Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Audi A6 a S6: První jízdní dojmy

109 komentářů

Avatar - fOE
fOE
"Převodovka navíc pod plynem hází jeden stupeň za druhým s takovou kadencí, že dost možná zahanbí i osmistupňovou skříň ZF sedanu BMW M3. Až tak dobrá takhle souhra pohonu ve skutečnosti je!"

BMW M3 nema automatickou prevodovku v pravem slova smyslu ale dvouspojku, ta navic nema 8 stupnu ale 7, a neni od ZF ale od Getrangu (jestli se nepletu)... Takze, nezahanbi. Zahanbit by se mel ale autor 8-s
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jak tak čtu různý články tady, navrhoval bych založit po vzoru Saturnina "kancelář pro uvádění románových příběhů na pravou míru".
paulos
Autorovi zřejmě uniká i význam ustáleného slovního spojení "labutí píseň"
_MT_
Ano, DKG by měla být Getrag (a je to sedmistupňová dvouspojka).
Avatar - fOE
fOE
Diky za potvrzeni a taky za opravu, nevim proc furt cpu to N do nazvu te firmy >😁
Avatar - woody-alien
woody-alien
:yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: >😒]
admin badgeAvatar - Honza Mička
Honza Mička
Dobrý den,

díky moc za upozornění, kolegové to již v článku opravili. Za chybu se omlouvám a stávat by se to nemělo, hlavně když jsem s M3 v květnu jezdil... 😲
Avatar - fOE
fOE
:yes:
figurka
:yes:
Avatar - Hittman
Hittman
na tublku nafty a trošku mne rozhodilo, že verze 3,0 TDI se 160 kW s předním pohonem oproti Quattro ztrácí na zrychlení, nebývá většinou předokolka rychlejší než 4x4?
webpaja
Ne, výkon a točivý moment nepřenese efektivně přes přední náhon tak jako čtyřkolka 😉
_MT_
V nízkých rychlostech tě limitují pneumatiky, proto má pohon všech kol navrch. Ve vyšších rychlostech pak prohraje pro větší ztráty.
hihihi
Ono je to take tim, ze predohrab ma jen 400Nm kdezto quattro 500Nm, coz je znatelny rozdil ! 160kW je stejnych...
_MT_
Je to tak. A vyvstává otázka, jestli mají stejný stálý převod.
Avatar - fOE
fOE
Velmi působivé!, tak je ohodnotil autor. Me to prijde ale Velmi cirkusove! Chapu, ze to ted bude Audi postupne posouvat z A8 niz, ale me to teda nechava uplne chladnym a tato "vychytavka" na me pusobi presne opacne nez jak je zamysleno. Wau efekt v dobrem slova smyslu se nedostavuje.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Mě se to naopak líbí. Co mě ale hodně baví je: ...keramické brzdy..."A nevadnou!"
webpaja
Pouťově na mě působí klasická žárovka ve full LED zadních u M3 😉 . Tohle se mi líbí a věřím, že většině taky a už kvůli efektu se třeba někteří naučí používat blinkry 😄
Avatar - fOE
fOE
Zadni svetla aktualni 3er nepusobi poutove, ale vylozene levne. Zvlast navrat k zarovkam po FL svetlech u E9x je ulet a na M3 to bije do oci oto vic kdyz clovek vi ze jde o auto za 2mil+, pravda.
Avatar - woody-alien
woody-alien
S tím nepočítej, pro efekt se bude blikat známým v garáži nebo před barákem. Avšak kdo se nenaučil používat blinkry do doby než si pořídí novou A6, ten už je nebude používat nikdy. Ani kdyby při aktivaci hrály Macejko, macejko... >😁
_MT_
Jen čekám, kdy nějaká automobilka přijde s asistentem na blinkry. >😒]
Avatar - woody-alien
woody-alien
>😁 A tím začne nová epocha testů EuroNCAP. 😉
Avatar - poterienko
poterienko
S tím už dávno přišli autoři legendární hry Mafie.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Heh, kedysi za komančov som videl zopár áut z tej doby, čo mali takých "hadov" zo smeroviek doma porobených. A príslušníci brali techničáky jedna radosť >😁 Žeby ten čo to posunul do Audi vyrástol v ČSSR? >😁 Každopádne nápad výborný a prevedenie ešte lepšie. :yes:
mino32
dostať túto S6 v tejto červenej alebo kludne aj v inej farbe, neurazím sa...netuším ako to majú ostatní ale pre mňa je tento model A6-ky jeden z najkrajších sedanov aké kedy vznikli a čo do dizajnu je práve A6 tá, ktorá by ma dokázala odradiť od BMW..nehovoriac o tom že ich spracovanie ako interiéru tak aj exteriéru dosiahlo veľmi vysokú úroveň...je to proste krásne auto a táto nová S6..podla mňa to bude jeden z tých sedanov ktoré budu ostré, rýchle ale budú dobre plniť aj funkciu auta na každý deň..naozaj krásny voz.. 😄
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Topper 2
mino32
a v čom som ako Topper mi povedz prosím ťa? milujem takých ako ty čo sa zas nevyjadrujú k jadru veci ale píšu totálne *..
1.ťahám tu niekde dizajn Kie alebo Hyundaia?
2.píšem o tom že prémia už nie je prémia lebo ja Kórejci sa dotiahli?
3.píšem o niečom s čím nemám ani skúsenosti? aby si vedel ja som na novej A6 jazdil a konkrétne na Allroad 3.0TDi a takisto aj sedan 3.0tfsi..takže ked poviem že A6 je kvalitne postavené auto, viem o čom hovorím..takže nechápem tento tvoj koment.. ;-\
Avatar - poterienko
poterienko
Já bych se neurazil ani za S6 v sytě růžové matné s 30" chromovanými koly a Monster nálepkou přes celou kapotu...teda tu nálepku bych asi nepřekous.
admin badgeAvatar - Honza Mička
Honza Mička
Ta nálepka přídá tak 30 koní!
Avatar - poterienko
poterienko
U starých Golfů a Focusů přidává kromě 30HP i 30CM... >😒]
webpaja
>😒]
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Je mi líto, auto může být jakkoliv technicky dokonalé, ale vzhled podle mě působí doslova jako když uvaříte oběd o 30 chodech. Jednotlivé chody můžou být sebelepší, ale celkově si stejně nepochutnáte.

