Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Ford Mondeo na českém trhu: S 1.5 EcoBoost stojí 611.990 Kč

Nová generace Fordu Mondeo konečně vstupuje na český trh. Nejlevněji jej pořídíte od 611.990 Kč.
Zpět na článek
Avatar - matii
25. 9. 2014 14:09
ty voe
... se mi zdá, že chce Ford nadobro odradit svým designem evropskou klientelu. Jak korejec z devadesátých let. Tohle bylo auto:

[odkaz]
Avatar - KANKUNEN
25. 9. 2014 14:18
Jsem zvědavý jak se chytne,
ale tak nějak je kolem nového Mondea aura, že sem nepatří a je pro ameriku.
25. 9. 2014 15:21
Re: Zrychleni
To mas asi pravdu, ale taky by to pak chtelo benzin za 20Kc ;-)
Spis kdyby nekdo udelal diesel V6 do stredni tridy, ale technicky to asi nejde...
Avatar - Ozzman
25. 9. 2014 14:12
Re: ty voe
Tohle je taky auto: [odkaz]

Redakce dává příšerné fotky hybridu na malých kolech, v reálu je hezčí :-)
Avatar - Ozzman
25. 9. 2014 14:18
Re: ty voe
Tak to teda nevim >:D To, cos poslal je jako noname auto z nějaky počítačový hry, kde nemaj licence na značky >:D
Avatar - Ham.
27. 9. 2014 00:19
Re: Celkem smutny motorovy pribeh
Passat je jeden konkurent a jenom o hodnotě maximálního výkonu to není. A možná, že je tento nový motor i určité riziko pro Passat, protože používá dost vyšponované parametry a je to kompletně nový motor (nové turbo 3,8bar, nový blok i hlava válců připravené na spalovací tlaky 200bar, nové vstřikovače s tlakem 2500 bar, nový tlumič kmitů, nové 7st. DSG etc.). Osobně bych spíš raději viděl ve vrcholných modelech ve střední třídě šestiválce, které proti těmto vyhoněným a poměrně tvrdým čtyřhrnkům nabídnou daleko lepší kulturu běhu.
A pokud ti jde jenom o to jedno čísílko max. výkonu, tak v rámci třídy je výkon 155kW velmi slušný, z dvoulitru má Volvo 162 kW, BMW 160kW a jinak jsou všichni konkurenti slabší, Opel 143kW etc., a ani z 2,2 litru nemá nikdo víc (PSA, MB 150 kW, Mazda 129kW, Toyota 130kW, Honda 132kW). Nehledě na skutečnost, že řada mainstreamových konkurentů ve střední třídě nedokáže nabídnout 155kW ani v benalu. Takže ve výkonu bych problém neviděl, spíš jsem zvědavý jak kultivovaný tento motor bude či nebude.
25. 9. 2014 14:23
Zrychleni
...i kdyz to neni podstatny udaj, ale zrychleni 1.5 a 2.0 Turbo benzin skoro stejne ? A skoro 180kW verze za 8s ? Vubec to vse pusobi na papire strasne "line", bud je nekde chyba nebo doufejme, ze realne na silnici to bude lepsi (i ty diesely nic moc). :no:
Avatar - Ji/Ri
25. 9. 2014 23:21
Re: Zrychleni
u PS VB jste to měli jinak.... ;-)
Avatar - white label
25. 9. 2014 16:08
Re: Zrychleni
Tahal si už za totáče aspoň kačera, nebo jsi byl ještě na houbách.
Za totáče bylo auto v podstatě poměrně velký luxus, nehledě na skladbu vozového parku, rozhodně neměla auto skoro každá rodina a s autem se běžně jezdilo jen jednou za čas. Ne jako dnes, kdy má rodina často několik aut a jezdí se autem denně a prakticky všude včetně vzdáleností do 1 km. Podívej se na fotku sídlišť ze 70.-80. let a dnes. A cesty byly tehdy taky prázdné ve srovnání s dneškem.
Tak už se konečně prober z toho tvého totalitního snu, který si zjevně příliš nezažil.
Avatar - iudex
25. 9. 2014 14:36
Re: ÁÁNO ÁÁNO I PŘIDUŠENÝ EKOBOOST PRÁŠÍ RAKA !!
Prečo to tomu chudákovi Peugeotu robíš, na tej fotke pôsobí ako angličák, nie ako dospelé auto. >:D >:-[]
Avatar - iudex
25. 9. 2014 14:21
Bez trojvalca
Tak nakoniec žiadny trojvalec (importér zrejme usúdil, že by trojvalec v takto veľkom aute zákazníci neprekúsli). Teda základom je solídny 1,5EB a bežný motorista ani nemusí pozerať ďalej, 160 koní, 222 km/h a 9,2s na sto sú solídne parametre. Z dízlov ako optimum vyzerá 150k TDCI; škoda absencie biturba, aj v doterajšej generácii sa 200k dízel slušne predával.
Na prvý pohľad sú i ceny veľmi solídne, ak predpokladám ešte obvyklé zľavy u Fordu, bude to opäť auto za bezkonkurenčnú cenu. Chce to len lepšiu výbavu (s väčšími kolesami pre optickú elimináciu veľkej hmoty karosérie).
Avatar - Emel
26. 9. 2014 10:41
Re: Pláč se rozhléhá krajinou, přestože...
Jak závidí třeba taková Insignia:

Benzín:
1.8 atmo 103kW
1.4 NET 103kW, volitelně na CNG
1.6 125kW
2.0 4x4 184kW
2.8 4x4 239kW

Nafta:
2.0 81kW
2.0 88kW
2.0 96kW
2.0 103kW
2.0 120kW, případně 4x4
2.0 143kW, případně 4x4

...vše v manuálu nebo automatu...
25. 9. 2014 19:06
Re: Zrychleni
No neco je spatne...uz jsem si to vsiml v Nemeckem ceniku poprve.....moje mondeo s EB 2?0 automat a 149kw ma zrychleni 7,9...nyni to ma 8,6...nic proti ale i blba oktavka ma tohle zrychleni s 1,4Tsi.....?!?!?!?!?! byt je to lehke auto o nicem >:D a jina trida....

a 240 konikovy ma ve stare generaci 7,5 automat 7,3 manual.....a ted 7,9????¨
25. 9. 2014 14:35
Re: Zrychleni
Videl bych to na eko prevody. Holt by to chtelo petivalec, co by je roztahal.
26. 9. 2014 10:35
Re: Super
Koukám, že k tomu nesmyslu, který jsi v prvním příspěvku napsal, se radši nevyjadřuješ a děláš tady dál ze sebe vola. Ikdyž ty ho ze sebe ani dělat nemusíš ;-)
26. 9. 2014 00:00
Re: Super
Chtěl jsem ti to ulehčit tím, že jsem dal obě auta ze stejného pohledu. A pokud se ti nezdá moje srovnání, tak fotek Mondea máš na netu spoustu, takže se o těch rozdílech můžeš směle rozepsat a udělat ze sebe ještě většího kašpara >:D
25. 9. 2014 22:15
Re: Zrychleni
Veru tak. Na nakupy sa moc nejazdilo.
Samoobsluhy a obchodiky boli po ruke a v nedelu boli zatvorene + maso-udeniny aj v pondelok.
A hlavne ludia nekupovali cele kartony napojov.
Velky nakup sa robil iba na Vianoce, Velku noc a pred dovolenkou
P.S. A bezne sa nakupovalo cez pracovnu dobu. ;-)
Avatar - iudex
25. 9. 2014 14:21
Re: ÁÁNO ÁÁNO I PŘIDUŠENÝ EKOBOOST PRÁŠÍ RAKA !!
Alebo toto: [odkaz]
Avatar - Barrichello
25. 9. 2014 15:17
Re: Zrychleni
chtělo by to V6 Ecoboost no, ale to vy tu zas nikdo nekoupil, známe pomatenou Evropu, že.
26. 9. 2014 07:33
Pláč se rozhléhá krajinou, přestože...
...Mondeo vypadá jako...Mondeo. Základní linie a většina markantu neměnný oproti Fusionu mě sice nenadchnou, ale ani neurazí. Naživo jde stejně jako v případě novýho Passatu o řádnej kus auta a není potřeba si nalhávat, že půjde o jedinýho reálnýho masovýho konkurenta v EU.
Pro ty co pochybují, doporučuju zkouknout video What car?, kde je detailní představení. Ano, ta obrovská masa plechu potřebuje velká kola, stejně jako konkurence, ale je zcela svébytná. Motory odpovídají trendu doby, neprémiová konkurence vyjma VW jen zpovzdálí tiše závidí. Je zcela jedno, jestli budget car dostane R3 nebo ne.
Ač globální, staticky zcela evropský auto, který snad stále dokáže nabídnout nadstavbu slušnýho jízdního zážitku.
25. 9. 2014 14:36
Re: ÁÁNO ÁÁNO I PŘIDUŠENÝ EKOBOOST PRÁŠÍ RAKA !!
Zatim kazdy mondeo bylo auto. Tohle je bezzuba hruza.
Avatar - white label
26. 9. 2014 22:43
Re: Zrychleni
No vidíš, googlitku jak ses v tom hezky poznal, aniž bych tam někoho jmenoval...,, když chceš, jsi velmi bystrý hoch! :*) >:D
Avatar - Emel
26. 9. 2014 11:19
Re: Pláč se rozhléhá krajinou, přestože...
Nakonec na tom není špatně ani ten Superb...
Avatar - Emel
26. 9. 2014 10:31
Re: Pláč se rozhléhá krajinou, přestože...
Mazda super, ale šíře nabídky velmi omezená.

Já Mazdy docela vídám... 80% v červené... až si skoro říkám, že ta tolik skloňovaná individualita je docela s otazníkem, jedno auto jako druhé...
Avatar - iudex
26. 9. 2014 09:41
Re: Zase vylhany spotreby
Michale ale to, čo píšeš, je ecorallye, nie normálna jazda. Pri tej 90ke na diaľnici Ťa musia vyblikávať i kamióny.
Avatar - poterienko
25. 9. 2014 20:42
Re: Zrychleni
hihihi: V6 ve střední třídě ještě má Audi, R6 a dokonce biturbo pak BMW.
25. 9. 2014 20:30
Re: Bez trojvalca
1.0 EB není rozhodnutí importéra, tento motor zatím není k dispozici nikde v Evropě, bude k dispozici až později.
[odkaz]
25. 9. 2014 20:08
Re: Zase vylhany spotreby
jak to? Já třeba mám v papírech u roomstera 1,2 TSI 63 kw Město 7,1, mimo město 4,9 a a kombinovaná 5,7 l.

A reálně toho dosahuji. Jezdím hlavně po Praze a okolí ve všední dny i víkendy a podle tankování ta kombinovaná sedí téměř přesně. Mám to vypočítané na 5,66 podle dlouhodobých grafů a tabulek statistiky, které si vedu.

