Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Srovnání: Peugeot 2008 vs. Renault Captur

Evropské prodeje malých crossoverů rostou, přičemž oblíbené jsou hlavně francouzské modely. I proto jsme se podívali, jestli je lepší zástupce Renaultu či Peugeotu.
Zpět na článek
12. 11. 2014 15:43
12. 11. 2014 18:00
12. 11. 2014 18:13
12. 11. 2014 19:48
12. 11. 2014 21:11
13. 11. 2014 03:00
12. 11. 2014 19:44
12. 11. 2014 19:48
12. 11. 2014 19:58
12. 11. 2014 20:03
13. 11. 2014 04:54
12. 11. 2014 21:09
13. 11. 2014 04:58
13. 11. 2014 09:45
12. 11. 2014 17:10
12. 11. 2014 17:18
12. 11. 2014 17:36
12. 11. 2014 17:56
12. 11. 2014 20:44
13. 11. 2014 03:06
13. 11. 2014 05:05
12. 11. 2014 19:06
12. 11. 2014 20:06
12. 11. 2014 19:06
12. 11. 2014 19:12
12. 11. 2014 19:15
12. 11. 2014 19:36
12. 11. 2014 20:28
13. 11. 2014 05:32
13. 11. 2014 10:53
13. 11. 2014 05:26
13. 11. 2014 07:36
13. 11. 2014 23:40
14. 11. 2014 08:12
14. 11. 2014 10:14
14. 11. 2014 11:31
Avatar - Delfin2
12. 11. 2014 15:43
Hmmm
Na môj vkus drahé a nepresvedčivé :no:
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Ada je zase tady
12. 11. 2014 17:53
Re: Hmmm
Škoda je v oblasti malého crossoveru (nebo, chcete-li, tak malého SUV) o celý světelný rok vpředu :yes: A navíc není hnusná jako tyhle francouzské mršiny... :no:
12. 11. 2014 18:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - moreczech
12. 11. 2014 18:13
Re: Hmmm
Škodovka, děláš si srandu ?!?
12. 11. 2014 19:48
Re: Hmmm
A hned druhej názor v diskuzi, kterej by tady měl někdo dát vytesat do skály. Ádo, ty ses teda předved :no:

Anebo jinak, abych ti dal šanci se obhájit: Kdo nebo co ti dal/o právo takto urážet práci statisíců lidí po celým světě? Cos předved ty za svůj dosavadní život, že takhle kritizuješ práci jinejch lidí?

Promiň, ale sám si tím svým příspěvkem klesnul mezi mršinu. Za mě :no: :no: :no:
Avatar - maros
12. 11. 2014 21:11
Re: Hmmm
Vždyť má pravdu. O jaké práci to v souvislostí s francouzkými odboráři píšeš? Prace je slovo, které není v moderním Francouzkém slovníku.
13. 11. 2014 03:00
Re: Hmmm
Kdyby slovo práce nebyla v moderním francouzským slovníku, jak tvrdíš ty, těžko by jejich vozy byly na prodejních žebříčcích v jednotlivých zemích tak vysoko. To zase tvrdím já. A rozhodně by mě ani ve snu nenapadlo urážet něčí práci. Doporučuju nejdřív se postavit k pásu na výrobní lince a zkusit si to, věřím že si pak svojí práce budete (oba) víc považovat a nebudete už urážet práci ostatních.
12. 11. 2014 19:44
Re: Hmmm
Bože, to je tedy první názor. :no: Ještě štěstí, že má každý člověk jiný vkus. Jinak by to tady vypadalo jako před rokem 89.
Avatar - moreczech
12. 11. 2014 19:48
Re: Hmmm
Ono to tu v mnohém - tedy hlavně v myšlení lidí, vypadá jako před rokem 89....
12. 11. 2014 19:58
Re: Hmmm
Bohužel, ale musím s tebou souhlasit. Teď jsem reagoval na Ádu, to co on vyblil na plochu monitoru je děs běs.

Místo aby byli lidi rádi, že se tady prodává tolik různejch značek a že si tedy můžou vybrat co sami chtějí, místo aby se museli zapisovat do pořadníků a stát pak několik dní a nocí před Mototechnou, aby vůbec nějaký auto (vlastně Škodovku) koupili, tak jen kritizují. Kdo nezažil, neví.

Ale kritiků, co jednou větou odsoudí práci spousty lidí, kteří ji dělají v podmínkách a za mzdu, za kterou by se tihle kritici ani nezvedli z postele, tak těch je celá řada. Áda je jen jeden z nich.

Lidi, co sem píšete do diskuzí, proberte se se už konečně. Někteří z vás sem fakt nepatří.
Avatar - moreczech
12. 11. 2014 20:03
Re: Hmmm
Problém je v tom jak píšeš, že oni to nezažili....
13. 11. 2014 04:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - maros
12. 11. 2014 21:09
Re: Hmmm
Z těchle dvou francouzkých hnusů jsou pouze dva poražení. Drahé, hnusné, nepraktické, nekvalitní a nepoužitelné 8-s
13. 11. 2014 04:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 11. 2014 09:45
Re: Hmmm
ja tu vidim tiez dvoch porazenych...nie v recenzii, ale v diskusii
Avatar - grifith
12. 11. 2014 16:03
OPRÁVNĚNÉ VÍTĚZSTVÍ
Vzhledem ke zkušenosti s oběma souhlasím s názorem na vítěze. Oba městské crossovery jsou zejména v testovaných specifikacích pohlednými modely a hodnocení designu nechť si každý provede sám. Co se interiér týká, zde mám menší výtku k hledání posezu v Peugeotu, nejde o nic nepřekonatelného, ale přeci jen to jde u Capturu lépe. Vnitřní prostornost je na remízu a stejně tak vidím i souboj zavazadlových prostorů. Motorově mohu srovnat VTi a silnější TCe a jde o souboj generací. Ač šestnáctka v Peugeotu je důstojným pohonem, tak dle mého na downsizingový Renault prostě nestačí a to i přes spojení 1,2 TCe s automatem EDC. A to jsou oba mnou zkoušené modely cenově hodně blízko :-!
Rozbalit vlákno
46
Avatar - 3_diamanty
12. 11. 2014 16:14
Re: OPRÁVNĚNÉ VÍTĚZSTVÍ
obe auta su zaujimave .... koniec koncov zavazi vzdy to ..... ktore auto ti sadne viac...

