Novinky
tempe73
10
TO NEMŮŽE NIKOHO NORMÁLNÍHO PŘEKVAPIT .MAZDA PROSTĚ JEDE. 😄 😄 :yes: :yes:
Přejít do diskuze
Typický koncernista co hledá chyby Japonců i tam kde nejsou. No tak se trošku při vyšších rychlostech odchlípává haubna, to je toho no. Aspoň je líp chlazený motorový prostor.
Pokud jde jen o kW, tak silnější 2.2ku má např. Toyota (130 kW) a Honda (132 kW), ale točivým momentem oba soupeře Mazda deklasuje (samotnou hodnotou i jejím průběhem)😒br />
Toyota - 340Nm/2.000-2.800 ot.
Honda - 380Nm/2.000-2.750 ot.
Mazda - 420Nm/1.800-3.600 ot.
Toyota - 340Nm/2.000-2.800 ot.
Honda - 380Nm/2.000-2.750 ot.
Mazda - 420Nm/1.800-3.600 ot.
Mě by právě zajímalo jestli by to ten motor vydržel, jinak můžu uvést i ty co ten Saab pokořili a stále jako automobilky existují 😉
1990 - Subaru Legacy 2.0Turbo ujelo 100.000 km s průměrem 223,345 km/h
2005 - Mercedes-Benz E320 CDI ujel 100.000 km s průměrem 224,823 km/h
1990 - Subaru Legacy 2.0Turbo ujelo 100.000 km s průměrem 223,345 km/h
2005 - Mercedes-Benz E320 CDI ujel 100.000 km s průměrem 224,823 km/h
jo kdo všichni mají silněší 2.2 diesel? Pouč nás? Sériovka Mazda má 175koní a 420 NM. Mimochodem, myslím že je to více než oplastovaná Octávka RS, která má sice o 6 kw více ale o podstatných 40 NM menší krouťák a ve zrychlení je sériovka mazda na tom o nějakou tu desetinku také lépe. 8-s
V roce 1986 3 sériové Saaby 9000 2.0Turbo ujeli na okruhu Talladega během 22 dní vzdálenost 100.000 km s průměrnou rychlostí 213 km/h (reps. ty zbývající dva 210 km/h a 208 km/h).
Troufne si tento rekord Mazda s dieslem pokořit 😉
[odkaz]
Troufne si tento rekord Mazda s dieslem pokořit 😉
[odkaz]
Len pre poriadok, Saab pouzil pre test run turbo-zazihove motory, a spravil so svojim modelom SAAB 9000 v Talladega 2.svetove a 19.medzinarodnych rekordov v r.1986 (!) so standard vozidlami.
[odkaz]
Samozrejme to bolo este v casoch ked GM nemal pristup, po prichode US.managmentu, likvidacnych napadoch a dementych managerov, vieme co sa stalo .. znicili firmu, zobrali patenty a poslali do konkurzu ...
Kazdopadne od MAZDA Corp. velky "LIKE" :yes: ..mozno preto, ze MAZDA je stale Made in Japan 😉
[odkaz]
Samozrejme to bolo este v casoch ked GM nemal pristup, po prichode US.managmentu, likvidacnych napadoch a dementych managerov, vieme co sa stalo .. znicili firmu, zobrali patenty a poslali do konkurzu ...
Kazdopadne od MAZDA Corp. velky "LIKE" :yes: ..mozno preto, ze MAZDA je stale Made in Japan 😉
Stačí, když si výrobce čísla necucá z prstu. Na jednom praktickém testu dala mx5 na zrychlení na 100 některé z kupátek Mercedesu, i když dle papírů měl Mercedes být o více než sekundu rychlejší. V praxi Mazda zajela zrychlení lehce pod udanou hodnotu a Mercedes o sekundu horší. Stejně tak s maximálkou, já se svoji 6tkou z 2010 po zajetí, od cca 50tkm jezdím lehce a vklidu 200, a ještě ten motor táhne dál. Když zablbnu tak velmi snadno dosáhnu maximálky. Věřím, že se pak na prázdném okruhu dá snadnou najet průměr jen málo pod papírové maximum. Měl jsem prakdysi i Mazdu z 85 a ta měla tachometr 180. Ručička si na tu 180tku lehla a otáčkoměr na 5tku dále sprintoval z 5t otáček až na 8t >😁
značky Mazda, ale myslím že ten včerejší passat B8 a i jeho předchůdce B7 se 130Kw by to dal taky, jen tuhle atrakci nejel. 😉
Dýzlů 2,2l moc není, ale ty, co si teď vzpomenu, např. od peugeotu nebo MB, mají přes 200 koní. Ostatní se drží většinou na 2,0 l objemech, ze kterých dostávají výkon kolem 180 koní zcela běžně. Jinými slovy, z hlediska výkonu není na tom mazdím dýzlu nic ohromujícícho.
