Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
overnight
Corsa jde snad do "boje" se všemi zástupci své třídy a nejen s těma dvěma, které si zrovna Čížci nejvíc kupujou. V Evropě bude jeho největším protivníkem Polo ze Španěl.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
fiat 500 je snad o třídu níž 😉
Prodej malých aut Top 10 v Evropě za první pololetí 2014, pořadí😒br />
1. Ford Fiesta
2. Renault Clio
3. VW Polo
4. Opel Corsa
5. Peugeot 206
6. Toyota Yaris
7. Dacia Sandero
8. Citroen C3
9. Seat Ibiza
10. Škoda Fabia
Prodej malých aut Top 10 v Evropě za první pololetí 2014, pořadí😒br />
1. Ford Fiesta
2. Renault Clio
3. VW Polo
4. Opel Corsa
5. Peugeot 206
6. Toyota Yaris
7. Dacia Sandero
8. Citroen C3
9. Seat Ibiza
10. Škoda Fabia
Máš pravdu. V boji o 3. místo bude opravdu největším soupeřem Polo. O první místo si to rozdají Fiesta s Cliem.
Nová Corsa faceliftovanou hnusnou Fiestu i celkem povedené ale již postarší Clio převálcuje!! :yes: :yes:
Staré Polo bude mít šanci až v nové generaci..!
Nová Fabia půjde do TOP 5 !
Nebo se jí přiblíží..
Nové hjondé i20 je jasně nejhorší..
Bohužel zatím není nové Punto /Grande Punt👋 jež bylo bráchou minulé Corsy!
Skvělé malé auto v designu Maserati..pak to pokazili tím retro 500 designem.
Jinak připomínám že Opel Corsa 2006/2007 byla auto roku 😄
Staré Polo bude mít šanci až v nové generaci..!
Nová Fabia půjde do TOP 5 !
Nebo se jí přiblíží..
Nové hjondé i20 je jasně nejhorší..
Bohužel zatím není nové Punto /Grande Punt👋 jež bylo bráchou minulé Corsy!
Skvělé malé auto v designu Maserati..pak to pokazili tím retro 500 designem.
Jinak připomínám že Opel Corsa 2006/2007 byla auto roku 😄
Takových prohlášení už tady bylo. Nejdřív mělo Fiestu převálcovat Polo, následně Clio a Fiesta v klidu vládne ve své třídě od svého nástupu. A to je Polo i Clio, minimálně co se týče designu, o 2 třídy výš než tato Corsa.
Ale jestli Corse tolik věříš, tak se můžeme vsadit >😒]
Ale jestli Corse tolik věříš, tak se můžeme vsadit >😒]
jozephko
Veď je to len facelift faceliftu. Interiér je prepracovaný, ale to sa u faceliftov občas stáva - stačí si spomenúť na jednotkovú Octavku.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Arese
Že bude nová Corsa podstatně lepší než ta dosavadní, to je jasné, otázkou ale je, zda-li to zákazníci docení. Opel prý totiž zapracoval nejen na motorech, ale i na nastavení podvozku. Interiér vypadá velmi dobře, ovšem venkovní design už ve mě takové nadšení nevyvolává. Hlavně ty obrovské "zuby" na spodním okraji světel na mě působí vysloveně rušivě... Jinak jasnou jedničkou na tom prvním snímku je ta blonďatá buchta, to auto za ní úplně zaniká >😁 >😁 >😁
pure
😄 v cechach som pocul jedno krasne uslovie "soplem" tam a vlakem zpatky ... >😁
Tak to ti nějakej osel špatně interpretoval... Zkus se ho poptat znovu, jestli se nespletl. 😉
Corsa však s novou (polo)generací získává navrch pořádnou dávku atraktivity. Volba materiílů, zpracování, textrury a barevné kombinace... Opravdu bravurní prácička.
Rozdíl mezi i20, Fabií a Corsou je zřetelně patrný. i20 je dotažená, ale příliš to nedokáže prodat, Fabia i přes laciné řešení se naopak dokáže prodat výtečně. A Corsa? Corsa nejen že výtečně vypadá, ale výtečná také je.
Opel exceluje, alespoň pro mě jednoznačně nejatraktivnější model své třídy :yes: :yes: :yes:
A i interier je moc povedený..snad jen , že tam není budík teploty a paliva! ;-\
Ten digi není moc oblíbený..tedy u mne !
KONEČNĚ NENÍ MOC ČUDLÍKŮ..A JE DOTYK. RÁDIO..!
:yes: :yes: :yes: :yes:
SUPER !!
Bravo O P E L ! ! 😄
Interiér mi príde tuctový, až príliš jednoduchý, buchnúť na celú šírku kus lesklého plastu je fakt nápad storočia. Dotykový displej nepovažujem za plus.
Zvonka je to taký vyškerený Harlekýn, predná mriežka bez rámika vyzerá veľmi lacno. Zozadu je to akési kŕčovité.
Z pohľadu dizajnu teda nič moc.