Designu je jednoduše "příliš mnoho", což naprosto nesedí základním, prvotně čistým jednoduchým liniím. Ale to není problém jen této nové A6... Když se ale podívám na nové Mercedesy S, C, V, tak zkrátka musím uznat, že zatímco ve Stuttgartu se již konečně opět "našli", tak Audi jde ve šlépějích BMW. Technicky dokonalé vozy, které zcela postrádají harmonii celku :-! :-!
Avatar - white label
white label
Kdybych měl napsat co cítím při pohledu (ale i jízdě) třeba na CLA, tak bych nemohl být zrovna slušný..., každopádně do oběda o 30 chodech by to mělo nekonečně daleko. 😉
Raději si "jen" nepochutnat, než mít následnou nevolnost.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
a proto jsem psal C, S, V 😉
Avatar - _Karel_
_Karel_
Přijde mi, že dost často píšeš něco jenom proto, aby se tvůj názor odlišil od hlavního proudu.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
A proč bych měl své názory přizpůsobovat stádu?
Avatar - white label
white label
Obecně vzato, mezi přizpůsobováním se stádu a snahou odlišit se od hlavního proudu, tzv. za každou cenu, je obrovský "meziprostor". 😄
webpaja
Je to typický Audi, resp definice jak čtyři kroužky vypadají. Nemám s tím problém. Naopak si nemůžu zvyknout na nový malý Mercedesy a ani řada C bez AMG paketu na mě úplně nejlíp nepůsobí.
Takže spíš než vyhoření v tom vidím rozdílnej vkus 😄
Avatar - S8
S8
Sorry, M-B má aspoň design, tohle je další pokračování tragédie oooo kdy jedno "designově" identické auto prostě jen vyrábí ve více velikostech. Já jsem kvůli tomu přesel jinam, protože prostě nechci, aby si někdo pletl A3 a A6 apod. RIP oooo :no:
webpaja
M-B má pro mě design pouze u S-Klasse, tam bez sebemenší připomínky. E mě nevzalo v poslední generaci vůbec. Za dehonestaci třícípý hvězdy pak beru CLA.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Citan není špatnej.... :-! >😒]
webpaja
Myslíš citlivě upravený Kangoo? >😁
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
ako sorry, ale zrovna A6 a A3 si nespletie ani 1 oky so sedym zakalom ! >😒]
A6 vynika od roku 1997 tou jedinecnou liniou strechy a tvaru bocneho presklenia !!! - proste 4 dverove kupe vzniklo uz v roku ´97 a malo 4 dvere a riadny pristup do kufra aslusne miesto pre 4 !!! - dalej je to uz len dokonala evolucia dokonalej myslienky !!!
V tomto A6 vynika nad celym zvyskom vyrobneho programu ! - od vtedy ju zboznujem, o tom sa s nikym hadat nebudem 😄 - teda jej RS verzie >😒] >😒] >😒]
podobnost z boku je u A3, 4, 8. Ale nie A6 !
Vraj sa ale aj toto ma nejako postupne zmenit - aby si ani tie nikto neplietol...tak uvidime.
Ja len dufam, ze liniu A6 nechaju taku aka je ! - dokonalost sa menit nema !
AMEN !
borg111
Pojem 4 dverove kupe je zhovadilost najhrubsieho zrna. Ked ma nieco 4 dvere, tak to uz z principu nie je kupe.... Bez ohladu na to, ze sa v tejto hluposti vyzivaju marketingove oddelenia snad vsetkych automobiliek.

