Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A4: Nejúspěšnější model značky slaví 20 let

Model A4 se v roce 1994 stal nástupcem Audi 80. Nyní automobilka pracuje na páté generaci tohoto vozu.
Zpět na článek
Avatar - pumpkin
30. 10. 2014 22:42
Prvá generácia
Prvá generácia mi príde taká fajn ľudová ale zároveň prekvapivo solídna. Možno je to tým, že mám vo svojom okolí troch ľudí, ktorí sedlajú A4-ku od polovice 90. rokov až doteraz. :-)
Tretia a štvrtá generácia už na mňa pôsobia akosi snobsky. Opäť to zrejme bude spôsobené ľuďmi, za čo A4 nemôže... Tak teda, všetko najlepšie! :yes:
Avatar - Uživatel_5340709
30. 10. 2014 20:39
Ucvrkávám
a ne aby mi tento model nedejbože nějaký frantíkář haněl ! >:-[] >:D :yes:
Avatar - jozephko
31. 10. 2014 08:23
Naj sexy bola prvá generácia A4-ky
Prvá generácia A4-ky vo verzii sedan mala perfektnú ***ku. Pripomínala mi ženský zadok v napasovaných džínach...
Avatar - grifith
30. 10. 2014 23:31
Re: docela se divím, že upouští od multitronicu
Osobně se až tolik nedivím, jelikož dlouhověkost nebyla zrovna silnou stránkou ;-\
Avatar - Ham.
30. 10. 2014 23:46
Re: docela se divím, že upouští od multitronicu
Já se tedy nedivím ani trochu. S-tronic nebo na trzích kde se montuje Tiptronic mi přijdou lepší prakticky ve všem a navíc multitronic je zdrojem nejčastějších závad A4. Navíc nejde kombinovat se silnějšími motory a quattrem.
Avatar - Merrill
30. 10. 2014 23:20
docela se divím, že upouští od multitronicu
..pokud porovnávám například s dsg, tak mi pocitově přijde lepší/komfortnější, přitom stejně rychlá.. výborná spotřeba, nízký otáčky na dálnici, bez "kopání" při popojíždění.. Problém zůstává snad jenom při couvání ve svahu, kdy je potřeba si pomáhat s ruční brzdou (el.), jde ale jen o zvyk.
Avatar - woody-alien
30. 10. 2014 20:53
Re: gratulace
karelegr taky o ultrasportovní stopě u A4 nic nepsal. ;-) "skvělý vůz pro řidiče dávající přednost komfortu před sportovní jízdou".
Avatar - _Karel_
30. 10. 2014 19:28
gratulace
I když ti movitější dají asi vždy přednost o třídu větší/luxusnější sestřičce, pro mě je to ve všech generacích skvělý vůz pro řidiče dávající přednost komfortu před sportovní jízdou.
Poslední generace už i s důstojným prostorem vzadu a v kufru.
:yes:
Avatar - AUDIRS6
30. 10. 2014 22:04
Re: Ucvrkávám
neda mi to, musim sa spytat:
Ty si sledoval pred neviem kolkymi rokmi moje hadky s Kylie, ked som sa rozculoval nad tym, ze hanila Audi...a preto si to teraz pouzil ? >:D
alebo je to len taka nevinna zhoda okolnosti ? :-)
Avatar - AUDIRS6
30. 10. 2014 23:17
Re: Ucvrkávám
a to sa aj da ? >:D

