tvoja automatická reakcia a permanentné rýpanie do ľudí sú ešte otravnejšie a nepríjemnejšie.
Avatar - woody-alien
19. 9. 2014 17:13
Re: de Dijon...
Ádo, to si nevybereš. Nákupem Kaliny stejně podpoříš toho mizernýho Rendlíka. Ten je prostě vlezlej všude. >:D
Avatar - Ada je zase tady
19. 9. 2014 17:12
Re: Fotogaleire
Mysleli jste, že je to auto a on je to ve skutečnosti jen hloupý rendlíček >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "SR20"
20. 9. 2014 10:07
bravo Renault!
Vyzera to na pekne a hlavne dobre premyslene male auticko. Skvela praca!
19. 9. 2014 20:58
Re: Malé, milé, pekné.
Kde jinde by se měla projevit výhoda tak malého poloměru otáčení než u malého auta? Což je mimochodem způsobeno tím, že motor není vepředu. 220 litrů kufru je podle tebe v pohodě, ale 219 je málo? A co 200 ve tvém oblíbeném Picantu? A dáme si to znova, jsem zvědav, kdy se už ráčíš odpovědět :-)

Toto jsou tvá někdejší slova na adresu Picanta 1.0 CVVT:

"nazivo je to o poznanie lepsie ver mi a mnoho zakaznikov to prekusne a kupi si to auticko nakolko nema jedinu chybu a uz zaklad je velmi slusny aj po motorickej stranke"

"jednoznacne po kazdej stranke ci uz priestoru, komfortu, dospelost,i kvality spracovania aj dynamiky a ponuky motorov niet lepsej volby medzi mina autami"

A teď si dejme srovnání:

Rozměry - Picanto 3595/1595/1480, rozvor 2385mm, Twingo 3595/1646/1554, rozvor 2492mm! Na délku stejně velká auta.

Motory - Picanto 1,0/51kW, 153 km/h, 14,4 s, Twingo 1,0/52kW, 151km/h, 14,5 s. Takže hlavně, že maximálka Twinga je slabá, ale Picanto je "auticko, ktore nema jedinu chybu". Vzhledem k tomu, že Twingo je o dobrých 5 cm širší a 7 cm vyšší, se dá o 2 km/h horší maximálka pochopit a není to nějak dramatický rozdíl. Je zajímavé, že dynamika 1,0 CVVT je hodnocena jako "miet lepsej volby medzi mina autami", ale v podstatě totožné hodnoty u Twinga jsou průser jako prase. Dokonce i kufr má Twingo o 19 litrů větší (ale je pravda, že nemá dojezdovou rezervu)
19. 9. 2014 16:21
Fotogaleire
musím redakci/redaktora opravdu hooodně pochválit za fotogalerii, kde aniž bych auto naživo viděl (ne že by už byla ta možnost) tak si dovedu představit vše co bylo potřeba.

A takhle prosím aby i ostatní redaktoři vytvářeli fotogalerie u nově testovaných aut.

K autu samotnému. Zdá se že je menší než jsem očekával, ale to chce osobní setkání.
Jinak je poměrně líbivé, a ani bych se za něj nestyděl. Trošku je mi líto, že vepředu skutečně není místo na nic - Vím kravina.... Opravdu se těším až začnou jezdit.

Zeron
19. 9. 2014 17:22
Re: Fotogaleire
Palec nahoru za upřimný názor. Tak by to na diskusích mělo vypadat. Žádná hra na objektivitu, nestrannost a korektnost. :yes:
Avatar - Ozzman
19. 9. 2014 17:09
Moc pěkné
Jak sme se jako děti starému twingu posmívali, tak tohle bych klidně do práce řídil. Líbí se mi to v té bílé a pevně doufám, že Renault na to pustí vyřádit divizi renault sport :-)

Někdo tu píše o stístěnosti na zadních sedačkách, ale co byste chtěli od minivozu? To je stejně auto pro 1-2 lidi :-)

Twingo
:yes:

Doteď byl mým favoritem v této třídě CiGo, ale nyní bravo Renault :-)
19. 9. 2014 22:58
Re: Sporná dynamika
Prečo si myslíš, že keď reagujem na príspevok priateľa iudexa, tak máš do toho drístať? Konečne pochop, že tvoj názor x-krát opakovaný už nikoho nezaujíma.
Avatar - woody-alien
19. 9. 2014 20:27
Re: Kapaliny
To je u Renaultů už tradice. Dřív zkoušeli, jestli majitel zvládne výměnu žárovky přes podběh, no tak teď zas z jiného soudku.... ;-) >:-[]
19. 9. 2014 18:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 9. 2014 18:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 9. 2014 11:04
Re: Sporná dynamika
Tím bych to uzavřel a možná by bylo taky dobrý se místo neustálého poučování a hodnocení ostatních držet tématu.
20. 9. 2014 10:06
Re: Podivín
Ta přadní kapota bude mít tuto divnou "měkce uloženou" konstrukci zaručeně kvůli hloupým chodcům - při nárazu se pravděpodobně celá posune dozadu a zabrání tak kontaktu hlavy s relativně tvrdým předním oknem v nevhodném úhlu. A díky tomu přidá Twingu trochu bodů v dnešních nesmyslně bodovaných crash testech. Vzhled je v pořádku, malé auto musí vypadat "mile", snažit se z mikroauta udělat super ostrého tvrďáka, to by dopadlo jako super hnusný Spark. Motory jsou v rámci doby OK, jako u konkurence. Aby jízdně Twingo mabídlo očekávané - budeme muset počkat až někdo hackne řídící jednotku a vypne protiprokluz a ESP, potom to bude v pohodě - teď se bohužel nedá s "hrabačkou" rozjet ani na písku, auto samo ubírá plyn a nedovolí přidat :-/
Avatar - KubikCv
19. 9. 2014 21:58
Re: presne taketo bordove twingo
hele a nestačilo by napsat : "Jsem tu první !!!! " ???
19. 9. 2014 21:04
Re: Malé, milé, pekné.
Pokud jde o ten kufr, tak ten mě docela mile překvapil. Litry nahání hloubkou a ne výškou jako konkurence. Podle mě má Twingo kufr uživatelsky nejlepší. K tomu jako bonus rovná plocha po sklopení sedaček + sklopné opěradlo spolujezdce.
Avatar - speedfred
19. 9. 2014 20:49
Re: Malé, milé, pekné.
otáčkomer-bežná vec v Š120 hahaha ,to nebola bežná vec ani vo favorite a tolko zbožnovanej felicii. a o tom servise to je škoda sa tebou baviť. že to má parádny rajd tolko potrebný v meste už nechváliš,mimochodom ten dobrý rajd v meste sa zíde viac ako otáčkomer
19. 9. 2014 18:21
Re: Kapaliny
No tak s tím nelze než souhlasit, vypadá to víc než komplikovaně. Už vidím "blondýnku" jak s tím lomcuje >:D
Avatar - hedvin
19. 9. 2014 17:48
Kapaliny
Ten přístup k doplnění kapaliny do ostřikovačů je celkem zvláštní možná až trochu složitej :no:
Avatar - woody-alien
19. 9. 2014 17:11
Re: Polovica!
Sakra, takže 2/3 911-ky už jsem měl, takže když koupím Twingo (1/2), tak mám za sebou zážitky z jedné celé a ještě 1/6 Poršáka. Ku.wa, jsem dobrej, měl jsem se vybodnout na ČVUT a jít na MatFyz. >:D
19. 9. 2014 20:24
Re: Malé, milé, pekné.
Ty výhody motoru vzadu už ti tady psalo docela dost lidí alespoň 20x. Chceš to slyšet ještě jednou nebo to zase nebudeš číst? Pokud jde o tvoje prodejní prognózy, tak se na ně dá docela dobře spolehnout. Vždy to dopadne zcela opačně.
19. 9. 2014 18:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 9. 2014 22:41
Re: Cosi jsem s tím najezdil
Puso, ty si dnes tiez akysi nesvoj; to vsetko robi znacik na kapote Twinga?
21. 9. 2014 12:47
Re: Cosi jsem s tím najezdil
Duni ti v hlave po alkoholickej noci, ze si taky protivny? zvycajne sa ti to nestava.
Po tej zvatlanine, co si vyplodil sa ohanat dospelymi ludmi posobi, ze mininimalne 1.5promile este nadujes.
Avatar - moreczech
21. 9. 2014 12:38
Re: Cosi jsem s tím najezdil
Já s tebou nikoliv, bylo by to pod mou úroveň. A jestli nemáš nic jiného na práci než reagovat svým dětinským způsobem hodný niemanda na mé vyjádření, že nové Twingo je famózní, tak se jdi vycpat a nezasírej diskuze. Nebo můj slogan RENAULT toujours asi změním na Merde webpaja toujours!
Avatar - moreczech
21. 9. 2014 12:04
Re: Cosi jsem s tím najezdil
Ty se nevyjadřuješ ani exaktně ani jako dospělý, prostě nula Milánek. Sám jsi zde svoje útrapy popsal...
Avatar - moreczech
21. 9. 2014 11:34
Re: Cosi jsem s tím najezdil
Výkřik ? Já se pochlubil, že jsem s touto novinkou na automobilovém trhu měl možnost cosi najezdit a ty pod tento můj oslavný příspěvek na RENAULT píšeš jakési cinty ze svého ubohého života Milánku... Běž si léčit mindráky ze vztahu se svou matkou někam jinam než na automobilový server nulo.
Avatar - moreczech
21. 9. 2014 08:09
Re: Cosi jsem s tím najezdil
Kouzelné Milánku. Niemand co soudí druhé dle sebe :-)
20. 9. 2014 11:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 9. 2014 10:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 9. 2014 22:56
Re: Sporná dynamika
Skúsil si? Popíš viac.
19. 9. 2014 22:38
Re: Sporná dynamika
Protože mu věřit chceš. Nebo spíš chceš věřit tomu, že ten motor nejede. Tebe moc realita nezajímá. Ty jsi tu dynamiku řešil dle špatného čísla 17s a pořád se toho držíš. Stejně tak asi mariachimu věříš i ten mizernej podvozek Twinga. Tady předpokládám není privátní diskuse, tak se snad nebudeš za můr názor zlobit.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 9. 2014 20:19
Re: Malé, milé, pekné.
Sportovní verze bude milována... :-)
19. 9. 2014 19:58
Malé, milé, pekné.
Za ten motor vzadu :yes: , je to zas niečo iné a po dlhšej dobe vlastne aj nové. Úžasne vrtké mini do mesta, s kupodivu dosť veľkou priestrannou kabínou.
Neviem prísť na chuť predným sedadlám bez oddelenej nastaviteľnej opierky hlavy, nedokážem si predstaviť, ako môže vyhovieť žieňaťu s výškou okolo 150 cm aj chlapovi cez 180...
19. 9. 2014 18:24
Re: Kapaliny
Renault holt není pro každého. Ta přední kapota je jen takovej malej vstupní IQ testík.
19. 9. 2014 17:59
Re: opěrka hlavy
o a zabudol som na velmi zlý prístup k motoru ale o tom si ty už dávno informoval >:D
[odkaz]
Avatar - iudex
19. 9. 2014 16:56
Re: Maskulinita šla do háje... dobře tak!
Čo Ty máš furt s tým submisívnym mužom? To tu od Teba čítam asi tretíkrát. Alebo hľadáš dominu? ;-) >:D
19. 9. 2014 20:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 9. 2014 20:21
Re: Kapaliny
Nemyslím si, že Twingo bude auto apriorně pro blondýnky. Spíš bych to vidět na mládence, slečny osloví spíš 500.
Avatar - 3_diamanty
19. 9. 2014 19:53
Re: Kapaliny
chudak pumpar..... kym zisti ako sa ta kapota otvara tak si hadam aj na kavu odskocis
Avatar - 3_diamanty
19. 9. 2014 16:30
Re: Fotogaleire
mne prislo vpredu malicke.... a uzucke ( na pohlad ) .... mam pocit ze za to moze 4 miestne prevedenie a koncepcia ( na beton je prve twingo z r 1993 vpredu ovela ovela vacsie ) .... proste predna cast kabiny pre posadku je malicka posobi stlacene... a uzko .... mozno az moc... snazim sa byt objektivny.... nic teraz proti twingu.. snazim sa byt neutralny .... ale prve twingo tak do neho si sadli aj sumo zapasnici [odkaz] .... ale do tohto noveho nemaju sancu ... to je tak pre stihlu slecnu...
22. 9. 2014 12:03
Re: Cosi jsem s tím najezdil
Nesledujem presne, ktory nick co pise, najma pri sporadickom vyskyte ako "moreczech".
Kazdopadne napisal, ze s tym jazdil a je nadseny.
To vsak neznamena, ze musi napisat dizertacnu pracu a obhajovat a argumentovat, preco je to dobre.
Paci sa mu to, konec 'sdeleni'. Ma na to pravo.
21. 9. 2014 16:34
Re: Sporná dynamika
Než někoho začneš obviňovat, tak se snaž pozorně číst a pak snad i chápat. Psal jsem to ludexovi, podle kterého je na základě tvého textu podvozek mizernej. Ty jsi to samozřejmě nenapsal. Jseš nad věcí, nezaujatý, objektivní. Ty jen slušně napíšeš, že konkurence je lepší.
21. 9. 2014 10:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 9. 2014 03:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 9. 2014 21:17
Re: Sporná dynamika
No tak keď si to napísal ty, tak to musí byť pravda. >:-[]
Ale ďakujem za pozvanie. Kým nevyskúšam, sú moje úvahy zbytočné a ničím konštruktívnym by som neprispel.
Avatar - moreczech
20. 9. 2014 13:17
Cosi jsem s tím najezdil
a je famózní...prostě RENAULT toujours !!!
Avatar - Ji/Ri
20. 9. 2014 11:41
test
....test skvělý, auto výborné, diskuze.... ta to celé, díky soudci z lidu, patenta na typ rozumu, otázek i odpovědí, věčného napadače... diskuze opět divná. Postupně se, díky tomuto otravnému hmyzu, který se shazuje jiné diskutéry jen proto, že jejich názor není "dle gusta" ....

Redakce, pane Kovaříku, opravdu je to směr, kterým se chce auto.cz ubírat? Opravdu vám vyhovuje neustálé napadání, osočování, zesměšňování spoludiskutérů?
Avatar - rohYpnol
20. 9. 2014 11:23
Retro-náskok
Geniální věci jsou obvykle geniální ve své jednoduchosti. A přesně to předvedl Renault.
Koncepce nového Twinga ukazuje na naprosto promarněný prostor u Up!/Citigo nebo Aygo/107/C1.

Co od malého vozu může zákazník chtít? Co nejlepší prostornost, obratnost, atraktivní vzhled, mrštnost a pohodlí. Tohle vše nabízí Twingo měrou vrchovatou, samozřejmě v rámci třídy.

Vzhledově mi je sice možná bližší Aygo, ale koncepce Twinga jednoduše převyšuje celý zbytek třídních konkurentů, snad jako jdiný ve třídě má použitelný zavazadelník, no a pak ten vzhled.

Lépe to dopadnout nemohlo. Twingo je třídní ESO :yes: :yes: :yes:
20. 9. 2014 11:22
Re: de Dijon...
Když už chceš bejt za chytrýho,tak "markýze De Dion" ,markýza je rodu ženského, pokud teda víš jakej je v tom rozdíl.Takže pokud máš mezi nohama "znak Renaultu", tak nejsi Ada,ale Adina ! :-!
20. 9. 2014 10:12
Re: Sporná dynamika
Topper reagoval na mňa, nevšimol si si? Ty po ňom ideš bezhlavo v jednom kuse hocikde sa objaví. To je trochu rozdiel nie? Správaš sa jak blbec.
Avatar - pallas
20. 9. 2014 03:42
Re: Fotogaleire
Prvé Twingo predsa bolo tiež 4-miestne.
Avatar - Egi
20. 9. 2014 02:30
Re: Malé, milé, pekné.
Ty ti automobilovou historii moc neznáš, co? Motor vzadu, že je jen u sportovních aut? No, vybavuji si Porsche.....a pak VW Beetle, Fiat 500, Škoda 1000MB, Smart ForTwo, Renault R8, Tatra 603....jojo, samé sporťáky >:D
20. 9. 2014 00:10
Re: Vďaka a..."vďaka"
Preco ta on ma davat na hatelist, ked ty odpovedas na jeho prispevok svojimi notorickymi bludmi? .....Co keby si ty ....nereagoval..... na vsetko,...... co vidis rozsievanim ....svojich .....nezmyslov?

Uz sme to tvoje sklamanie podporene hrstkou blbosti a ignoracie protiargumentov videli min. 5x a teraz to sem zase splechnes.......
Avatar - pumpkin
19. 9. 2014 23:15
Re: Vďaka a..."vďaka"
ja sa ti len v dobrom snažím vysvetliť že nám všetkým je u * čo píšeš ty.
Že to je tebe jedno ma mrzí, lebo potom naozaj neviem načo sa tu verejne rozpisuješ a stále opakuješ. Si otvor Word a tam si to píš keď ťa názory iných nezaujímajú. 8-s
19. 9. 2014 22:55
Re: Kapaliny
Ak bude tak dôvtipný jak ty, potom na tej pumpe asi len zametá pred dverami a leští stojany. Od takého ťažko možno čakať, že si poradí s kapotou Twinga. :-)
Avatar - pumpkin
19. 9. 2014 22:53
Re: Vďaka a..."vďaka"
to dúfam reaguješ na ten návrh pre redakciu
Avatar - pumpkin
19. 9. 2014 22:43
Vďaka a..."vďaka"
Ďakujem, prvé dojmy redaktora sa teda stretli s mojím očakávaním, čo ma teší. :yes: Trochu ma prekvapila otlačená izolácia na veku motora. To je v poriadku že je to úplne na doraz? Inak veľmi podarené a nekonvenčné autíčko. Oproti niektorým konkurentom má Twingo zmysluplný a presvedčivý dizajn. Zakríknuť to ešte nechcem, ale veštím mu úspech. :-)

No a jedno ironické "ďakujem" aj topperovi, ktorý mi jeho obmedzeným bľabotom znechutil diskusiu. Čo keby mu redakcia povolila pod každým článkom len dva-tri povedzme 5-riadkové príspevky? Možno by konečne začal najprv rozmýšľať a až potom písať.
19. 9. 2014 22:24
Re: Kapaliny
Jasne že nie výhradne, to bola reakcia na konkrétnu narážku. Mne osobne je takáto novota celkom sympatická, mnohí vodiči už zabudli, ako veci v aute fungujú a kde pod kapotou čo je.
Avatar - pumpkin
19. 9. 2014 22:19
Re: Malé, milé, pekné.
Tu už ale nikoho nezaujíma čo by si ty volil. 8-s
Avatar - woody-alien
19. 9. 2014 22:00
Re: Sporná dynamika
Žeby kvůli tomu, jak umí pěkně rozsvěcet kotrolky motoru... :-O >:-[]
19. 9. 2014 18:54
Re: Kapaliny
Jo tak nějak mi to přišlo >:D
19. 9. 2014 18:18
Re: opěrka hlavy
Na smarte ich mám zliate a nevadí to, ale to je tým, že tam sú tenké a štýlové sedadlá ako z konceptu, tu sú macaté a preto je to divné.
Avatar - Ozzman
19. 9. 2014 17:50
Re: Polovica!
Na Matfyzu se učí trochu jiná matika.... vlastně to ani neni matika v tom pravym slova smyslu, buď rád za ČVUT >:D
Avatar - Snooob
19. 9. 2014 17:42
Re: Moc pěkné
Tak, tak. V tejto triede nemá konkurenciu - minimálne v dizajne.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 9. 2014 17:17
Re: Maskulinita šla do háje... dobře tak!
Uohohou, někomu se můj výše uvedený názor líbí! Zdravím Tě, příteli! >:D

P.S.: Víš o nějaké konkrétní? ;-) >:D
Avatar - iudex
19. 9. 2014 16:57
Re: Polovica!
Tak Škoda 105/120 bola potom dvojtretinová 911ka. >:D
Avatar - Snooob
19. 9. 2014 16:52
Polovica!
Tak, a pre tých čo na ňu nemajú... je tu riešenie!

