Novinky
Tak jde o to kde válacuje a čím.
Evropa je jasná, evropa ameriky moc nekupuje a když už, tak fanoušci amerik v posledí době kupují hlavně kupé (Mustang, Camaro, Vette, Chalenger), pikpay (RAM a Ford F) a pak SUV (Escalade, SRX, GrandCherokee, Durango, Suburban, Tahoe, Yukon, E😜lorer atd).
USA - tam je to válvování tak, že globálně 4 německé prémiové značky (Audi, BMW, Porsche, BMW) samozřejmě válcují Cadillac a Lincoln, ale jednotlivě nikoliv. Nebo s modely, které konkurence nemá jako sou BMW 3 (ATS je oproti trojce k mání chvilku) , nebo s kupé a kabriolety, které Cadillac nemá.
V číně pak to válcování je, ale nesmí se zapomínat na úspěšný Buick, což sice prémie není, ale tam patří k luxusnějším vozům a vozy střední a vyšší střední třídy má taky v nabídce a prodává se jich tam hafo.
Japonsko a arábie taky nebudou moc o válcování, takže nejvíc to válcování probíhá v Evropě a Jižní americe.
Evropa je jasná, evropa ameriky moc nekupuje a když už, tak fanoušci amerik v posledí době kupují hlavně kupé (Mustang, Camaro, Vette, Chalenger), pikpay (RAM a Ford F) a pak SUV (Escalade, SRX, GrandCherokee, Durango, Suburban, Tahoe, Yukon, E😜lorer atd).
USA - tam je to válvování tak, že globálně 4 německé prémiové značky (Audi, BMW, Porsche, BMW) samozřejmě válcují Cadillac a Lincoln, ale jednotlivě nikoliv. Nebo s modely, které konkurence nemá jako sou BMW 3 (ATS je oproti trojce k mání chvilku) , nebo s kupé a kabriolety, které Cadillac nemá.
V číně pak to válcování je, ale nesmí se zapomínat na úspěšný Buick, což sice prémie není, ale tam patří k luxusnějším vozům a vozy střední a vyšší střední třídy má taky v nabídce a prodává se jich tam hafo.
Japonsko a arábie taky nebudou moc o válcování, takže nejvíc to válcování probíhá v Evropě a Jižní americe.
Chápem, že si fanúšik amerických áut a opakujem, že ma neteší, ak sa Cadillacu nedarí, ale zasa netreba prekrúcať fakty: faktom je, že tohto roku Audi, Mercedes aj BMW jednotlivo predali v USA viac áut ako Cadillac: [odkaz]
ATS je pomerne nový model, ale jeho predaje napriek tomu nestúpajú, ale klesajú.
ATS je pomerne nový model, ale jeho predaje napriek tomu nestúpajú, ale klesajú.
To neznamená, že mám z toho radosť.
Diesely chýbajú pri e😜anzii možno v Európe, ktorá má na celkových predajoch marginálny podiel. Dobre vieš, že v USA, na Blízkom ani Ďalekom východe po diesli ani pes neštekne. Širšia paleta benzínových motorov a nejaký hybrid k tomu by sa ale zišli.