a v čom som ako Topper mi povedz prosím ťa? milujem takých ako ty čo sa zas nevyjadrujú k jadru veci ale píšu totálne *..
1.ťahám tu niekde dizajn Kie alebo Hyundaia?
2.píšem o tom že prémia už nie je prémia lebo ja Kórejci sa dotiahli?
3.píšem o niečom s čím nemám ani skúsenosti? aby si vedel ja som na novej A6 jazdil a konkrétne na Allroad 3.0TDi a takisto aj sedan 3.0tfsi..takže ked poviem že A6 je kvalitne postavené auto, viem o čom hovorím..takže nechápem tento tvoj koment.. ;-\
Pouťově na mě působí klasická žárovka ve full LED zadních u M3 ;-) . Tohle se mi líbí a věřím, že většině taky a už kvůli efektu se třeba někteří naučí používat blinkry :-)
"Převodovka navíc pod plynem hází jeden stupeň za druhým s takovou kadencí, že dost možná zahanbí i osmistupňovou skříň ZF sedanu BMW M3. Až tak dobrá takhle souhra pohonu ve skutečnosti je!"
BMW M3 nema automatickou prevodovku v pravem slova smyslu ale dvouspojku, ta navic nema 8 stupnu ale 7, a neni od ZF ale od Getrangu (jestli se nepletu)... Takze, nezahanbi. Zahanbit by se mel ale autor 8-s
dostať túto S6 v tejto červenej alebo kludne aj v inej farbe, neurazím sa...netuším ako to majú ostatní ale pre mňa je tento model A6-ky jeden z najkrajších sedanov aké kedy vznikli a čo do dizajnu je práve A6 tá, ktorá by ma dokázala odradiť od BMW..nehovoriac o tom že ich spracovanie ako interiéru tak aj exteriéru dosiahlo veľmi vysokú úroveň...je to proste krásne auto a táto nová S6..podla mňa to bude jeden z tých sedanov ktoré budu ostré, rýchle ale budú dobre plniť aj funkciu auta na každý deň..naozaj krásny voz.. :-)
Kdybych měl napsat co cítím při pohledu (ale i jízdě) třeba na CLA, tak bych nemohl být zrovna slušný..., každopádně do oběda o 30 chodech by to mělo nekonečně daleko. ;-)
Raději si "jen" nepochutnat, než mít následnou nevolnost.
ako sorry, ale zrovna A6 a A3 si nespletie ani 1 oky so sedym zakalom ! >:-[]
A6 vynika od roku 1997 tou jedinecnou liniou strechy a tvaru bocneho presklenia !!! - proste 4 dverove kupe vzniklo uz v roku ´97 a malo 4 dvere a riadny pristup do kufra aslusne miesto pre 4 !!! - dalej je to uz len dokonala evolucia dokonalej myslienky !!!
V tomto A6 vynika nad celym zvyskom vyrobneho programu ! - od vtedy ju zboznujem, o tom sa s nikym hadat nebudem :-) - teda jej RS verzie >:-[] >:-[] >:-[]
podobnost z boku je u A3, 4, 8. Ale nie A6 !
Vraj sa ale aj toto ma nejako postupne zmenit - aby si ani tie nikto neplietol...tak uvidime.
Ja len dufam, ze liniu A6 nechaju taku aka je ! - dokonalost sa menit nema !
AMEN !
19" je na léto u A6 rozměrově nejvhodnějším kompromisem (vzhled/komfort/"sport"), jenže designově nejatraktivnější kola jsou ve 20", a identické v 19" prostě nedostaneš.
M-B má pro mě design pouze u S-Klasse, tam bez sebemenší připomínky. E mě nevzalo v poslední generaci vůbec. Za dehonestaci třícípý hvězdy pak beru CLA.
Tu efektnost vztahuj též k uživatelské racionalitě. 18/19 je pro mne na daný model estetické a jízdní optimum - dostatečně efektní, dostatečně jízdně komfortní.
Je to typický Audi, resp definice jak čtyři kroužky vypadají. Nemám s tím problém. Naopak si nemůžu zvyknout na nový malý Mercedesy a ani řada C bez AMG paketu na mě úplně nejlíp nepůsobí.
