Čtvrt milionu korun. Ještě před několika lety se za tuto částku dalo pořídit jen několik nejlevnějších vozů, dnes ale jde o celou řádku aut s různou koncepcí. Jaké to jsou?
chyba tam samozrejme viacero aut..... picanto, i10, micra, swift, splash, corsa, punto, ibiza ..... C1, 108, aygo a este par dalsich....... redakcia urobila len taky vyber.....
Podle mě zejména to Punto (a i Panda), protože to je pořád hezký auto, kde je slušně využitej prostor a i s klimou a tou základní výbavou pro příjemnou cestu vyjde pořád ještě o 20 tisíc pod tu magickou metu čtvrt mega
Tip na odcházející Mazdu2 je nesporně zajímavý. Nesouhlasím však s větou v perexu, že před několika lety se pod 1/4 míče vešlo jen pár nejlevnějších vozů. Naopak! Před dvěma roky pod tuto hranici nakukovali i francoužští zástupci nižší střední, malá auta a minivozy se dostávaly pod 200tis. i ve vyšších výbavových stupních. Fluence před FL stál ceníkových 229tis., minulá generace i30 se doprodávala právě za 249 (v trikoloru) a Megane Generation startoval blahé paměti taky pod touto hranicí.
Fluence před FL stál jen 219 900, ale byla to cena s bonusem za využití jejich financování ;-) Nejlepší možnost, kdy pořídit nové auto byla dva a půl roku zpátky.
No tak holt někdo nechce proprděný sedačky a je rád, že přesně ví, co se s tim autem dělo a děje. A tu proklamovanou neschopnost si vydělat řešej pouze a jedině lidi, který jsou mě a každýmu z mýmu okolí naprosto u zadku:)
Souhlasim. Pokud clovek chce maly auto, tak se nejaka pouzitelna skladovka necha koupit i za tech 250, ale kdyz nekdo vyzaduje trochu dustojnejsi svezeni (jezdi dale/casteji ma vysi naroky atd.) tak bude ojetina lepsi volba. Samozrejme to neznamena jit do bazaru a koupit prvni dieselovou predvadecku, ale pokud clovek vybira rozumne, tak za 250 tisic muze mit skutecne paradni auto. Pet a vice valcu pri stale slusnem najezdu, stari a stavu neni problem jenom je potreba brat v potaz i provozni naklady.
Přesně tak. Za 250 se dá pořídit skoro nový auto o třídu vejš. Takovej Focus nebo Oktule budou skoro nový a leckdy i klidně i se zárukou. Niméně chápu, že pár prdnutí do sedačky celý auto totálně devalvuje, protože to na něm je hrozně znát. >:D
tak psal jsi skoro nový auto, což mi příliš na dvojkovou nesedí, pokud tedy nebude mít nájezd do nějakých 30 tisíc. A to už se zase neslučuje s tou částkou...
:-O Tak co je u tebe skoro nový auto. měsíc, dva, tři? Nicméně 2 roky starou Oktávku nebo Focuse si pořídám radši než nějakou lowendovou Dáčku nebo Nivu. A vzhledem k tomu jaký je zájem o referenční auta zastává stejný názor asi hodně lidí.
Skoro nový auto je pro mě to do jednoho roku stáří, případně tedy s velmi nízkým nájezdem do nějakých 20-30 tisíc km.
Co si pořídíš ty je věc druhá, každej má právo na výběr. Někdo zase raěji preferuje "jistotu" nového auta a nevadí mu, že to bude Dacia, Renault nebo něco jiného.
Jistotu jako u nového auta máš i v případě koupě referenčního auta rok dva starého. Víš co se s autem dělo, že není stočený, že nebylo bouraný a znáš jeho servisní historii. Dostaneš na něj plnou záruku jako na nový auto, akorát třeba u Fabky ti sleva dělá klidně i 100 000 korun oproti fungláči, což je u auta za 3 kila docela citelná úspora. Nevím teda jestli Dacia nebo Renault má podobný program s referenčními auty jako Škodovka. To jsem teda nestudoval.
Jistotu můžeš mít například ve stavu tachometru, ne však v tom, jak se s daným vozem zacházelo a jezdilo. Jako volbu to nikomu neberu, o podobném programu u Dacie či Renaultu jsem nepsal a ani se o něj nezajímal. Já dal přednost té jistotě a "vůni" nového vozu.
