Novinky
ladsla
0
Cadillacu se nedari , kdyz ma letosni rok nejsilnejsi za poslednich 5 let? Neporovnavej jen prodeje v us, ale globalne.
Přejít do diskuze
Z denkeru mam granda uz tam podruhe nejdu. Nejak me ti cesti sedi importeri cece nepresvedcili. ;-\
Chápem, že si fanúšik amerických áut a opakujem, že ma neteší, ak sa Cadillacu nedarí, ale zasa netreba prekrúcať fakty: faktom je, že tohto roku Audi, Mercedes aj BMW jednotlivo predali v USA viac áut ako Cadillac: [odkaz]
ATS je pomerne nový model, ale jeho predaje napriek tomu nestúpajú, ale klesajú.
ATS je pomerne nový model, ale jeho predaje napriek tomu nestúpajú, ale klesajú.
Tak jde o to kde válacuje a čím.
Evropa je jasná, evropa ameriky moc nekupuje a když už, tak fanoušci amerik v posledí době kupují hlavně kupé (Mustang, Camaro, Vette, Chalenger), pikpay (RAM a Ford F) a pak SUV (Escalade, SRX, GrandCherokee, Durango, Suburban, Tahoe, Yukon, E😜lorer atd).
USA - tam je to válvování tak, že globálně 4 německé prémiové značky (Audi, BMW, Porsche, BMW) samozřejmě válcují Cadillac a Lincoln, ale jednotlivě nikoliv. Nebo s modely, které konkurence nemá jako sou BMW 3 (ATS je oproti trojce k mání chvilku) , nebo s kupé a kabriolety, které Cadillac nemá.
V číně pak to válcování je, ale nesmí se zapomínat na úspěšný Buick, což sice prémie není, ale tam patří k luxusnějším vozům a vozy střední a vyšší střední třídy má taky v nabídce a prodává se jich tam hafo.
Japonsko a arábie taky nebudou moc o válcování, takže nejvíc to válcování probíhá v Evropě a Jižní americe.
Evropa je jasná, evropa ameriky moc nekupuje a když už, tak fanoušci amerik v posledí době kupují hlavně kupé (Mustang, Camaro, Vette, Chalenger), pikpay (RAM a Ford F) a pak SUV (Escalade, SRX, GrandCherokee, Durango, Suburban, Tahoe, Yukon, E😜lorer atd).
USA - tam je to válvování tak, že globálně 4 německé prémiové značky (Audi, BMW, Porsche, BMW) samozřejmě válcují Cadillac a Lincoln, ale jednotlivě nikoliv. Nebo s modely, které konkurence nemá jako sou BMW 3 (ATS je oproti trojce k mání chvilku) , nebo s kupé a kabriolety, které Cadillac nemá.
V číně pak to válcování je, ale nesmí se zapomínat na úspěšný Buick, což sice prémie není, ale tam patří k luxusnějším vozům a vozy střední a vyšší střední třídy má taky v nabídce a prodává se jich tam hafo.
Japonsko a arábie taky nebudou moc o válcování, takže nejvíc to válcování probíhá v Evropě a Jižní americe.
Myslím, že na všetkých svetových trhoch majú priestoru na e😜anziu až-až, najmä árijská konkurencia ich valcuje hlava-nehlava 😉
Vykašli se na soudruha Tondu a využij služeb neofiko dovozců typu Auto Outlet, Impexta, Denker či Simix. Ušetříš a postrají se o vůz kvalitně, vč. záruky :yes:
No, jenže pokud chtějí e😜andovat někam dál, krom jižní ameriky a evropy jim toho moc nezbývá - jinde totiž už sou >😁
Len si trošku zamlčal, že doma v USA sa im až tak nedarí... [odkaz]
To neznamená, že mám z toho radosť.
Diesely chýbajú pri e😜anzii možno v Európe, ktorá má na celkových predajoch marginálny podiel. Dobre vieš, že v USA, na Blízkom ani Ďalekom východe po diesli ani pes neštekne. Širšia paleta benzínových motorov a nejaký hybrid k tomu by sa ale zišli.
To neznamená, že mám z toho radosť.
Diesely chýbajú pri e😜anzii možno v Európe, ktorá má na celkových predajoch marginálny podiel. Dobre vieš, že v USA, na Blízkom ani Ďalekom východe po diesli ani pes neštekne. Širšia paleta benzínových motorov a nejaký hybrid k tomu by sa ale zišli.
Az dodycha grand cherokee, zkusil bych rad escalade ale co me na cadillacu se.e je ten cesky dovozce, soudruh charouz......radeji budu dal posilat korunky velkemu Sergiovi.....
daří se jim v arábii, číně, prodává se i v rusku, evropě, japonsku a dalších zemí. Pomalu, krůček po krůčku se vrací mezi prestižní prémiové výrobce a má co nabídnout. Kvlaitní podvozky, neotřelý a netuctový design, pestrou škálu motorů vč. supervýkonných verzí V. Pro e😜anzi mu chybí ještě diesly a sisrší paleta modelů