renault nema palubovku v strede, rychlomer je sikmo nad volantom, co je lepsia pozicia ako ta konvencna. Ak drzis volant v pozicii za desat dve, tak sa pozri niekedy sikmo nad svoju pravu ruku a cca tam je u renaultov rychlomer. Nehovor mi, ze je to nepraktickejsie ako konvencne usadenie budikov
To je provokace! Pokus madarských neofašistů, západoněmeckých revanšistů a sionistických rozvracečů o destabilizaci národního hospodářeství naší lidově demokratické republiky. Tak to soudruzi *** ani omylem >:D >:D >:D
Netvrdim, ze zastavuju vsetci, ale vynimky sa najdu, aj ked je to v rozpore s presvedcenim Avantima a Ragnottiho. Skor ma prekvapuje, ze na mnozstvo tych aut sa to stava dost casto, co je v rozpore s tu podsuvanym nazorom, ze vodici tych aut su stelesnenym zlom. Moj svet tiez nie je rozpravkovy, cisty a ciernobiely, ale ked na motorke zastavim pre prechodom cez cestu zene s kocikom, zarazi ma uponahlanost individui, ktore ma obehnu sprava a boli by schopni zenu na prechode zrazit. Jeden bol poliak na starom BMW3, ked som ho dobehol a ukazoval mu, ci je v poriadku, videl som asi dochodcu so zenou, nechapem, kam sa ponahlali...
Mojim presvedcenim je, ze ist rychlo rovno vie kazdy ... , takze rychla jazda sa da uzit aj so slabsim autom, ale musi to byt v zakrutach. Cestou z prace mam pekne zakruty a rad ich jazdim Focusom. Na predvadzacke MB E 350CDI 4matic som sa pod dojmom testov novinarov a ich obdivu, ako to sedi na ceste, skoro vysekal. Auto islo zo zakruty von vsetkymi 4mi kolesami, predajcu chytila nevolnost a ja som pozrel na rychlomer a nesiel som rychlejsie, ako chodievam inokedy, takze viem, ze pre radost je ine auto.
A k tomu Renaultu Espace, pred 10timi rokmi sme s vtedajsou generaciou isli do Bergama, viezol nas rakusan, v zime, a bol som prekvapeny, ako s tym isiel. Dufal som, ze to prezijem a odvtedy si dobre rozmyslim, ci k niekomu sadnem do auta. Myslim, ze najnovsia generacia nebude horsia...
Tak nebudeme to zase přehánět, že? Nebo tím chceš naznačit, že jen majitelé drahých aut pouštějí na přechodě chodce?
A s tou nadřazeností. Budeš mít výbavou nadupané GL, na ostatní se díváš automaticky z větší výšky a pod zadkem máš pět set koní. Ani trochu to nesvádí k pocitům, o kterých se tady píše? Možná, že máš ideální psychologický profil, ale ne každý je takový a většina řidičů prostě vnímá, že sedí v něčem výjimečném, drahém, luxusním a silném a hlavně jsou ve svém prostředí, ve své intimitě. Nebuďme pokrytečtí a přiznejme, že by nás to poněkud změnilo.
A ke statistikám. Ty máš nějaké statistiky? Já jsem psal, že určité procento těchto lidí je a zároveň jsem napsal, že nevím, o jaké procento jde. Pokud statisticky 99% řidičů ukazuje těmito vozy nadřazenost, tak pánbůh s námi.
Zatím mi to připadá, že Ty asi žiješ v pohádkovém světě, kde si luxusní a vysoce výkonná auta kupují naprosto morálně čistí lidé, filantropové, kteří myslí převážně na ostatní.
Souhlasím.... trefil jsi to přesně. I s tou x5 - alfamamutů v nich jezdí spoustu. Samozřejmě je dost těch, kteří jsou v pohodě.