Polovičná 911-ka! :yes: :yes: :yes:
21. 9. 2014 21:15
Re: Sporná dynamika
Trošku ti tečou nervy. Pokud je podle tebe logické myšlení to samé jako lež, tak se asi neshodneme. Příště napiš, že jde o privátní diskusi a já si tě brát do huby nebudu. Rád poslechnu a budu mlčet. Jsem na to z domu docela zvyklej.
21. 9. 2014 08:37
Re: Sporná dynamika
Proč se nezeptáš ludexe na kterého reaguji, jestli v něm jel? Já na rozdíl od něj motor a podvozek Twinga nehodnotím. Než zase začneš poučovat, tak zkus použít mozek. Abych mohl Twingo hodnotit, tak bych musel projet i konkurenci a to se mně momentálně nechce. Proto věřím těm, kteří tu konkurenci projeli. A to nejen na parkovišti. Jinak bych skončil nějakým trapným testíkem, kde budu twingo se základním motorem srovnávat s nějakým HH.
21. 9. 2014 08:21
Re: Sporná dynamika
Psal jsem to Ludexovi, který na základě tvého svezení usoudil, že má Twingo nejen mizernej motor, ale i mizernej podvozek: "...Takto má človek voľbu medzi vizuálne zaujímavým, ale jazdne neschopným Twingom a Citigom/Upom s presne opačným prístupom....." Těch narážek na mizernej podvozek je v tom testíku a diskusi mnohem víc. Třeba i od tebe. Koneckonců Ludex s twingem nejel a svůj závěr vyvodil z tvého testu, tak to tam asi někde mezi řádky četl.
Avatar - Ada je zase tady
20. 9. 2014 01:28
Re: de Dijon...
Prázdný hrnec nejvíc duní... >:D
Avatar - iudex
19. 9. 2014 22:47
Re: Sporná dynamika
Určite nie, na to je diskusia. Tu ale nejde o vieru, ale o empíriu. A oproti Tvojej viere, že ten motor stačí, tu mám skúsenosť mariachiho o opaku, takže sa ani Ty nemôžeš hnevať, ak uprednostním mariachiho závery. ;-)
19. 9. 2014 21:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 9. 2014 20:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 9. 2014 19:25
Re: Maskulinita šla do háje... dobře tak!
...nevím, máš štěstrí, že sem na diskuzi moc holky nechodí...tvůj text působí všelijak ;-)
19. 9. 2014 18:26
jednotka je jednotka
celkom môže byť, ale na jednotku nedosiahlo. Dizajnovo je aj dnes pekná a vnútri bolo miesta jak v trolejbuse, raz z nej urobia retrobombu.
Avatar - M1chal
19. 9. 2014 16:38
opěrka hlavy
Nechápu, proč tak malé auto má opěrky hlavy slité se sedadlem jako jeden celek 8-s
působí to strašně stísněně :no:
[odkaz]
[odkaz]
20. 9. 2014 06:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 9. 2014 10:54
Re: Sporná dynamika
Ale hodnotíš a soustřeď se laskavě na svůj mozel. Hodnotíš s pomocí vyčtených článků, kterým ještě ani moc nerozumíš.
Najezdi si a pak hodnoť. Stokrát lepší než tu reagovat na osobní dojmy nějakými novináři.

S čím pak budeš srovnávat je jen věcí rozhledu a možností.
20. 9. 2014 06:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 9. 2014 08:22
Re: Cosi jsem s tím najezdil
Nevím jak koho soudíš, ale je fakt, že kromě ubohých výkřiků jsi tu nikdy nic nenapsal. ;-)
Avatar - 3_diamanty
19. 9. 2014 20:33
Re: Malé, milé, pekné.
vyhody motora vzadu sa prejavia u sportoveho auta ... ale u miniauta s par konikmi tie rozdiely budu minimalne ( v samotnom clanku to mas cierne na bielom ze to nemas sancu zistit ) ..... niet pochyb ze ak by bol motor vpredu.... tomu autu by to viac bodlo.... a aj kufor aspon 220-230 litrov by na dnesne miniauto uz nebol na zahodenie.... isty standard triedy by to uz chcelo dodrzat aj napriek invencii a extravagancii.... takisto mi tu chyba otackomer ( bezna vec aj u skody 120 ) .... slecnam sice chybat nebude.... ale chlapom ano.... vadi mi viac veci.... otvaranie kapoty je velmi nestastne poriesene.... akoby tym twingo chcelo trestat soferov ale nevieme za co ... v com spociva vyhoda tohto systemu otvarania to mozno netusia ani samotni konstrukteri.... ja som na to doteraz neprisiel..... jedno ale viem iste ak tie tiahla v prednom narazniku ( plastove? ) v zime puknu alebo ti ostanu v ruke alebo primrznu tak servisci v renaulte sa potesia....

dnes som twingo uz videl.... ziadny wow efeklt sa nekonal´.... nevidim dovod ani ku kupe tohto auta... v zaklade je to slabe... a silenjsi motor je len v top vybave... no a za 12 tisic ... tak to uz skor rapida alebo novu fabiu.... fakt neviem kam tymto autom a na koho twingo mieri.... ale vidim dost nevyhod a chyb u tohto auta
Avatar - 3_diamanty
19. 9. 2014 16:43
Re: opěrka hlavy
mozem potvrdit ze sedacky vyzeraju robustne ako keby ich tam dali zo samotnej C-klasse ..... skutocne klobuk dole... mozno najsilnejsie a najrobustnsejsie sedacky v triede.... samozrejme stiesnenost je uz druha stranka veci..... mne ta kabina prisla vpredu hodne mala.... mozno dozadu vojdu dvaja dospeli ale co z toho ked vpredu je to o triedu mensie ako prve twingo spred 20 rokov..... cititm tu istu nevyvazenost medzi priestornostou vzadu a vpredu.... mozno az moc sa snazili konstrukteri o to aby sa dalo sediet aj vzadu.... az nakoniec na to utrpel samotny predok interieru....
Avatar - 3_diamanty
19. 9. 2014 16:05
presne taketo bordove twingo
mame u nas vystavene v auparku, dnes som ho videl asi pred hodinou a osahal ho ;-)

za mna osobne ziadny krasavec to nie je ( f500 je stale v inej dimenzii a aj picanto sa mi viac paci ) ..... mozno je to len moj osobny pocit ale mne to auto prislo hodne hodne vysoke ( proste vysoke .. ako naduty skrecok ) ... a zozadu uzke a dost sikmo ma skloneny zadok a celu zadnu cast ... interier uzky.... malinkaty vhodny asi len pre slecny .... ( vpredu vsadim sa ze mensi ako v f500 ) ... radicka ako v kamione a hrozne lacno posobiaca .... predok stlaceny akoby po crashteste.... nechcem byt na twingo zly..... ono je to fajn cukrik ;-) ..... ale dnesny pohlad ma utvrdil v tom co som tvrdil uz davnejsie.... ze ma to auto proste neoslovuje ... ale pre slecny za maturitu to bude fajn darcek

