Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Audi A6 a S6: První jízdní dojmy

Modernizované Audi A6 prodělalo řadu změn. V rámci mezinárodní prezentace v Německu jsme vyzkoušeli také prozatím nejsilnější verzi S6.
Zpět na článek
Avatar - Honza Mička
22. 10. 2014 18:33
Re: Auto lepsi nez Autor
Dobrý den,

díky moc za upozornění, kolegové to již v článku opravili. Za chybu se omlouvám a stávat by se to nemělo, hlavně když jsem s M3 v květnu jezdil... :-O
22. 10. 2014 17:51
Re: úprimne..
a v čom som ako Topper mi povedz prosím ťa? milujem takých ako ty čo sa zas nevyjadrujú k jadru veci ale píšu totálne *..
1.ťahám tu niekde dizajn Kie alebo Hyundaia?
2.píšem o tom že prémia už nie je prémia lebo ja Kórejci sa dotiahli?
3.píšem o niečom s čím nemám ani skúsenosti? aby si vedel ja som na novej A6 jazdil a konkrétne na Allroad 3.0TDi a takisto aj sedan 3.0tfsi..takže ked poviem že A6 je kvalitne postavené auto, viem o čom hovorím..takže nechápem tento tvoj koment.. ;-\
Avatar - white label
22. 10. 2014 23:16
Re: Designérské vyhoření
Obecně vzato, mezi přizpůsobováním se stádu a snahou odlišit se od hlavního proudu, tzv. za každou cenu, je obrovský "meziprostor". :-)
23. 10. 2014 08:31
Re: SUVERÉN
Není to zajímavé, není to názor, a není to k autu :-)
22. 10. 2014 15:35
Re: Koukám
V nízkých rychlostech tě limitují pneumatiky, proto má pohon všech kol navrch. Ve vyšších rychlostech pak prohraje pro větší ztráty.
22. 10. 2014 15:31
Re: Auto lepsi nez Autor
Ano, DKG by měla být Getrag (a je to sedmistupňová dvouspojka).
22. 10. 2014 15:29
Re: Blinkry
Pouťově na mě působí klasická žárovka ve full LED zadních u M3 ;-) . Tohle se mi líbí a věřím, že většině taky a už kvůli efektu se třeba někteří naučí používat blinkry :-)
22. 10. 2014 15:13
Re: Koukám
Ne, výkon a točivý moment nepřenese efektivně přes přední náhon tak jako čtyřkolka ;-)
Avatar - fOE
22. 10. 2014 15:03
Auto lepsi nez Autor
"Převodovka navíc pod plynem hází jeden stupeň za druhým s takovou kadencí, že dost možná zahanbí i osmistupňovou skříň ZF sedanu BMW M3. Až tak dobrá takhle souhra pohonu ve skutečnosti je!"

BMW M3 nema automatickou prevodovku v pravem slova smyslu ale dvouspojku, ta navic nema 8 stupnu ale 7, a neni od ZF ale od Getrangu (jestli se nepletu)... Takze, nezahanbi. Zahanbit by se mel ale autor 8-s
Avatar - white label
22. 10. 2014 23:24
Re: SUVERÉN
A6 končí na 20" (A6 17"-20"/A6 allroad 18-20"), takže s 21" bys musel až k RS6.
S6 19"-20"
RS6 20"-21"
22. 10. 2014 15:51
úprimne..
dostať túto S6 v tejto červenej alebo kludne aj v inej farbe, neurazím sa...netuším ako to majú ostatní ale pre mňa je tento model A6-ky jeden z najkrajších sedanov aké kedy vznikli a čo do dizajnu je práve A6 tá, ktorá by ma dokázala odradiť od BMW..nehovoriac o tom že ich spracovanie ako interiéru tak aj exteriéru dosiahlo veľmi vysokú úroveň...je to proste krásne auto a táto nová S6..podla mňa to bude jeden z tých sedanov ktoré budu ostré, rýchle ale budú dobre plniť aj funkciu auta na každý deň..naozaj krásny voz.. :-)
Avatar - white label
23. 10. 2014 11:29
Re: A4 B9
Ale to už bude "quattro-turbo", což napadne Audi s tím, že na "quattro" má ochranou známku Audi... >:D >:-[]

