To je ale překvapení, že vývoj stojí prachy. Mají neodladěný hybrid, elektromobil, auto na vzduch, přitom to po nich nikdo nechce, zvláště když Francie je nastavená na naftu.
Aby na to ušetřili, tak chtějí dělat prémiové SUV předokolku a do DS5 hodí dozadu trubku.
FRANCIE BYLA NASTAVENA NA NAFTU [odkaz] !!
UŽ NENÍ [odkaz] [odkaz] :-) ČASY SE MĚNÍ MILÝ PIJÉRE A LIDI TAKY ;-)
Ale stejnak si říkám že v tom bude něco víc, že by blbý kompresor a tlakový lahve stály tak moc?? 8-s8-s8-s8-s Jesi v tom nebude ještě něco jiného [odkaz] ;-)
U PSA doplatili na jeden z řady mýtů o elektromobilech, který antielektrická lobby usilovně šíří - totiž že baterie je koncentrované zlo, neobyčejně složité a drahé. A když tedy tu esenci všeho špatného - tedy baterii odstraní a místo ní dají obyčejnou tlakovvou nádobu, musí přeci vzniknout něco úžasně levného a jednoduchého. Nezbývá než prohlásit - mýtus zbořen. Úsilí na vývoj exotického systému si mohli ušetřit, protože až bude ve světě kapacita schopná dodávat baterie pro série 500tis ks elektromobilů, nebude už cena baterií problém. Celé je to totiž o sérii.