A také moc nerozumím argumentací octávkou, jednak je to jiná třída, jednak verzi se 135kW nemá jen ta "oplastovaná" (jak oplastovaná?) verze RS, ale i obyčejná, tvou řečí "seriovka".
P.S. A po Kankunenovi tu křičíš zbytečně, větší fanoušek a reálný majitel mazdy 6 než on, tu není.
A také moc nerozumím argumentací octávkou, jednak je to jiná třída, jednak verzi se 135kW nemá jen ta "oplastovaná" (jak oplastovaná?) verze RS, ale i obyčejná, tvou řečí "seriovka".
P.S. A po Kankunenovi tu křičíš zbytečně, větší fanoušek a reálný majitel mazdy 6 než on, tu není.
Přisávání pod haubnou - to je tajný fígl jak zvýšit tlak v sání, a tohle je ta tajná zbraň, která stojí za vysokým krouťákem. 😉
Spis je to indicie toho, kolik casu a prostredku vynalozili v Mazde na vyvoj tohoto modelu. Pro auto stredni tridy jsou dalnice v podstate hlavnim teritoriem, z tohoto duvodu by na nich melo excelovat, a ne dohanet ridice k nepricetnosti. 😉
Jedine, co si zaslouzi pozornost na tomto pokusu, je to, ze ze zverejnenych fotografii je zrejme, ze na vetsich nerovnostech ci ve vyssich rychlostech vibrujici kapota nebyla vadou pouze meho testovaciho kusu, ale ocividne se jedna o vlastnost cele modelove rady, viz [odkaz] Jinak BMW i VW by se svymi biturby i pres nizsi objem dosahly vyrazne lepsich vysledku.
áno, potvrdzujem, aj nad 200 ešte chce. raz som si pozeral záznam z GPS a bola tam maximálka nad 230, až si myslím, že to bolo možno málinko z kopca, alebo chyba merania.
je fakt, že keď mávam ako náhradné auto superba v celkom dobrej výbave a asi aj s dobrým motorom, tak na šestke vo vysokých otáčkach už nevládze, zatiaľčo moja GH 2.2D 120kW ochotne reaguje na plyn v celom spektre otáčok. Možno pomáha aj sprevodovanie, u superbu som si všimol, že ma kratšie nízke stupne, a dlhú šestku, takže ten motor už pri tej dvestovke nestačí. (samozrejme jazdím v nemecku..)
Mě osobně dost se.....e, jak se vlní i výplně dveří a střední tunel. Sice jak začneš řídit, tak na to zapomeneš, ale............
Souhlas... Má to dvě pihy na kráse. Zadní světla a palubovka. Palubovka je již zastaralá (již byla vlastně zastaralá při uvedení na trh), nenápaditá, včetně použitých materiálů jakoby z devadesátých let min. století. Zadní světla zase postrádají výrazné led svíceni, sladěné s předními světly jako třeba tomu je u již poučené nové Mazdy 3 nebo hlavně nové 2. Již to chce facelift a docela výrazný hlavně uvnitř... ;-\
Docela by mě zajímalo, pod jakým názvem má mazda ve výbavě ty hnědočervené plastové lišty v interieru. Snad to nemá být dřevo? 😲
Mazda 6 je pohledné auto, souhlas, ale cit pro detail japoncům chybí, nejvíc je to cítit právě uvnitř. To jen k té okrase silnic. 😉
Mazda 6 je pohledné auto, souhlas, ale cit pro detail japoncům chybí, nejvíc je to cítit právě uvnitř. To jen k té okrase silnic. 😉
Je fakt, že VW dělá obsah 2,0 a pak až 2,5. Když pominu nový B8 178 Kw a 500 Nm, tak asi 2,2 Sky na nějakém ultramaximálním testu to může 2,0 Tdi natřít. Otázka zní, jestli i BMW?
Všichni ostatní mají silnější diesel než Mazda. Navíc průměrná rychlost je podobná jako maximálka a to nelze běžně dosáhnout.
Mimo jsi ty a tvůj diskusní soudruh cerrbion - tady totiž žádné VW orgie neprobíhají. Ale těžko vysvětlovat slepicím, na co ptákům rostou křídla.
Pokud ti jenom neprokluzovala spojka, tak jela nakonec hezkých 288 km/h. >😁 Na sráč z roku 85 pěkný výsledek a všichni ti to samozřejmě slepě věří. >😒]