Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Systém Hybrid Air je moc drahý, PSA hledá technického partnera

8 komentářů

wolff
popřát hodně štěstí... >😒]
Kharl.ANTIDIESEL
HYbridAir [odkaz] - funguje tak, že se přebytečná energie ukládá v podobě stlačeného dusíku do tlakové nádoby.

DUSÍKU?? 8-s 8-s 8-s může te mi někodo vysvětlit kde se tam bere ten DUSÍK??
nebezpecnavosa
Asi ho tam naplnili při výrobě a tam zůstává, stejně jako v tlakovém okruhu klimatizace. Nevím jaký mám doplnit smajlík.
Kharl.ANTIDIESEL
zajímavý, až moc složitý na mou logiku 😉 no hlavně že to funguje
každopádně ale jako MDI [odkaz] plnička vzduchu to tedy není
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
To je ale překvapení, že vývoj stojí prachy. Mají neodladěný hybrid, elektromobil, auto na vzduch, přitom to po nich nikdo nechce, zvláště když Francie je nastavená na naftu.
Aby na to ušetřili, tak chtějí dělat prémiové SUV předokolku a do DS5 hodí dozadu trubku.
Kharl.ANTIDIESEL
FRANCIE BYLA NASTAVENA NA NAFTU [odkaz] !!
UŽ NENÍ [odkaz] [odkaz] 😄 ČASY SE MĚNÍ MILÝ PIJÉRE A LIDI TAKY 😉
Ale stejnak si říkám že v tom bude něco víc, že by blbý kompresor a tlakový lahve stály tak moc?? 8-s 8-s 8-s 8-s Jesi v tom nebude ještě něco jiného [odkaz] 😉
ZocelenyDrapalik
U PSA doplatili na jeden z řady mýtů o elektromobilech, který antielektrická lobby usilovně šíří - totiž že baterie je koncentrované zlo, neobyčejně složité a drahé. A když tedy tu esenci všeho špatného - tedy baterii odstraní a místo ní dají obyčejnou tlakovvou nádobu, musí přeci vzniknout něco úžasně levného a jednoduchého. Nezbývá než prohlásit - mýtus zbořen. Úsilí na vývoj exotického systému si mohli ušetřit, protože až bude ve světě kapacita schopná dodávat baterie pro série 500tis ks elektromobilů, nebude už cena baterií problém. Celé je to totiž o sérii.
Kharl.ANTIDIESEL
NO JE FAKT ŽE BATERKY [odkaz] A 100LET STARÝ ELEKTROMOTOR [odkaz] BY BYLI MOŽNÁ JEDNODUŠŠÍ [odkaz]
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