Tu je aspoň percentuálny podiel za august. [odkaz]
..inak informovanosť o predajoch áut je u nás dosť biedna, sťažoval sa na to aj Matt z bestsellingcarsblog. ;-\
Koukám, že na Slovensku nemají moc v lásce Fordíky ... no co. Kia, Hyundai klasicky v našch dvou státech ale na slovensku mají aspoň trochu rozum a pustí si před to alespoň koncern aby to nevypadalo >:D
Co se dalat s trvalym dlouhodobym poklesem, snad jen podporit prodeje vykrikem, ze nekdo je nejlepsi a drti vsechny ostatni >:DAuto.cz jedeee :yes: >:D
Ten někdo má skoro dvojnásobek než druhý v pořadí, to je vcelku přesvědčivé, aktuálně svůj podíl o pár procent navýšil.
Jinak ale musím přiznat, že o Škodovce na Slovensku toho moc nevím... kupříkladu, je tam modelová skladba jako u nás, nebo se třeba víc prodává Fabia a Rapid a naopak méně Octavia + Superb + Citigo? Jak vychází cenové srovnání s VW?
No tak samozřejmě z téměř 100% po revoluci těžko ještě někam růst. Škoda už bohužel není na Slovensku domácí automobilka, je tu skorodomácí Kia... aktuálně rostla Škoda o 17 a trh o 13, to je fajn. Dlouhodobě těžko hodnotit, jestli je 20% hodně nebo málo.
SK přesně nevím, ale poptát se, za dva týdny tam jedu. Každopádně Oktávce se tam taky hodně dařilo, ale Citigo bylo cenově dokonce nad akciovým "Up-em" a nic moc výsledky.
Každopádně třeba v Maďarsku se podle slov importéra prodávají jen dva modely - Oktávia a zbytek ;-) Citigo skoro vůbec, Rapid celkem OK, Jetti se tam nějak nechytnul a sami nevědí proč - zkoušeli různé akce, podporu a nic.
Śkoda je tam dlouhodobě v první trojce, aktuálně na druhém místě. VW je tam výrazně dražší a začíná mít problémy.
Tak ono ho to nestve, ale spis jako vetsina pod pojmem drti chapou neco jineho nez trvaly dlouhodoby pokles procentualniho podilu na skoro domacim trhu ;-)
Tebe to asi pekne stve, ze jim ty prodeje klesaj, s tim nic nenadelas....
Drcení konkurence pro mě znamená, že prodá výrazně víc než konkurence. Jestli je jedničkou na trhu s dvojnásobkem prodejů proti druhému, přijde mi to dost jednoznačné. Pokles celkového podílu znamená, že se prodává víc menších značek, ale to nijak nevylučuje velmi silné prvenství. Vážně je to těžko pochopitelné?
Ovšem, že klesá (z totalitních "téměř 100%"). Přesto drtí konkurenci. Nebo by snad měl název článku znít: "Konkurence drtí škodu, druhý v pořadí už prodal polovinu toho, co škoda"?
...by s ohledem na situaci na slovenském trhu měli přetextovat svůj song Vera.
"Does anybody here remember Henry Ford ? Remember how he said that. We would meet again. Some sunny day? Ford! Ford! What has become of you?" >:-[]8-s ;-\
a to nie som ziadny dedko ...... ked mala skoda na nasom trhu podiel 40-42 percent ;-)
takze ak je v sucasnosti kazde piate auto predane na slovensku skodovka tak to je vlastne fajn ;-) ... zlepsuje sa to.... ludia konecne prichadzaju postupne na to ze su aj ine znacky :yes:
kedysi mala aj viac než 40% ;-) Ale to aj v ČR. A bol to dosledok historického vývoja, teraz je ten trh už +/- znormalizovaný a bojuje se o každé percento.