Novinky
Prvá generácia A4-ky vo verzii sedan mala perfektnú ***ku. Pripomínala mi ženský zadok v napasovaných džínach...
Já se tedy nedivím ani trochu. S-tronic nebo na trzích kde se montuje Tiptronic mi přijdou lepší prakticky ve všem a navíc multitronic je zdrojem nejčastějších závad A4. Navíc nejde kombinovat se silnějšími motory a quattrem.
..pokud porovnávám například s dsg, tak mi pocitově přijde lepší/komfortnější, přitom stejně rychlá.. výborná spotřeba, nízký otáčky na dálnici, bez "kopání" při popojíždění.. Problém zůstává snad jenom při couvání ve svahu, kdy je potřeba si pomáhat s ruční brzdou (el.), jde ale jen o zvyk.
karelegr taky o ultrasportovní stopě u A4 nic nepsal. 😉 "skvělý vůz pro řidiče dávající přednost komfortu před sportovní jízdou".
I když ti movitější dají asi vždy přednost o třídu větší/luxusnější sestřičce, pro mě je to ve všech generacích skvělý vůz pro řidiče dávající přednost komfortu před sportovní jízdou.
Poslední generace už i s důstojným prostorem vzadu a v kufru.
:yes:
Poslední generace už i s důstojným prostorem vzadu a v kufru.
:yes:
neda mi to, musim sa spytat😒br />
Ty si sledoval pred neviem kolkymi rokmi moje hadky s Kylie, ked som sa rozculoval nad tym, ze hanila Audi...a preto si to teraz pouzil ? >😁
alebo je to len taka nevinna zhoda okolnosti ? 😄
alebo je to len taka nevinna zhoda okolnosti ? 😄
a to sa aj da ? >😁
Edit😒br /> specialne koli tebe som hladal...a nasiel !
na 1 konkurencnom serveri bol nedavno test Megana RS...a na 4 stranke testu bolo - citujem😒br /> ...Zlí jazykové tvrdí, že Citroën vymyslel šípové ozubení, a tak si jej dal do loga. Renault pak vymyslel... vy víte, co, tak si to také dal do loga...
>😒]
tak neviem, ci sa ti to podarilo takto, alebo lepsie. a to si este zober, ze pod tym je podpisany clovek, ktory ten test robil ! >😁
Edit😒br /> specialne koli tebe som hladal...a nasiel !
na 1 konkurencnom serveri bol nedavno test Megana RS...a na 4 stranke testu bolo - citujem😒br /> ...Zlí jazykové tvrdí, že Citroën vymyslel šípové ozubení, a tak si jej dal do loga. Renault pak vymyslel... vy víte, co, tak si to také dal do loga...
>😒]
tak neviem, ci sa ti to podarilo takto, alebo lepsie. a to si este zober, ze pod tym je podpisany clovek, ktory ten test robil ! >😁
Spíš shoda okolností, včera jsem to schytal ne kvůli audi, ale spíš, že jsem pohaněl značku renault.
mal som v tej tehlovočervenej metalíze 2.8 V6 quattro.. keby mi ju žena nestotálkovala, ešte ju mám ako auto pre potešenie..
Mal som predoslu generaciu A4 a za snoba sa nepovazujem, neviem preco tak vela ludi ma predsudky voci majitelom tejto znacky. Pravdaze najde sa vela ***ov za volantom audi, ale ved rovnako je to aj s inymi znackami. 2x sa mi stalo ze som natrafil za (s prepacenim) hovado za volantom kie sorento. To mam teraz odsudzovat celu znacku, ze si ju kupuju hovada? Nemyslim si. ;-\
/edit: tym som pravdaze nenarazal na teba, to som si len tak povzdychol. 😉
/edit: tym som pravdaze nenarazal na teba, to som si len tak povzdychol. 😉
Ono ne nadarmo se říká, že kde nic není, ani smrt nebere :-! U dotyčného autora to však není žádným překvapením.
No... některé verze minulé a předminulé generace byly trochu fádní a Passatovské, ale jinak hezké auto. U mne má největší obdiv první generace... doteď na tu oranžovočervenou jednaosmu vzpomínám z autokatalogu z dětství... 😄
První generaci dnes koupíš za jeden plat. = opravdu lidové auto
Druhá generace jde sehnat do 100tisíc = když nechci jedničkovou octavii,
třetí je kolem 150 = když nechci dvojkovou octavii, chci ukázat, že na to mám a třeba chci i šestiválec 😄
a poslední od čtvrt mega nahoru = když chci ukázat, že na to mám a v téhle cenové kategorii si radši koupím vylítanou premii, než průměrné auto, ale v podstatě nové
Ta druhá generace je dnes dost často první auto pro mladé lidi, protože je to už celkem pěkné auto, ale ne tak populární, jako BMW e46, která bych řekl, že je při srovnatelném modelu znatelně dražší.
Pro mě bohužel padají obě, protože vzadu je prostor srovnatelný s tou jedničkovou octávkou a je to vždycky utrpení pro ty lidi, které vezu vzadu.
Druhá generace jde sehnat do 100tisíc = když nechci jedničkovou octavii,
třetí je kolem 150 = když nechci dvojkovou octavii, chci ukázat, že na to mám a třeba chci i šestiválec 😄
a poslední od čtvrt mega nahoru = když chci ukázat, že na to mám a v téhle cenové kategorii si radši koupím vylítanou premii, než průměrné auto, ale v podstatě nové
Ta druhá generace je dnes dost často první auto pro mladé lidi, protože je to už celkem pěkné auto, ale ne tak populární, jako BMW e46, která bych řekl, že je při srovnatelném modelu znatelně dražší.
Pro mě bohužel padají obě, protože vzadu je prostor srovnatelný s tou jedničkovou octávkou a je to vždycky utrpení pro ty lidi, které vezu vzadu.
dovolim si poopravit: Sportback, a ma sirsi rozchod osi kolies a o cosi nizsie tazisko... 😉
Takze malo by to byt poznat trosku v tom pozitivnom slova zmysle. To, ze vplyvom bezramovych okien a velkym piatym dveram mohl👋nemuselo mat mensiu torznu tuhost karoserie, by nemalo mat velky vplyv na jazdu ako taku 😉
Takze malo by to byt poznat trosku v tom pozitivnom slova zmysle. To, ze vplyvom bezramovych okien a velkym piatym dveram mohl👋nemuselo mat mensiu torznu tuhost karoserie, by nemalo mat velky vplyv na jazdu ako taku 😉
Díky, 😉 , navíc u současné generace A4 jsem četl přirovnání podvozku k Mondeu.Což nedokážu ani potvrdit, ani vyvrátit, protože u obou jezdím (jezdil jsem)daleko před hranicí podvozku.Ale posun proti minulé generaci jízdně vidím.
Mám naježděnou poslední A4 v naftě, takže lehce těžká na předek, ale i tak hodně příjemné ježdění, otec má novu S5 spaceback, což je na podvozku A4, tak jsem zvědavej, zatím jen pár km se syrovým autem.
No, asi jsem fakt blbě četl, chápal jsem to jako, že dávají přednost komfortnější A6, před sportovnější A4.
Tretia a štvrtá generácia už na mňa pôsobia akosi snobsky. Opäť to zrejme bude spôsobené ľuďmi, za čo A4 nemôže... Tak teda, všetko najlepšie! :yes: