Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Ferrari: Chystá se 650k V8 Twin-Turbo pro nástupce 458 Italia

20 komentářů

Avatar - Hittman
Hittman
turbo, víc Ferrari... >😒]
samael
nějaká novinka,která by měla Ferrari málem pohřbít,jak to kdekdo prorokuje,každý ví,jaký motor poháněl F40,tak nechápu nářky kolem turba pro nástupce 458.
Avatar - Emel
Emel
Z druhé strany... jezdil jsem teď chvilku s F430 a turbo tomu nechybí 😉
samael
Tak to ti závidím,já jel jen jednou v Californii jako spolujezdec.Ale stejně si myslím,že turbo a Ferrari nebude vůbec špatná kombinace,ti,kteří řídili F40 kritizovali interiér,brzdy ale nikdy ne motor.
Avatar - Emel
Emel
Špatná kombinace to určitě nebude, spíš se nabízí otázka co to přinese... více výkonu? Možná... mě se na Ferrari nejvíc líbil zvuk.
Avatar - Dinar
Dinar
Více výkonu za míň co2 v laboratorních podmínkách. :-!
Avatar - Emel
Emel
Chápu turbo u menších motorů, 1.4TSI vs. 2.0FSI je jasná volba. Ale tady?
Avatar - Dinar
Dinar
S F40 jsem jel a nejvíc mě děsil právě motor, úroveň jeho ovladatelnosti byla ve stylu všechno nebo nic. Při vědomí ceny toho auta jsem měl velmi orosenou zadnici. Ale dnešní turba jsou naprosto jinde. 😉
acraft
Hřebčí odér zase perlí >😒]
Avatar - Dinar
Dinar
Z obrázků, co máte v šourůmu, vyčteš prd, tak se zas raději věnuj leštění kapot. 😉
acraft
>😁 sladká nevědomost. Šupej zpátky rozdávat rady v diskusích o jaguarech a bmw.
Avatar - Dinar
Dinar
Takže tě už pustili i do dílny? Žůůů. >😒]
acraft
Ale Hřebčí odére, nezlob a hoď sem pro pobavení další veselou historku. Jo internet, to je fenomén, tam i Hřebčí odér může vyniknout >😁
figurka
Dobrý co. Taková přerostlá motokára. Jen jsem nenašel vyhovující posaz za volantem.
zlysoused
by mě mrzel odchod dvanáctiválců.
acraft
Nemá smysl propadat panice, počkejme si na výsledek..
Na druhou stranu California T a její motor postrádá jakékoliv emoce. Pryč je hluboký tón při zrychlování, prskání výfuku při ubrání plynu a vůbec pohrávání si s tóninou zvuků za pomocí pravé nohy.. Ten nový turbomotor působí velmi utlumeným dojmem, subjektivně ani jízdní dynamika není podstatně lepší (ostatně není divu, když max. točivý moment elektronika "pustí" až na 7 převod. stupeň). Je fakt, že turbodíra zde neexistuje.
Takže pokud nástupce Italia nedostane stejnou DNA jako California T, ale naopak bude zachován ostřejší chuligánský charakter, nemělo by se nic zásadního odehrát. Obávám se pouze zvukového projevu resp. jeho absence, protože to, co Italia předvádí dnes, je fantazie.
Avatar - Petrolhead_CZ
Petrolhead_CZ
:yes: 😉
MariAchi
Jojo, dva nejlepčí čímani na Ferrari se sešli a palcujou se jak o život >😁

No věc se má tak: California je GT, takže je utlumené ze své podstaty, kdyby pod kapotou byl V8, V12 bez turba, byl by utlumený právě tak, protože GT, a v nástupci famózní Italie bude řvát, ječet, prskat a žrát malé rozumbrady jako dřív a možná i více, protože supersport.
acraft
Sice nevím na koho reaguje, ale genius nám to vysvětlil 😉.

Srovnával jsem California s California T, vyzkoušej a pak něco napiš a neplácej.
MariAchi
Jasně, v tom tvém komentu zmiňuješ dvě auta - Californii T a Itallii, článek je o nástupci Italie, ale tys samozřejmě měl na mysli předchozí Californii... Ale, jo, seš vítěz >😁