Perfektně napsáno.... :yes:;-)
Niektori majitelia silnych zastupcov D3 su taki drzi, ze ich vlastnictvo a svoju nadradenost davaju okazalo najavo este aj tym, ze zastavia pred prechodom pre chodcov a pustia tych chudakov cakajucich na vodica priemerneho auta, ktory pozna prave hodnoty zivota a svoje moralne kvality nemusi predvadzat drahym autom. A ten vyzirka v tom megadrahom aute mu takto drzo odoprie pocit zadostucinenia z dobreho skutku. Statisticky by vobec nemalo dojst k tomu, ze chodca pusti bezmozek v BMW X5, X6, MB ML, GL, Q7, Q5, RR, tak ako je mozne ze k tomu dochadza a stane sa to aj mne, ktory aj cerstve rozky na ranajky v sobotu chodi kupovat autom, a v tych zriedkavych chvilach, ked pouzivam chodnik, ma cez prechod pustia prave vodici tych drahych aut. Asi novy sposob, ako dat najavo nadradenost.... >:D >:D >:D
Na tom se zcela určitě shodneme. Ale pokud si tvoříme nějaký názor, tak většinou na základě zkušeností. Ani nevím, kolikrát jsem viděl špatného řidiče velmi silného vozu, jak nebezpečně najíždí na rodinku v něčem malém a slabém. Hodně velké procento lidí prostě za volantem něčeho extrémně silného velmi snadno podlehne dojmu, že ta Kia Piccanto jim na silnici akorát překáží, že je to jen takový auto odpad, který by se jim měl klidit z cesty.
Nedávno jsem takového magora zažil v SQ5. Když jsem chtěl předjíždět na dálnici (on zpomalil na 110, tak mi při předjíždění prostě ujel pryč. Pak si zase srovnal rychlost na stovku a když jsem ho už už míjel, zase podřadil a byl pryč.
Takže jak jsem psal na začátku, utvářím si svůj pohled na svět, své vlastní paradigma na základě zkušeností. Prostě nevídám tak často majitele Thalie, že by ohrožovali ostatní na silnici, podjížděli nebo se chovali veskrze arogantně.
O jak velké procento těch arogantních a sociálně nevyzrálých ale nakonec jde, v případě těch ultra silných a výkonných vozů, to netuším.
A píšu to i s tím, že jsem vlastnil takový vůz (sice jen 7500 kilometrů, ale měl jsem ho) a s tím, že pokukuji stále po Allroadu bitdi a nové RS3. Ten výkon je totiž dost návyková záležitost. A píšu to i s tím, že nevím, jak mě změní silné a výkonné auto. Zatím se to nestalo, ale kdoví, jestli ten příspěvek mi někdo v budoucnu neomlátí o hlavu.
Akorát si nemyslím, že je to zrovna o tom triturbu apod.
Blbeček bude mít určitě pocit nadřazenosti i bez něj a klidně i bez prémie vůbec (včetně bazarové). Není to o tom co má kdo v garáži, ta podstata je v hlavě. Někomu k pocitu nadřazenosti bohatě stačí i garážově vytuzená šunka z bazaru...
Nejsou tedy dobrá s špatná (myslím teď morálně) auta, jejich kategorie, výkony, výbavy, schopnosti, ceny..., jsou jen dobří a špatní (zjednodušeně) majitelé/řidiči.
Ne, tak ona to byla ironie. Ale s tím triturbem asi ani moc ne. Berme to takto. Pokud je hlavním motivem investice (až nesmyslně vysoké) do tak výkonného motoru vlastní pocit ze zrychlení, z vytáčení motoru a užívání si v táhlých stoupáních, aniž bych ohrozil nebo omezil někoho jiného, tak je to naprosto v pořádku. Pokud si to auto kupuji pro pocit nadřazenosti, pro pocit, že mám nejsilnější auto široko daleko a můžu tak všechno (i porušovat pravidla v provozu a ztrácet přitom základní sociální chování), pak to už v pořádku není.
Ono je to tak, že asi máme někde kódované tyto negativní vlastnosti, tu touhu být silnější než ostatní, ukázat genetickou výbavu, samčí nadřazenost. A asi by to bylo i v pořádku (dle Darwina určitě), jen pokud bychom do toho nepletli auta, která jsme nevyrobili, nevyvinuli a jejichž prostřednictvím tu sílu ukazujeme. Jinými slovy, ukazujeme ostatním výkon motoru a schopnosti podvozku, které byly postaveny někým jiným. Neukazujeme sílu svých svalů, ani schopnosti svých mozků - jen šlapeme na plyn (což by dokázala i nadprůměrně inteligentní opice). Naše role je pouze v tom, že jsme to auto objednali a zaplatili.
