Novinky
U PSA doplatili na jeden z řady mýtů o elektromobilech, který antielektrická lobby usilovně šíří - totiž že baterie je koncentrované zlo, neobyčejně složité a drahé. A když tedy tu esenci všeho špatného - tedy baterii odstraní a místo ní dají obyčejnou tlakovvou nádobu, musí přeci vzniknout něco úžasně levného a jednoduchého. Nezbývá než prohlásit - mýtus zbořen. Úsilí na vývoj exotického systému si mohli ušetřit, protože až bude ve světě kapacita schopná dodávat baterie pro série 500tis ks elektromobilů, nebude už cena baterií problém. Celé je to totiž o sérii.
NO JE FAKT ŽE BATERKY [odkaz] A 100LET STARÝ ELEKTROMOTOR [odkaz] BY BYLI MOŽNÁ JEDNODUŠŠÍ [odkaz]
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
zajímavý, až moc složitý na mou logiku 😉 no hlavně že to funguje
každopádně ale jako MDI [odkaz] plnička vzduchu to tedy není
každopádně ale jako MDI [odkaz] plnička vzduchu to tedy není
Asi ho tam naplnili při výrobě a tam zůstává, stejně jako v tlakovém okruhu klimatizace. Nevím jaký mám doplnit smajlík.
HYbridAir [odkaz] - funguje tak, že se přebytečná energie ukládá v podobě stlačeného dusíku do tlakové nádoby.
DUSÍKU?? 8-s 8-s 8-s může te mi někodo vysvětlit kde se tam bere ten DUSÍK??
DUSÍKU?? 8-s 8-s 8-s může te mi někodo vysvětlit kde se tam bere ten DUSÍK??
Aby na to ušetřili, tak chtějí dělat prémiové SUV předokolku a do DS5 hodí dozadu trubku.