dovolim si tvrdit ze twingo je autom ktore je krajsie na fotkach ako v skutocnosti ( takych aut je inak hodne ) .... lebo v reale to az taky zazrak nie je .... bez urazky, kto ho uz videl budem rad ak sa podeli so mnou o postrehy ;-) a nazory
22. 9. 2014 09:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 9. 2014 21:58
Re: Malé, milé, pekné.
a právě díky této historii mají motory vzadu pověst špatně ovladatelných nebezpečných aut >:D I když za to mohl z větší míry špatný podvozek...
Mimochodem, sportovnějších aut bylo o něco víc - Například některé verze Chevy Corvair 2. generace, Alpiny a homologační verze Škodovek 130RS a LR...
21. 9. 2014 21:50
Re: Malé, milé, pekné.
A nezapomenout na větší bezpečnost při čelním nárazu... Sice v článku bylo psáno něco o "náhradě tuhého motoru", ale naopak, prázdný prostor vpředu je nejlepší deformační zóna - praktický celý předek se může složit, na rozdíl od konvence s motorem vpředu, kde se složí jen kousek daný prosotrem kolem motoru...
21. 9. 2014 20:07
Re: Sporná dynamika
Raději ho ode mně drž co nejdál, jinak zas budeš mít barevnou hudbu :-)
21. 9. 2014 19:30
Re: Sporná dynamika
Chápu tu narážku s tím parkovištěm a proto ti to vysvětlím:
S VW Up! 1,0 mám najeto dost, díky tomu, že ho občas nafasuju na pojížďku po městě.
Nicméně CitiGo jsem si projel po parkovišti hned druhý den po jízdě s novým Twingem a to proto, abych si ověřil, že základní motor CitiGo se mi pocitově zdál živější, než ten v Twingu.
Navíc obecný závěr jsem nevyslovil, majíc na paměti, že to Twingo, co jsem projížděl, mělo najeto jen cca 180km - a i to jsem v testu uvedl.
Už ze sebe přestaň dělat hlupáka.
Avatar - Ji/Ri
21. 9. 2014 15:37
Re: test
..myslím, že jsem prozřel.... snad mi budeš dál inspirací a mentorem.... :yes: :yes: :yes:
21. 9. 2014 15:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
21. 9. 2014 15:32
Re: test
:yes: :yes: :yes: .... co mi poradíš? ...pomoz mi, prosím...
Avatar - Ji/Ri
21. 9. 2014 15:31
Re: Cosi jsem s tím najezdil
Nebav se s ním, on je zloun....
Avatar - Ji/Ri
21. 9. 2014 15:30
Re: Cosi jsem s tím najezdil
S povděkem, s nadějí, přijímám tvé zvolání,
osvícen duchem tvým, bohatý v poznání.

:-)
21. 9. 2014 15:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 9. 2014 15:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 9. 2014 15:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
21. 9. 2014 15:10
Re: Cosi jsem s tím najezdil
....NECH GILGITA NA POKOJI!!! OPĚT MÁ PRAVDU!!! :yes: :yes: :yes:
Avatar - Ji/Ri
21. 9. 2014 15:06
Re: test
Myslíš jako ted konkrétně co? .... přece odpad, primitiv, ...... tě nemůže rozhodit. Začínáš balancovat na ostří nože..... Když už chybí argumenty tak se schyluješ k vyhrůžkám? Gilgite, pojďme si dát osobní schůzku a dát si kus řeči z očí do očí. Ono anonymita webu mnohdy může zkreslovat. Očekávám tvou nabídku v soukromé zprávě. Snad mi to vše řekneš přímo a nebudeš jen zbaběle štěkat za rouškou anonymity. Začíná mi být z tebe lidsky smutno.
Avatar - Ji/Ri
21. 9. 2014 14:58
Re: Cosi jsem s tím najezdil
...tak jo....
S kapkami deště příroda usíná,
dny už se pomalu krátí,
poraď mi ještě, doktore Osina,
snad se mi i můj styl vrátí.

Dopřej mi nový dech,
dopřej mi esprit tvůj,
neb budu na zádech,
v dohlednu sjíždět hnůj.

Ty jsi tak krásný, ztepilý mladík,
u žen jsi oblíben, fakt žádný knedlík,
jazykem vládneš jak mocný to šejk,
škoda že jen jsi uhobý fejk.

Ty jsi tak chytrý a hlavně urostlý,
v reále, bohužel,tak trochu přisprostlý.
Ty jsi tak úžasný a krásný maladěc,
v reále, bohužel..... velký to zbabělec.

Nebudu dále čertíky malovat,
utíkej rychle taťkovi žalovat.