Znám desítky lidí ve svém okolí, kteří do aut prostě neinvestují. Možná jezdí v Audi nebo Mercedesu, ale že by dávali stovky tisíc za výkon motoru - to ani náhodou. Nejsou horší nebo lepší, jen mají priority jinde.
To sa uvidí. Zase Captur a Clio vyzerajú dosť dobre. Žiadna kapela na svete nemá všetky svoje skladby dobré. Ani automobilovej značke sa nemusí vydariť každý model.
Mno, s ohledem na můj věk to zase tak úplně pravda není. Když mne kamarád odvezl rendlíkem z hospody po půlnoci domů, bylo mi to milejší, než se motat na kole. ;-)
To ale nic nemění na tom, že mám na výrobky této (částečně státní) francouzské automobilky na základě vlastní zkušenosti zcela objektivní a střízlivý pohled.
To auto má, zdá sa, iba "prvky reflektujúce dobu". Veľa lesklých líšt, výrazné prelisy , monumentálny vyšklebený predok, vysoký pontón a efektne malé okná, moderne sa tváriacu palubku plnú lesku a.....a nič, čo by som mohol pochváliť. Čiste komerčný produkt bez duše. Zlatý Le Quément.
z tvých příspěvků naopak sálá tvá do nebe volající životní nevědomost. zřejmě sis auto ještě nikdy nekupoval. už jsem ti to tady několikrát psal, že jsou tvé příspěvky ujeté. měl by ses místo psaní žvástů zaměřit na zkoumání reality v celé její barevnosti bez předsudků.
Počkej, někdo z nás tu stealthovu reakci pochopil špatně, já to bral jako čistou ironii, ale pokud jsem se mýlil, tak je to síla... a pak s tebou samozřejmě souhlasím.
Promiň, ale tohle neberu. Ty se tady zmítáš mezi hezkými pocity z nákupu prémie a výčitkami svědomí z vlastního lehkého komplexu. Budiž, ale mluv za sebe, nikoliv za většinu. Podle mého je majitel X5 s triturbem vzorem psychické vyrovnanosti oproti tomu, kdo by koupil Espace hlavně z toho důvodu, aby si ho před divadlem někdo všiml. ;-)
Ale v čem je podstata....zcela se vám (tobě a Avantimeovi) vytratil z náhledu na auta ten původní princip. Srovnání lepší/horší bez ohledu na znáčky na kapotě. Házíte tady teoriemi z vyhraněných lékařských oborů, ale nevnímáte už žádnou radost z aut. Vždyť když dovedu tvůj příspěvek do krajnosti, tak nějakým způsobem zakomplexovaný je každý majitel auta. Jeden si koupí na svoje potřeby auto příliš velké, druhý zas příliš rychlé a třetí příliš vybavené. Tohle není žádná výsada prémie, stejně se lidi chovají v mainstreamu i v lowendu. No a co ? Auta, jakkoliv z nich modlu nedělám, nejsou tak úplně obyčejné spotřební předměty. Jsme sakra na serveru o autech, auta máme rádi, zajímáme se o ně, vedeme o nich nekonečné debaty. Trocha praštěnosti k tomu patří. S náhledem účetního bych si asi auto nikdy nekoupil. Ani by mě nenapadlo obvinit svou ženu, když si koupí nějakou nesmyslnou ale hezkou zbytečnost do bytu, že si léčí nějaký komplexy. >:D Zato vy jste hned hotovi tohle vpálit majiteli prémiového SUV. Jak říkám, z vás už nejspíš vyprchala radost z aut, radost z jízdy nebo když ne z jízdy, tak z toho jak to auto funguje a co všechno umí, jak mi slouží. Vy řešíte znáčky na kapotě a cejchujete majitele.
Jako subjetkivní názor to respektuji a vnímám...pokud přestaneš užívat slov jako "drtivá většina" a "lže", zanech většin a menšin, bav se o sobě. Jinak skončíme u známých našich známých nebo Avantimeova zidealizovanýho Rakouska s úspěšnými bohatými lidmi v Renaultech a teplákách.
Coby psycholog nic moc, je dobře, že máš jinou živnost :-)
Naprosto s Tebou souhlasím. Nenech se těmito lidmi vyprovokovat. Drtivá většina majitelů prémie (včetně mě) je lehce zakomplexovaných. Určité malé procento si kupuje prémii pro svůj vlastní pocit (včetně mě) a třeba vyjádřením se k tradicím dané značky (včetně mě).