Je potřeba si v tom městě naplánovat přesně trasy. Vypočítat vzdálenosti mezi semafory, kdy naskočí zelená na prvním tak, aby jsi projel všechny na jeden zátah a nemusel u každého stát, nebo jezdit schválně ulicemi, kde semafory nejsou a objet to. Pak kdykoliv to jde na sebemenším kopečku nebo rovině jet na setrvačnost a po dálnici jet kolem těch 90-100. nevozit v autě zbytečný věci a nepoužívat zbytečně některé spotřebiče. pak se dostaneš v pohodě pod papírovou spotřebu:-) chce to jen si to dobře rozvrhnout a přesně řadit...
25. 9. 2014 18:43
Re: Zrychleni
Možné je všechno, také nemusí být všechy delší/kratší, ale jen některé. Kdo ví, možná jsou první převody lehčí, těžší, jedno řadí za tři, druhé to zvládne za dva, těžko říct. Automat může rychleji řadit než manuál. Maximálka je už úplně něco, co nemůžeme odhadnout, protože maximálku ti může zvýšit delší i kratší převod stejně jako obojí ji může i snížit. Co když automat má kratší první stupně a delší ty vyšší nebo naopak? Přece to, jak dlouhé máš první dva tři převody, ti neovlivní maximální rychlost.

P.S. Neříkám, že nemá lehčí kvalty, jen to prostě z těch údajů nemůžeš vědět (a hlavně to u velké části motorů nemůžeš poznat z maximálky).
Avatar - Ham.
25. 9. 2014 18:27
Re: Zrychleni
A není lepší zrychlení tím, že automat není HDM, ale dvojspojka a ta je obecně stejně rychlá nebo i rychlejší než manuál?
A není nižší maximálka tím, že dvojspojka, zvláště s mokrými spojkami má vyšší mechanické ztráty než manuál?
Jinak má Mino21 pravdu, delší převodovka může klidně dosáhnout lepší hodnoty 0-100 např. proto, že dosáhne 100 na dvojku, kdežto kratší musí řadit o jednou víc. A u turbobenzínů s dlouhým pásmem max. výkonu i delší převodovka s delšími přeskoky pořád běží v pásmu max. výkonu.
25. 9. 2014 16:34
obvykle je pro mě dizajn auta podružný
ale tohle je fakt hnusná velryba >:D :no:
Avatar - M1chal
25. 9. 2014 14:57
Re: vidim v tom ameriku
v americké prerii, už vyniká 2 roky >:D novinka jedna >:D
26. 9. 2014 00:05
Re: Zrychleni
To byla odpověď na tvoji poslední otázku, jestli jsem taxikář. Tak teď už to snad pochopíš.
Avatar - white label
25. 9. 2014 23:38
Re: Zrychleni
Kolik bylo v r. 89 tobě? Mně třiadvacet.
25. 9. 2014 23:00
Re: Super
[odkaz]

[odkaz]

Jo, Mondeo díky barvě a kolům vypadá líp, ale můžeš se rozepsat v čem vypadá Fusion bohužel jinak? >:D
25. 9. 2014 22:58
Re: Zrychleni
Vážně? A jak to víš? Jsi taxikář?
25. 9. 2014 22:49
Re: Zrychleni
Ne, nejvíc si toho pamatují jednoznačně taxikáři.
25. 9. 2014 22:02
Re: Zrychleni
To že to tak bylo u vás doma neznamená že všude.
Avatar - WinDiesel
25. 9. 2014 19:09
Re: Bez trojvalca
2,0 TDCi 154 kW 210 k biturbo bude od ledna/února. Tento diesel dostanou i SUV.
Avatar - iudex
25. 9. 2014 14:44
Re: ÁÁNO ÁÁNO I PŘIDUŠENÝ EKOBOOST PRÁŠÍ RAKA !!
Nebude skôr bližšie toto?
[odkaz]
[odkaz]
26. 9. 2014 00:31
Re: Zrychleni
Hlavně že ty jsi místní génius. Ty houbaři. Nesmíš posuzovat podle vaší vesnice všechno. A psát něco o vetšinách nebo menšinách je zavádějící, většina auto neměla vůbec takže nemohlo stát imrvére před barákem. A ti co na auto měli ho i používali. U nás v domě měl jeden dokonce dvě auta už za totáče. A disident ze čtvrtého štoku jezdil aspoň na víkend když už do práce nemusel. ;-)
25. 9. 2014 22:10
Super
článek je o Mondeu, ale fotky jsou Fusion Hybrid. Ten bohužel vypadá jinak. Nicméně všichni už vědí jak je Mondeo hnusné. OMG.
25. 9. 2014 22:03
Re: Zrychleni
A nejvíc si to pamatují ti kterým bylo v roce 1989 cca devět let.
25. 9. 2014 20:31
Re: Zrychleni
Přesně jak píše WL. Každé auto (i ta blbá Škoda 105 nebo 120) byl opečovávaný zázrak, se kterým se vyjelo jen vyjímečně. Žádné jízdy na nákupy, žádné ježdění jen tak. Auto se šetřilo, protože muselo vydržet co nejdéle (vzhledem k pořizovací ceně, nedostupnosti nových aut a náhradních dílů i cenám benzínu). V zimě se nejelo skoro vůbec. Nepoužívaly se zimní gumy. Silnice byly prakticky prázdné a rychlost na nich také zdaleka neatakovala povolené limity....
25. 9. 2014 21:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Kubis001
25. 9. 2014 17:16
Re: ÁÁNO ÁÁNO I PŘIDUŠENÝ EKOBOOST PRÁŠÍ RAKA !!
Já to viděl v reálu v USA a teda, žádná hitparáda. Ty fotky odpovídají. Kromě předku z toho hodně smrdí staré Mondeo..
Avatar - matii
25. 9. 2014 14:25
Re: ÁÁNO ÁÁNO I PŘIDUŠENÝ EKOBOOST PRÁŠÍ RAKA !!
to je hjondé sonata někdy z roku 1991 >:D >:D >:D

a co tohle srovnání designu:

[odkaz]

[odkaz]
Avatar - matii
25. 9. 2014 14:15
Re: ty voe
To už vypadá líp, ale stejně mi to dost evokuje něco takovýho:

[odkaz]
Avatar - Ji/Ri
27. 9. 2014 10:03
Re: Zrychleni
Pokud bys chtěl poklesnout na mou diskuzní úroveň, tak by se ti z té výšky /od bot je to přece jen štreka do vyššího patra/ mohla zatočit hlava ;-) :-)
Avatar - Ji/Ri
27. 9. 2014 10:02
Re: Zrychleni
... nechtěl bys věnovat čas raději pravopisu než čmuchání?
Avatar - Ji/Ri
27. 9. 2014 10:01
Re: Zrychleni
Rád bych si s tebou dále povídal - jsem sociálně empatický, ale nerad bych tě zdržoval od čmuchání a špehování nicků co kdo kde kdy jak napsal, abys to pak mohl prokvákat bez souvislostí jinde. Rozumím ti ale, nemáš respekt a pozornost, tak si to okořeníš jinak.... ;-)
Avatar - Ji/Ri
27. 9. 2014 09:00
Re: Zrychleni
... má nabídka lékařské pomoci je stále aktivní. Kakítku, co říkáš na ten nadpis: Udavači a fízlové.... ? ... a ještě si vygugli, to zvládneš, i nějakou epizodu Městečko South Park.... tam je Mr. Henkey.... ;-) ;-) ;-)
Teď vážně: to, že jsi zloděj tu burácíš jen ty. Pokud jsi, tak mě s tím, už, prosím, neobtěžuj. Je to tvá osobní osobní věc. Já jsem ti napsal, že tě naopak vnímám jako člověka čestného a zásadového a i za případné špatně pochopení psaného textu, jsem se ti VEŘEJNĚ OMLUVIL. Co tam máš dalšího? ...nechceš si vyčmuchat něco jiného? ........."Udavači a fízlové" - zajímavý nadpis, co říkáš? ;-) :-!
Chápu tvůj vzteček, že ted už vlastně nemáš co donést ve složce na služebnu, ale ty si jistě něco přičmuchneš.... hezký den přeji nicku Kakinku....
Avatar - Ji/Ri
27. 9. 2014 08:46
Re: Zrychleni
Co říkáš, nicku Gilgite, na ten nadpis "Udavači s fízlové čeští"? .... někdo by se v tom mohl i najít, viď? ;-)
Avatar - Ji/Ri
27. 9. 2014 08:45
Re: Zrychleni
Přestaň VEŘEJNĚ URÁŽET!!!!!!! Je to osobní a to vzhledem k tomu, že používáš naše jména. Tohle se dá žalovat, ale to ty víš. Přestáváš se ovládat, dej si na to pozor, děláš chyby. ;-)
Avatar - Ji/Ri
27. 9. 2014 08:42
Re: Zrychleni
..jen upřesním... o tvé osobě jsem nerozšiřoval zhola nic. Vždyť já tě ty blázínku neznám, tak jak můžu něco šířit o osobě, kterou neznám. Vše se týká jen anonymního nicku. Ale ten nick, ten tvůj nick, ten si tu dělá hezký obrázek. A pokud to je i zrcadlo tvé osoby, tak je to jen tvá osobní věc a mě do toho, ač bys rád, netahej. A prosím, začni psát pravopisně správně, to bys snad už mohl zvládnout.... anebo duševní stav ti to nedovolí a ty prostě pravopis neumíš?
Avatar - Ji/Ri
27. 9. 2014 08:38
Re: Zrychleni
...ale Kaklitku, vysvětlil jsem ti to a pokud jsi to špatně pochopil, tak jsem se ti i VEŘEJNĚ OMLUVIL. Co můžu ještě udělat pro klid tvého čmuchání? Jinak jsi, jak je u tebe zvykem, neodpověděl. Má nabídka odborné lékařské pomoci je stále aktivní... tím ti, Jy/Rka přeje hezký den ;-)
Avatar - Ji/Ri
27. 9. 2014 08:28
Re: Zrychleni
Kukličku, můžeš v tom, co jsem napsal, vyčmuchat, co je urážka a pomluva?
Avatar - Ji/Ri
27. 9. 2014 08:27
Re: Zrychleni
Už se těším, až tě potkám osobně. To budeš mít podkladů tolik, že si s nima vysteleš matraci. Tvá rodina se za tebe stydí, víš to?
Avatar - Ji/Ri
27. 9. 2014 08:26
Re: Zrychleni
Ta ambice by nebyla naplněna, protože na něho nemáš .... a to v ničem. V čem nás ovšem drtíš, tak je čmuchání a "donášení" .... můžu se zeptat jestli jsi třeba náhodou za minulého režimu nepsal anonymní dopisy? Jen se ptám, tím neříkám, že jsi udával, nic v tom nehledej.
Avatar - Ji/Ri
27. 9. 2014 08:22
Re: Zrychleni
Guglitku, kdybys tak věděl, co napadá mě při pohledu na tebe.... ;-)
Avatar - Ji/Ri
27. 9. 2014 08:21
Re: Zrychleni
Dobré ráno, gugličku. To sis přivstal sám nebo byla vizita? >:-[] ...tak a teď notýsek pod pažu a běž se rozčmuchat.
Avatar - Ji/Ri
27. 9. 2014 08:16
Re: Zrychleni
Guglit a jeho trojlístek.... to byla silná čtyřka a za branami si hráli na tři mušketýry. Zřejmě odtud plyne ten jeho komplex, že ani ve hře nebyl brán. Pak zkusil Bylo nás pět neboli Čtyři nesou rakev... hádej, koho do penálu šoupli.... >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] prostě on je snaživý, ale neumětel. Gukličku, tím neříkám, že jsi neumětel, zcela jistě spoustu věcí umíš, ale taky je dokážeš zdatně tajit.
Tak šup z postýlky ať můžeš zase na sídlišti čmuchat a dělat si poznámky. čmuchi čmuchi čmuch po gilgičkovi je vždy puch.
K těm autům.... jsme na auto webu tak si tak říkám, že white labelovi nesaháš ani po kotníky, co se aut týká. Nicméně u podrážek ti je dobře, tam jsi doma. Ale neber si to špatně, třeba na webu o čmuchání a donášení budeš excelovat a drtit všechny. Takže hlavu vzhůru, ikono všehomíra. ....a prosím, "okousávej ty podrážky na střídačku, ať nemusím lovit balanc" pa pa gukličku
Avatar - Ji/Ri
27. 9. 2014 08:08
Re: Zrychleni
Gilgite, ale čmuchat a donášet není hezké! ...to, že zřejmě nejsi duševně vpořádku tě neopravňuje k takovým zákeřným praktikám. Ale jestli chceš být za práskače a udavače, který něco pročmuchá a pak provokuje, tak musíš také počítat s tím, že se budeme bránit. Vem zbytek rozumu do dlaní a začni přemýšlet jako chlap a ne jako čmuchal a donašeč. Tím neříkám, že jsi čmuchal a donašeč a bonzák a pokřivenec, který za minulého režimu měl žně, tím jen popisuji to, co děláš. Osobně si myslím, že jsi člověk čestný, zásadový a to, co tady z nějakého důvodu děláš ti je naprosto cizí.
Avatar - Ji/Ri
27. 9. 2014 08:01
Re: Zrychleni
>:D >:D >:D tomu říkám odhalení v přímém přenose.... přítelíčku a ještě karelgr přítelíček.... začínám toužit po tom, toho guglita vidět.
Gilgite, s tou lékařskou pomocí jsem to myslel ale vážně.... ;-) :yes: :yes: :yes:
Avatar - white label
27. 9. 2014 00:15
Re: Zrychleni
Tvoje smůla je v tom, že na to, aby člověk poznal inteligenci druhých, musí být sám alespoň do jisté míry inteligentní..., takže možná to ještě všechno pochopíš v příštím životě... >:-[]

