Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Dieselová Mazda 6 pokořila 20 rekordů FIA

41 komentářů

tempe73
TO NEMŮŽE NIKOHO NORMÁLNÍHO PŘEKVAPIT .MAZDA PROSTĚ JEDE. 😄 😄 :yes: :yes:
Avatar - _Karel_
_Karel_
By. Kdyby.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Mazda jo, ale Saab už ne 😉
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Bravo Mazda, bravo SKY-D !!!!!
Avatar - eXp10it
eXp10it
Typický koncernista co hledá chyby Japonců i tam kde nejsou. No tak se trošku při vyšších rychlostech odchlípává haubna, to je toho no. Aspoň je líp chlazený motorový prostor.
xxxxxx
Todleto jen s PR nikdo neudělá.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Tady nezbývá než smeknout! Okrasa cest. :yes:
Saab
Pokud jde jen o kW, tak silnější 2.2ku má např. Toyota (130 kW) a Honda (132 kW), ale točivým momentem oba soupeře Mazda deklasuje (samotnou hodnotou i jejím průběhem)😒br />
Toyota - 340Nm/2.000-2.800 ot.
Honda - 380Nm/2.000-2.750 ot.
Mazda - 420Nm/1.800-3.600 ot.
Saab
Mě by právě zajímalo jestli by to ten motor vydržel, jinak můžu uvést i ty co ten Saab pokořili a stále jako automobilky existují 😉

1990 - Subaru Legacy 2.0Turbo ujelo 100.000 km s průměrem 223,345 km/h
2005 - Mercedes-Benz E320 CDI ujel 100.000 km s průměrem 224,823 km/h
Testpilot
jo kdo všichni mají silněší 2.2 diesel? Pouč nás? Sériovka Mazda má 175koní a 420 NM. Mimochodem, myslím že je to více než oplastovaná Octávka RS, která má sice o 6 kw více ale o podstatných 40 NM menší krouťák a ve zrychlení je sériovka mazda na tom o nějakou tu desetinku také lépe. 8-s
Testpilot
tak tohle mě opravdu pobavilo >😁 Dooobrá hláška :yes:
Testpilot
tak tomu můžeš věřit, že ani náhodou na Mazdu nemá.... :yes:
Saab
V roce 1986 3 sériové Saaby 9000 2.0Turbo ujeli na okruhu Talladega během 22 dní vzdálenost 100.000 km s průměrnou rychlostí 213 km/h (reps. ty zbývající dva 210 km/h a 208 km/h).
Troufne si tento rekord Mazda s dieslem pokořit 😉
[odkaz]
Avatar - Norge
Norge
Len pre poriadok, Saab pouzil pre test run turbo-zazihove motory, a spravil so svojim modelom SAAB 9000 v Talladega 2.svetove a 19.medzinarodnych rekordov v r.1986 (!) so standard vozidlami.

[odkaz]

Samozrejme to bolo este v casoch ked GM nemal pristup, po prichode US.managmentu, likvidacnych napadoch a dementych managerov, vieme co sa stalo .. znicili firmu, zobrali patenty a poslali do konkurzu ...

Kazdopadne od MAZDA Corp. velky "LIKE" :yes: ..mozno preto, ze MAZDA je stale Made in Japan 😉
Martin789
Stačí, když si výrobce čísla necucá z prstu. Na jednom praktickém testu dala mx5 na zrychlení na 100 některé z kupátek Mercedesu, i když dle papírů měl Mercedes být o více než sekundu rychlejší. V praxi Mazda zajela zrychlení lehce pod udanou hodnotu a Mercedes o sekundu horší. Stejně tak s maximálkou, já se svoji 6tkou z 2010 po zajetí, od cca 50tkm jezdím lehce a vklidu 200, a ještě ten motor táhne dál. Když zablbnu tak velmi snadno dosáhnu maximálky. Věřím, že se pak na prázdném okruhu dá snadnou najet průměr jen málo pod papírové maximum. Měl jsem prakdysi i Mazdu z 85 a ta měla tachometr 180. Ručička si na tu 180tku lehla a otáčkoměr na 5tku dále sprintoval z 5t otáček až na 8t >😁
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
To je dřevo ze sakury. A okrasa cest není vidět dovnitř 😉 zvenku je to krasavec 😉
Avatar - cerrbion
cerrbion
koukám, že se tu můžou koncernisti vzteknout >😁
_MT_
VW dělá 2,5 TDI?
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
značky Mazda, ale myslím že ten včerejší passat B8 a i jeho předchůdce B7 se 130Kw by to dal taky, jen tuhle atrakci nejel. 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Dýzlů 2,2l moc není, ale ty, co si teď vzpomenu, např. od peugeotu nebo MB, mají přes 200 koní. Ostatní se drží většinou na 2,0 l objemech, ze kterých dostávají výkon kolem 180 koní zcela běžně. Jinými slovy, z hlediska výkonu není na tom mazdím dýzlu nic ohromujícícho.