Jsem tedy s Tebou a stojím za Tebou. A pokud tady někdo bude tvrdit, že je naprosto vyzrálý a psychicky vyrovnaný a přesto si koupí X5 s triturbem, pak prostě lže.
Copak já, já to chápu. Spíš by se to mělo vysvětlit těm ze Salónu. Svoje podmnožiny má každá z těch množin, nebo snad neexistují "umělci", co dělají jenom na kšeft, sportovci, co už se tam dávno plácají jen kvůli lukrativní smlouvě, lidumilové, kteří přispívají na charitu všude možně, ale doma mlátěj svojí ženu ? Stejně tak u nás jako mezi "lidmi západní kultury"...Radikálně černobílé vidění světa je prostě pro salónní teoretiky typické. Že si výběrem BMW místo Renaultu (jen pro příklad) nemusíš dokazovat vůbec nic, je pro ně jen těžko přijatelné. Prostě jsi křupan z divokého Východu zasaženej postkomunistickým morem. ;-)
Dnes má neokomunistickej kroužek party, kryti anonymitou internetu štěkají a dávají palečky. Kdo něco v životě dokázal a zároveň s tím vydělal peníze je dobytek s pokřiveným náhledem na svět...
Samozřejmě za podmínky užívání "prémiových" věcí.
Takže Jirko...firmu, brouka a barák prodat, peníze dej někomu ze zástupců kroužku, ti jsou na rozdíl od tebe morálně na výši a znají recept jak výtěžek použít.
Lidi propusť, jsou stejně zkažení jako i ty! ;-)
Uvědom si, že takoví lidé mají svůj svět a svá měřítka. Já obćas taky chodím v jeansech, na kole jezdím rád a dokonce i MHD.
A co si kdo o mě myslí, je mi docela u zádele. :-)
Proč by to nemohlo jít (za určitých podmínek) odečíst z ceny i u některých jetých aut, když to jde podobně např. u DPH...?
Píšou tam přece taky:
"NoVa se pohybuje od 5-ti do 16-ti % a platí se pouze jednou. Osvobozena jsou vozidla taxislužby, autoškoly, vozidla určená pro vývoz, atd."
Jak píšeš, to je na delší rozbor. Zdaleka to není tak černobílý a ta poslední skupinka podnikatelů má holt různé podmnožiny. A některý z tech podmnožin vzbuzují oprávněný odpor. Což ale není důvod k házení do jednoho pytle.Ve skutečnosti věřím, že těch "odporných podmnožin" není zas tak zásadní procento, jaké si představují někteří diskutující.
Mýlíš se ve svý analýze, věřím, že až se probudíš, bude ti za to co jsi tu dnes vypotil aspoň trochu hanba.
Znám poměrně dost lidí, co nemusí počítat před dovolenou peníze a žádnej vzorec nepasuje. Prostě není!!!
Zapomeň na předsudky a žij jak nejlíp to umíš, přestaň řešit podobný nesmysly a bude ti líp.
No, popravdě, ten žvást jak vystřiženej z Kapitálu, by si zasloužil podrobnější rozbor. Ale já to shrnu ve stručnosti.
Respektuhodný a zároveň ušlechtilý a s vytříbeným vkusem je jen ten podnikatel, který podniká přinejmenším s cílem osvobodit Tibet nebo nakrmit Afriku. Takový si nepotrpí na okázalost a je vzorem všech ctností.
Dále můžeme vzít na milost i ty, jejichž značný majetek vznikl víceméně omylem. Ať už jde o umělce na růžovém obláčku, módní návrháře nebo třeba sportovce, oni si prostě jen tak malovali, spíchli nějaký šaty, čutali do míče....a ani netušili, jak a proč jim na kontech přistávají peníze. Zisk nebyl jejich zájmem, oni se chtěli jen věnovat oblíbené činnosti. Takoví jsou duše nespoutané, kreativita je jim nade vše a nad hmotné radosti jsou povzneseni.
To tedy byli "lidé, co za něco stojí".
Podnikat za účelem zisku (tedy vlastní obživy) je ovšem nanejvýš zavrženíhodné a je logické, že takto podnikají pouze křupanští pozérští nicneděláci, kteří následně svůj nakeťasený majetek utácejí za nechutně honosné oblečení, auta, vily a nespočet milenek.
Fakt? Tak to jsem měl mylné informace. Takže každé nové auto je u nich o dalších 16% dražší? Chudáci:-(
edit. počkej, ale viděl jsem prodávat i ojetá auta a uvádělo se u nich cena s NOVA a bez... jakto?
Myslim, ze si prave urazil (byt jiste ne umyslne) spoustu slusnych majitelu premiovych aut. Uplne tu vidim ty GTIho eseje na tema premiovy clovek - premiove auto, otevri garaz a koukas na sebe atd.
Ted z druhe strany. Pokud se ti libi udajny pristup rakusaku (osobne si nemyslim ze je tam situace tolik odlisna, ale nebudu ti brat idealy) spocivajici v tom, ze reditel/prachac/uspesny clovek muze prijet na kole, aniz by ho nekdo soudil, tak nebylo by stejne hezke nepodezirat majitele premiovky z toho, ze "jeho prace mnohdy nebyva videt, usiluje o co nejvetsi zisky atd."? I slusny clovek pro sebe muze chtit to nejlepsi a kdo si zvykne na mercedes, tomu se do octavky preseda blbe.
Tyhle povýšenecké pindy o jiných realitách naznačující weltmanský nadhled nad českou provinčností bohužel většinou lezou z neúspěšných a nesebevědomých jedinců.
Jako majitel firmy do práce někdy nejenže jedu na kole, když mám dost času tak třeba i běžím. Jenže to nemá nejmenší souvislost s tím, že bych jako o svém hlavním autě byť jen uvažoval o MPV značky Renault. Je tento postoj slináním nad premií, nebo o čem tu vlastně píšeš?
Tohle je problém vás troubů (čti bojovníků za svou garáž), svůj způsob vidění světa podsouváte jiným. Ty články o novém passatu tu byly nedávno, tak jistě nebudeš mít problém mi mé "slintání nad pochromovaným passatem" předvést.
A možná si přepláchni přirození teplou vodou, děláš dojem, že by ti mohla prasknout žilka. ;-)
Nase postkomunisticke narusene vnimanie hodnot nebude tak zle. Asi vies, ze je u nas vela drahych velkych SUV. Nemec zijuci od narodenia v nemecku sa u nas cudoval, ze sa to ludia neboja kupit a odstavit pred hypermarketom alebo v nejakom nakupnom centre. Obzeral ich dost dokladne a ked som sa mu smial, ze on to predsa nechce, ved jazdi A6, tak z neho vyslo, ze chce MB GL, jednoducho sa mu paci, nic nechce demonstrovat. Problem je, ze ti mily ludia v reichu by mu to poskrabali , obehli nakupnym kosikom alebo suchli nejakou starou sunkou. I tu ma osvietilo a pochopil som, preco pocas 2tyzdnovej dovolenky v reichu som videl 1 ML, ziadne GL a JEDNU FELDU PICKUP s logom VW. A on na tom nasom parkovisku obdivoval, ze tie auta nie su doskriabane ani inak poskodene. A ked presiel kedysi vo Viedni cez krizovatku Hummer, ten velky, v dave to tak zvlastne zahucalo a ja som si pomyslel, NO BOOOZE! TO JE TOHO! HUMMER! TO U NAS VIDIM V MALOMESTE KAZDY DEN .
Aha takže silne pochromovaný Passat predch. generácie ti neprekáža ? Mňa to vždy zarazí keď ho niekde vidím, že ako mohla taká konzervatívna automobilka vyprodukovať taký paskvil. U Renaultu po jeho "úletoch" to pôsobí úplne v pohode.
Hm, porovnávať crossover s plnohodnotným zakladateľom európskeho segmentu MPV ... to je také ani neviem ako to povedať Topperovské. >:D Občas mám z teba pocit že by si rád bol platený diskutér a nie človek, ktorého autá bavia a zaujíma sa o nich.
Zcela zretelne Bravo Woody! Tyhle zvasty o bezacharakternosti tech, co si dopreji neco vic mi lezou krkem... Nejvic brzo rano, kdyz ti moraliste jeste chrapou, nebo v noci kdy uz maji klid a ty se zodpovedne zaobiras trojitym zdanenim, spokojenosti klientu i tech co ti ji pomahaji vytvaret...