Dobrou googlitku a nezapomeň si vzít prášky na spaní, bez nich totiž dneska rozhodně neusneš..., a neboj, bude se ti určitě zdát o tom tvém "trojlístku"! >:D
Avatar - white label
27. 9. 2014 00:09
Re: Zrychleni
Ve tvém případě je úplně jedno, co horšího ti člověk napíše/nenapíše, pokud je toho náhodou málo, ty si to tam stejně sám aktivně domyslíš... :*) >:D
Avatar - white label
26. 9. 2014 23:27
Re: Zrychleni
To si napiš na zrcadlo a čti si to aspoň dvakrát denně... ;-)
Avatar - _Karel_
26. 9. 2014 23:25
Re: Zrychleni
Poslední slovo tvýho příspěvku nepoužívej, když neznáš jeho význam.
Avatar - white label
26. 9. 2014 23:25
Re: Zrychleni
Tvůj komplex bude zjevně bezedný..., a to nejen ze tvé minulosti..., podle toho jak "chápeš" psaný text ty, jsi zřejmě musel být nejen komunista, ale i PS VB. :*) ;-)
Avatar - white label
26. 9. 2014 23:19
Re: Zrychleni
To, že by to poznal i člověk průměrné inteligence ještě zdaleka neznamená, že bys to musel poznat ty, googlitku. To víš, všechno si vygooglit nemůžeš! :*) >:D

Jako politruka už dneska nikoho nezajímáš, spletl sis dobu... ;-)
Avatar - _Karel_
26. 9. 2014 22:50
Re: Zrychleni
I když se *** snaží polívat litry voňavky, pořád to je smradlavý ***.
Avatar - white label
26. 9. 2014 22:44
Re: Zrychleni
On není jen hrdina, on je přímo geroj! ;-)
26. 9. 2014 22:40
Re: Celkem smutny motorovy pribeh
Ale v tom pripade taky nic nepridalo, protoze to je plus minus stejny vykon jaky ma soucasna generace. Proti Passatu mu bude chybet masivnich dvacet kilowattu a lepsi automat. Byt faktem je, ze VW tim 176kW motorem udelalo obrovsky skok proti konkurenci, takze ted na nej nema nikdo.
Avatar - white label
26. 9. 2014 22:38
Re: Zrychleni
Díky za další důkazy toho, že objektivně lžeš a pomocí svých lži manipuluješ.
Viz tvá rádoby citace v uvozovkách: "drze chodí na diskusi aniz by tam napsal jediný príspevek". Slovo "drze" sis účelově vymyslel, dal ho ke všemu do uvozovek a především na jeho základě ještě děláš urážlivé závěry.
Nikde jsem nepsal co tu psát smíš/nesmíš, pouze jsem tě upozornil, že tě tady nikdo k ničemu nenutí, čili opět prokazatelně lžeš a manipuluješ.
Z ničeho jsem tě neobvinil, že to tak bereš (proč asi?) je pouze tvůj problém a soudruhy jsi do tamní diskuse zatáhl ty, nikoli já. Taková je tvoje úroveń....
Avatar - white label
26. 9. 2014 22:06
Re: Zrychleni
Čmuchi, čmuchi, čmuch,
čuch má jak eunuch,
co vyčmuchá vyslepičí,
v tom se hošan pilně cvičí...
Avatar - Ji/Ri
26. 9. 2014 21:58
Re: Zrychleni
tak se hned nečerti, čmuchi... ujíždí ti nerviky :-)
Avatar - Ji/Ri
26. 9. 2014 21:57
Re: Zrychleni
Promiň, čmuchale.... >:D >:D >:D
Avatar - Ji/Ri
26. 9. 2014 21:42
Re: Zrychleni
Opět klasická schizofrenie, jak je u nicku Gilgit zvykem. :yes: :yes: :yes:
A znovu SE TI, GILGITE, OMLOUVÁM ZA NAŘČENÍ, KTERÁ NEPADLA, ALE KTERÁ MOHLA BÝTI MYLNĚ VYDEDUKOVÁNA. Pokud poběžíš s bonzem na služebnu tak vem s sebou i mou omluvu. Ale, i tak, ti přeji brzké uzdravení nebo alespoň zlepšení kondice.
Jen malá paralela: asi nebudu chodit na web o vegetariánství jen proto, že chovám Charolaiský skot, je to jídlo, ale běda všem, co na mě vyrukují s tím, že si rádi dají brokolici.... Ano, máš pravdu!!!!! Gilgite, naše naději, jsou to psychopati, nikdo mi nerozumí, vysazují prášky, ...prostě je to odpad s tou brokolicí už .... vydrž!!!
Avatar - white label
26. 9. 2014 21:04
Re: Zrychleni
Hezky ses přiznal. Takže tobě připadá úplně normální chodit pravidelně čmuchat pod fotosoutěž..., aniž bys tam kdy napsal jediný příspěvek, a to co tam vyčmucháš následně vysle***t v jiných diskusích bez jakékoli souvislosti?
A co je ti vlastně po tom, jaká auta řeším/řešíme, to jako máme k vůli tobě místo konkrétních aut řešit prodeje v Rusku/Číně, aby ses byl vůbec schopen zapojit do diskuse? Nutí tě snad někdo abys to četl, nebo aby si tam/sem vůbec chodil???
Prober se hochu, tady opravdu nejsi doma, jsi tu pouhým hostem, stejně jako ostatní nicky a jako host by ses tu měl v prvé řadě chovat., viz třeba tvoje "soudružská" diskuse pod Saabem.
Avatar - Ham.
26. 9. 2014 20:53
Re: Celkem smutny motorovy pribeh
Mondeo nic neubralo, nejsilnější diesel teprve přijde. Biturbo 2.0 TDCI bude mít 155kW.
Avatar - _Karel_
26. 9. 2014 20:07
Re: Zrychleni
Ne, povinnen dokazovat nic nejseš, i když se tu neustále oháníš formulkou "v případě potřeby jsem schopen prokázat/doložit/.
Tvou poslední větu jsem nepochopil.
Nějak ti ujíždí nervy. :-)
Avatar - Ji/Ri
26. 9. 2014 20:02
Re: Zrychleni
....jsi k blití.... totální duševní mrzák NICKU GILGITE. Takové praktiky užívali "kukátkoví" za komančů, aby, když už jejich život měl teplý nádech s barvou čokolády, tak aspoň trochu toho svého voňavého života implementovali do jiných.
POKUD OVŠEM:
hlavne ekonomika globálního automobilového prumyslu, výroba automobilu, komponentu, trhy, trendy, strategie v jednotlivých svetových regionech, Temto vecem rozumím a o nech se v diskusích vyjadruji. Takze mne klidne sleduj, alespon se neco dovís. Měl jsi tolikrát možnost to dokázat a nezmohl ses na nic jiného, než na tu křeč, co předvádíš.

a dále:
Kdyby v místních diskusích kazdý psal o tom cemu rozumí, vypadalo by to tady jinak.

Netrpíš schizofrenií? ....nebo 90% tvých příspěvků, kde urážíš, osobně napadáš, jsi drzý jako opice, označuješ psychopaty, odpadem a pod. .... to sice není slušné, není k věci, ale ty si to omluvíš, protože máš glejt na vůdce debaty a jen ty určíš, společně s uliční komisí, to, co je a co není správné......
NICkuGilgite, omlouvám se ti za vše nehezké, co padlo na tvou adresu z mé klávesnice. Je to veřejná omluva! Jsi zřejmě chorý člověk a je třeba tě tak i brát. Samozřejmě, v rámci integrace, tě vítáme na webu acz. Jen někdy zkus napsat i něco k autům, pokud něčemu nerozumíš v rámci kontextu, klidně se i několikrát zeptej, my ti to rádi vysvětlíme. Chovej se k nám, prosím, slušně, i my tě pak budeme jako slušného člověka vnímat. Neznamená, že zřejmě trpíš nějakou duševní poruchou, že budeme trpět vše.
Měj příjemný večer a pokud máš skutečně iformace a poznatky k těm tématům, ve kterých jsi kovaný, tak je napiš do diskuzí nebo se domluv s redakcí ať ti, v rámci integrace, dají sloupek nebo napiš blog. Pokud bys potřeboval lékařskou pomoc, klidně se na mě obrať v sz.
Vše dobré, Gilgite. :-) a přijmi mou úpřímnou omluvu. Neuvědomil jsem si realitu, ve které žiješ. :-) ;-)
Avatar - _Karel_
26. 9. 2014 19:40
Re: Zrychleni
1.Názor na Toppera máme podobný,reakci trochu jinou.
2. viz white label
3.Na rozdíl od tebe si nedělám analízy ani nepátrám po nikom z diskutujících
4.tvoje příspěvky "k věci" jsem nijak nekomentoval,nemusíš je bránit.
Avatar - white label
26. 9. 2014 19:17
Re: Zrychleni
"Vzhledem k tomu, ze nekolik ctenáru tohoto webu mé jméno zná..."
To tu může napsat každý, to nikoho nic nestojí. Když už chceš něčím podobným argumentovat, napiš konkrétní nicky které tě znají aspoň jménem, a ty nicky to pak můžou případně potvrdit, nebo naopak dementovat. Vsadím se, že to neuděláš...
karelgr má pravdu, nehledě na to, žes tu opakovaně zveřejňoval např. moje jméno bydliště apod., což dělají jen skuteční chudáci. Takže sledovat tě může hlavně ten, kdo chce být podobný chudák jako ty a naučí se tím hlavně urážet a "bonzovat".
Avatar - _Karel_
26. 9. 2014 17:50
Re: Zrychleni
Můžeš si psát co chceš, ale nějakou dobu tě sleduju, a jen malá část toho, co píšeš, se týká aut. Většinou - nadáváš Topperovi, nadšeně palcuješ každému, kdo nadává Topperovi, nedáváš někomu jinýmu.Když ti zbyde čas, napíšeš něco k autům. To je holý fakt.
K té srandě , které říkáš trestní oznámení- ji/ri urazil anonymní nick Gilgit. Nejseš tak hloupej, abys nevěděl, že nepomluvil tebe, Pepu Vomáčku, urazil anonymní nick, jehož nositele nikdo nezná.Procento urážek ji/riho a tvých je výrazně odlišné.
Avatar - Ji/Ri
26. 9. 2014 16:02
Re: Zrychleni
Jinak - Piš barde, střádej, přijde den a zúčtujeme spolu. Jinak, když už jsi tak zdatný v tom, co kde kdo jak řekl, tak si můžeš historicky vyhledat naše počátky s white labelem. Ale jsme chlapi a nebudeme se chodit nikam oznamovat...stejně tak s gtim....atd.
Máš vůbec čas na normální život, když se jen zabýváš oznamováním? Možná místo oznamování si občas dej vtipnou kaši, uleví se ti. Za 1. nebudeš mít hlad a za 2. ušetříš spoustu času.