Takže spíš než vyhoření v tom vidím rozdílnej vkus :-)
S tím nepočítej, pro efekt se bude blikat známým v garáži nebo před barákem. Avšak kdo se nenaučil používat blinkry do doby než si pořídí novou A6, ten už je nebude používat nikdy. Ani kdyby při aktivaci hrály Macejko, macejko... >:D
Je-li (vztaženo k předmětné velikostní třídě) BMW designově ultimativní, a pětku vskutku nelze než označit za šoférský vizuální rajc desetiletí, pak AUDI je... suverénní. Design AUDI dospěl do bodu jaksi - absolutní kontroly. Na autě nic netrčí, ničeho není nedostatek, a při živém osobním kontaktu doslova uhrane jistotou, uměřenou efektností a čistotou. AUDI přitáhne svým elegantně-sportovním šarmem.
Osobně velmi cením potvrzení kvality designu právě takřka neidentifikovatelnými změnami k nimž (ne)došlo při modernizaci. Co více svědčí o tom, že designéři AUDI to již před lety střihli dokonale?
No a když si tak představím nějakou fiktivní garáž s ášestkou sedanem v barvě Havana na dvojitě přeplňovaném naftovém třílitru, s kabinou třídních snů usazenou na efektních osmnáct/devatenáctkách... No, nevím nevím, jaký konkurenční model by dnes tuhle dokonalost dokázal trumfnout.
Velmi působivé!, tak je ohodnotil autor. Me to prijde ale Velmi cirkusove! Chapu, ze to ted bude Audi postupne posouvat z A8 niz, ale me to teda nechava uplne chladnym a tato "vychytavka" na me pusobi presne opacne nez jak je zamysleno. Wau efekt v dobrem slova smyslu se nedostavuje.
Stačí napsat, že se ti audi nelíbí, a hotovo, tyhle "odborné" bláboly o "příliš mnoho designu" a "obědu o 30 chodech" >:D >:D Jo, na zasmání po ránu dobrý... i když na psa s obrazovkou na hlavě vlastně taky. ;-)
...představení se blíží a začíná se občas objevovat pár informací. Žádná z nich ale nemluví o instalaci naftových V6. Aby z posledního mohykána mezi nízkovýkonnými V6 místo multifoukaných R4 jako konkurence nezbyl u nižší řady než A6 stejně jako u M-B C pouze čtyřválec.
Pak už by zbývalo jen BMW a naděje v podobě připravovanýho R6 u JLR.
Jako příslušenství si tam můžeš objednat 21" třeba z té RS6ky, ale budou to kola/rozměr z RS6 na A6 a na STK u A6 takový rozměr (homologovaný pro A6) ve velkém TP nenajdou .
Pristi tyden prezouvam na 17" zimaky, tak se schvalne zeptam zda nejdou 21" objednat i na klasickou A6 ;-)
Na novou to asi objednat nejde, ale jako "prislusenstvi" - tod otazka...
Opravdu jsi si jisty, ze si tam ty 21" dat nemuzes ? ;-)
Samozrejme ze uz na tech 20" na nase silnice a vzduchu je to nekdy na hrane...ale kdyz stojim s 20" vedle stejne Audiny, co ma jen 18", tak ta vypada jak chudy pribuzny ;-)
mozno ani nie... ;-)
totiz aj ja som opakovane nasiel na niektorych ofic. Audi zdrojoch Vami udavane udaje...
len sa mi niektore zdaju nelogicke, a prekvapila ma rozdielnost v tych udajoch...
Najviac asi tych 400 Nm pre slabsi 3 liter TDi, a potom zase rozsah max.toc. momentu pre silnejsi 3 liter TDi - totiz 580 Nm od 1250 ot. na 1 turbovom 3 litry... :-| - tak to klobuk dole!
preto sa asi ospravedlnim ja Vam ;-) - len by som bol rad, keby si aj chlapy s tym urobili poriadky, nech si tu nemusim teraz pripadat ako rypac... :-!8-s
u benzinu jste měl pravdu. Vznětové verze jsem teď ještě jednou porovnával s ofiko informacemi Audi ČR a chybu jsem nenašel. Nebo jsem už možná dneska slepý >:D
...v ktorej mi nesedia udaje o toc. momente pre 3.0 TDi...
z mnou dostupnych udajov verzia :
218 PS Quattro, ma toc. moment 500 Nm medzi 1250 - 3000 ot.min-1
a vykon v rozmedzi 3250-4500 ot.min-1
272 PS Quattro, ma toc. moment 580 Nm medzi 1500 - 3250 ot.min-1
a vykon v rozmedzi 3500-4250 ot.min-1
a benzin 1,8 TFSi ultra ma priemernu spotrebu nie 5 ale 5,7 litra / 100 km
a pre verziu nie ultra, predpokladam prevodovku nie 6A ale 6M - teda 6°manual... ;-)
O co ide: pri Audi dokonalom marketingu, sa mi nezda, aby bol rovnaky toc. moment pre 2.0 TDi a slabsi 3.0 TDi.
