daří se jim v arábii, číně, prodává se i v rusku, evropě, japonsku a dalších zemí. Pomalu, krůček po krůčku se vrací mezi prestižní prémiové výrobce a má co nabídnout. Kvlaitní podvozky, neotřelý a netuctový design, pestrou škálu motorů vč. supervýkonných verzí V. Pro expanzi mu chybí ještě diesly a sisrší paleta modelů
Az dodycha grand cherokee, zkusil bych rad escalade ale co me na cadillacu se.e je ten cesky dovozce, soudruh charouz......radeji budu dal posilat korunky velkemu Sergiovi.....
Vykašli se na soudruha Tondu a využij služeb neofiko dovozců typu Auto Outlet, Impexta, Denker či Simix. Ušetříš a postrají se o vůz kvalitně, vč. záruky :yes:
Len si trošku zamlčal, že doma v USA sa im až tak nedarí... [odkaz]
To neznamená, že mám z toho radosť.
Diesely chýbajú pri expanzii možno v Európe, ktorá má na celkových predajoch marginálny podiel. Dobre vieš, že v USA, na Blízkom ani Ďalekom východe po diesli ani pes neštekne. Širšia paleta benzínových motorov a nejaký hybrid k tomu by sa ale zišli.
Tak jde o to kde válacuje a čím.
Evropa je jasná, evropa ameriky moc nekupuje a když už, tak fanoušci amerik v posledí době kupují hlavně kupé (Mustang, Camaro, Vette, Chalenger), pikpay (RAM a Ford F) a pak SUV (Escalade, SRX, GrandCherokee, Durango, Suburban, Tahoe, Yukon, Explorer atd).
USA - tam je to válvování tak, že globálně 4 německé prémiové značky (Audi, BMW, Porsche, BMW) samozřejmě válcují Cadillac a Lincoln, ale jednotlivě nikoliv. Nebo s modely, které konkurence nemá jako sou BMW 3 (ATS je oproti trojce k mání chvilku) , nebo s kupé a kabriolety, které Cadillac nemá.
V číně pak to válcování je, ale nesmí se zapomínat na úspěšný Buick, což sice prémie není, ale tam patří k luxusnějším vozům a vozy střední a vyšší střední třídy má taky v nabídce a prodává se jich tam hafo.
Japonsko a arábie taky nebudou moc o válcování, takže nejvíc to válcování probíhá v Evropě a Jižní americe.
Chápem, že si fanúšik amerických áut a opakujem, že ma neteší, ak sa Cadillacu nedarí, ale zasa netreba prekrúcať fakty: faktom je, že tohto roku Audi, Mercedes aj BMW jednotlivo predali v USA viac áut ako Cadillac: [odkaz]
ATS je pomerne nový model, ale jeho predaje napriek tomu nestúpajú, ale klesajú.