Doporučení: pokud by ses nevěnoval neustálému okopávání a okousávání podrážek, tak bys viděl svět a i různé diskuze z vyšších pater než z patra, kde se zrovna tady diskuzně nacházíš. Těším se na oznámení, konečně se odkopeš. Jen mi napiš, kde jsem ti řekl, že jsi zloděj..... a vem to, ne jak máš demagogicky ve zvyku, v kontextu. Nebo pořád budeš kousat a kopírovat holé věty?
Avatar - Ji/Ri
26. 9. 2014 15:40
Re: Zrychleni
Někdy mě zaráží, že dospělý člověk s jakous takous úrovní vystupování se umí snížit k něčemu takovému.... ano, utíkej a oznamuj a bonzuj a probreč kapesníček. Používáš praktiky, které měly zůstat v roce 89. Já si pak dám kolekci tvých perel a můžeme to započíst. Co ty na to, hrdino?
Zatím jen tady kvičíš o opakovaném nazvání zlodějem. Přečti si to znovu!!!!!!! a přestaň se tu ztrapňovat anebo běž kopat a vysmívat se topperovi. Mi dej pokoj a běž oznamovat, bonzovat a cokoliv chceš. Nebo se běž věnovat diskuzím s petrumr, kde ses naplno projevil. Už tu někdo napsal, že jedeš lajnu: "zloděj křičí, chyťte zloděje".... nemyslíš, že toho hnoje, co tu kidáš už bylo dost? ... s tebou bych chtěl mít dvojdomek
Avatar - white label
26. 9. 2014 14:29
Re: Zrychleni
Trestní oznámení za co? Za to "PS VB"? A to píše někdo, kdo druhé označuje jako "místní odpad"..., zajímavé evropské hodnoty.
Avatar - white label
26. 9. 2014 14:08
Re: Zrychleni
Taky každý solventní člověk, který se nějak dostal k bonům, třeba přes rodinu v devizovém zahraničí, nebo někoho s rodinou v takovém zahraničí. O nové "západní" auto se stačilo dobře starat (udržovat v čistotě, nenechat ho zrezivět apod.) a prodals ho pak (lehce) ojeté bez finanční ztráty za Koruny, ty se pak daly znovu vyměnit za bony a tak to šlo dokola. Dneska už to tak nejde.
Pamatuji si např., že za otcem stále chodil jeden zelinář, ať mu prodá asi ročního Fiata 128 (tehdy vůz roku) a nabízel za něj v korunách víc, než kolik stál nový v bonech.
Avatar - Ji/Ri
26. 9. 2014 14:04
Re: Zrychleni
Harcovali jsme krajinou na bočnicích >:D >:D >:D ...škoda toho tvrdého podvozku, mohl to být předchůdce kabrioletu... ;-)
Avatar - Ji/Ri
26. 9. 2014 14:03
Re: Zrychleni
Nemáš problém s dávicím efektem při pohledu do zrcadla? .... dochází mi tvůj problém s ozačováním psychopat, odpad atp. Když dojdou argumenty tak jsou vyhrůžky bonzáctvím nebo jak tomu mám rozumět? Na rozumnou debatu nemáš odvahu...budu se muset postarat jinak. Je to tvůj boj, guglite...jen tvůj.
Avatar - white label
26. 9. 2014 12:49
Re: Zrychleni
Ve srovnání s dneškem ano, můžeme řešit, jestli je výstižnější "běžně", nebo "převážně" apod., což je víceméně slovíčkaření. A "jednou za čas" není nijak definováno, šlo mi primárně o vyjádření rozdílu mezi minulostí a současností (v průměru).
Čas je pojem typicky relativní, jednou za čas může být i několikrát týdně, stejně jako jednou za měsíc.
Avatar - Emel
26. 9. 2014 12:33
Re: Pláč se rozhléhá krajinou, přestože...
Kombík je fajn... facelift se mi úplně netrefil do vkusu, ale v některých barvách je to pořád pěkné auto.
26. 9. 2014 12:12
Re: Pláč se rozhléhá krajinou, přestože...
V konfigurátoru je pořád jak 2,0 TSI, tak 3,6 FSI.
Avatar - white label
26. 9. 2014 11:58
Re: Zrychleni
Píšu o rozdílu mezi minulostí a současností v obecné rovině, nikoli optikou vaší/naší rodiny a okolí. U nás doma se např. většinou střídala tzv. "západní" auta (nová), ale nevidím důvod tvrdit proto, že to tehdy bylo normální/běžné. Např. v Praze apod. to bylo logicky jinak, než v průměru, přesto je ale také rozdíl mezi Prahou tehdejší a současnou propastný, chce to jen zkusit přemýšlet v širších souvislostech. Tak to někdy taky (s Petrkem) zkuste.
Avatar - white label
26. 9. 2014 11:34
Re: Zrychleni
Už samotný fakt. že většina auto vůbec neměla jasně potvrzuje rozdíl, o kterém jsem psal především.
Samozřejmě , že to jinak vypadalo v Praze a jinak ve 20 tis. městě, např. dřív samoobsluhy (Pramen/Jednota) nepotřebovaly (větší) parkoviště, bez kterého si dnes neumíme žádný "supermarket" (typu Albert apod.) představit. Stejně jako ani velké továrny nepotřebovaly velká parkoviště pro zaměstnance.
Pamatuji si, když se v Tesle/Loaně píchlo 14:20 při ukončení ranní směny, valily se z fabriky davy lidí pěšky, jak z fotbalu na Bazalech při utkáních Baníku se Spartou, nebo o pohár UEFA.
Stačí srovnávat srovnatelné, tedy tehdejší Prahu s Prahou dnešní a tehdejší maloměsto s maloměstem dnešním apod.
Avatar - white label
26. 9. 2014 11:27
Re: Zrychleni
Jezdit autem např. každý den do práce byla "zvláštnost" v poměru k současnému stavu. Je vážně těžké pochopit něco tak jednoduchého a jasného?
26. 9. 2014 11:21
Re: Zase vylhany spotreby
Já kamionům slušně uhnu do levého pruhu, aby mohl v klidu projet :-)
Avatar - Emel
26. 9. 2014 11:15
Re: Pláč se rozhléhá krajinou, přestože...
Je fakt, že slůvko "třeba" jsem si mohl ušetřit. :-)
26. 9. 2014 10:45
Re: Zrychleni
Jistě, ale musel držet hubu a krok s KSC ;-)
26. 9. 2014 10:03
Re: Zrychleni
Ja myslim, ze se tu hadaji 2 tabory - velka mesta versus mala. U nas na malem jsme auto nemeli a bylo nas ve tride vic a opravdu se moc nejezdilo. Prazaci naopak dle "filmu" jezdili dost. Ale mozna se pletu bylo mi 11 >:D ale pamatuji si to dobre. Do zahranici jsme se pred totacem nikdo nepodival - v KSC jsme nebyli.
Avatar - iudex
26. 9. 2014 09:10
Re: Zrychleni
WL má pravdu v tom, že autom bežný človek denne do práce nedochádzal (v mestách sa chodilo hlavne MHD, z dedín dochádzali autobusmi), dennodenné dranie auta bolo aj pri vtedajších nízkych cenách benzínu pomerne luxus, na rozdiel od dnešných dní, keď si ľudia idú aj cigarety do blízkej trafiky kúpiť autom. Pamätám si mnohých, ktorí mali tú svoju Škodovku pekne zaplachtovanú v garáži a vyťahovali ju len cez víkend.
25. 9. 2014 23:31
Re: Zase vylhany spotreby
tak si kupis Hummera , a das ho na LPG . Zamestnavatel ti bude preplacat 20l benzinu na na 100 , no a ty budes platit 20l plynu.....nakonec teda nezaplaces ale zarobis ;-)
25. 9. 2014 23:21
Re: Zrychleni
Hmm. Nechápu souvislost. Nevadí hlavně že si rozumíš sám se sebou.
Avatar - poterienko
25. 9. 2014 23:17
Re: Zase vylhany spotreby
Napíši to tedy znovu a jinak - při jízdě po okreskách jsem se dostal na spotřebu, která je nižší než normovaná (nebo-li naměřená v laboratoři) meziměstská/mimoměstská spotřeba. Takže ano, nejen že jsem se dostal pod kombinovanou, ale i pod přímo mimoměstskou spotřebu. A nebyl to vůbec žádný problém, stačilo zapomenout na prasení a trochu přemýšlet.
Avatar - white label
25. 9. 2014 22:22
Re: Bez trojvalca
To jo, Mondeo je tradičně levnější, než Passat...
Avatar - Emel
25. 9. 2014 21:57
Re: Bez trojvalca
Dobře, ale pokud vezmu alfu a omegu, 2.0TD(C)I 110kW, pak jsem na 724 u Passatu a 638 u Mondea... které je zřejmě hůř vybavené, ale jak říkám... na první pohled jsou ceny Mondea dost zajímavé.
Avatar - Emel
25. 9. 2014 21:51
Výbavy
Nemáte prohozenou cenu u 2.0TDCI a 2.0TDCI Econetic? Já jen že Econetic je levnější (v Trendu, u Titanium je to naopak).
Avatar - Atlis
25. 9. 2014 21:51
Re: Vyignorovat
Dizajn je vecou nazoru, podla mna je to spolu s Mazdou 6 najlepsie vyzerajuci sedan strednej triedy.