Co z tohoto ale vyplyva najviac - z toho 3 litra TDi 272 PS quattro je, ze chlapy v Ingolstadte si svoju robotu urobili lepsie, nez chlapy vo Wolfsburgu s 2 litrom BiTDi - ktory uz aj papierovo za tymto motorom vo vsetkom zaostava oproti o 200 kg tazsiemu autu !!!
Heh, kedysi za komančov som videl zopár áut z tej doby, čo mali takých "hadov" zo smeroviek doma porobených. A príslušníci brali techničáky jedna radosť >:D Žeby ten čo to posunul do Audi vyrástol v ČSSR? >:D Každopádne nápad výborný a prevedenie ešte lepšie. :yes:
Dát si tam můžeš i zadní kola z traktoru. Jde o to, co tam můžeš mít tzv. "z fabriky". Samozřejmě, že letní 18" vypadají (vedle 20") na aktuální A6 až mírně nepatřičně.
Je mi líto, auto může být jakkoliv technicky dokonalé, ale vzhled podle mě působí doslova jako když uvaříte oběd o 30 chodech. Jednotlivé chody můžou být sebelepší, ale celkově si stejně nepochutnáte.
Designu je jednoduše "příliš mnoho", což naprosto nesedí základním, prvotně čistým jednoduchým liniím. Ale to není problém jen této nové A6... Když se ale podívám na nové Mercedesy S, C, V, tak zkrátka musím uznat, že zatímco ve Stuttgartu se již konečně opět "našli", tak Audi jde ve šlépějích BMW. Technicky dokonalé vozy, které zcela postrádají harmonii celku :-!:-!
Pojem 4 dverove kupe je zhovadilost najhrubsieho zrna. Ked ma nieco 4 dvere, tak to uz z principu nie je kupe.... Bez ohladu na to, ze sa v tejto hluposti vyzivaju marketingove oddelenia snad vsetkych automobiliek.
Fakt ale je, ze ked oproti mne ide audi, tak nie je na prvy pohlad jasne, ktory model to je. Minimalne zpredu sa podobaju prilis.
Ty si ale evidentne fanusik a asi aj majitel audi, tak tvoj nazor je subjektivny a hlavne mas tie modely napozerane detailne.
BMW X5 je na tom naprosto stejně. Ty co se mě líbily v 19" ani náhodou. 20" kola a na runflatech? A to prosím nabízí i 21". Jen jsem to četl a už se mě pohnula plotýnka mezi L5 a L4 ;-)
No a to je ten průser, když se stylistům opravdu něco podaří, co potom dál? Co s dalším modelem? Většinou se ten opravdu povedený jen tak trochu "pošimrá" a jedeme dál. Vidíme to u AUDI i u BMW. MB měl před pár lety odvahu se vydat jiným směrem a málem zkrachoval. No zákazníci si naštěstí zvykli a MB přežilo. Je ale vidět, že ještě nejsou úplně v pohodě, když vidíme s čím občas vylezou. S A, B a GLA se nebezpečně posunuli do mainstreamu. Možná jim ale nic jiného nezbývalo. AUDI i BMW musí být ale opatrní, aby neztratili výjimečnost a zároveň vygenerovali dostatečné příjmy pro akcionáře a extra peníze na development nových modelů. Nemají to jednoduché. VW je na tom z marketingového hlediska nesporně lepší. Jen aby VW jednoho krásného dne "nesežralo" BMW i MB. ;-\
Ani ne, az na to ze jsou krasny ;-)
Ty 20" jsou strasne hlucny a uz mam i novy pneu a snad jeste horsi (Unir. RainSp. 3 ted, pred tim PZero), i kdyz komfort sel tak o 20% mekci smesi nahoru - pneu dela na komfortu docela dost, proto nekdy beru recenze s rezervou.
