Aby sme boli trosku "v obraze", tak SkyToll ziskal zakazku na vybudovanie mytneho systemu napriek tomu, ze predlozil najdrahsiu (!) ponuku. Vsetci ostatni ucastnici boli z roznych dovodov zo sutaze vyluceni, aby vyhrala "ta spravna" firma.
No a SkyToll za to dostane priblizne 850 milionov €. Takze este pekne dlho sa im budeme mytom skladat na ich krasne zisky! No jo, Slovensko. Taki svajciari by sa mohli u slovakov ucit, ako sa "tuneluje" vo velkom...
pargi
1
Kdybys jenom neplácal, tak bys věděl, že i v tom Švýcarsku může tendr vyhrát firma s nejdražší nabídkou. Cena totiž (v závislosti na typu tendru) nikdy netvoří jediné vyhodnocované kritérium. To snad jenom u nás (a u vás), přihlásí se firma bez zkušeností, bez referencí, ale udělá to nejlevněji, čer ber kvalitu ;-\ tím neříkám, že tendr, který ty popisuješ, je úplně v richtiku, žádné informace o tom nemám a ty nejspíš taky ne, že? 😉
Nonsens
2
myslím, že info má, u nás to bolo slušne prepierané v médiách. Nie ani tak to, že boli najdrahší (to môže byť oprávnené, aj keď tu to bolo asi o inom), ale ako krásne vyhladili ostatných zo súťaže. Je to jedna z klasík, buď dáš najnižšiu a potom ju cez dodatky vyšupneš tak vysoko ako chceš, alebo dáš rovno najdrahšiu a postaráš sa o vyhladenie konkurentov. Ale fuj ťahať to sem, len to tu smrdí.
antiff
1
Bohuzial korupcia je ako mor.
Na druhej strane tu mame EU, eurozonu, schengen ale susediace krajiny sa nevedia dohodnut na jednom type myta Potom sa dopravcovia musia ako * registrovat na kazdych hraniciach, mat 10 jednotiek na prednom skle, dobijat, riesit ucty a podobne.
pargi
0
Informace z médií... Takže jak říkám, o věci vlastně nic neví.
peterle
1
Takze ty o svete vlastne nic nevis protoze vlastne vsechny info mas z medii takze blahosklonne odkracej a nerus
No a SkyToll za to dostane priblizne 850 milionov €. Takze este pekne dlho sa im budeme mytom skladat na ich krasne zisky! No jo, Slovensko. Taki svajciari by sa mohli u slovakov ucit, ako sa "tuneluje" vo velkom...
Na druhej strane tu mame EU, eurozonu, schengen ale susediace krajiny sa nevedia dohodnut na jednom type myta Potom sa dopravcovia musia ako * registrovat na kazdych hraniciach, mat 10 jednotiek na prednom skle, dobijat, riesit ucty a podobne.