Ceny - u nas v PL aj bez zliav na starte nizsie ako v pripade najvacsieho rivala Passatu. Realne sa u nas Mondea predavaju so zlavami vyse 15 percent, vyssie vybavy dokonca az do 20... Do the math.

Nemastne neslane parametry? Ktore presne?
Avatar - Emel
25. 9. 2014 21:41
Re: Bez trojvalca
Na ty slevy bych tolik nespoléhal, ono jsme si tak nějak zvykli, že už se Mondeo vyprodává několik let...

Každopádně cenové srovnání s (výrazně menším) Passatem vypadá na první pohled hodně zajímavě.
Avatar - _Karel_
25. 9. 2014 21:25
Re: Zase vylhany spotreby
Hele Michale nemůžeš pod to cos popsal napsat "V POHODĚ to jde". Možná, že to jde. Ale v pohodě to teda není.
Avatar - poterienko
25. 9. 2014 20:44
Re: Zase vylhany spotreby
Já se dostal s 3.0TDI pod normovanou spotřebu mimo město. Takže v tom není problém. Ve městě je to otázka dopravu a sebekontroly, ale už to jde hůře.
25. 9. 2014 19:52
Re: Zrychleni
Ale dá
[odkaz]
Optimisté jsou jinde
[odkaz]
Avatar - Atlis
25. 9. 2014 18:51
Re: Zase vylhany spotreby
Žiadne auto, ktorým pôjdeš ako prasa nezožerie toľko čo píšu v papieroch. Stačí však jazdiť mimo mesto 90-100 a kľudne tú priemernú spotrebu aj podlezieš.
Avatar - Midlosek
25. 9. 2014 18:02
Ale no tak...
"Česká premiéra vozu proběhne již dnes večer, to nejpodstatnější však již víte prostřednictvím našeho webu."

No jistě, tyto informace jsou ale dostupné již od včerejška pane Mičko ;-)
25. 9. 2014 17:15
Re: Zrychleni
No jo, jenomze i v nepomatene 'murice to konci na dvoulitru.
25. 9. 2014 15:42
Re: Zase vylhany spotreby
A ty koukas na ty papirove hodnoty ;-) ? To je preci kazdemu jasny, ze to zere jinak. A hlavne i zalezi jak jezdis, klimatizace, velka kola...hodne faktoru. Mozna kdyby to vubec neudavali, tak by bylo lepe, je to klamani spotrebitele >:D
25. 9. 2014 15:18
Re: Zrychleni
To se pletes, 1.5 v AT je dokonce rychlejsi !!! nez manual - cti udaj v zavorce.
27. 9. 2014 08:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 9. 2014 22:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
26. 9. 2014 14:06
Re: Zrychleni
Nechápu jak taková jednoduchá věc nemůže být pochopena a je pitvána.... je mi zvláště, když si uvědomím trend debat webu....
Avatar - white label
26. 9. 2014 13:55
Re: Zrychleni
Pán je naopak z antikomunstické! rodiny, takže se zase uklidni dr_voštěpe. ;-)
26. 9. 2014 10:41
Re: Zrychleni
Ty toho nechápeš v životě asi celkem hodně.
26. 9. 2014 10:00
Re: Zrychleni
Ja vim, ale ja myslel "nelux" auta ;-) - Mondeo, Passat, Avensis, Legacy apod.
PS: a prosim nepiste Citron C5, dekuji (na ten jiz jsem v techto diskuzich alergicky) >:D
Avatar - CountachSV
26. 9. 2014 07:21
mondieu
.... tohle auto svým celkovým postojem mi připomíná, jako by někdo vzal podvozek z fiesty, připravil si kastli z focusu.... z každý strany do ní trochu jebnul a pak to celý smontoval.

Nejosobitější a pro mě nejhezčí mondeo byla druhá generace ST model+touring. Sedan měl děsně odfláknutá světla. Toto považuji za nejhezčí mondeo:

[odkaz]

tím, co ford produkuje za design posledních několik let se propadá někam mezi elitu a korejce --) vzhledově na vrcholu neprémiových kombi je podle mě zcela jednoznačně dnes:

[odkaz]
26. 9. 2014 00:22
Re: Zrychleni
No nepochopím čím by jsi mi lezl do zelí. Ale jak jsem psal, hlavně že rozumíš sám sobě.
26. 9. 2014 00:14
Re: Zrychleni
Mně dvacet. A můžu ti říct že ve městě byl v té době docela slušný provoz. A auta která by parkovala jen tak z buhdarma a taky proto aby je jen někdo opečovával se na ulicích nacházela velmi zřídka (zřejmě je měli v garážích) naopak ty co tam postavaly tak spíš odpoledne a nebo večer. Většina havířu jezdila do práce autem, ale i ti ostatní. Holt zřejmě každý známe ze svého dětství jiný kus světa.
25. 9. 2014 23:09
Re: obvykle je pro mě dizajn auta podružný
Tak, tak pravdu díš. Výsledky Fordu jsou tragické. To už jsem tady četl loni. Zastaralé mondeo, hnusný focus o fiestě ani nemluvím. Někteří se nebáli Ford označit za krachující značku. Nesmíš si to tak brát. V Evropě je to prodejní dvojka. A to že není nejsilnější na českém trhu jim zas tak moc nevadí. Dokud tomu řediteloval Vošický tak musely prodeje být i kdyby se vymyslely. Teď je pohoda Ford se prodává po celém světě a český trh ho fakt nespasí.
25. 9. 2014 22:56
Re: Zrychleni
Určitě věřím měření a ne nějakému videu z autofora kde je vidět prd. Já vidím, že začal zrychlovat někde v 16 sekundě a to dost blbě a 104 tam měl v 25 sekundě. Měřit něco na desetiny z takového videa je amatérismus. Ale když tomu věříš, tak musíš také věřit tomuto videu, tam to dává za 8,4.
[odkaz]
25. 9. 2014 22:07
Re: obvykle je pro mě dizajn auta podružný
Jj máš pravdu. A po vzoru tvých předchůdců pod články když dorazil poslední Focus by jsi měl napsat že se neprodá ani jedno auto. >:D
Avatar - white label
25. 9. 2014 21:47
Re: Bez trojvalca
On je ten Passat ("výrazně") menší hlavně zvnějšku a pak taky opticky, což není jeho slabina, spíš naopak... ;-)
Avatar - lamal
25. 9. 2014 21:12
Re: Zrychleni
to jako tomuto veris ?

tu mas video www.youtube.com/watch?… ktore ti viac povie, lemra to je... 9,4s mozes si zmerat a pri 140 zdochol pes na 160 ani za svet >:D
25. 9. 2014 16:40
Re: Zrychleni
Proč by z nižší maximálky měly vyplývat kratší převody? Můžeš mi to nějak vysvětlit? Ona nižší maximálka může být způsobena klidně i delšími převody.
Avatar - white label
25. 9. 2014 16:11
Re: CD
Ti co si CDéčka stahují od souseda do compu určitě ne... :*) ;-)
Avatar - iudex
25. 9. 2014 15:40
Re: Zrychleni
Máš pravdu, nevšimol som si; automat prekvapivo zrýchľuje lepšie (evidentne v dôsledku kratších prevodov, čo vyplýva z výrazne nižšej maximálky). Kde teda bude príčina (keď 1,5ka dynamicky nestráda)? :-|
Avatar - BruceWayne
26. 9. 2014 00:14
Asi tak ..
Měl jsem několik aut co mi stále něco připomínají a rád na ně vzpomínám a několik aut na který si nemám potřebu vzpomenout. Je to jako se ženami ... některý jsou fajn, některý úžasný a já mám úžasnou charismatickou ženu a stále mi něco připomíná ;-) Taky není z "prvního vrhu a ani z druhýho vrhu" život máme jen jeden a proč si ho neprožít a neužít bez ..... poznání. To stejné charisma má ovšem nový Mondeo je prostě úžasný a velice lehce, což jsem nečekal, překonalo předcházající model. Už tenkrát v duelu VW Superb vs Mondeo suveréně na ko vyhrál Ford. On i ten profláklej Passat je a byl mimo ... :no:
Avatar - white label
25. 9. 2014 23:33
Re: Zrychleni
Další/druhý bystrý diskutér. Píšu snad někde, že to tak bylo "všude". Všude to není stejné ani dnes, ale jestli nejsi schopen pochopit zásadní rozdíl (v tomto ohledu) mezi většinou tehdy a většinou dnes, tak si byl zřejmě tenkrát taky ještě na houbách...
Avatar - white label
25. 9. 2014 23:29
Re: Zrychleni
Kolik ti bylo v těch 70.- 80. letech?
Definuj co bylo/je dost a co byli/jsou (v tomto ohledu) normální/nenormální lidi.
Nikde nepíšu, že to tak měl každý, logicky jde o zásadní srovnání tehdejší většiny s dnešní většinou.
Avatar - petr164
25. 9. 2014 21:05
Vyignorovat
Čím dál hůře. Design zoufalý, ceny přemrštěné za nedůvěryhodné, nemastné a neslané parametry. Pokud evropský Ford, pak snad Focus, i když ani tam není, co bývalo. Platí to i o Tranzitech.
Avatar - iudex
26. 9. 2014 09:35
Re: Pláč se rozhléhá krajinou, přestože...
Presne tak. Tí, ktorí tu zatracujú Mondeo si neuvedomujú, že je to jediný reálny konkurent Passatu. Žiadne iné mainstreamové auto - francúzske, japonské či kórejské - nedokáže držať krok s Passatom čo sa týka šírky ponuky motorov, pohonu, prevodoviek, výbavy či konfigurovateľnosti. Osem motorov s výkonom až 240k, k dispozícii dvojspojka, pohon 4x4... kto to všetko má? Snáď len Insignia môže držať krok (čo ale tí, čo odsudzujú Mondeo pre jeho údajnú prerastenosť, hovoria na Insigniu?). Mondeo si ale stále ponecháva konkurenčnú výhodu spočívajúcu v kvalitne naladenom podvozku.
Plnoformátových mainstreamových áut v strednej triede ubúda, takže buďme radi, že Mondeo stále drží krok. :yes:
25. 9. 2014 23:27
Re: Super
No jestli posuzuješ auta podle fotek a renderu pak nebudeš jen Provocateur, ale také zřejmě superextra hustý týden. Něco mezi GTI a Kia-World.
Avatar - petr164
25. 9. 2014 21:14
Re: ÁÁNO ÁÁNO I PŘIDUŠENÝ EKOBOOST PRÁŠÍ RAKA !!
Naprostý souhlas. Je pozoruhodné, jak evropské vývojové centrum spoléhá na zákazníky, kteří kupují podle zvyku a preferují podvozek před vším ostatním. Zde vše ostatní nenadchne, pokud přímo neodrazuje.
Avatar - petrumr
25. 9. 2014 15:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - iudex
25. 9. 2014 14:38
Re: Zrychleni
1,5 je s manuálom, 2,0 s automatom; tam hľadaj príčinu.
Naopak 222 kmh/9,2s pre 1,5ku mi rozhodne nepríde lenivé, práve naopak.
Avatar - Ozzman
25. 9. 2014 14:26
Re: Zrychleni
Je to dle mne docela "zbytečně horší". Nynější Mondeo s 85kw dieslem v realu zrychlí o vteřinu a půl dříve na sto. 10,5 - .10,7. Přeměřeno, v katalogu mělo 13s.
26. 9. 2014 00:18
Re: Super
Výraz kašpar zrovna od tebe sedí. Dlouho jsem se takhle nepobavil. >:D >:D >:D
Avatar - Barrichello
25. 9. 2014 15:47
Re: Zrychleni
Sim tě, podle studí renomovaných odborníků si přeci za současnou výplatu koupíš o mnoho litrů benzínu víc než za totáče a rovněž víc než na počátku 90 .let......