Pěkný den ti přeji, Gilgite

:-) ;-)
21. 9. 2014 14:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 9. 2014 14:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 9. 2014 14:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
21. 9. 2014 14:21
Re: Cosi jsem s tím najezdil
Jedna věc jsou kritická slova, druhá narážky na inteligenci a psychický stav, ne?
Avatar - Ji/Ri
21. 9. 2014 14:12
Re: test
Jinak s tím hlášením a tvými postupy: to ses naučil za minulého režimu? ...to jsi byl asi hodně aktivní, viď? :-)
Avatar - Ji/Ri
21. 9. 2014 14:11
Re: test
...ano, vytrhnout z kontextu a křičet ne-li kvičet. ...jen OT: že ty nosíš ponožky do sandálů? ;-) ... mohl bych ti kontrovat tvými moudry, ale promiň, nestojíš mi za ten čas. Ale děkuji za pobavení veselá kopo a hochu oblíbený v kolektivu. :-)
21. 9. 2014 12:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 9. 2014 09:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 9. 2014 06:18
Re: Sporná dynamika
No a Leon od tý doby nic kluci...jsem asi na něj měkkej. A to jsem si vyjel na Valachy ;-)
21. 9. 2014 06:17
Re: Malé, milé, pekné.
...takže jsme měli pravdu...je to marný >:-[]
21. 9. 2014 06:12
Re: Maskulinita šla do háje... dobře tak!
:yes: >:-[] >:-[] >:-[]
21. 9. 2014 01:54
Re: Sporná dynamika
Přesně - na vlastní názor je třeba reálná zkušenost :-)
21. 9. 2014 01:43
Re: Sporná dynamika
Mozná jsem s ním nebyl dost dlouho >:D
Avatar - Ji/Ri
20. 9. 2014 21:37
Re: test
...děkuji za tvůj čas, který mi budeš věnovat. Když už budeš dávat dohromady kolekci, pošli mi prosím do sz tu kolekci... vyberu ti něco na míru a můžeš si to zarámovat a pověsit nad dveře ;-) >:D ...k tomu dodám ještě gumové kladivo - pro tebe něco jako paralen.... :-*
Avatar - Ji/Ri
20. 9. 2014 21:34
Re: test
.... není to ona?/ono?/ gilgit? ;-) ... máš pravdu, čeče :-)
20. 9. 2014 20:28
Re: Sporná dynamika
Ano, však to jsem psal.
Turbo jsem nejel, snad bude příležitost.
20. 9. 2014 15:44
Re: Podivín
Vzhled Twinga - já s ním problém nemám, sice se mi původní Twingo líbilo víc, ale toto je v porovnání s konkurencí taky dobré. Malé auto by mělo mít zepředu příjemný "výraz", protože když se tváří "drsně", je to trapné jako třeba výhružně vrčící ratlík. A když už má člověk na přechodu někoho nabrat, tak ať je to s úsměvem :-)
To řešení kapoty jen tipuji. Dalším důvodem asi bude, že chtěli zabránit lidem tam cokoliv cpát - pokud by byla celá kapota vyklápěcí, mohla by přední část působit jako "kufr" a asi by se nedalo zabránit tomu, že tam nějaký ychtyl narve třeba něco před chladič a potom bude reklamovat uvařený motor. Takhle bude rád, že se mu podaří dolít ostřikovač.
20. 9. 2014 14:54
Re: Sporná dynamika
Spíše to vždy vyznělo tak, že se s tím příjemněji (projevem) jezdí, že to turbo je takové více náladovější,někdy táhne více, někdy naopak. Jasně, že v celkovém výsledku bude turbo dynamičtější, ale atmosféra je lineárnější a méně překvapivá, že občas se něco děje a občas moc ne.
20. 9. 2014 14:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - woody-alien
20. 9. 2014 14:38
Re: Sporná dynamika
Jenom bliklo ? Tak to je známka odolnosti.... :yes: >:D ;-)
20. 9. 2014 14:29
Re: Sporná dynamika
Popsal jsem na blogu, jsi vítán :-)
Ta fileta je proti Twingu 1.0 letadlo.
20. 9. 2014 14:27
Re: Sporná dynamika
Možná je příjemnější projevem, ale pochybuju, že by psali o příjemnější dynamice.
20. 9. 2014 13:58
Re: Malé, milé, pekné.
A co je inteligentní systém otevírání kapoty?
Avatar - rohYpnol
20. 9. 2014 13:41
Re: test
diskusi jsem podrobněji nečetl, ale příliš nerozumím tomu, co tu píšete. Kdo koho shazuje? Jaká prolhanost a sprostost?
20. 9. 2014 13:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 9. 2014 13:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 9. 2014 13:16
Re: Sporná dynamika
Však nevidno, že by si robil... Len tu a tam vidím od teba príspevok k veci. Tých nepríjemných zbytočných je podstatne viac.
Avatar - twistedTSD
20. 9. 2014 13:11
Re: de Dijon...
Úplně to samé jsem psal i včera i v diskusi o Pežotu. Adolf je prostě Adolf a lepší to nebude - proč kvůli němu (a dalším) v jednom kuse plevelit diskuse urážkami?
20. 9. 2014 13:08
Re: presne taketo bordove twingo
To co píšeš ale naprosto popírá co je napsáno v testu výše...
Avatar - Ji/Ri
20. 9. 2014 11:44
Re: Malé, milé, pekné.
..to opakuješ kolegu JiRi nebo webpaju. Ti to právě v reakci na "kolegu" gilgita psali poprvé... ;-)
Avatar - twistedTSD
20. 9. 2014 11:35
Re: Malé, milé, pekné.
Vůbec tady nejde o nějaká sportovní auta, motor vzadu Twingu přinesl především více prostoru pro posádku (proto vepředu není ten kufr, co ti tak chyběl) a lepší rejd, což jsou spolu s designem asi nejzásadnější konkurenční výhody Twinga.
20. 9. 2014 11:31
Re: Malé, milé, pekné.
Zamyká se to zvenku klíčkem ;-)
Avatar - miromen
20. 9. 2014 11:31
Re: Podivín
Aby vyběr auta stal na řešeni předni kapoty je dost blbost ne ? I když....
Prodeje jsou jedna věc ale to že toto řešeni rozhodně neni prakticke a určitě neni hodno chvali či ho jakkoliv omlouvat je věc druha.
Avatar - twistedTSD
20. 9. 2014 11:30
Re: Malé, milé, pekné.
Ano, je. Ale zrovna inteligentní systém otevírání prý vážně nemá...
20. 9. 2014 11:28
Re: Malé, milé, pekné.
Jestli se nepletu, tak si taky tvrdil, že nový Clio na 208 nestačí a prodeje vypadaj trochu jinak ;-)
20. 9. 2014 10:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 9. 2014 10:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 9. 2014 10:08
Re: de Dijon...
Všetkého veľa škodí. A ty už preháňaš. Píš k autám, vtedy sa s tebou dá aj diskutovať.
20. 9. 2014 08:09
Re: Malé, milé, pekné.
... VW mal toho viacej. A mohol si pridat trhacov asfaltu - NSU Prinz a Zaporozec :-)
20. 9. 2014 06:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 9. 2014 06:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 9. 2014 00:28
Re: Malé, milé, pekné.
Otvorit prednu kapotu je uplne jednoduche, nepotrebujes na to vysoku skolu. Teda ty mozno hej [odkaz]

Staci ktorykolvek test a niet pochyb, ze si uplne, ale uplne mimo [odkaz]
19. 9. 2014 23:35
Re: Sporná dynamika
No, není to poprvé, co čtu, že slabší jednotka v Twingu je o něco příjemnější než to turbo.
Avatar - iudex
19. 9. 2014 22:49
Re: Sporná dynamika
Aj v aute tejto triedy preferujem dynamiku lepšiu, ako 40 kW Felicia ročník 1996. A to práve Twingo s 52 kW neposkytuje. ;-\
19. 9. 2014 22:42
Re: Maskulinita šla do háje... dobře tak!
Nejdriv bych si ujasnil co je symbolicky odkaz a co moderni interpretace. Povazujes za moderni interpretaci Fiat 500, nebo Mini? Predpokladam, ze ano. Rozdil mezi puvodnim Mini [odkaz] [odkaz] a a moderni interpretaci [odkaz] [odkaz] rozhodne neni mensi, nez mezi R5 [odkaz] [odkaz] a novym twingem u ktereho je zcela zrejme, ze nebylo tvoreno s maximalnim ohledem na soucasny designovy jazyk automobilky, jako tomu bylo u minule generace [odkaz] , ale vzorem byla petka.
19. 9. 2014 22:30
Re: Sporná dynamika
Asi závisí na tom, čo preferuješ. Ak budeš jazdiť výhradne alebo takmer výhrade po meste, zrýchlenie nad 80 km/h ťa veľmi trápiť nebude. Ak budeš chcieť aj medzimesto, asi siahneš po silnejšej jednotke, hoci je pri posúvaní sa v kolóne možno uskákané a reakcie na plyn sú prudšie. Ale aj tak - niet nad vlastnú skúsenosť.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 9. 2014 22:26
Re: Maskulinita šla do háje... dobře tak!
Cílem návrhu nového Twinga nebylo udělat retro, ale nový automobil, bez vazeb jak na R5, tak na první Twingo. Jediné, co odkazuje (ne však kopíruje, ani ji nově neinterpretuje) na R5 (konkrétně Turbo), jsou širší boky vzadu a strmé zadní čelo.
19. 9. 2014 22:25
Re: Malé, milé, pekné.
Nauč sa čítať, ja som v článku vyzdvihnutie umiestnenia motora našiel.
Avatar - pumpkin
19. 9. 2014 22:16
Re: jednotka je jednotka
To je trochu unáhlený záver porovnávať legendu s novinkou na trhu.
19. 9. 2014 21:57
Re: Maskulinita šla do háje... dobře tak!
Nerozumim. Vysvetli.
Avatar - woody-alien
19. 9. 2014 21:56
Re: Maskulinita šla do háje... dobře tak!
Prodává důtky.... >:D ;-)
19. 9. 2014 21:32
Re: Malé, milé, pekné.
Popravde ty by si ziadne auto servisovat ani nemal, lebo velmi lahko to moze dopadnut takto: [odkaz]
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 9. 2014 21:30
Re: Maskulinita šla do háje... dobře tak!
Kdepak pracuješ, smím-li se optat?
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 9. 2014 21:29
Re: Maskulinita šla do háje... dobře tak!
Symbolický odkaz není moderní interpretace.
Avatar - iudex
19. 9. 2014 21:25
Re: Maskulinita šla do háje... dobře tak!
Aj ja Ťa zdravím. No z titulu svoje práce som už nejaké stretol, takže ak na tom trváš, môžem pohľadať v spisoch. >:-[]
19. 9. 2014 21:22
Re: Maskulinita šla do háje... dobře tak!
"...moderní interpretace archaických veteránů..." Vidim tam snahu o odkaz na R5ku. Minule twingo se mi po faceliftu libilo vice. Zbytek radeji bez komentare.
Avatar - woody-alien
19. 9. 2014 20:28
Re: Polovica!
No právě, nechtěl jsem skončit, jak běhám za kuřatama s notesem v ruce a vymýšlím teorie (Čistá duše).... >:D
Avatar - Snooob
19. 9. 2014 17:38
Re: Polovica!
>:D :yes:

si píš! Len majitelia to nevedia oceniť... ;-)
22. 9. 2014 08:25
Re: Sporná dynamika
Moje nervy jsou naprosto v klidu, neměj péči.
Jestli to překrucování jasně napsaných vět, cos předvedl tady, i u mně na blogu, je logické myšlení, tak já jsem čínská váza z dynastie Ming i s podstavcem.

Žádnou logiku jsi nepředvedl, jediné, o co se celou dobu snažíš je dokázat, že jsme všichni hlupáci, kteří nenávidí Renault obecně a tak mu přisuzujeme jen záporné vlastnosti. Kdybych napsal, že Twingo je králem třídy, ani bys necek, a jen palcoval.
A nejhorší na tom je, žes s tím autem ani nejel, ale máš o něm úplně jasno.
S takovým přístupem se ani nedivím, že máš doma problémy...
Avatar - Ji/Ri
21. 9. 2014 15:35
Re: Podivín
GIgite, vševěd není nikdo! ...ale ty máš pravdu vždy.... tvá skromnost je inspirující.... :yes: :yes: :yes:
Avatar - Ji/Ri
21. 9. 2014 15:09
Re: test
Tobě musel hodně někdo ublížit.... z lítosti nad tebou přecházím v ochranářský režim. Tebe netřeba litovat, tobě je třeba pomoci. Ode dneška máš ve mě svou oporu!
21. 9. 2014 01:58
Re: Sporná dynamika
Já jsem snad někde napsal, že má Twingo mizernej podvozek?!
20. 9. 2014 14:24
Re: Sporná dynamika
V tom Twingu na mě taky cosi bliklo, dělal jsem jakože nic >:D
20. 9. 2014 14:09
Re: test
Staci dat, spolu s anti.dieselem, na hatelist a pokud na nej nebudou lidi reagovat, tak to diskuzi nijak zavratne neublizi. Chtit po nem aby prestal nema cenu, protoze si prijde v pravu. Trochu mi pripomina pani, co ma pravo sedet, ta ale nebyla tak kreativni ve vymysleni prezdivek >:D
20. 9. 2014 06:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 9. 2014 06:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pallas
20. 9. 2014 03:57
Re: Malé, milé, pekné.
tak tá predná kapota, to je na facku. a je vobec uzamykatelna? to aby mal majitel doma stale rezervnu baterku!
Avatar - iudex
19. 9. 2014 22:19
Re: Sporná dynamika
Kto nevie rozsvietiť kontrolku motora, nie je poriadny šofér! >:-[]
21. 9. 2014 19:26
Re: Sporná dynamika
Lžeš a překrucuješ věci, které se dají snadno dohledat jen proto, abys zakryl vlastní omezenost a neschopnost porozumět jednoduché větě.
Iudexovi jsi napsal, že já jsem napsal, že Twingo má mizernej podvozek - a já jsem to nenapsal.
Buť tak hodnej a příště si mně při svém lhaní neber do huby.
21. 9. 2014 16:14
Re: Sporná dynamika
Pogo,ty prostě nalžeš cokoliv, jen abys uhájil vlastní hloupost.
Píšeš doslova: "Stejně tak asi mariachimu věříš i ten mizernej podvozek Twinga. "
Já jsem nikde nepsal, že má Twingo mizernej pozdvozek a za tím si stojím, tak nelži, neumíš to a neumíš to ani ustát!
Já jsem napasl, že z faktu, že je Twingo zadokolka, jeho konstruktéři nevytěžili nic směrem k zábavnosti, právě naopak - Twingo je jízdně nudné a svým způsobem nutí řidiče jet spíše klidně.
A nikde jsem nenapsal, že je to špatně.
Avatar - Ji/Ri
21. 9. 2014 14:14
Re: Cosi jsem s tím najezdil
... ještě pusu, kucí >:D :yes: :yes: :yes: njn, vrána k vráně.
21. 9. 2014 11:55
Re: Sporná dynamika
Přesně jsi to napsal ;-) :yes:
21. 9. 2014 10:38
Re: Cosi jsem s tím najezdil
Vidíš, a ja som sa snažil byť milý... ;-)
21. 9. 2014 10:37
Re: Cosi jsem s tím najezdil
Ono je to rovnaké aj keď to napísal on. Máš problém s chápaním písaného textu? nechválim, vidíš niečo také?
21. 9. 2014 06:21
Re: Sporná dynamika
...že ty máš takovou tendenci se sám ztrapnit...drobnej dotaz. Už jsi v něm jel??????? Nebo tu zas budeš citovat "kapacity" z časopisů?
21. 9. 2014 06:13
Re: Fotogaleire
Nejste bratři? Jsi na tom stejně ;-)
Avatar - Ji/Ri
20. 9. 2014 21:37
Re: test
Jinak, kocourku, potrefená husa se ozvala, viď? ;-)
Avatar - Ji/Ri
20. 9. 2014 21:33
Re: test
...je mi tě líto.... si pamatuji, jak MUDr. Rath rád křičíval na všechny, že kradou, lžou a tp. Jistá podobnost v přístupu tady je. JirkaV8 to řek dobře - zloděj křičí, chytte zloděje. Připiš na práskací list i to, že tě mám za boroka. Nicméně, běž se dál navážet do toppera - na něj lidsky nemáš, proto ta křeč. Ale útočit na toppera je jako kopat do štěňat. Nicméně, tím, že mě nazýváš odpadem a kdoví čím, tím mě posouváš do velmi milé společnosti, kde, a věř mi, takoví ikonisty neohřejí ani špičky prstů... je to tvůj boj, nicku Gilgite,... jen dodám - do očí už takový hrdina nejsi, viď? ;-)
20. 9. 2014 21:21
Re: Cosi jsem s tím najezdil
Ale no tak...to už všetci poznáme.
Skús už niečo iné, tento slogan je už značne otrepaný a robíš tým Renaultu zápornú reklamu. Naozaj nevieš nič lepšie?
20. 9. 2014 06:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - iudex
19. 9. 2014 21:33
Sporná dynamika
No neviem, kolega mariachi po jazde vyhlásil, že základný benzín rozhodne nebrať, s autom sotva hýbe, nad 80 skoro nezrýchľuje a jazda s tak slabým motorom je utrpením. Tu sa naopak dočítam, že atmo trojvalec je pomaly jazdne príjemnejší, ako turbo a výkonovo v pohode stačí nielen do mesta, ale i na diaľnicu. 8-s Prečo len viac verím tomu mariachimu? ;-)
19. 9. 2014 19:51
Re: Kapaliny
A prečo by s tým mala lomcovať? Stačí na čerpačke pri kúpe kvapaliny požiadať o jej doliatie a každý pumpár jej ochotne vyhovie. ;-)
22. 9. 2014 06:45
Re: Cosi jsem s tím najezdil
Tobě taky imponují výkřikáři? Napiš mi, kdy jsi co objevnýho a zajímavýho kromě pokřiků četl od "moreczech"...
22. 9. 2014 06:44
Re: Cosi jsem s tím najezdil
Buďto jsi opravdu dítě, nebo zoufalej prodejce. S výkřikáři nemá smysl ztrácet čas. Pakliže chceš něčím přispět do dikuzí, snaž se vystříhat přihlouplýho hýkání a pokřiků.
Pokud je nový Twingo famózní, pak se rozepiš a neplácej pacičkou do vody, rád si počtu ;-)
21. 9. 2014 06:30
Re: Cosi jsem s tím najezdil
Brrrrrm, brrrrm...brrrrrm. Milánek jezdí s autíčkem po koberci, tlačí kolečka do vzorku a "brmá" až si slintá na tričko. Zajíká se štěstím z novýho modýlku.
Jeho hraní přeruší až maminka: "Milánku, pojď papat"
Milánek strčí autíčko do kapsy a běží. Maminka se směje a povídá: "Ty můj jedlíku, já tě zavolám na jídlo a ty už se nemůžeš dočkat".
Pak mu láskyplně otře pusu, krk a tričko od slin a posadí na židličku.
Milánek si bere lžíci, kouká na svůj zrcadlový obraz na ní, šklebí se nad ve lžíci velkými nosními dírkami a užívá si svýho tajemství, kdy jen on ví, proč tak mohutně slintal. Kdyby maminka věděla...