Fakt ale je, ze ked oproti mne ide audi, tak nie je na prvy pohlad jasne, ktory model to je. Minimalne zpredu sa podobaju prilis.

Ty si ale evidentne fanusik a asi aj majitel audi, tak tvoj nazor je subjektivny a hlavne mas tie modely napozerane detailne.
Avatar - Dinar
Dinar
Stačí napsat, že se ti audi nelíbí, a hotovo, tyhle "odborné" bláboly o "příliš mnoho designu" a "obědu o 30 chodech" >😁 >😁 Jo, na zasmání po ránu dobrý... i když na psa s obrazovkou na hlavě vlastně taky. 😉
Avatar - woody-alien
woody-alien
Příliš mnoho designu ? Kde jsem to jen už...ááá už vím.

"Your work is ingenious. It's quality work. And there are simply TOO MANY NOTES, that's all. Cut a few and it will be perfect." >😁 >😁 >😁 >😁

PS: Amadeus - kdyby někdo náhodou neznal.. 😉
webpaja
...jak si někdo s přemotorovaným Golfem může sakra vůbec dovolit napsat něco o des...teda Mozartovi? To k sobě nejde >😒] Odporuje to všem vžitým dogmatům tady na diskuzích! 😉
Avatar - woody-alien
woody-alien
Co se ti nezdá ? Cit pro detail a celkovou harmonii mám perfektně zmáknutej...[odkaz] >😁
webpaja
Mám poprskanou obrazovku... >😒] Skvělá kompozice :yes: >😁
Avatar - white label
white label
Dokonalý 3D TUZING, viz zadní kolo a jeho
"3D vrstvy" v pořadí (z vnějšku)😒br /> ráfek-pneu-lem blatníku-blatník. 8-s >😁
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
...v ktorej mi nesedia udaje o toc. momente pre 3.0 TDi...
z mnou dostupnych udajov verzia :
218 PS Quattro, ma toc. moment 500 Nm medzi 1250 - 3000 ot.min-1
a vykon v rozmedzi 3250-4500 ot.min-1
272 PS Quattro, ma toc. moment 580 Nm medzi 1500 - 3250 ot.min-1
a vykon v rozmedzi 3500-4250 ot.min-1