Tak kde je problém? Tehdá přeci auta jezdila běžně za 10 litrů průměr, tedy to, co dneska umí žrát V6ka, když se nehoní jak nadmutá koza.

Všechno zalitý sluncem no, teda akorát na detail, že na društevní byt stačilo za totáče 15-20 průměrných výplat, a tak v roce 2005 za stejný družstevní, navíc ale 30 let starý pouhých 110. To je takový nepatrný detail no :o))
25. 9. 2014 21:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 10. 2014 21:34
Re: Zrychleni
Vidíš, takovýho zbytečnýho mluvení o zlodějích a PS VB, a přitom seš jen nepříjemnej jako osina víš kde.
1. 10. 2014 21:19
Re: Zrychleni
Proboha, člověče (a to ti fandím), přestaň už konečně argumentovat tou svou rodinou a známými. Přiznej si, že tvoji oponenti měli pravdu. Za socialismu nejenže bylo vlastnictví auta mnohem méně rozšířené než dnes, ale ti, kdo auto měli, najeli v průměru mnohem méně kilometrů. Když jsi tehdy zabloudil do bazaru, deset let stará auta měla běžně 70 000 km, a to už se považovalo za velký nájezd. To, co je u referentských vozidel běžné dnes, tj. 200 000 km za 4 roky, to bylo tehdy zcela neznámé a lidem by to přišlo skoro nemožné. Věř mi, něco o tom vím. Ale klidně se tu dál oháněj svou neprivilegovanou rodinou, když myslíš, že to někoho přesvědčí...
27. 9. 2014 20:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
27. 9. 2014 19:39
Re: Zrychleni
...z tebe mluví zhrzená láska...chápu... ale děkujeme ... pošleme ti srp a kladivo z dortu... >:D >:D >:D
27. 9. 2014 18:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
27. 9. 2014 18:16
Re: Zrychleni
Tak hlavně, že už si neubližuješ.... >:D ... už máš Diplom Největší čmuchal na patře?
27. 9. 2014 12:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - JirkaV8
27. 9. 2014 11:52
Re: Zrychleni
>:D >:D >:D že placená osoba mimojiné pod nickem Gilgit není příliš normální, to se ví už dávno. Ale že ho.vna.jovský diskutér se vybarví až tak , viz diskuze výše, to už je forte >:D >:D >:D

ps: jo "prokákat doložit", dyť on tu je 23 hodin denně, příspěvky si archivuje, vyhodnocuje, sestavuje profily těch co proti jeho pseudoznačce něco řeknou atd, počítá palce půl roku zpátky, píše výhružky atd. Ukázková práce manipulace s médii.

ps2: tato diskuze měla být o Fordu Mondeo! Tedy další vlákno co osobně gilgit celé zkazil, stejně jak předtím to Opel v Rusku.
27. 9. 2014 11:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 9. 2014 11:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
27. 9. 2014 07:59
Re: Zrychleni
Jooo, to bystrý on je :-) >:D >:D
a ještě : :yes: :yes: :yes:
27. 9. 2014 00:30
Re: Zrychleni
Jak vidíš z reálných měření i z videa, tak 8,6 dává.
Avatar - AUDIRS6
26. 9. 2014 19:24
Re: Zase vylhany spotreby
tak to ste na tom +/- rovnako ;-) len s tym, ze ten moj znamy nikdy nejazdi vyslovene usporne. Skor ako ja - tak "decentne svizne" :-) - a aj on aj auto su tomu radi :-)
ked po zabehu ( stav tacho cca 30 000 km ) zistil, ze jemu sa na tom neoplati jazdit nejaku "eco rally", ze ho to proste nebavi, tak zasiel do ABT, dali mu tam este nejake koniky pod kapotu a hlavne ten fakt vkusny zadny difuzor so 4 vyfukovymi koncovkami ;-)
Lebo ked ju kupoval, nechcel S-Line Extrierovy paket, ze to bude riesit neskor a po svojom. Takze zadok uz vybaveny je, o predku este stale uvazuje, ze aky... :-)
26. 9. 2014 19:13
Celkem smutny motorovy pribeh
Koukam, ze Mondeo jde proti proudu, zatimco u konkurence maji nove generace typicky vykonnejsi motory nez generace predchazejici, tak Mondeo ubralo skoro dvacet kilowatt z nejsilnejsiho dieselu a na te dynamice je to docela znat. Novy Passat si s Mondeem vytre vyfuk a chudacek Mondeo se rozbreci. Nejenom diky slabemu motoru, ale i kvuli tradicne horsi automaticke prevodovce jsou dynamicka cisla nejsilnejsiho dieseloveho Mondea srovnatelna se zakladnim Passatem 2.0 110kW a novy nejsilnejsi Passat 2.0 176kW je uplne jiny pribeh. Takze zajemci o opravdu dynamicke svezeni ve stredni tride budou muset Mondeo obejit velkym obloukem.
Avatar - Martin911Turbo
26. 9. 2014 17:35
Re: ÁÁNO ÁÁNO I PŘIDUŠENÝ EKOBOOST PRÁŠÍ RAKA !!
Tak už Tě konečně odhalili
Psal jsi jak je Tesla bezporuchové auto, tak už máš puntík :-)

[odkaz]
26. 9. 2014 17:14
Re: Zase vylhany spotreby
prelom 2011/2012, 180kW - neni to biturbo, to zere mozna vic, provozni hmotnost 1865kg
celkovy prumer za 30.000km mam 8.5L, ale cca 30% jezdim mesto do 3km cesty - i 10x denne. Mimo mesto vetsinou kolem 7L a je jedno zda jedu jako prase ci eko jizdu, rozdil je maximalne 1L. Spis je to horsi v kolonach ci kdyz je hodne zatacek a vice zrychlovani...no a kdyz dam sport/dynamic tak spotreba +3L :-) furt to toci kolem 3 az 4 tisic otacek a to pak zere.
Avatar - Emel
26. 9. 2014 16:32
Re: Pláč se rozhléhá krajinou, přestože...
RS už jsme spolu probírali... zelené jsem viděl za celou dobu snad dvě, ale v Praze a okolí je spousta bílých a černých, dokonce bych řekl, že vede bílá a černá s modrou jsou tak vyrovnané.

PS: na bílé se mi opravdu líbí ten black paket, který jinak moc nemusím.
Avatar - iudex
26. 9. 2014 15:51
Re: Pláč se rozhléhá krajinou, přestože...
To, že je 2,0TSI výborný motor, nepochybujem. ;-)
Avatar - iudex
26. 9. 2014 15:49
Re: Pláč se rozhléhá krajinou, přestože...
Jasne, Mazdy nie sú žiadne masovky, ale o to viac by ma mrzelo, ak by som do nej šiel, že všetci ostatní jej majitelia majú práve tú istú farbu. Rovnaký problém som spomínal pri Octavii RS: úplne najlepšie vyzerá v tej sýtomodrej a aj ju takmer výlučne v tejto farbe vídavam. To má človek dilemu, či si ju kúpiť tiež práve v tej farbe a byť ako všetci ostatní majitelia RS, alebo ísť do niečoho iného. Avšak RS má našťastie aj iné pekné/zaujímavé farby, napr. tú rallye zelenú, ale M6 má len túto krásnu červenú a ďaleko za ňou bežné nezaujímavé farby.
Avatar - iudex
26. 9. 2014 15:39
Re: Bez trojvalca
To určite, už doterajšie Mondeo s 1,6EB žerie pri bežnej jazde 7-7,5l a 1,5EB má byť ešte úspornejší.
Avatar - _Karel_
26. 9. 2014 15:31
Re: Pláč se rozhléhá krajinou, přestože...
No s tou stádovitostí to nebude tak horký. Opravdu jich nejezdí tolik, i když jsou z dost velké části červený.Za rok jsem červený trojky potkal dvě-tři.Šestek o pár víc, ale stádovitosti se to zatím ani neblíží.
Avatar - wikinko
26. 9. 2014 13:53
Re: Zase vylhany spotreby
Áno, presne tak jazdím súkromným autom, služobne na to fakt nemám čas, nejazdím brzda plyn, ale dosť svižne...
26. 9. 2014 13:47
Re: Zrychleni
"U nás doma se např. většinou střídala tzv. "západní" auta (nová)" Pan je z komunistickej rodiny alebo ako ste sa k nim dostali?
26. 9. 2014 13:46
Re: Pláč se rozhléhá krajinou, přestože...
Mám takový pocit, že s faceliftem na chvíli zmizel z nabídky (a psalo se myslím ve stylu, že už skončil a nebude). A 2,0 TSI sice 200 koní nepřekročí (je to ještě 147 kW verze, má tedy 200 "rovných"), ale pořád je to slušná motorizace. Nabídka však není nejširší, oboje jen s automatem, TSI jen FWD, FSI jen AWD (alespoň, co jsem viděl).
Avatar - iudex
26. 9. 2014 13:18
Re: Pláč se rozhléhá krajinou, přestože...
S tou červenou u Mazdy je celkom problém. Tá farba je krásna, M6 aj M3 sadne dokonale a natoľko prevyšuje zbytok ponuky, že by bol hriech vybrať si inú farbu. Potom to ale vedie k Tebou spomínanému výsledku, že ak vidíš novú 3 či 6, takmer výhradne sú červené a teda vyhnúť sa stádovitosti sa im moc nedarí.
Avatar - iudex
26. 9. 2014 13:14
Re: Pláč se rozhléhá krajinou, přestože...
Máš pravdu, čekol som to a aj v slovenskom konfigurátore V6 je. Neviem prečo som mal za to, že ho mali vyradiť, zrejme som to len pomotal s budúcou generáciou.
Avatar - CountachSV
26. 9. 2014 12:42
Re: mondieu
ten spoiler pod předním nárazníkem toho Mondea se hodně nepovedl

OPC je vizuelně paráda a Astra je taky fešanda v tomhle paketu.
26. 9. 2014 12:40
Re: Pláč se rozhléhá krajinou, přestože...
2.0 tsi sice tu hranici neprekroci, ale presto je je jeho udavane zrychleni lepsi nez u vrcholne motorizace Mondea. A u nadchazejici generace Superbu bude konkurentem takto motorizovaneho Mondea v teto discipline obycejna 1.8 tsi. ;-)
Avatar - Emel
26. 9. 2014 12:35
Re: mondieu
To ale není obyčajné Mondeo, ale nějaký sportpaket nebo tuning.