Ty si troufas soudit, kdo jak nabyl sve prostredky? Vis, tyhle cernobily neokomunisticky kecy me neprestavaji bavit. Ten kdo si poridi cokoliv drazsiho je samozrejme zloduch, kdyby to bylo naopak je to samosebou geroj!
Ne, svet takhle jednoduchej a cernobilej neni...
Velmi silná, ale prázdná, slova. Ze kterých příspěvků konkrétně sálá "postkomunistický mor"? Kdo/kde tady slintá nad "prémií", což svědčí o jeho "těžké retardaci"?
Jedna důležitá informace: v AT je ještě speciální daň z luxusu, jmenuje se to "NOVA".
Je to dalších 16% tuším k ceně vozu, takže se tomu spousta lidí raději vyhne. Ovšem
ve Vídni samozřejmě jezdí spousta luxusních aut.
máte můj obdiv ! Vůle bojovat s českým křupanstvím mě osobně přešla někdy kolem roku 1990. Ne tak s ním bojovat na netu v diskuzích... Ale držím vám palce. Asi jste mladí či nenapravitelní optimisté až do morku kosti...
To je hezká pohádka :-) . A co lidé, kteří jsou pracovití a tvořiví, ale přesto si zakládají na hezkém oblečení... takoví nejsou? Co ženské, taky ty správné nosí zásadně oblečení druhé jakosti, aby tím okázale nehrály na to, že jsou hezčí než jsou?
PS: Pokud se budeme bavit o byznysu, jakémkoli byznysu... pak krom schopnosti něco vytvořit obvykle potřebuješ taky schopnost to prodat. Můžeš přijet na jednání s investorem v džínách na kole, ve vstupní hale opucovat tenisky o rohožku... ale obvykle se to tak nedělá.
Je velký rozdíl mezi solventním člověkem, který své jmění nabyl tak, aniž by pro něj bylo hlavním motivem tvořivosti (= lidé, kteří za něco stojí, jejichž práce je vidět a kteří by se za žádných okolností neprezentovali ničím okázalým) a mezi těmi, kteří usilují o co největší zisky (ovšem, jejich práce mnohdy nebývá vidět).
Člověk první skupiny může klidně nosit hadry OP Prostějov a jezdit Octavií, protože mu na značce a prestiži nesejde. Takoví lidé jsou skutečnými lidmi, nemají potřebu před nikým rozehrávat hru na prestiž, image a "lepší kruhy".
Ano, když jsme jako klienti nároční, tak tím nepřímo vyvíjíme tlak na výrobce, ať nám auto pro náročný dělá...no nejni to fajn ;-)
P.S.: snad až na Avantimea, ten by dnes vyrazil do opery v silonových teplákách, jen aby dokázal, že slušnej oblek (schválně nepíšu drahej) není potřeba :-)
....spočívá v tom, že se ve své povznesenosti nad retardovaný dav ohánějí vznosnými, ovšem blíže nespecifikovanými termíny jako "člověk západní kultury" a "postkomunistický mor" namísto konkrétních argumentů. Tím se (snad nevědomky) dostávají přesně na tu úroveň, kterou kritizují u "vzbouřených deprivantů", totiž na úroveň nesnášenlivosti k oponentním názorům, na úroveň nesmyslného zobecňování a přesvědčenosti o své pravdě jako jediné možné.
A tak si dál salónní moralisté žijí ve své bublině, chráněni před realitou, v níž se věci někdy (jaká hrůza) nazývají pravými jmény. V bublině, kde sádrový trpaslík není kýčem, pouze reflektuje dobu. Stejně jako ji nejspíš kdysi reflektoval hotel Internacional. "Taková úžasná stavba. Ukrutná stavba. A z ní šla věž a ještě jedna věž a ještě jedna věž - a bylo to vošklivý!" JJ, na někoho to prostě neplatí. >:D
Upozornění: Tohle nebylo o Espace, pouze o salónních moralistech. ;-)
Ještě nedávno jsi tady slintal nad pochromovaným Passatem a teď si budeš hrát na znalce designu. Patříš asi mezi ty rozumbrady, který s designovým směrem nějaké automobilky mění i svůj vkus. Ale nezoufej, je vás tady víc.
