Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Chrysler svolává k opravě asi 189.000 vozů

18 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
Koukám, že pod Fiatem jde kvalita strmě nahoru, ejdna svolávačka za druhou >😁 >😁 5 milionů vozů??

A to se tu někdo před 14ti dny smál GM. Jo kdo se směje naposled, směje se nejlíp >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Anonym
Anonym
Jak sem psal, jmenuje se to aktivni odpor.
Mr.Murphy
spíš aktivní komplex....
Avatar - Anonym
Anonym
To víš, nejsem kašpárek, který před rokem 2009 neměl o amerikách páru, ale po tom co Chrysler dostal fiat zadarmo, najednou začal americkou produkci mohutně adorovat >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Anonym
Anonym
Já myslím, že to mnohé vypovídá....
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
gil54
Raději rovnou napiš, že nemůžeš překousnout nákup americké automobilky Fiatem.

K smíchu jsi akorát ty, s těmi soustavnými planými tlachy a posměšky. Například v tomto případě se jedná o vozy z let 2010 a 11, kdy v tom Fiat fakt prsty, až tak moc, mít nemohl.

Sorry, normálně takové výkřiky zpravidla vůbec nekomentuji, ale už je toho trochu moc.
wolff
Blahopřeji.
Už posledně sem ti psal, že ti to dá velkou fušku uhájit si po tom co to tady víceméně GTI opustil pozici obecního blba.
Dnes se ti to vskutku povedlo.
Můžeš být pyšný, dlouho zůstane nedostiženo. :yes:
Avatar - white label
white label
Co měl (v tomto ohledu) v letech 2010/2011 společného s Chryslerem Fiat, ty americká kvalito.... :😉 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Fiat je tam od roku 2010, pokud ti to nedoslo. Tudiz v letech 2010 a 2011 jiz mohl plne ovlivnit vstupni i vystupni kontrolu.
Avatar - white label
white label
Sám dobře víš, že je to kravina, v reálu je od "formálního" stavu k podobným konkrétním krokům podstatně dál.
Avatar - Anonym
Anonym
Tak jiste, neni to otazka mesice, na druhou stranu na to prijmout lidi do vstupni a vystupni kontroly ( ktere za mercedesu vyhodili) a zavest nove predpisy kontroly jakosti netrva 5 let. To se da za rok v pohode zvladnout.
Avatar - ladsla
ladsla
S ohledem na povahu zavady by to asi jina kontrola nevyresila. Jde o komponentu subdodavatele, to asi Fiat nemel sanci ...... . Nevim o zadne fabrice ktera by to byla schopna realne odhalit. Jen se to obcas dari dobre tutlat, evropu nevyjimaje.....z vlastni zkusenosti vim ze ford svolava kvuli horsim vecem taky klidne 4 roky stare mondea.......a to bude tak par set tisic aut v tom nasem malem rybnicku. U me to byly senzory airbagu a pyropatrony, pro kazde jiny recall. Toz tak. :-!
Avatar - Anonym
Anonym
Jiste, svolavacky ma kazdy, to u se nevyhne nikdo. Pak se ale nevysmivam GM, ze meli problemy, kdy je sam mam taky, jednou airbagy u 500, podruhy Jeepy, potreti neco dalšího...
Avatar - ladsla
ladsla
Ja se nevysmivam nicemu a nikomu. IMHO je dnes jedno kdo ma jake recally s ohledem na to ze dodavatele automotivu - coz uz je jen par velkych koncernu - s velkou pravdepodobnosti dodavaji vice koncernum ty stejne nebo podobne komponenty. Nedam za to zlomeny knoflik ze stejny rele pro fuel pumpu pouziva i GM........
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.