:-)
Avatar - miromen
20. 9. 2014 10:25
Re: Podivín
Mezi mile a super ostre nic neexistuje ? Ale ano ať je to mile prostě auto zaměřene pro ženske , pěkne Twingo je ale jako chlap řikam ne.
A to jestli je řešena kapota tak jak je diky bezpečnosti tvrdi vyrobce nebo se tak domnivaš ty ? Jestli to tvrdi vyrobce nemaskuje tim nižši vyrobni naklady ?
Avatar - miromen
20. 9. 2014 10:19
Re: Podivín
O tom že si to auto nekoupim mě nikdo přesvědčovat nemusi a to i v připadě že bych lovil v teto třidě. A jestli ja něco nechapu pak konkurence ano. Takže lepe by Renault udělal kdyby se držel osvědčene koncepce pohonu kol včetně uloženi motoru.
Hlavně že ty to chapeš u Renaultu museji skakat radosti.
Avatar - 3_diamanty
19. 9. 2014 22:45
Re: Sporná dynamika
ono problem je v tom ze silnejsia jednotka je len v top vybave..... cenovo na urovni o dve triedy vacsieho rapidu.... takze ak bude clovek chciet jazdit medzimesto urcite si za tu cenu nekupi malinkate twingo... ;-) to by bol na hlavu padnuty....jazdit vypadovky a okrsky v tejto hrkalke za 12 tisic..... ale mozno ty by si to bral
Avatar - 3_diamanty
19. 9. 2014 20:25
Re: Malé, milé, pekné.
no len aby nejaka sportova verzia vobec bola..... s tym motorom vzadu to nie je sranda.... je tam hodne obmedzeny priestor... povrava sa ze RS twingo uz nebude.... ale mozno nejake GT ano... s vykonom okolo 110-115 koni
21. 9. 2014 12:33
Re: Cosi jsem s tím najezdil
Preji ti brzky mentalni dospeni, aby jsi se vymanil ze svyho kobercovyho klise. Az prestanes hykat a pokrikovat, rad s tebou o autech pokecam. Do ty doby piluj :-)
21. 9. 2014 11:58
Re: Cosi jsem s tím najezdil
...milý chlapče. Nenapsal jsi nic víc než svůj obvyklej výkřik. Pakliže máš něco zajímavýho k tématu, tak se rozepiš. Jinak zůstaneš neustále tím malým Milánkem na koberci ve svým pokojíčku ;-) .
Vystříhej se oslovení, který používáš mezi sobě rovnými, tady jsi mezi dospělými lidmi, kteří se umí vyjadřovat exaktně a větami rozvitými, ne výkřiky nemající hlubšího smyslu :-)
21. 9. 2014 10:55
Re: Cosi jsem s tím najezdil
Zbytečně, na výkřikáře a štěkaly je to škoda psanýho slova ;-)
Avatar - 3_diamanty
19. 9. 2014 22:45
Re: Vďaka a..."vďaka"
nie je problem... ak mozem rad pomozem

uz sa tesim na testik
19. 9. 2014 20:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
19. 9. 2014 20:16
Re: Malé, milé, pekné.
v clanku sa mozes docitat ze ten motor vzadu nema v praxi ziadne vyhody ( co ani nie je prekvapujuce u miniauta... predsa len to nie je sportiak ze ano )

tych nevyhod ale je ist viac ako vyhod.... ovsem ak sa chces odlisit preco nie.... servisovat ale taketo auto by som nechcel ..... a kupit takuto jazdenku to je uz cisty masaker

dalsu nevyhodou je to ze silnejsi motor je len v top vybave..... tym to auto uplne zabili.... na nejaky velky uspech mimo francie osobne neverim... ale ani ja nie som neomylny.... tak uvidime

osobne by som v tejto triede volil i10 alebo up
Avatar - 3_diamanty
19. 9. 2014 22:58
Re: Vďaka a..."vďaka"
asi si nerozumieme... ;-) co ma u teba neprekvapuje

poradim ti jedno kuzlo .... daj si ma na hate list a mas pokoj.... mne je u * co pises.... tak ak sa ti nepaci co pisem na to je hate list

dnes som twingo videl.... ziadna slava.... za mna sklamanie
Avatar - miromen
20. 9. 2014 02:43
Podivín
Zženštily vzhled , bidne motory , jizdně nenabidne očekavane , atd. Za tu předni kapotu bych toho kdo to schvalil na hodinu vyhodil. Jak takova nepraktičnost vubec mohla projit ? Ale u frantiku jsou ruzne pokusy na zakaznicich docela časte takže se zase tolik nedivim. Je vubec něco v čem Twingo vynika ? Nechapu jak si někteři z Twinga sedaji na zadek. :no:
19. 9. 2014 18:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.