Jak se s vozem zachází nebo jezdí není podle mě až tak důležitý. Auto musí vydržet i když se k němu řidič nechová v rukavičkách. (Osobně vyzkoušeno na svým autě) Většina případů kdy se auto začne sypat je hlavně o zanedbaným servisu a když vím, že servis zanedbaný nebyl a Škodovka mi na to dá standartní záruku jako na nový auto tak se prd děje. Vůně novýho auta ti vydrží tak měsíc dva, pak nerozeznáš, že je to auto nový pokud nestrávíš 1 odpoledne pulírováním zevnitř i zvenčí. Neboj už jsem několik nových aut zažil v práci a za čtvrt roku ho nepoznáš od 2-3-5 let starý káry. Jen podle tachometru a to pomíjím fakt, že i referenčku ti autosalon neprodá zahnojenou a ušmudlanou, ale dostaneš načinčaný auto. Kolega takhle koupil Fabku 1,2 TSI Ambiente plus nějaká výbava navíc za 209 000 korun přičemž stejně vybavená by vyšla na 3 kila. Akorát tahle měla 9000 km a byla 3/4 roku stará. Samozřejmě pokud si ochoten zaplatit za "jistotu" o desítky (i stovky) tisíc korun navíc tak proč ne.
Já ti to vymlouvat nebudu, s tvým názorem se pouze neztotožňuji. Ve svým kusu tu novotu cítím i po více jak dvou letech, ale pravda, musíš se o auto umět starat. Pokud je někdo dobytek a o auto se nestará, klidně to může dopadnout jak píšeš... Ano, jsem ochoten si za to prvenství bez problémů připlatit ;-)
Ale abychom neodběhli daleko od tématu, tak těch referenčních Octavií do čtvrt milionu moc není...
Pokud se bere normální člověk s normálním platem co už má na to koupit si nový vůz řeší jen
1. Auto které má klimatizaci
2. Auto které má záruky
3. Auto, které zvládně dojet do práce, na nákup a jednou ročně max na dovolenou či v zimě na hory.
Tomu se auto z bazaru se servisními úkony brutálně drahými "viz dnešní ceny dílů" nevyrovnají.
Takový člověk si nepotřebuje dokazovat na co má a na co nemá, bere to rozumně a to tak, že auto je jako mobil. Dojde záruka či financování a jde se pro další.
bejval tam 1.9D koncernovej....ale proč naftu? Dělník/lesník potřebuje auto o který se nebude celej rok starat a hlídat jestli nemá v nádrži ještě letní naftu....
Po upu se již nějaký čas dívám, v článku však není zmíněna již několik měsíců probíhající akce "street up!", kdy k silnějšímu motoru máte automat a metalízu zdarma, takže ve výsledku může být verze s automatem levnější než manuál >:D
Dobrý den, pokud jde o formulaci o nejpropracovanějším autě ve třídě, co je na ní špatného? Je to jen náš názor - přece nechcete, abychom byli web bez názoru...
A zvládáme respektovat i jiné názory, není snad třeba se hned čertit :-)
ok.. tak mě zklamal zrak - četl jsem nejprodávanější... a to bylo těžko stravitelné souvětí.
Takže tentokrát se omlouvám. Ale na principu, že tak - odpusťte - hloupě preferujete auta z téhle líhně trvám... a děláte to tak okatě, až jim ubližujete.
Já už jsem řídil kde co... fakt, a osobně bych si fau vé nikdy nekoupil, ale nikomu nemám za zlý, když si ho koupí - je to jeho volba!
Ale nekritické vychvalování mě často nutí ke kontra poznámkám... a pak se stane, že čtu i něco jiného, než je tam napsané. ;-)
Kde konkrétně vidíš formulaci s textem:
"podle nas nejprodavanejsi auto ve tride"?
Jestli je to u Up!u, tak vidím tohle:
"Tento stroj je podle nás nejpropracovanějším autem ve třídě a zároveň se prodává za zajímavé částky.",
Na tom nevidím vůbec nic špatného, navíc s tím osobně souhlasím, takže v čem je to, co ti tak vadí?
tam vážně chybí - za dnešní výprodejovou cenu nejlepší nabídka na trhu. Za ceníkových 219 tisíc má klimu s pylovým filtrem, centrál, okna v elektrice, palubní počítač, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, přípravu pro rádio, atd. Ostatní auta za tuto cenu jsou proti němu chudobky bez výbavy. Je jen škoda, že tak pomrvili ten design...