Edit:
specialne koli tebe som hladal...a nasiel !
na 1 konkurencnom serveri bol nedavno test Megana RS...a na 4 stranke testu bolo - citujem:
...Zlí jazykové tvrdí, že Citroën vymyslel šípové ozubení, a tak si jej dal do loga. Renault pak vymyslel... vy víte, co, tak si to také dal do loga...
>:-[]
tak neviem, ci sa ti to podarilo takto, alebo lepsie. a to si este zober, ze pod tym je podpisany clovek, ktory ten test robil ! >:D
Avatar - Uživatel_5340709
30. 10. 2014 23:05
Re: Ucvrkávám
Spíš shoda okolností, včera jsem to schytal ne kvůli audi, ale spíš, že jsem pohaněl značku renault.
31. 10. 2014 16:39
Re: Ucvrkávám
mal som v tej tehlovočervenej metalíze 2.8 V6 quattro.. keby mi ju žena nestotálkovala, ešte ju mám ako auto pre potešenie..
Avatar - Hotwire
31. 10. 2014 12:21
Re: Prvá generácia
Mal som predoslu generaciu A4 a za snoba sa nepovazujem, neviem preco tak vela ludi ma predsudky voci majitelom tejto znacky. Pravdaze najde sa vela idiotov za volantom audi, ale ved rovnako je to aj s inymi znackami. 2x sa mi stalo ze som natrafil za (s prepacenim) hovado za volantom kie sorento. To mam teraz odsudzovat celu znacku, ze si ju kupuju hovada? Nemyslim si. ;-\
/edit: tym som pravdaze nenarazal na teba, to som si len tak povzdychol. ;-)
Avatar - Hotwire
31. 10. 2014 12:18
Re: Ucvrkávám
Nech si v klude ulavia, na faktoch aj tak nic nezmenia. :-! :yes:
Avatar - grifith
31. 10. 2014 09:46
Re: Ucvrkávám
Ono ne nadarmo se říká, že kde nic není, ani smrt nebere :-! U dotyčného autora to však není žádným překvapením.
Avatar - Ozzman
31. 10. 2014 07:55
Re: Ucvrkávám
No... některé verze minulé a předminulé generace byly trochu fádní a Passatovské, ale jinak hezké auto. U mne má největší obdiv první generace... doteď na tu oranžovočervenou jednaosmu vzpomínám z autokatalogu z dětství... :-)
31. 10. 2014 07:47
Re: Prvá generácia
První generaci dnes koupíš za jeden plat. = opravdu lidové auto
Druhá generace jde sehnat do 100tisíc = když nechci jedničkovou octavii,
třetí je kolem 150 = když nechci dvojkovou octavii, chci ukázat, že na to mám a třeba chci i šestiválec :-)
a poslední od čtvrt mega nahoru = když chci ukázat, že na to mám a v téhle cenové kategorii si radši koupím vylítanou premii, než průměrné auto, ale v podstatě nové

Ta druhá generace je dnes dost často první auto pro mladé lidi, protože je to už celkem pěkné auto, ale ne tak populární, jako BMW e46, která bych řekl, že je při srovnatelném modelu znatelně dražší.
Pro mě bohužel padají obě, protože vzadu je prostor srovnatelný s tou jedničkovou octávkou a je to vždycky utrpení pro ty lidi, které vezu vzadu.
Avatar - AUDIRS6
30. 10. 2014 23:57
Re: docela se divím, že upouští od multitronicu
absolutny suhlas. Neskoro, ale predsa ;-) :yes:
Avatar - Uživatel_5340709
30. 10. 2014 23:06
Re: gratulace
Navíc S5 je trošku víc vyztužená, tak jsem zvědavej.
Avatar - AUDIRS6
30. 10. 2014 22:36
Re: gratulace
dovolim si poopravit: Sportback, a ma sirsi rozchod osi kolies a o cosi nizsie tazisko... ;-)
Takze malo by to byt poznat trosku v tom pozitivnom slova zmysle. To, ze vplyvom bezramovych okien a velkym piatym dveram mohlo/nemuselo mat mensiu torznu tuhost karoserie, by nemalo mat velky vplyv na jazdu ako taku ;-)
Avatar - _Karel_
30. 10. 2014 21:34
Re: gratulace
Když si to zpětně čtu, máš pravdu, mohlo to vyznít jako porovnání A6/A4.
Avatar - _Karel_
30. 10. 2014 21:18
Re: gratulace
Díky, ;-) , navíc u současné generace A4 jsem četl přirovnání podvozku k Mondeu.Což nedokážu ani potvrdit, ani vyvrátit, protože u obou jezdím (jezdil jsem)daleko před hranicí podvozku.Ale posun proti minulé generaci jízdně vidím.
Avatar - Uživatel_5340709
30. 10. 2014 21:34
Re: gratulace
Mám naježděnou poslední A4 v naftě, takže lehce těžká na předek, ale i tak hodně příjemné ježdění, otec má novu S5 spaceback, což je na podvozku A4, tak jsem zvědavej, zatím jen pár km se syrovým autem.
Avatar - Uživatel_5340709
30. 10. 2014 21:30
Re: gratulace
No, asi jsem fakt blbě četl, chápal jsem to jako, že dávají přednost komfortnější A6, před sportovnější A4.
Avatar - Uživatel_5340709
30. 10. 2014 20:43
Re: gratulace
Ona i ta A4 nemá zrovna ultrasportovní stopu a musíš to auto vodit úplně jinak, než třeba čistého japonce /M6, accord/, samozřejmě liší se to motorizací a jestli je to quattro, což hodně přidá, ale úplně čistá jízda to není. Taky co nová generace, tak skok dopředu.