a benzin 1,8 TFSi ultra ma priemernu spotrebu nie 5 ale 5,7 litra / 100 km
a pre verziu nie ultra, predpokladam prevodovku nie 6A ale 6M - teda 6°manual... 😉

O co ide: pri Audi dokonalom marketingu, sa mi nezda, aby bol rovnaky toc. moment pre 2.0 TDi a slabsi 3.0 TDi.

Co z tohoto ale vyplyva najviac - z toho 3 litra TDi 272 PS quattro je, ze chlapy v Ingolstadte si svoju robotu urobili lepsie, nez chlapy vo Wolfsburgu s 2 litrom BiTDi - ktory uz aj papierovo za tymto motorom vo vsetkom zaostava oproti o 200 kg tazsiemu autu !!!
admin badgeAvatar - Honza Mička
Honza Mička
Dobrý den.

u benzinu jste měl pravdu. Vznětové verze jsem teď ještě jednou porovnával s ofiko informacemi Audi ČR a chybu jsem nenašel. Nebo jsem už možná dneska slepý >😁
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
mozno ani nie... 😉
totiz aj ja som opakovane nasiel na niektorych ofic. Audi zdrojoch Vami udavane udaje...
len sa mi niektore zdaju nelogicke, a prekvapila ma rozdielnost v tych udajoch...
Najviac asi tych 400 Nm pre slabsi 3 liter TDi, a potom zase rozsah max.toc. momentu pre silnejsi 3 liter TDi - totiz 580 Nm od 1250 ot. na 1 turbovom 3 litry... 😐 - tak to klobuk dole!

preto sa asi ospravedlnim ja Vam 😉 - len by som bol rad, keby si aj chlapy s tym urobili poriadky, nech si tu nemusim teraz pripadat ako rypac... :-! 8-s
_MT_
Podívej se na parametry faceliftované Panamery Diesel. Co vím, také jen jedno turbo. Těch 650 nemá tak nízko, ale pořád solidní výkon.
Avatar - Ham.
Ham.
Možná je lepší dát na německé stránky
[odkaz]
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Diky kolego 😉 :yes😒br />
Toz, a mozu opravovat znovu... 😄

Ale tych 580 Nm od 1250 ot. ...

to je proste brutaaaaaaaaaaaal !!! >😒] :yes:
hihihi
Mel si pravdu poprve, je to od 1500 ot - maji to i na CZ (ale z DE 😉
[odkaz]
hihihi
Mate tam vice chyb viz: [odkaz]
GTI
Je-li (vztaženo k předmětné velikostní třídě) BMW designově ultimativní, a pětku vskutku nelze než označit za šoférský vizuální rajc desetiletí, pak AUDI je... suverénní. Design AUDI dospěl do bodu jaksi - absolutní kontroly. Na autě nic netrčí, ničeho není nedostatek, a při živém osobním kontaktu doslova uhrane jistotou, uměřenou efektností a čistotou. AUDI přitáhne svým elegantně-sportovním šarmem.

Osobně velmi cením potvrzení kvality designu právě takřka neidentifikovatelnými změnami k nimž (ne)došlo při modernizaci. Co více svědčí o tom, že designéři AUDI to již před lety střihli dokonale?