Rovnice: BMW + quattro + turbo = AUDI ;-)
Avatar - _Karel_
22. 10. 2014 15:21
Re: Blinkry
Mě se to naopak líbí. Co mě ale hodně baví je: ...keramické brzdy..."A nevadnou!"
22. 10. 2014 15:20
Re: Auto lepsi nez Autor
Autorovi zřejmě uniká i význam ustáleného slovního spojení "labutí píseň"
Avatar - _Karel_
22. 10. 2014 15:16
Re: Auto lepsi nez Autor
Jak tak čtu různý články tady, navrhoval bych založit po vzoru Saturnina "kancelář pro uvádění románových příběhů na pravou míru".
Avatar - white label
22. 10. 2014 20:56
Re: Designérské vyhoření
Kdybych měl napsat co cítím při pohledu (ale i jízdě) třeba na CLA, tak bych nemohl být zrovna slušný..., každopádně do oběda o 30 chodech by to mělo nekonečně daleko. ;-)
Raději si "jen" nepochutnat, než mít následnou nevolnost.
Avatar - AUDIRS6
23. 10. 2014 13:13
Re: Designérské vyhoření
ako sorry, ale zrovna A6 a A3 si nespletie ani 1 oky so sedym zakalom ! >:-[]
A6 vynika od roku 1997 tou jedinecnou liniou strechy a tvaru bocneho presklenia !!! - proste 4 dverove kupe vzniklo uz v roku ´97 a malo 4 dvere a riadny pristup do kufra aslusne miesto pre 4 !!! - dalej je to uz len dokonala evolucia dokonalej myslienky !!!
V tomto A6 vynika nad celym zvyskom vyrobneho programu ! - od vtedy ju zboznujem, o tom sa s nikym hadat nebudem :-) - teda jej RS verzie >:-[] >:-[] >:-[]
podobnost z boku je u A3, 4, 8. Ale nie A6 !
Vraj sa ale aj toto ma nejako postupne zmenit - aby si ani tie nikto neplietol...tak uvidime.
Ja len dufam, ze liniu A6 nechaju taku aka je ! - dokonalost sa menit nema !
AMEN !
Avatar - white label
23. 10. 2014 11:36
Re: SUVERÉN
19" je na léto u A6 rozměrově nejvhodnějším kompromisem (vzhled/komfort/"sport"), jenže designově nejatraktivnější kola jsou ve 20", a identické v 19" prostě nedostaneš.
23. 10. 2014 09:01
Re: Designérské vyhoření
M-B má pro mě design pouze u S-Klasse, tam bez sebemenší připomínky. E mě nevzalo v poslední generaci vůbec. Za dehonestaci třícípý hvězdy pak beru CLA.
23. 10. 2014 08:49
Re: SUVERÉN
Tu efektnost vztahuj též k uživatelské racionalitě. 18/19 je pro mne na daný model estetické a jízdní optimum - dostatečně efektní, dostatečně jízdně komfortní.
23. 10. 2014 07:24
Re: Designérské vyhoření
Je to typický Audi, resp definice jak čtyři kroužky vypadají. Nemám s tím problém. Naopak si nemůžu zvyknout na nový malý Mercedesy a ani řada C bez AMG paketu na mě úplně nejlíp nepůsobí.
Takže spíš než vyhoření v tom vidím rozdílnej vkus :-)
Avatar - poterienko
22. 10. 2014 19:06
Re: Blinkry
S tím už dávno přišli autoři legendární hry Mafie.
Avatar - woody-alien
22. 10. 2014 15:44
Re: Blinkry
S tím nepočítej, pro efekt se bude blikat známým v garáži nebo před barákem. Avšak kdo se nenaučil používat blinkry do doby než si pořídí novou A6, ten už je nebude používat nikdy. Ani kdyby při aktivaci hrály Macejko, macejko... >:D
Avatar - fOE
22. 10. 2014 15:36
Re: Auto lepsi nez Autor
Diky za potvrzeni a taky za opravu, nevim proc furt cpu to N do nazvu te firmy >:D
22. 10. 2014 21:52
SUVERÉN
Je-li (vztaženo k předmětné velikostní třídě) BMW designově ultimativní, a pětku vskutku nelze než označit za šoférský vizuální rajc desetiletí, pak AUDI je... suverénní. Design AUDI dospěl do bodu jaksi - absolutní kontroly. Na autě nic netrčí, ničeho není nedostatek, a při živém osobním kontaktu doslova uhrane jistotou, uměřenou efektností a čistotou. AUDI přitáhne svým elegantně-sportovním šarmem.