A také moc nerozumím argumentací octávkou, jednak je to jiná třída, jednak verzi se 135kW nemá jen ta "oplastovaná" (jak oplastovaná?) verze RS, ale i obyčejná, tvou řečí "seriovka".

P.S. A po Kankunenovi tu křičíš zbytečně, větší fanoušek a reálný majitel mazdy 6 než on, tu není.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Přisávání pod haubnou - to je tajný fígl jak zvýšit tlak v sání, a tohle je ta tajná zbraň, která stojí za vysokým krouťákem. 😉
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Ok, už nedělá.
vanos
Spis je to indicie toho, kolik casu a prostredku vynalozili v Mazde na vyvoj tohoto modelu. Pro auto stredni tridy jsou dalnice v podstate hlavnim teritoriem, z tohoto duvodu by na nich melo excelovat, a ne dohanet ridice k nepricetnosti. 😉
vanos
Jedine, co si zaslouzi pozornost na tomto pokusu, je to, ze ze zverejnenych fotografii je zrejme, ze na vetsich nerovnostech ci ve vyssich rychlostech vibrujici kapota nebyla vadou pouze meho testovaciho kusu, ale ocividne se jedna o vlastnost cele modelove rady, viz [odkaz] Jinak BMW i VW by se svymi biturby i pres nizsi objem dosahly vyrazne lepsich vysledku.
echo zulu
áno, potvrdzujem, aj nad 200 ešte chce. raz som si pozeral záznam z GPS a bola tam maximálka nad 230, až si myslím, že to bolo možno málinko z kopca, alebo chyba merania.
echo zulu
je fakt, že keď mávam ako náhradné auto superba v celkom dobrej výbave a asi aj s dobrým motorom, tak na šestke vo vysokých otáčkach už nevládze, zatiaľčo moja GH 2.2D 120kW ochotne reaguje na plyn v celom spektre otáčok. Možno pomáha aj sprevodovanie, u superbu som si všimol, že ma kratšie nízke stupne, a dlhú šestku, takže ten motor už pri tej dvestovke nestačí. (samozrejme jazdím v nemecku..)
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Mě osobně dost se.....e, jak se vlní i výplně dveří a střední tunel. Sice jak začneš řídit, tak na to zapomeneš, ale............
MariAchi
Koukám, že nic takového nevidím.
Ale chtěl by sis zatrollovat, co, ubožáčku :no:
Avatar - Ghostyx
Ghostyx
Souhlas... Má to dvě pihy na kráse. Zadní světla a palubovka. Palubovka je již zastaralá (již byla vlastně zastaralá při uvedení na trh), nenápaditá, včetně použitých materiálů jakoby z devadesátých let min. století. Zadní světla zase postrádají výrazné led svíceni, sladěné s předními světly jako třeba tomu je u již poučené nové Mazdy 3 nebo hlavně nové 2. Již to chce facelift a docela výrazný hlavně uvnitř... ;-\
Avatar - Dinar
Dinar
Docela by mě zajímalo, pod jakým názvem má mazda ve výbavě ty hnědočervené plastové lišty v interieru. Snad to nemá být dřevo? 😲
Mazda 6 je pohledné auto, souhlas, ale cit pro detail japoncům chybí, nejvíc je to cítit právě uvnitř. To jen k té okrase silnic. 😉
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Je fakt, že VW dělá obsah 2,0 a pak až 2,5. Když pominu nový B8 178 Kw a 500 Nm, tak asi 2,2 Sky na nějakém ultramaximálním testu to může 2,0 Tdi natřít. Otázka zní, jestli i BMW?
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Všichni ostatní mají silnější diesel než Mazda. Navíc průměrná rychlost je podobná jako maximálka a to nelze běžně dosáhnout.
MariAchi
Mimo jsi ty a tvůj diskusní soudruh cerrbion - tady totiž žádné VW orgie neprobíhají. Ale těžko vysvětlovat slepicím, na co ptákům rostou křídla.
Makovnik
Len preto, ze si mimo a nepochopils.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
>😁 s trochou saké v tom vidím i ořech 😄
Avatar - Dinar
Dinar
To bude ze sakury v podobném stylu jako tohle. [odkaz] 😄
Ale jo, z venku jí to sekne. 😉
MariAchi
Proč jen mě nepřekvapuje, že je tvoje reakce absolutně mimo..?
Makovnik
Neplac, snad aj koncern raz taky test urobi.
_MT_
Nemá motor Mazdy náhodou dvoustupňové přeplňování? Takže jsi zpět u PSA/ JLR a Daimleru.
gil54
Pokud ti jenom neprokluzovala spojka, tak jela nakonec hezkých 288 km/h. >😁 Na sráč z roku 85 pěkný výsledek a všichni ti to samozřejmě slepě věří. >😒]
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Asi zapomněli na starou dobrou radu, že když jedeš na rekord,tak máš všechny spáry zalepit páskou. :-!