Nový majitel plánuje návrat značky Fisker mezi výrobce automobilů prostřednictvím jejího prvního modelu Karma, ukrývajícího pod nezměněným vzhledem řadu úprav.
No tak, na závazky toho moc nepůjde, protože se jedná o čínsko-hongongský deal. Oni si to mezi s sebou jen přerozdělí. A dodavatelé to budou muset nějak spolknout. A 150 Milionů za patenty, které nikdo jiný nemá (ale teď už je má Čína), a za automobilku, co pan nový majitel vždycky chtěl mít, aby ji pojmenoval po sobě, tak to je dobrý obchod.
Bohužel. Konstatovat, že Fisker bude možná jednou něco jako Tesla, to je fakt urážka všech, co na tom autě kdy pracovali. Tesla je mnohem jednodušší technologie, vůbec se to nedá srovnávat, navíc už teď mají s těmi bateriemi problémy. No, ale naštěstí už jeden z hlavních inženýrů před několika měsíci zemřel, protože na tom autě prostě nechal svoje zdraví, takže už kvůli tomu brečet nebude. Brzo bude oznámeno nové jméno a to je dobře, protože tím už bude konečně konec jasný všem okolo. A možná jednou konečně všem dojde, jak se Tesla na konci Fisker podepsala, a stálo je to a Boba hodně dolarů, jen ti bloggeři a novináři, to muselo být fakt dost drahý. No, ale jak Fisker padl, tak akcie šli nahoru a od té doby zázrak, žádné články o tom, jak je Fisker špatné auto.
To určitě ne, spíš si říkám, jaký potenciál v tom někdo vidí, když je ochotný zaplatit za brand, který vyrobí málo, sice exlusivnějšího, ale málo a že to pro pány zakladatele asi nemuselo dopadnout ve finále vůbec špatně.
pokud to dají do pucu a bude prosperovat, může nakonec být třeba něco jako Tesla 2. Bude trvat, nemožné to není. Počkám si na spuštění výroby. To bude pro mne signál, že automobilka je naživu.