Už příští rok na jaře se v Ženevě představí nástupce modelu 458 Italia. Nejsportovnější model v nabídce maranellské značky tímto okamžikem přejde na přeplňované motory.
nějaká novinka,která by měla Ferrari málem pohřbít,jak to kdekdo prorokuje,každý ví,jaký motor poháněl F40,tak nechápu nářky kolem turba pro nástupce 458.
Tak to ti závidím,já jel jen jednou v Californii jako spolujezdec.Ale stejně si myslím,že turbo a Ferrari nebude vůbec špatná kombinace,ti,kteří řídili F40 kritizovali interiér,brzdy ale nikdy ne motor.
S F40 jsem jel a nejvíc mě děsil právě motor, úroveň jeho ovladatelnosti byla ve stylu všechno nebo nic. Při vědomí ceny toho auta jsem měl velmi orosenou zadnici. Ale dnešní turba jsou naprosto jinde. ;-)
Nemá smysl propadat panice, počkejme si na výsledek..
Na druhou stranu California T a její motor postrádá jakékoliv emoce. Pryč je hluboký tón při zrychlování, prskání výfuku při ubrání plynu a vůbec pohrávání si s tóninou zvuků za pomocí pravé nohy.. Ten nový turbomotor působí velmi utlumeným dojmem, subjektivně ani jízdní dynamika není podstatně lepší (ostatně není divu, když max. točivý moment elektronika "pustí" až na 7 převod. stupeň). Je fakt, že turbodíra zde neexistuje.
Takže pokud nástupce Italia nedostane stejnou DNA jako California T, ale naopak bude zachován ostřejší chuligánský charakter, nemělo by se nic zásadního odehrát. Obávám se pouze zvukového projevu resp. jeho absence, protože to, co Italia předvádí dnes, je fantazie.
Jojo, dva nejlepčí čímani na Ferrari se sešli a palcujou se jak o život >:D
No věc se má tak: California je GT, takže je utlumené ze své podstaty, kdyby pod kapotou byl V8, V12 bez turba, byl by utlumený právě tak, protože GT, a v nástupci famózní Italie bude řvát, ječet, prskat a žrát malé rozumbrady jako dřív a možná i více, protože supersport.
Jasně, v tom tvém komentu zmiňuješ dvě auta - Californii T a Itallii, článek je o nástupci Italie, ale tys samozřejmě měl na mysli předchozí Californii... Ale, jo, seš vítěz >:D