Názor na OPC ti neberu, ale já je teď docela potkávám, nejčastěj v liftbacku... a to auto se mi prostě líbí.
Avatar - Stejsn
26. 9. 2014 12:34
Re: Bez trojvalca
To máš fuk, třeba moje 406ka stála nová taky přes 800 tisíc, motor má sice benzínovou 2.2, ale na výkon je totožná s touhle fordovou 1.5, obě mají 160 koní, přičemž ta moje ale žere devět litrů. Todle bude počítám výrazně úspornější.
Avatar - Stejsn
26. 9. 2014 12:32
Re: Bez trojvalca
Omega se už 11 let nevyrábí a Alfa brzo nebude taky ;-)
Avatar - Emel
26. 9. 2014 12:31
Re: Pláč se rozhléhá krajinou, přestože...
Spíš v naftě nestíhá ani menší Octavii... ne že by to bylo vyloženě nějak tragické, ale jsem fakt zvědavý, jestli dostane biturbo.

V benzínu ten šestiválec je, pod ním jak píše MT 2.0TSI a 1.8TSI... automat není problém, sem tam se dá připlatit 4x4...
Avatar - Emel
26. 9. 2014 12:28
Re: Pláč se rozhléhá krajinou, přestože...
Ještě jsem si vzpomněl na Supa, takže ok :-)
26. 9. 2014 12:20
Re: Pláč se rozhléhá krajinou, přestože...
V ponuke PČR je zcela jistě ;-)
Avatar - Midlosek
26. 9. 2014 12:17
Pane Mičko,
kdy se dá očekávat článek ze včerejší premiéry pro novináře? Nějaké podrobnosti ohledně dostupnosti v ČR už jsou známé? Kdy bude k dispozici 4x4 a další? Ceník, který jak píšete včera vstoupil v platnost není na stránkách Fordu k nalezení...

EDIT: tak ceníky jsou aktuálně už na stránkách ford.cz

Díky Mičko
26. 9. 2014 12:04
Re: Pláč se rozhléhá krajinou, přestože...
Ne, to je chyba na mé straně. Pořádně jsem to nedočetl (skončil jsem někde za konfigurovatelností) a vyšel jsem z: "Tí, ktorí tu zatracujú Mondeo si neuvedomujú, že je to jediný reálny konkurent Passatu."
Avatar - CountachSV
26. 9. 2014 11:52
Re: mondieu
Insignia OPC je jeden z nejhezčích kombíků vůbec... ale rozhodně to není sportovní auto, je to normální rodinnej kombajn. Auto jako takový rozhodně vysoký není, je to prostě mohutný vozidlo >:D
26. 9. 2014 11:32
Re: Pláč se rozhléhá krajinou, přestože...
I já na ní ostudně zapomněl ;-)
Avatar - iudex
26. 9. 2014 11:32
Re: Pláč se rozhléhá krajinou, přestože...
U neho presne neviem, či je v ponuke ešte stále 3,6 V6; bez neho totiž Sup padá medzi ostatných, ktorí neprekročia 200k.
26. 9. 2014 11:32
Re: Pláč se rozhléhá krajinou, přestože...
Pro důraznou oponenturu s dikcí na převahu vlastního názoru, bylo "třeba" nezbytný >:-[]
Avatar - iudex
26. 9. 2014 11:28
Re: Pláč se rozhléhá krajinou, přestože...
Áno, nemal som tam dať to "snáď".
Avatar - iudex
26. 9. 2014 11:26
Re: mondieu
Sorry, ale aspoň budeš do budúcna vedieť, čo znamená zadok na chrbte. >:-[]
Avatar - iudex
26. 9. 2014 11:25
Re: mondieu
Sorry, ale aj Insignia OPC na mňa pôsobí príliš vysoká, akoby na polceste k MPV (prispievajú k tomu viaceré dizajnové prvky typu vertikálne orientované nasávacie otvory), takto si ja športové auto strednej triedy rozhodne nepredstavujem. To už dynamickejšie na mňa pôsobí obyčajné Mondeo predošlej gen.: [odkaz]
26. 9. 2014 11:23
Re: Zase vylhany spotreby
já se na dálnici moc nedostanu. jezdím hlavně po Praze a okolí v rámci podnikání a prakticky pořád po stejných silnicích, takže za ty roky to mám nazkoušené a vyzkoušené a přesně vím, jak do které zatáčky najet, kde udělat větší oblouk, abych se vyvezl bez přidání plynu. Chce to roky učení, zkoušení a testování.
26. 9. 2014 11:21
Re: Pláč se rozhléhá krajinou, přestože...
Někdo samozřejmě bude chtít víc, ale větší problém vidím v tom, že tenhle motor nabízí jen v jedné výbavě.
26. 9. 2014 11:20
Re: Zase vylhany spotreby
já to beru právě jako obrovskou relaxaci a zpestření jízdy, která může být nudná a zdolávání nějakého cíle....a já mám za cíl z toho TSi jednou vytáhnout 3,9. Jednou už jsem u toho skoro byl, ale jen asi na tři minuty. já to chci dlouhodobě.
26. 9. 2014 11:19
Re: Pláč se rozhléhá krajinou, přestože...
Zapomínáš na Insignii. Nemusí se ti líbit, ale šířka nabídky tam je a prodeje také nejsou špatné (za první polovinu roku s velkým náskokem druhá za Passatem). Superb na tom také není nejhůř (a prodeje má na úrovni Mondea).
26. 9. 2014 11:18
Re: Pláč se rozhléhá krajinou, přestože...
Avatar - iudex
26. 9. 2014 11:16
Re: Pláč se rozhléhá krajinou, přestože...
Súhlas, len tieto tri modely (Passat, Mondeo a Insignia) možno označiť za plnoformátové. Všetci ostatní sú v tom či onom smere okresaní. A tri sú strašne málo, dakedy vedeli konkurovať viacerí, cost cutting je ale nemilosrdný a tak ostatní vypúšťajú všetko, čo je málo žiadané či drahé. I keď ako bežný zákazník sa v pohode uspokojím povedzme s 1,6THP v 508čke, ak by som chcel čokoľvek viac, mám proste smolu. Nehovoriac o fakte, ťe mnohí už vypratali strednú triedu úplne a neponúkajú v nej nič (Nissan, Mistubishi...).
Avatar - Emel
26. 9. 2014 11:16
Re: mondieu
Na takhle velkých kolech a v té modré vypadá Insignia parádně...
26. 9. 2014 11:13
Re: Pláč se rozhléhá krajinou, přestože...
Ano Insignii jsem zapomněl. Souhlas...
Avatar - iudex
26. 9. 2014 11:09
Re: Pláč se rozhléhá krajinou, přestože...
Mazda 6 je skvelá, ale typicky japonsky ošklbaná: málo motorov, aj tie nijak výkonné (niekomu skrátka nestačí 192k atmosféra ako top motorizácia), len predokolka a konfigurovateľnosť je u Japoncov skoro nadávka.
Avatar - iudex
26. 9. 2014 11:06
Re: mondieu
K tej samozrejme žiadne výhrady, ale Insignia skôr evokuje tú na mojom odkaze. >:-[]
Avatar - AUDIRS6
26. 9. 2014 10:53
Re: Zase vylhany spotreby
mozes mi prosim ta napisat rocnik, vykon a pohot.hmotnost co mas v TP ?
ono totiz u znameho mame problem, ze tej jeho 2012 - A6 3.0 TDi Quattro, nafta chuti o dost viac ;-)
26. 9. 2014 10:28
Re: ÁÁNO ÁÁNO I PŘIDUŠENÝ EKOBOOST PRÁŠÍ RAKA !!
jj
KUPOVAT NADÁLE SPALOVACÍ JEDOVATÝ PŘIDUŠENÝ ... [odkaz] [odkaz]

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
:no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
26. 9. 2014 10:19
Re: Pláč se rozhléhá krajinou, přestože...
Pry jeste hodne protezovana nova Mazda 6, ale moc jich na silnicich nevidim ;-)
Avatar - praděda7
26. 9. 2014 10:19
Re: Bez trojvalca
......ale ano, ale ne s nějakým svrbínkem motůrkem.......
Avatar - lamal
26. 9. 2014 10:17
Re: obvykle je pro mě dizajn auta podružný
Je to mozne, no nemeni to nic na tom, ze mne sa to nepaci.

Je skoda zahodit dobre podvozkove platformy aj settingy do hnusneho vzhladu a interieru ala focus - tak odporne som dlho nic nevidel ten material na obkladoch dveri aj palubka je vyslovene hnusna a lacna a to mam z osobnej skusenosti s 1.6 TDCI

tak ked toto niekde zeru vo svete dokonca az na predajnu 2ku tak budis
26. 9. 2014 10:15
Re: Zase vylhany spotreby
Je tedy 3.0TDI pod mimo mesto normavanou NIKDY ani pri ecorally - A6 quattro. Pravda 20 kola. je zajimave ze Nemci meli a auta 6.5L mimo mesto a u nas to je nejakych 5.9L. Podle mne hodne dela "vybava" a obuti. Na tu nemeckou se dostanu, na tu ceskou ne.
(1x jsem jel 70km v hodine rovina a prumer 5.6L, ale to neberu to neni ani ecorally ale skoroscifi) - kolem 6L se dostat lze, ale proc bych si pak proboha kupoval 3.0TDI ze ;-) Spis je vyhoda, ze ve 200 to zere jen 10L, kdezto muj stary 2.0 atmo benzin zral kolem 15L. Po cca 1.5 roce mam se 4x4 a 3.0TDI o 1L nizsi spotrebu (dle dotankovani) nez v lehcim aute s 2.0 atmo - Japonec Avensis.
26. 9. 2014 09:48
Re: ÁÁNO ÁÁNO I PŘIDUŠENÝ EKOBOOST PRÁŠÍ RAKA !!
Trefil ses barva je podobná >:D Za mě moc podobných prvků tam není.
Avatar - iudex
26. 9. 2014 09:38
Re: mondieu
Tak keď máš taký vkus na autá, určite aj pri ženách preferuješ toto: [odkaz] ;-)
Avatar - Barrichello
26. 9. 2014 09:27
Re: Zrychleni
Jistě že se tehdá tolik nejezdilo, v globálu.
Zaplachotvaná auta stála hlavně na ulicích, to si pamatuju i já, a taky pod tou plachtou hnila 2x rychleji, jak bez ní, ale pár lidí to nedovedlo pochopit no >:D
Avatar - Barrichello
26. 9. 2014 08:55
Re: Zrychleni
Jo? Muj otec měl na škodě 1000MB najeto 160 000 km (5x ndr, 2x jugoslávie, 3x polsko), na škode 120 I generace 66 000 a na druhé škodě, tzv. emku dalších 70 tisíc, než mu jí ukadli kousek po revoluci.
A to vlastně měl v ltech 1980-1985 dvě auta - 1000MB na zimu a 120ku na léto. A představ si, nikdo z rodiny nebyl členem Ksč.

Ale nikdo nikam nejezil, no otec třeba denně do práce od roku 68 až do roku 1989, pokud se bavíme o socialismu.