No a když si tak představím nějakou fiktivní garáž s ášestkou sedanem v barvě Havana na dvojitě přeplňovaném naftovém třílitru, s kabinou třídních snů usazenou na efektních osmnáct/devatenáctkách... No, nevím nevím, jaký konkurenční model by dnes tuhle dokonalost dokázal trumfnout.

Dnes zaslouženě - BRAVO AUDI :yes: :-!
hihihi
fiktivní garáž - nestává se z tebe Topper3 ??? >😁
A efektní na A6 nejsou ani 19ky, spíš 20" či ještě lépe 21" 😉
Avatar - white label
white label
A6 končí na 20" (A6 17"-20"/A6 allroad 18-20"), takže s 21" bys musel až k RS6.
S6 19"-20"
RS6 20"-21"
hihihi
Opravdu jsi si jisty, ze si tam ty 21" dat nemuzes ? 😉
Samozrejme ze uz na tech 20" na nase silnice a vzduchu je to nekdy na hrane...ale kdyz stojim s 20" vedle stejne Audiny, co ma jen 18", tak ta vypada jak chudy pribuzny 😉
Avatar - white label
white label
Dát si tam můžeš i zadní kola z traktoru. Jde o to, co tam můžeš mít tzv. "z fabriky". Samozřejmě, že letní 18" vypadají (vedle 20") na aktuální A6 až mírně nepatřičně.
hihihi
Pristi tyden prezouvam na 17" zimaky, tak se schvalne zeptam zda nejdou 21" objednat i na klasickou A6 😉
Na novou to asi objednat nejde, ale jako "prislusenstvi" - tod otazka...
Avatar - white label
white label
Jako příslušenství si tam můžeš objednat 21" třeba z té RS6ky, ale budou to kola/rozměr z RS6 na A6 a na STK u A6 takový rozměr (homologovaný pro A6) ve velkém TP nenajdou .
hihihi
Pravdu mas, v technicaku mam jen do 20" 😢
webpaja
17? To je pěknej sešup 😄
Avatar - woody-alien
woody-alien
O to víc se pak těší na 1.dubna... 😉
webpaja
Proto jsem si udělal radost s 20" z XFR 😉
hihihi
Ani ne, az na to ze jsou krasny 😉
Ty 20" jsou strasne hlucny a uz mam i novy pneu a snad jeste horsi (Unir. RainSp. 3 ted, pred tim PZero), i kdyz komfort sel tak o 20% mekci smesi nahoru - pneu dela na komfortu docela dost, proto nekdy beru recenze s rezervou.
1) jizdne to neni ani snad jina liga 17" vs 20" - rozdil tam je, ale nijak zasadni
2) kupodivu spotreba skoro stejna
3) kupodivu na vzduchu komfort skoro stejny (tohle fakt nechapu, na Toyote z 15" na 16" a rozdil v komfortu dost velky k horsimu na 16")
4) parkovat tesne k obrubniku s 20" je docela maso 😉

Takze suma sumarum je to asi jedno az na ten lepsi design (a ten hluk - cekam az udelaji ten system tlumeni hluku houbou v pneu jak je v RS6 i do A6) 😉
_MT_
Tyhle pneumatiky Audi dodávají myslím Continental, Pirelli a Dunlop. Rozměrů dělají snad vícero.
hihihi
Conti ne, jen Pirelli, Dunlop a GY, bohuzel ne v rozmeru pro A6. A6 jen 21" a jinak vse pro A8 😒
_MT_
Continental, pokud vím, také. Říkají tomu ContiSilent. 😄