Osobně velmi cením potvrzení kvality designu právě takřka neidentifikovatelnými změnami k nimž (ne)došlo při modernizaci. Co více svědčí o tom, že designéři AUDI to již před lety střihli dokonale?

No a když si tak představím nějakou fiktivní garáž s ášestkou sedanem v barvě Havana na dvojitě přeplňovaném naftovém třílitru, s kabinou třídních snů usazenou na efektních osmnáct/devatenáctkách... No, nevím nevím, jaký konkurenční model by dnes tuhle dokonalost dokázal trumfnout.

Dnes zaslouženě - BRAVO AUDI :yes: :-!
Avatar - rohYpnol
22. 10. 2014 22:46
Re: Designérské vyhoření
a proto jsem psal C, S, V ;-)
Avatar - rohYpnol
22. 10. 2014 22:47
Re: Designérské vyhoření
A proč bych měl své názory přizpůsobovat stádu?
Avatar - fOE
22. 10. 2014 15:13
Blinkry
Velmi působivé!, tak je ohodnotil autor. Me to prijde ale Velmi cirkusove! Chapu, ze to ted bude Audi postupne posouvat z A8 niz, ale me to teda nechava uplne chladnym a tato "vychytavka" na me pusobi presne opacne nez jak je zamysleno. Wau efekt v dobrem slova smyslu se nedostavuje.
Avatar - white label
23. 10. 2014 18:27
Re: SUVERÉN
X5 je velké SUV s větším obvodem kola, než má A6, proto snese i větší kola, než 20".
Avatar - white label
23. 10. 2014 13:34
Re: A4 B9
Píše/nepíše..., přesto pevně věřím, že toho bohdá nebude... ;-)
Avatar - white label
23. 10. 2014 11:42
Re: Designérské vyhoření
Dokonalý 3D TUZING, viz zadní kolo a jeho
"3D vrstvy" v pořadí (z vnějšku):
ráfek-pneu-lem blatníku-blatník. 8-s >:D
Avatar - woody-alien
23. 10. 2014 09:38
Re: Designérské vyhoření
Citan není špatnej.... :-! >:-[]
23. 10. 2014 09:26
Re: A4 B9
Každopádně by mělo Audi V6 i v naftě u A4 udržet. To je ten add on factor na distanc od Pašíka :-)
23. 10. 2014 09:03
Re: A4 B9
Tri-turbo BMW by v další generaci mělo mít ten samej litrovej výkon ;-)
23. 10. 2014 09:02
Re: SUVERÉN
Proto jsem si udělal radost s 20" z XFR ;-)
23. 10. 2014 09:01
Re: A4 B9
O tomhle motoru se mluví už nějakou dobu. Uvidíme, jestli přijde. Když jsem o něm poprvé četl, málem jsem vyprskl. 100 kW na litr u dieselu.
Avatar - woody-alien
23. 10. 2014 08:33
Re: SUVERÉN
O to víc se pak těší na 1.dubna... ;-)
23. 10. 2014 07:58
Re: A4 B9
Zatím nic, jen info o bi-turbu ropáku R4 s 272HP.
Avatar - Dinar
23. 10. 2014 07:52
Re: Designérské vyhoření
Stačí napsat, že se ti audi nelíbí, a hotovo, tyhle "odborné" bláboly o "příliš mnoho designu" a "obědu o 30 chodech" >:D >:D Jo, na zasmání po ránu dobrý... i když na psa s obrazovkou na hlavě vlastně taky. ;-)
23. 10. 2014 07:16
A4 B9
...představení se blíží a začíná se občas objevovat pár informací. Žádná z nich ale nemluví o instalaci naftových V6. Aby z posledního mohykána mezi nízkovýkonnými V6 místo multifoukaných R4 jako konkurence nezbyl u nižší řady než A6 stejně jako u M-B C pouze čtyřválec.
Pak už by zbývalo jen BMW a naděje v podobě připravovanýho R6 u JLR.
23. 10. 2014 06:56
Re: SUVERÉN
Ano, A6 má minimální vizuálně akceptovatelnej rozměr 19" ;-)
Avatar - white label
23. 10. 2014 01:22
Re: SUVERÉN
Jako příslušenství si tam můžeš objednat 21" třeba z té RS6ky, ale budou to kola/rozměr z RS6 na A6 a na STK u A6 takový rozměr (homologovaný pro A6) ve velkém TP nenajdou .
23. 10. 2014 00:11
Re: SUVERÉN
Pristi tyden prezouvam na 17" zimaky, tak se schvalne zeptam zda nejdou 21" objednat i na klasickou A6 ;-)
Na novou to asi objednat nejde, ale jako "prislusenstvi" - tod otazka...
22. 10. 2014 23:34
Re: SUVERÉN
Opravdu jsi si jisty, ze si tam ty 21" dat nemuzes ? ;-)
Samozrejme ze uz na tech 20" na nase silnice a vzduchu je to nekdy na hrane...ale kdyz stojim s 20" vedle stejne Audiny, co ma jen 18", tak ta vypada jak chudy pribuzny ;-)
22. 10. 2014 23:30
Re: Vsetko OK, az na tabulku...
Mate tam vice chyb viz: [odkaz]
22. 10. 2014 23:30
Re: Vsetko OK, az na tabulku...
Mel si pravdu poprve, je to od 1500 ot - maji to i na CZ (ale z DE ;-)
[odkaz]
22. 10. 2014 23:25
Re: Koukám
Ono je to take tim, ze predohrab ma jen 400Nm kdezto quattro 500Nm, coz je znatelny rozdil ! 160kW je stejnych...
Avatar - AUDIRS6
22. 10. 2014 22:12
Re: Vsetko OK, az na tabulku...
Diky kolego ;-) :yes:

Toz, a mozu opravovat znovu... :-)

Ale tych 580 Nm od 1250 ot. ...

to je proste brutaaaaaaaaaaaal !!! >:-[] :yes:
Avatar - AUDIRS6
22. 10. 2014 21:53
Re: Vsetko OK, az na tabulku...
mozno ani nie... ;-)
totiz aj ja som opakovane nasiel na niektorych ofic. Audi zdrojoch Vami udavane udaje...
len sa mi niektore zdaju nelogicke, a prekvapila ma rozdielnost v tych udajoch...
Najviac asi tych 400 Nm pre slabsi 3 liter TDi, a potom zase rozsah max.toc. momentu pre silnejsi 3 liter TDi - totiz 580 Nm od 1250 ot. na 1 turbovom 3 litry... :-| - tak to klobuk dole!

preto sa asi ospravedlnim ja Vam ;-) - len by som bol rad, keby si aj chlapy s tym urobili poriadky, nech si tu nemusim teraz pripadat ako rypac... :-! 8-s
Avatar - Honza Mička
22. 10. 2014 21:41
Re: Vsetko OK, az na tabulku...
Dobrý den.

u benzinu jste měl pravdu. Vznětové verze jsem teď ještě jednou porovnával s ofiko informacemi Audi ČR a chybu jsem nenašel. Nebo jsem už možná dneska slepý >:D
Avatar - poterienko
22. 10. 2014 20:58
Re: úprimne..
U starých Golfů a Focusů přidává kromě 30HP i 30CM... >:-[]
Avatar - AUDIRS6
22. 10. 2014 20:52
Vsetko OK, az na tabulku...
...v ktorej mi nesedia udaje o toc. momente pre 3.0 TDi...
z mnou dostupnych udajov verzia :
218 PS Quattro, ma toc. moment 500 Nm medzi 1250 - 3000 ot.min-1
a vykon v rozmedzi 3250-4500 ot.min-1
272 PS Quattro, ma toc. moment 580 Nm medzi 1500 - 3250 ot.min-1
a vykon v rozmedzi 3500-4250 ot.min-1

a benzin 1,8 TFSi ultra ma priemernu spotrebu nie 5 ale 5,7 litra / 100 km
a pre verziu nie ultra, predpokladam prevodovku nie 6A ale 6M - teda 6°manual... ;-)

O co ide: pri Audi dokonalom marketingu, sa mi nezda, aby bol rovnaky toc. moment pre 2.0 TDi a slabsi 3.0 TDi.

Co z tohoto ale vyplyva najviac - z toho 3 litra TDi 272 PS quattro je, ze chlapy v Ingolstadte si svoju robotu urobili lepsie, nez chlapy vo Wolfsburgu s 2 litrom BiTDi - ktory uz aj papierovo za tymto motorom vo vsetkom zaostava oproti o 200 kg tazsiemu autu !!!
Avatar - Honza Mička
22. 10. 2014 20:25
Re: úprimne..
Ta nálepka přídá tak 30 koní!
Avatar - poterienko
22. 10. 2014 20:08
Re: úprimne..
Já bych se neurazil ani za S6 v sytě růžové matné s 30" chromovanými koly a Monster nálepkou přes celou kapotu...teda tu nálepku bych asi nepřekous.
Avatar - woody-alien
22. 10. 2014 18:32
Re: Blinkry
>:D A tím začne nová epocha testů EuroNCAP. ;-)
Avatar - wakantanka
22. 10. 2014 17:53
Re: Blinkry
Heh, kedysi za komančov som videl zopár áut z tej doby, čo mali takých "hadov" zo smeroviek doma porobených. A príslušníci brali techničáky jedna radosť >:D Žeby ten čo to posunul do Audi vyrástol v ČSSR? >:D Každopádne nápad výborný a prevedenie ešte lepšie. :yes:
22. 10. 2014 15:48
Re: Blinkry
Jen čekám, kdy nějaká automobilka přijde s asistentem na blinkry. >:-[]
Avatar - white label
22. 10. 2014 23:48
Re: SUVERÉN
Dát si tam můžeš i zadní kola z traktoru. Jde o to, co tam můžeš mít tzv. "z fabriky". Samozřejmě, že letní 18" vypadají (vedle 20") na aktuální A6 až mírně nepatřičně.
Avatar - _Karel_
22. 10. 2014 21:19
Re: Designérské vyhoření
Přijde mi, že dost často píšeš něco jenom proto, aby se tvůj názor odlišil od hlavního proudu.
23. 10. 2014 06:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
22. 10. 2014 20:26
Designérské vyhoření
Je mi líto, auto může být jakkoliv technicky dokonalé, ale vzhled podle mě působí doslova jako když uvaříte oběd o 30 chodech. Jednotlivé chody můžou být sebelepší, ale celkově si stejně nepochutnáte.

Designu je jednoduše "příliš mnoho", což naprosto nesedí základním, prvotně čistým jednoduchým liniím. Ale to není problém jen této nové A6... Když se ale podívám na nové Mercedesy S, C, V, tak zkrátka musím uznat, že zatímco ve Stuttgartu se již konečně opět "našli", tak Audi jde ve šlépějích BMW. Technicky dokonalé vozy, které zcela postrádají harmonii celku :-! :-!
28. 5. 2015 12:57
Re: Designérské vyhoření
Pojem 4 dverove kupe je zhovadilost najhrubsieho zrna. Ked ma nieco 4 dvere, tak to uz z principu nie je kupe.... Bez ohladu na to, ze sa v tejto hluposti vyzivaju marketingove oddelenia snad vsetkych automobiliek.