Rozdíl byl v tom, že na tu tisícovku se tenkrát složilo 5 lidí z rodiny a druhou káru koupila tátovi máma jako takový svatební dar. Třetí si koupil sám.
Avatar - Emel
26. 9. 2014 08:55
Re: Bez trojvalca
Ve střední třídě, rozměrově vlastně vyšší střední? Pche, pamatuju si velmi dobře, že ještě před pár lety se kupovala střední běžně přes 800 v nějakém trošku solidním základu.
Avatar - wikinko
26. 9. 2014 07:42
Re: Zase vylhany spotreby
Michal ale takto ako si to popísal sa dá jazdiť iba súkromne, na chalupu. V meste takto jazdím vždy, tam sa ponáhľať nemá význam, ale na diaľnici sa 90-100 jazdiť nedá, nezarobil by som ani na slanú vodu, najazdím služobne ročne 60tkm, 90kou by sa to teda nedalo. Na tom služobnom aute preliezam kombinovanú o cca liter.
26. 9. 2014 07:12
Re: Bez trojvalca
Ono priznajme si, ze sme oba vsetci videli akurat na obrazku, az nazivo sa ukaze, co je vacsie a co mensie.
25. 9. 2014 23:53
Re: Zase vylhany spotreby
Tak to příště trochu lépe rozlišuj, není pak úplně zjevné, cos myslel (dá se to pochopit více způsoby). Ano, ty normované spotřeby jsou tři (normované meziměsto, normované město, normovaná kombinace), obvykle se mezi lidmi pod pojmem normovaná myslí normovaná kombinace. Obzvlášť když napíšeš, že ses dostal pod normovanou mezi město, tak to zní, že jsi se mimo město dostal pod normovanou kombinaci a ne, že ses dostal pod normovanou mimoměstskou spotřebu z výše uvedených důvodů (dá se to totiž pochopit tak, žes neuvedl, kdes toho dosáhl)

To, že ses na tu spotřebu dostal s 3.0 TDI je hodně slušný výsledek. Já sice nemám problém jezdit mimo město za i pod mimoměstskou spotřebu (v papírech 6,3 meziměsto, kombinace 8,0, v praxi obvykle mimo město 5,8 až 6,5 dle dotankování a nikoli dle PP, to bych se pod ní dostal,i když nechci), ale na turbodiesel je to hodně zajímavý výsledek.

Tu spotřebu máš dle dotankování nebo dle PP? Oni PP u některých aut docela často kecají a pokud můžu mluvit za sebe, u atmosfér nemám podle dotankování (nikoli dle PP) nejmenší problém jezdit pod všemi třemi normovanými spotřebami, u turbodieselů se mi to ale vůbec nedaří.
25. 9. 2014 22:50
Re: Zase vylhany spotreby
Jenže ty by ses mimo město měl dostat na mimoměstskou spotřebu a ne na normovanou. Dostat se mimo město pod udávanou kombinaci by čistě teoreticky neměl být žádný problém. Bohužel u některých motorů je to dnes takřka mission impossible.
Avatar - praděda7
25. 9. 2014 22:31
Re: Bez trojvalca
633tisíc za trc trc patnáctistovku....to jsme to dopracovali...to jsme to dopracovali..... ;-\
25. 9. 2014 22:19
Re: Zase vylhany spotreby
To, zda se dají dosáhnout papírové spotřeby, záleží na konkrétních motorech, snadno to jde u atmosfér, hůře u turbobenzínů a nafty (záleží ale opět na motorech, zatímco některé přeplňované motory jsou 50%+, tak třeba zrovna TSI patří k těm přesnějším). Mně nemusíš nic vykládat o tom, jak se dostat pod kombinaci, neboť já jezdím pod kombinací úplně s přehledem (za rok a půl, co mám auto, jsem se ještě přes kombinaci nedostal ani s jednou nádrží včetně zimy, ale minulý rok taky byla zima docela o ničem).

Potíž je v tom, že se jedná o atmosféru, kde to jde opravdu snadno. A to teda používám rádio, světla, občas klimu, častěji teda otevřená okna, která zase zhoršují aerodynamiku... Po dálnici 90-100? No to už je loudání. S turbodieselem jsem nejezdil o nic méně předvídavě než s atmosférou a ani mimo město jsem to pod kombinaci nedostal, natož v kombinovaném provozu.

Tady šlo ale o to, že člověk by neměl být spokojen, když se pod kombinaci dostane jen mimo město. On by totiž měl dostat na udávanou kombinaci i tu praktickou kombinaci a ne praktické mezi město.To já jsem mimo město pod kombinací 1,5 až 2,5 litru dle podmínek a krásně mi to sedí s tím, co mám v papírech jako meziměsto :-) A to nepatřím mezi lidi, kteří by podtáčeli motor nebo jezdili nějak pomalu (jezdím plus minus s okolním provozem, občas někoho předjedu, občas předjede někdo mě).
Avatar - lamal
25. 9. 2014 22:16
Re: obvykle je pro mě dizajn auta podružný
Ja mu to prajem nech sa to predava, no posledne pohladne mondeo pre mna bol kombik predoslej generacie, alebo sedan 2 generacie do zadu... nech si spravi kazdy nazor sam, toto je pre mna odporne nevyvazene a čapaté fakt sa im cudujem..

sleduj vysledky fordu, zatvara fabriky kvoli nizkym predajom, toto moze ist ponukat do australie ale nie sem... ich vec
Avatar - petr164
25. 9. 2014 21:08
Re: Zase vylhany spotreby
Plynulá jízda hodně ušetří, ale mnoho držítelů řidičského oprávnění k ní nemá elementární předpoklady.
Avatar - lamal
25. 9. 2014 19:33
Re: obvykle je pro mě dizajn auta podružný
des a hruza,.. boleň

ford zosalel ta hnusna maska a oteklee auto des... mondeo to ma spocitane podla mna nezachrani to ani kufor a priestor v zadu myslim... skoda
25. 9. 2014 19:30
Re: Zase vylhany spotreby
Jenže když budeš jezdit 90-100 okreskami mimo město, tak by ses měl dostat na - mimoměstskou - spotřebu a ne na kombinovanou, proboha. Problém je v tom, že mimo město se nedostaneš na mimoměstskou, ve městě se nedostaneš na městskou, a tedy v kombinaci se nedostaneš na papírovou kombinaci.
Avatar - _Karel_
25. 9. 2014 19:09
Re: Zase vylhany spotreby
Jenomže okresky stovkou není totéž co průměrná spotřeba.
25. 9. 2014 19:07
Re: Zrychleni
stacil by 2,3 ecoboost....co jde do Mustangu.....a taky je v Lincolnu....310 koniku..
Avatar - Atlis
25. 9. 2014 18:48
Re: Pohon
Pravdepodobne taka ako v PL - 1.0EB až od nového roka a sedan + 4x4 od polovice 2015.
Avatar - Midlosek
25. 9. 2014 18:32
Re: Pohon
Řekl bych, že u nás stejně jako trojhrnek bude později.
25. 9. 2014 17:21
Re: vidim v tom ameriku
Dizajn je mozna americky, ale v tom spatnem slova smyslu. Vedle zmrseneho faceliftu chargera je to jednoznacne nejosklivejsi sedan na US trhu. A to je nova camry kombinujici masku toyoty a lexusu taky docela sila.
25. 9. 2014 15:33
Zase vylhany spotreby
V papirech za 3.6, v realu o dva vic.... kdyz ti zamestnavatel proplaci kilometry, pekne zaplaces....
25. 9. 2014 15:23
Re: vidim v tom ameriku
...je to globalni auto, tak proto....v US se jich proda daleko vice, proto bude US design prevladat.
Avatar - 3_diamanty
25. 9. 2014 15:02
Re: vidim v tom ameriku
nepovedal si nic nove ;-)

na nete mas kopec americkych testov.... ale uz bolo aj na case aby sa ukazalo v europe... moznost vyberu je pre zakaznika vzdy fajn... aj ked to auto tu zrovna nemusi byt trhak.... vzdy je fajn ak mas tu moznost volby ....

mne osobne pride tento dizajn americky ... podobne ako aj dizajn kie optima alebo velkeho genesisu, ono eu trh vlastne ani uz pre mnohe znacky nie je prioritny a mozno aj preto ten dizajn uz nie je vylucne europsky, nie je dovod..... z eu sa stava pre mnohe auta a znacky uz nezaujimavy a druhorady trh... a je vidiet ze sa tomu aj prisposobili.....
27. 9. 2014 08:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
26. 9. 2014 13:54
Re: Zrychleni
A vy jste u Milicí měli jenom Gazíka 69 vid >:D >:D >:D
A ještě dneska z toho máš komplexy >:D >:D
Avatar - Barrichello
26. 9. 2014 13:52
Re: Zrychleni
Tak krom velkých straníků měli západní auta většinou šmelináři, dojiči socialismu a pak dělníci z montáží a lidi kolem autoservisů a autobazarů + umělci.
Avatar - 3_diamanty
25. 9. 2014 14:40
vidim v tom ameriku
kdesi v americkej prerii pri zapade slnka to auto pekne vynikne :yes:
27. 9. 2014 09:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 9. 2014 08:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 9. 2014 08:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 9. 2014 08:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 9. 2014 08:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 9. 2014 08:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 9. 2014 08:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 9. 2014 08:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 9. 2014 23:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 9. 2014 23:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 9. 2014 23:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 9. 2014 23:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 9. 2014 23:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 9. 2014 23:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 9. 2014 22:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 9. 2014 22:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 9. 2014 21:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 9. 2014 21:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 9. 2014 20:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 9. 2014 20:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 9. 2014 19:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 9. 2014 19:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 9. 2014 14:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 9. 2014 14:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 9. 2014 12:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Stejsn
26. 9. 2014 12:38
Můžete si tu naříkat nad designem jak chcete,
ale stejně se nové Mondeo bude v česku prodávat dobře, jako všechny předešlé. Má tu tradiční postavení.
26. 9. 2014 11:30
Re: Pláč se rozhléhá krajinou, přestože...
...je... Kdykoliv se na něj podívám :-)
26. 9. 2014 10:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 9. 2014 10:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 9. 2014 10:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - lamal
26. 9. 2014 10:07
Re: Zrychleni
Ako aby som to dal na spravnu mieru, 2.0 tdi ide v pohode, je to standart, ale 8,6s v reale nerobi, aj na pruznom zrychleni vidis, ze to nie je ziadne terno a ani byt nemoze.

Keby si tie videa trocha sledoval tak vies, ze savoman pusta cely koncern z kopca...

ale nevadi, nikomu neberiem to, ze si mysli, ze koncernove 2,0tdi su extra rakety oproti vsetkemu ostatnemu co ma napisane realny udaj zrychlenia v papieri
26. 9. 2014 07:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 9. 2014 06:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - lamal
25. 9. 2014 19:29
Re: Zrychleni
to vies skoda octavia si nadrbe do parametrov 2,0 tdi 110kg 8,6s 0-100 a v reale to nikdy neda tak isto 1,2tsi ma 10s 0-100 takze trhaju asfalt uz na papieri potom sa taketo standartne hodnoty nemozu rovnat... mondeo bude dost tazke tipujem
Avatar - iudex
25. 9. 2014 17:17
Re: Zrychleni
Teda podľa Tvojej logiky lepšie rýchlenie a nižšia maximálka sú dôsledkom dlhších prevodov ako u manuálu?
26. 9. 2014 19:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 9. 2014 16:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 9. 2014 16:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 9. 2014 11:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 9. 2014 07:51
Re: Pláč se rozhléhá krajinou, přestože...
Dokonale nakladená slova . Přesně vystihující situaci. Máš můj obdiv. :yes:
26. 9. 2014 06:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.