PS: Tady máš [odkaz] . Bohužel jen dva rozměry, pro RS6 a RS7. Snad toho časem přibyde.
hihihi
Dik, to jsem nevedel 😉
Asi to ma patentovane Audi a dalo to vsem, protoze ten hluk od kol je u A6 nejvetsi problem.
hihihi
To jo, ale chtel jsem na zimu co nejmensi na ty nase "vytluceny silnice" - no a ona prvni zima minuly rok ZADNA >😁
Tak snad tenhle rok trochu to quattro uziju 😉
webpaja
Ano, A6 má minimální vizuálně akceptovatelnej rozměr 19" 😉
Avatar - white label
white label
19" je na léto u A6 rozměrově nejvhodnějším kompromisem (vzhled/komfort/"sport"), jenže designově nejatraktivnější kola jsou ve 20", a identické v 19" prostě nedostaneš.
webpaja
Souhlas rotor nebo ty krásný kovaný.
hihihi
Jo jo, kazdy kouka vic na ty kovany kola, nez na auto, nejlepe nekde zastavit na vesnici, to je clovek ac nechce hned za hvezdu >😁
Avatar - praděda7
praděda7
BMW X5 je na tom naprosto stejně. Ty co se mě líbily v 19" ani náhodou. 20" kola a na runflatech? A to prosím nabízí i 21". Jen jsem to četl a už se mě pohnula plotýnka mezi L5 a L4 😉
Avatar - white label
white label
X5 je velké SUV s větším obvodem kola, než má A6, proto snese i větší kola, než 20".
Avatar - praděda7
praděda7
To jo. Auto to snese. Ale co ty záda? I na 19" a runflatech to není zrovna to pravé ořechové. ;-\
GTI
Tu efektnost vztahuj též k uživatelské racionalitě. 18/19 je pro mne na daný model estetické a jízdní optimum - dostatečně efektní, dostatečně jízdně komfortní.
hihihi
Jak pro koho 😉
Komfort na vzduchu neresis.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
webpaja
Zajímavej názor k autu...
MariAchi
Není to zajímavé, není to názor, a není to k autu 😄
webpaja
Přesto je to tady >😒]
Avatar - praděda7
praděda7
No a to je ten průser, když se stylistům opravdu něco podaří, co potom dál? Co s dalším modelem? Většinou se ten opravdu povedený jen tak trochu "pošimrá" a jedeme dál. Vidíme to u AUDI i u BMW. MB měl před pár lety odvahu se vydat jiným směrem a málem zkrachoval. No zákazníci si naštěstí zvykli a MB přežilo. Je ale vidět, že ještě nejsou úplně v pohodě, když vidíme s čím občas vylezou. S A, B a GLA se nebezpečně posunuli do mainstreamu. Možná jim ale nic jiného nezbývalo. AUDI i BMW musí být ale opatrní, aby neztratili výjimečnost a zároveň vygenerovali dostatečné příjmy pro akcionáře a extra peníze na development nových modelů. Nemají to jednoduché. VW je na tom z marketingového hlediska nesporně lepší. Jen aby VW jednoho krásného dne "nesežralo" BMW i MB. ;-\
webpaja
...představení se blíží a začíná se občas objevovat pár informací. Žádná z nich ale nemluví o instalaci naftových V6. Aby z posledního mohykána mezi nízkovýkonnými V6 místo multifoukaných R4 jako konkurence nezbyl u nižší řady než A6 stejně jako u M-B C pouze čtyřválec.
Pak už by zbývalo jen BMW a naděje v podobě připravovanýho R6 u JLR.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Nevíš, kdy se má představit?
webpaja
Příští rok, prodej od 2016.
Avatar - _Karel_
_Karel_
No fuj, to je dost dlouho.Dík.
Avatar - Dinar
Dinar
Hm, nemyslím, že si to troufnou, chtějí před bmw, a 330d, 335d jim nedovolí vynechat V6 dýzl.
Je nějaké info o platformě, min. o tom jestli je motor na délku? Pokud jo, tak je to myslím jasné, možná jen V6d přijde později.
webpaja
Zatím nic, jen info o bi-turbu ropáku R4 s 272HP.
_MT_
O tomhle motoru se mluví už nějakou dobu. Uvidíme, jestli přijde. Když jsem o něm poprvé četl, málem jsem vyprskl. 100 kW na litr u dieselu.
webpaja
Tri-turbo BMW by v další generaci mělo mít ten samej litrovej výkon 😉
_MT_
Měl jsem za to, že by se měl objevit 2017+. A používal by elektrický kompresor. Nabízí se facelift Passatu, pokud 176 kW dvoulitr uspěje. Uvidíme, na kolik naladí Audi šestiválec se dvěma turby.