Fakt ale je, ze ked oproti mne ide audi, tak nie je na prvy pohlad jasne, ktory model to je. Minimalne zpredu sa podobaju prilis.

Ty si ale evidentne fanusik a asi aj majitel audi, tak tvoj nazor je subjektivny a hlavne mas tie modely napozerane detailne.
24. 10. 2014 18:34
Re: SUVERÉN
Dik, to jsem nevedel ;-)
Asi to ma patentovane Audi a dalo to vsem, protoze ten hluk od kol je u A6 nejvetsi problem.
24. 10. 2014 11:54
Re: SUVERÉN
Continental, pokud vím, také. Říkají tomu ContiSilent. :-)

PS: Tady máš [odkaz] . Bohužel jen dva rozměry, pro RS6 a RS7. Snad toho časem přibyde.
23. 10. 2014 22:11
Re: SUVERÉN
Conti ne, jen Pirelli, Dunlop a GY, bohuzel ne v rozmeru pro A6. A6 jen 21" a jinak vse pro A8 :-(
Avatar - praděda7
23. 10. 2014 20:03
Re: SUVERÉN
To jo. Auto to snese. Ale co ty záda? I na 19" a runflatech to není zrovna to pravé ořechové. ;-\
23. 10. 2014 18:30
Re: SUVERÉN
Tyhle pneumatiky Audi dodávají myslím Continental, Pirelli a Dunlop. Rozměrů dělají snad vícero.
Avatar - praděda7
23. 10. 2014 18:23
Re: A4 B9
Jsou s tím tri-turbem na 280Kw, takže to už není tak velký skok. Načipovat se dá už dnes na 322Kw.
Avatar - praděda7
23. 10. 2014 18:13
Re: SUVERÉN
BMW X5 je na tom naprosto stejně. Ty co se mě líbily v 19" ani náhodou. 20" kola a na runflatech? A to prosím nabízí i 21". Jen jsem to četl a už se mě pohnula plotýnka mezi L5 a L4 ;-)
Avatar - praděda7
23. 10. 2014 17:57
Re: SUVERÉN
No a to je ten průser, když se stylistům opravdu něco podaří, co potom dál? Co s dalším modelem? Většinou se ten opravdu povedený jen tak trochu "pošimrá" a jedeme dál. Vidíme to u AUDI i u BMW. MB měl před pár lety odvahu se vydat jiným směrem a málem zkrachoval. No zákazníci si naštěstí zvykli a MB přežilo. Je ale vidět, že ještě nejsou úplně v pohodě, když vidíme s čím občas vylezou. S A, B a GLA se nebezpečně posunuli do mainstreamu. Možná jim ale nic jiného nezbývalo. AUDI i BMW musí být ale opatrní, aby neztratili výjimečnost a zároveň vygenerovali dostatečné příjmy pro akcionáře a extra peníze na development nových modelů. Nemají to jednoduché. VW je na tom z marketingového hlediska nesporně lepší. Jen aby VW jednoho krásného dne "nesežralo" BMW i MB. ;-\
23. 10. 2014 16:27
Re: A4 B9
Tak to souhlas, at ta "premie" alespon v necem je, ze ;-)
23. 10. 2014 16:25
Re: SUVERÉN
Jo jo, kazdy kouka vic na ty kovany kola, nez na auto, nejlepe nekde zastavit na vesnici, to je clovek ac nechce hned za hvezdu >:D
23. 10. 2014 16:21
Re: SUVERÉN
Jak pro koho ;-)
Komfort na vzduchu neresis.
23. 10. 2014 16:16
Re: SUVERÉN
Ani ne, az na to ze jsou krasny ;-)
Ty 20" jsou strasne hlucny a uz mam i novy pneu a snad jeste horsi (Unir. RainSp. 3 ted, pred tim PZero), i kdyz komfort sel tak o 20% mekci smesi nahoru - pneu dela na komfortu docela dost, proto nekdy beru recenze s rezervou.
1) jizdne to neni ani snad jina liga 17" vs 20" - rozdil tam je, ale nijak zasadni
2) kupodivu spotreba skoro stejna
3) kupodivu na vzduchu komfort skoro stejny (tohle fakt nechapu, na Toyote z 15" na 16" a rozdil v komfortu dost velky k horsimu na 16")
4) parkovat tesne k obrubniku s 20" je docela maso ;-)