Máš pravdu. Ty tenisky jsou legendární a Laurens van den Acker je vždy při prezentaci konceptu nebo nového modelu ladí s autem. Proto má taky u nového Espace fialové (koncept Initiale Paris byl fialový).
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
V poslední době je hezké číst diskuze. Odhlédnu-li od chronických okopávačů, kteří k autu nenapíšou nic, tak jsme celkem nároční >:D >:D >:D
Je to bud:
moc velké
moc malé
moc nevýrazné
moc chrom
málo chrom
čína nebo olašská zdobnost
slabý motůrek
přemotorované
nedostatek krouťáku ve vyšších a nižších
spotřeba vysoká
spotřeba nízká
nemá to benzín
nemá to pořádnou naftu
do 100 lt kufru na tašky nevleze ani už ten slon
na co kufr na mrtvoly
malé kola vs. velké loukotě
málo barev
barev jak u kolotočů když se stejně prodá černá , bílá , šedá....
Je s váma pedel, kucí >:D >:D >:D
jen se mě neptejte na můj názor - jsem ještě mladý soudruh a mám zatím jen 30% názoru.
..neeee, Jirka Karásek byl zvědavý invalida, který chodil, ...jezdil, napravovat, co Karel Infelt Prácheňský nedal.... ;-) >:D a píšu to touhletou mrtvou rukou....
Mezi těmi, co taky přijedou v Renaultu možná. Ti, co tam přijedou v premiovce vyšší střední (pokud to nebude bazarová o 2 generace zpět) budou vědět své (což nutně neznamená, že by majitelem Espace opovrhovali nebo mu to auto nepřáli).
No, jsem rád, že si má polský Dacia-klub konečně co lepit na zeď ;-)
Může to působit impozantně, detaily jsou fajn... přesto vzhledem k celkovým proporcím nečekám, že by mě to na silnici nějak uchvátilo, tak jako mě moc nebere Q7 nebo R. Docela by mě zajímalo, s jakou cílovou skupinou Renault počítá.
Inu, pročetl jsem si diskusi a z některých příspěvků, z nichž sála postkomunistický mor (který nemá nic společného s lidstvím), je mi na zvracení. Slintat apriori nad "prémií" (která nejednou zklamala a zdaleka neplnila požadavky na "prémii") svědčí o těžké retardaci.
Koukám, že máš bujnou fantazii. Padlo tady R-ko, Sportage.....hmmm, to co tebe nenapadlo nikoho. A to s tím "diamantem"....opírat se do pí.. umí každej (safra, teď nevím, jestli jsem toppera nějak neranil ;-) ), ale zkus nějaký konkrétní výhrady jako třeba diskutéři o něco výš.
Máš pravdu. Lidé, řekněme, méně vyvinutí (a zároveň značně agresivní, drzí a arogantní) si na znáček obzvlášť potrpí. Nejvíce jich je na východě a bohužel i nás. Člověk západní kultury tohle nemá zapotřebí.
Že by vzpoura deprivantů? :-) Každopádně, člověk se velmi rychle "odkope". A ti, kdo prosazují onu "prémiovost", často soudí podle vozu i majitele. Je zajímavé, kolik nedomrlých retardů se kolem nás pohybuje...
Tak to se fakt povedlo! Ono nestačí, že se Renaultu říká auto na pí... kvůli jejich znaku, oni ještě musí udělat auto, které vypadá jako obří robertek... Mají dobrý smysl pro humor, to je asi tak vše. :-)
To je takové sebeútěšné přesvědčování.....pokud bych koupil Espace, tak určitě z jiného důvodu než je rozruch před divadlem. ;-) Když chceš pořádnej humbuk, tak nebuď srab a z Renaultů si vyber tohle. [odkaz] >:D;-)
Mícháš dvě věci dohromady, ne/preferenci premiovek "...z premioviek idu ludia zbláznit" a ne/prefernci ojetin, "...udrzbar na A6 co mala byt na srotovisku..."
K ojetinám. Je pravdou, že díky návyku na značkový servis a cyklu pravidelné obměny auta, kvůli vyššímu daň. zatížení starších aut a dražším pojistkám je na "západě" menší obliba ojetin než v našich končinách. Proto údržbáři, pokud na to mají, volí nová auta, logicky opely nebo renaulty, protože na novou D3 nemají. Ojetina tam není volbou, ale ekonomickou nutností.