1) jizdne to neni ani snad jina liga 17" vs 20" - rozdil tam je, ale nijak zasadni
2) kupodivu spotreba skoro stejna
3) kupodivu na vzduchu komfort skoro stejny (tohle fakt nechapu, na Toyote z 15" na 16" a rozdil v komfortu dost velky k horsimu na 16")
4) parkovat tesne k obrubniku s 20" je docela maso ;-)
Takze suma sumarum je to asi jedno az na ten lepsi design (a ten hluk - cekam az udelaji ten system tlumeni hluku houbou v pneu jak je v RS6 i do A6) ;-)
To jo, ale chtel jsem na zimu co nejmensi na ty nase "vytluceny silnice" - no a ona prvni zima minuly rok ZADNA >:D
Tak snad tenhle rok trochu to quattro uziju ;-)
Já mám pocit, že o V6 TDI-e se psalo a píše naopak hodně a skoro výhradně ve spojení s novými generacemi na MLBevo, které přijdou příští rok, tedy Q7 a A4/5. To, že Šrámek na Autoforu neví, kde je sever je druhá věc. :-)
ten clanok som cital tiez - :yes: po precitani vety, ze do RS4/5 pojde V8 TFSi my vyhrkli slzy dojatia do oci !!! >:D >:D >:D
a tiez ze V6 TDi s normalnymi aj e-turbami budu, len ze pre tu vrcholnu V6 BiTDi s E-laderom - ako tomu hovoria, maju problem "vymysliet" oznacenie >:D - ze nechcu "przdit" Svate pismena RS s naftou, tak musia vymysliet nieco nove... ;-)
Co sa naladenia R4 a V6 v normalnych A4/5 tyka - priam sa ponuka aktualne naladenie z FL A6 - tie V6 su defakto dalsia generacia, R4 je tiez silno poladeny...takze problem nieje :-)
Před pár dny během autosalónu v Paříži proběhl rozhovor s Hollerwegerem a ten řekl, že do RS4/5 se počítá s přeplňovanou V8 v benzínu a že V6 e-TDI (testuje se ve stávající A5) bude také (i když jako první se objeví v nové Q7), ale ponese normální označení A4/5 (spekulovalo se, že to bude naftové RS4/5). Mě z toho plyne, že v nové A4/5 naftové V6 budou, otázka jenom je, kde bude výkonové rozhraní mezi R4 a V6.
V6 nafta ostava ! :yes: -ved ten motor mozno este menej zatazi pr. napravu nez dlhsi a nie o moc lahsi ( ak vobec ) nie uspornejsi !!! 4 valec...nova V6 ma 192 kg !!! - je kratsia - teda umiestnena menej "na predok" ( od osi kolies dopredu pretrca menej, nez R4 ! )
a ked si pozriete aj tabulkove spotreby R4 BiTDi v Passate oproti V6 tu, tak uz nieje absolutne nad cim uvazovat !!! :yes:
pri "mojom vlakne" dal hihihi dobry odkaz - so spravnymi udajmi o vsetkych A6...
Dakujem mu za to ! Porovnajte si to s R4 BiTDi a musi byt jasno ! :-!
Inac - 1 z vyvyjanych variant hybridu by tiez mala pouzivat zrovna V6 TDi... ;-)
...jak si někdo s přemotorovaným Golfem může sakra vůbec dovolit napsat něco o des...teda Mozartovi? To k sobě nejde >:-[] Odporuje to všem vžitým dogmatům tady na diskuzích! ;-)
Hm, nemyslím, že si to troufnou, chtějí před bmw, a 330d, 335d jim nedovolí vynechat V6 dýzl.
Je nějaké info o platformě, min. o tom jestli je motor na délku? Pokud jo, tak je to myslím jasné, možná jen V6d přijde později.
Měl jsem za to, že by se měl objevit 2017+. A používal by elektrický kompresor. Nabízí se facelift Passatu, pokud 176 kW dvoulitr uspěje. Uvidíme, na kolik naladí Audi šestiválec se dvěma turby.
Zatím se přikláním k tomu, že novináři vaří z vody.
Sorry, M-B má aspoň design, tohle je další pokračování tragédie oooo kdy jedno "designově" identické auto prostě jen vyrábí ve více velikostech. Já jsem kvůli tomu přesel jinam, protože prostě nechci, aby si někdo pletl A3 a A6 apod. RIP oooo :no:
Zadni svetla aktualni 3er nepusobi poutove, ale vylozene levne. Zvlast navrat k zarovkam po FL svetlech u E9x je ulet a na M3 to bije do oci oto vic kdyz clovek vi ze jde o auto za 2mil+, pravda.
na tublku nafty a trošku mne rozhodilo, že verze 3,0 TDI se 160 kW s předním pohonem oproti Quattro ztrácí na zrychlení, nebývá většinou předokolka rychlejší než 4x4?