Takze suma sumarum je to asi jedno az na ten lepsi design (a ten hluk - cekam az udelaji ten system tlumeni hluku houbou v pneu jak je v RS6 i do A6) ;-)
23. 10. 2014 16:08
Re: SUVERÉN
To jo, ale chtel jsem na zimu co nejmensi na ty nase "vytluceny silnice" - no a ona prvni zima minuly rok ZADNA >:D
Tak snad tenhle rok trochu to quattro uziju ;-)
23. 10. 2014 16:06
Re: SUVERÉN
Pravdu mas, v technicaku mam jen do 20" :'-(
Avatar - Ham.
23. 10. 2014 13:55
Re: A4 B9
Já mám pocit, že o V6 TDI-e se psalo a píše naopak hodně a skoro výhradně ve spojení s novými generacemi na MLBevo, které přijdou příští rok, tedy Q7 a A4/5. To, že Šrámek na Autoforu neví, kde je sever je druhá věc. :-)
23. 10. 2014 13:23
Re: A4 B9
To by bolo super, nikde se o nich totiž nepíše a začalo to vypadat, že i prémie na ně rezignuje.
Avatar - AUDIRS6
23. 10. 2014 13:23
Re: A4 B9
ten clanok som cital tiez - :yes: po precitani vety, ze do RS4/5 pojde V8 TFSi my vyhrkli slzy dojatia do oci !!! >:D >:D >:D
a tiez ze V6 TDi s normalnymi aj e-turbami budu, len ze pre tu vrcholnu V6 BiTDi s E-laderom - ako tomu hovoria, maju problem "vymysliet" oznacenie >:D - ze nechcu "przdit" Svate pismena RS s naftou, tak musia vymysliet nieco nove... ;-)
Co sa naladenia R4 a V6 v normalnych A4/5 tyka - priam sa ponuka aktualne naladenie z FL A6 - tie V6 su defakto dalsia generacia, R4 je tiez silno poladeny...takze problem nieje :-)
Avatar - Ham.
23. 10. 2014 13:15
Re: A4 B9
Před pár dny během autosalónu v Paříži proběhl rozhovor s Hollerwegerem a ten řekl, že do RS4/5 se počítá s přeplňovanou V8 v benzínu a že V6 e-TDI (testuje se ve stávající A5) bude také (i když jako první se objeví v nové Q7), ale ponese normální označení A4/5 (spekulovalo se, že to bude naftové RS4/5). Mě z toho plyne, že v nové A4/5 naftové V6 budou, otázka jenom je, kde bude výkonové rozhraní mezi R4 a V6.
Avatar - AUDIRS6
23. 10. 2014 13:03
Re: A4 B9
V6 nafta ostava ! :yes: -ved ten motor mozno este menej zatazi pr. napravu nez dlhsi a nie o moc lahsi ( ak vobec ) nie uspornejsi !!! 4 valec...nova V6 ma 192 kg !!! - je kratsia - teda umiestnena menej "na predok" ( od osi kolies dopredu pretrca menej, nez R4 ! )
a ked si pozriete aj tabulkove spotreby R4 BiTDi v Passate oproti V6 tu, tak uz nieje absolutne nad cim uvazovat !!! :yes:
pri "mojom vlakne" dal hihihi dobry odkaz - so spravnymi udajmi o vsetkych A6...
Dakujem mu za to ! Porovnajte si to s R4 BiTDi a musi byt jasno ! :-!
Inac - 1 z vyvyjanych variant hybridu by tiez mala pouzivat zrovna V6 TDi... ;-)
23. 10. 2014 12:29
Re: SUVERÉN
Souhlas rotor nebo ty krásný kovaný.
23. 10. 2014 09:42
Re: Designérské vyhoření
Myslíš citlivě upravený Kangoo? >:D
23. 10. 2014 09:37
Re: Designérské vyhoření
Mám poprskanou obrazovku... >:-[] Skvělá kompozice :yes: >:D
Avatar - woody-alien
23. 10. 2014 09:36
Re: Designérské vyhoření
Co se ti nezdá ? Cit pro detail a celkovou harmonii mám perfektně zmáknutej...[odkaz] >:D
23. 10. 2014 09:08
Re: Designérské vyhoření
...jak si někdo s přemotorovaným Golfem může sakra vůbec dovolit napsat něco o des...teda Mozartovi? To k sobě nejde >:-[] Odporuje to všem vžitým dogmatům tady na diskuzích! ;-)
23. 10. 2014 08:51
Re: Vsetko OK, az na tabulku...
Podívej se na parametry faceliftované Panamery Diesel. Co vím, také jen jedno turbo. Těch 650 nemá tak nízko, ale pořád solidní výkon.
23. 10. 2014 08:46
Re: Koukám
Je to tak. A vyvstává otázka, jestli mají stejný stálý převod.
Avatar - woody-alien
23. 10. 2014 08:28
Re: Designérské vyhoření
Příliš mnoho designu ? Kde jsem to jen už...ááá už vím.