K premii. Ten, kdo na to má, volí premiovku, naprosto jednoznačně, na "západě" je auto výrazem sociálního statutu ještě stále silněji než u nás. Ředitel velkého podniku v Rakousku jezdící Renaultem je asi tak reálný jako život na Měsíci. ;-)
Nie sorry nikoho som nechcel urazit. Predaje D3 su v nemecku a v uk trochu vacsie lebo D3 sa uchylila k malym autam ktore predtym nikdy nerobila.
Nas generalny keby prisiel do prace aj na Dacii nikoho to nejako zvlast nevzrusi.
Myslím že se jim větší benzíny nevyplatí vyrábět kvůli dominanci dieselů. To samé dělá Peugeot. Komu by to prodali? Horko těžko to nabízí Ford.
Matematika je jasná - u Peugeotů téměř 90% dělají diesely, zbytek 1,6 benzín. U Fordů je to o něco jiné, cca 70% Mondeí a S-Maxů jsou v dieselu, 20% dělá 1,6 EB a na 2,0 EB zbývá 10%. To neslibuje moc dobrou rentabilitu výroby. Taky jsou benzíny u nové generace Mondeí pěkně drahé.
Vo vychodnej europe sa z premioviek idu ludia zblaznit, hochstaplerstvo prekvita, pracujem v Rakusku v IT a k takym autam treba mat cosi za sebou a primerane postavenie, udrzbar na A6 co mala byt na srotovisku hned vyzera ako blbec z vychodnej europy. Moji kolegovia rakusania sa vozia bud na VW, Renaultoch a na Oploch a nikto ani len netuzi po nejakych premiovkach. Vo vychodnej europe to plebs pochopi za nejakych 10-20 rokov.
Technické inovace, kterými bude nový Espace disponovat:
- aktivní systém tlumičů
- 4Control (natáčecí zadní náprava, používaná dnes v Laguně)
- Nová generace R-linku s displejem na výšku
- HUD displej
- automatický parkovací systém
- systém ochrany vozu před srážkou - systém ADAS: systém rozpoznávání značek, adaptivní tempomat, hlídání jízdních směrů a další asistenty.
- automatické zavírání pátých dveří
- fullLED světlomety
- motorizace 1,6Turbo (pravděpodobně z Clio RS), 1,6dCi a 1,6dCi biturbo. Připravuje se i nová generace 2,0dCi s výkonem okolo 240k. - Pro nový Espace Getrag připravil 7stupňový EDC automat.
Z těch fotek je patrné, že grafik na předchozích renderech ta kola hodně "přifouknul". Tohle je už podstatně civilnější. Olašština z toho pořád trčí, ale je to snesitelnější, čím dál víc mi to připomíná prochromovanější a mírně protáhnutou Kia sportage. ;-)
Prijdi Espace-om do divadla (obchodné stretnutie, pred hotel ...), budeš považovaný za moderného, kreatívneho sexy muža. Príjdi na E Klasse, A6 alebo 5er, nikto si Ťa nevšimne.
Joo, ty van den Ackerovy tenisky jsou legendární :-). Občas nosí každou jinou, vlastní jich dle jednoho rozhovoru přes 40 párů s tím, že některé jsou vyrobeny na míru.
Jinak je to model adidas superstar.
Ano, na těchto snímcích je to mnohem zřejmější než na těch (o)malůvkách. Pochybuju, že Renault nabídne výškově stavitelnej podvozek a 4x4, přesto mi je ten koncept bližší než MPV.
Jazyk Renaultu je jasně cítit, ve světlejší barvě rušivej chrom už nevypadá tak odpudivě, ale koncept jako takovej vidím blíž k R než k předchozímu Espace.
Myslím, že tenhle tah by mohl Rendlíku vyjít!
tvrdim ze sucacny espace posobi ovela vzdusnejsie.... ( mozno v skutocnosti to tak nebude uvidime pockajme si ) a ze tento novy espace posobi nizko.... a to aj napriek vysokemu podvozku....
ako provokater si uplny amater, viac snahy nabuduce :yes: pekny den ;-)