Novinky
Hmmm, naplánované to mají pěkně, vidím v tom ale několik ALE a v konečném důsledku spíš zbožné přání, než cokoliv co by se mohlo reálně stát...
1. Chybějící infrastruktura - pro okrajové sportovní modely dostačující, pro mnohem mainstreamověji zaměřené sedany či crossovery zoufale řídká.
2. Kvalita zpracování - by se musela zázračně vytáhnout o 300% nahoru
3. Zdroje - aby se zaplatil vývoj dvou aut + dva body zmíněne výše, stálo by to děsný balík.
Takže se trochu obávám, aby to nedopadlo stylem pejsek a kočička vařili dort a jako Lotus se prodávala nějaká přebrandovaná směs odpadních konstrukcí spřízněných značek popřípadě předražená směs konstrukcí aktuálních...
1. Chybějící infrastruktura - pro okrajové sportovní modely dostačující, pro mnohem mainstreamověji zaměřené sedany či crossovery zoufale řídká.
2. Kvalita zpracování - by se musela zázračně vytáhnout o 300% nahoru
3. Zdroje - aby se zaplatil vývoj dvou aut + dva body zmíněne výše, stálo by to děsný balík.
Takže se trochu obávám, aby to nedopadlo stylem pejsek a kočička vařili dort a jako Lotus se prodávala nějaká přebrandovaná směs odpadních konstrukcí spřízněných značek popřípadě předražená směs konstrukcí aktuálních...
neustálé plánz na něco, které se přinejlepším dovedou k prototypu, vyhodí se peníze a čas a pak se to zruší (jako projekt Esprit) a vymyslí se nové plány atd. Pořád dokola. Pokud do toho někdo neanlije blaík peněz, nic se nezmění. Smutné, Chapman se musí v nebíčku hrozně divit, co tady s jeho legendární značkou vyvádí....
K prirovnavani Lotusu (jako znacky s charakterem) k Porsche a jeho komercnim uspechum s "civilnimi" modely vozu jsem dost skepticky. Aby neztratil tu snad jedinou vyhodu, co na trhu oproti konkurenci vubec ma.