Zatím se přikláním k tomu, že novináři vaří z vody.
webpaja
Každopádně by mělo Audi V6 i v naftě u A4 udržet. To je ten add on factor na distanc od Pašíka 😄
hihihi
Tak to souhlas, at ta "premie" alespon v necem je, ze 😉
_MT_
Bezesporu.
Avatar - white label
white label
Ale to už bude "quattro-turbo", což napadne Audi s tím, že na "quattro" má ochranou známku Audi... >😁 >😒]

Rovnice: BMW + quattro + turbo = AUDI 😉
Avatar - praděda7
praděda7
Jsou s tím tri-turbem na 280Kw, takže to už není tak velký skok. Načipovat se dá už dnes na 322Kw.
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
V6 nafta ostava ! :yes: -ved ten motor mozno este menej zatazi pr. napravu nez dlhsi a nie o moc lahsi ( ak vobec ) nie uspornejsi !!! 4 valec...nova V6 ma 192 kg !!! - je kratsia - teda umiestnena menej "na predok" ( od osi kolies dopredu pretrca menej, nez R4 ! )
a ked si pozriete aj tabulkove spotreby R4 BiTDi v Passate oproti V6 tu, tak uz nieje absolutne nad cim uvazovat !!! :yes:
pri "mojom vlakne" dal hihihi dobry odkaz - so spravnymi udajmi o vsetkych A6...
Dakujem mu za to ! Porovnajte si to s R4 BiTDi a musi byt jasno ! :-!
Inac - 1 z vyvyjanych variant hybridu by tiez mala pouzivat zrovna V6 TDi... 😉
Avatar - Ham.
Ham.
Před pár dny během autosalónu v Paříži proběhl rozhovor s Hollerwegerem a ten řekl, že do RS4/5 se počítá s přeplňovanou V8 v benzínu a že V6 e-TDI (testuje se ve stávající A5) bude také (i když jako první se objeví v nové Q7), ale ponese normální označení A4/5 (spekulovalo se, že to bude naftové RS4/5). Mě z toho plyne, že v nové A4/5 naftové V6 budou, otázka jenom je, kde bude výkonové rozhraní mezi R4 a V6.
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
ten clanok som cital tiez - :yes: po precitani vety, ze do RS4/5 pojde V8 TFSi my vyhrkli slzy dojatia do oci !!! >😁 >😁 >😁
a tiez ze V6 TDi s normalnymi aj e-turbami budu, len ze pre tu vrcholnu V6 BiTDi s E-laderom - ako tomu hovoria, maju problem "vymysliet" oznacenie >😁 - ze nechcu "przdit" Svate pismena RS s naftou, tak musia vymysliet nieco nove... 😉
Co sa naladenia R4 a V6 v normalnych A4/5 tyka - priam sa ponuka aktualne naladenie z FL A6 - tie V6 su defakto dalsia generacia, R4 je tiez silno poladeny...takze problem nieje 😄
webpaja
To by bolo super, nikde se o nich totiž nepíše a začalo to vypadat, že i prémie na ně rezignuje.
Avatar - white label
white label
Píše/nepíše..., přesto pevně věřím, že toho bohdá nebude... 😉
Avatar - Ham.
Ham.
Já mám pocit, že o V6 TDI-e se psalo a píše naopak hodně a skoro výhradně ve spojení s novými generacemi na MLBevo, které přijdou příští rok, tedy Q7 a A4/5. To, že Šrámek na Autoforu neví, kde je sever je druhá věc. 😄