"Your work is ingenious. It's quality work. And there are simply TOO MANY NOTES, that's all. Cut a few and it will be perfect." >:D >:D >:D >:D

PS: Amadeus - kdyby někdo náhodou neznal.. ;-)
Avatar - Dinar
23. 10. 2014 07:55
Re: A4 B9
Hm, nemyslím, že si to troufnou, chtějí před bmw, a 330d, 335d jim nedovolí vynechat V6 dýzl.
Je nějaké info o platformě, min. o tom jestli je motor na délku? Pokud jo, tak je to myslím jasné, možná jen V6d přijde později.
23. 10. 2014 09:11
Re: A4 B9
Měl jsem za to, že by se měl objevit 2017+. A používal by elektrický kompresor. Nabízí se facelift Passatu, pokud 176 kW dvoulitr uspěje. Uvidíme, na kolik naladí Audi šestiválec se dvěma turby.

Zatím se přikláním k tomu, že novináři vaří z vody.
Avatar - Ham.
22. 10. 2014 21:59
Re: Vsetko OK, az na tabulku...
Možná je lepší dát na německé stránky
[odkaz]
Avatar - S8
23. 10. 2014 08:13
Re: Designérské vyhoření
Sorry, M-B má aspoň design, tohle je další pokračování tragédie oooo kdy jedno "designově" identické auto prostě jen vyrábí ve více velikostech. Já jsem kvůli tomu přesel jinam, protože prostě nechci, aby si někdo pletl A3 a A6 apod. RIP oooo :no:
22. 10. 2014 23:14
Re: SUVERÉN
fiktivní garáž - nestává se z tebe Topper3 ??? >:D
A efektní na A6 nejsou ani 19ky, spíš 20" či ještě lépe 21" ;-)
Avatar - fOE
22. 10. 2014 15:33
Re: Blinkry
Zadni svetla aktualni 3er nepusobi poutove, ale vylozene levne. Zvlast navrat k zarovkam po FL svetlech u E9x je ulet a na M3 to bije do oci oto vic kdyz clovek vi ze jde o auto za 2mil+, pravda.
Avatar - Hittman
22. 10. 2014 15:08
Koukám
na tublku nafty a trošku mne rozhodilo, že verze 3,0 TDI se 160 kW s předním pohonem oproti Quattro ztrácí na zrychlení, nebývá většinou předokolka rychlejší než 4x4?