pan tester tu tiez ( v mojom odkaze na test ) voli za vitaza captur ( objektivny vitaz testu ) ale subjektivne to moze byt inak.... kedze obe baby boli zase jasne za peugeot, ktory im sadol viac ....

[odkaz] ....

ja sa priznam viac ma oslovuje a aj sa mi viac paci p2008 .... ale musel by som obe auta vyskusat a ktovie... mozno by som potom zistil ze captur mi sadne viac.... rozhodne ale dizajnom ma viac oslovuje p2008 a aj interierom...

co ma najviac prekvapilo na konci v teste je to ze prave p2008 bol milacikom oboch zien z tejto porovnavanej dvojice ...... a to aj napriek manualu.... osobne som cakal ze obe baby zvolia jasneho vitaza captur... kedze je sexy..... ale konzervativnejsi peugeot s manualom mal u nich vacsi uspech .... p2008 ma teda urcite nieco v sebe... len to mozno nie je vidiet na prvy pohlad...
Avatar - grifith
12. 11. 2014 16:23
Re: OPRÁVNĚNÉ VÍTĚZSTVÍ
Samozřejmě jsem uvedl svůj osobní pocit ze srovnání obou a někdo to může mít opačně ;-) Určitě má i P2008 něco do sebe a své zákazníky si najde, ale na Captur to v mých očích celkově nestačí. Výhodu Peugeotu spatřuji v nabídce výkonnější varianty naftového motoru a pro někoho bude výhodou i možnost atmosférické benzínové verze.
Avatar - 3_diamanty
12. 11. 2014 16:32
Re: OPRÁVNĚNÉ VÍTĚZSTVÍ
presne ako pises .... vsetko bude zalezat na osobnych peferenciach zakaznika.... niekto chce automat, iny manual, niekto turbo iny zase atmosferu.... niekto chce viac uputat iny zase splynut s davom.... obe auta maju co ponuknut
Avatar - Ronault.
12. 11. 2014 16:59
Re: OPRÁVNĚNÉ VÍTĚZSTVÍ
Taky jsem zkoušel obě dvě, ale přesně naopak než v testu, tzn. 1,6 HDI a 0,9 TCe a musím říct, že asi bude mít na pohodlí vliv motor, tedy jeho hmotnost, protože i když jsem zkoušel lokální tankodrom, tak Capture si vedl podvozkově velmi pohodlně, lépe než 2008 a pravda, řízení v Capture je na dobré úrovni.
Těžko říci, kdo by u mě vyhrál, objektivně asi Capture, ale jelikož nejsem cílovka a nějak oba auta nepatří do mé oblíbené skupiny, tak za děvčata a ženy kterých jsem se ptal, tak volí Captura.
Avatar - grifith
12. 11. 2014 17:10
Re: OPRÁVNĚNÉ VÍTĚZSTVÍ
Co se filtrování nerovností týká, tak zde je o fousek pohodlnější 2008ka, ale velký rozdíl jsem nezaznamenal. Pocit z řízení byl ale lepší u Capturu.
Jak se ti jevila ta 0,9 TCe v Capturu?
Avatar - Ronault.
12. 11. 2014 18:02
Re: OPRÁVNĚNÉ VÍTĚZSTVÍ
Bral jsem ho jako takové koloměstské auto, takže naprosto v pohodě a asi bych neviděl důvod poohlížet se po 1,2 TCe. Raketa to s tím motorem není, ale vzhledem k zaměření auta. Zdál se mi taky lepší tady než v Cliu, ale pravda, že v Capturu byl už zajetý, v CLiu, co jsem řídil, byl ještě syrový.
Avatar - grifith
12. 11. 2014 18:12
Re: OPRÁVNĚNÉ VÍTĚZSTVÍ
Já si na něj v Cliu nemohl stěžovat, zdál se i živý a na auto dostatečný. Raketa to nebyla, ale jako vhodná downsizingová náhrada atmo 1,4 se mi líbil. Pravda šlo také o zajetý agregát.
Avatar - Ronault.
12. 11. 2014 18:48
Re: OPRÁVNĚNÉ VÍTĚZSTVÍ
Tak o tom to asi bylo, ten "můj" v Cliu měl asi 300 km a zkoušel jsem jej sotva se Clio objevilo na trhu a podobně to mám i s twingem... až s odstupem jsem zkoušel Captura a ten tou dobou měl už něco najeto.
Avatar - woody-alien
12. 11. 2014 18:59
Re: OPRÁVNĚNÉ VÍTĚZSTVÍ
Může být....to moje TCečko se taky po 6.000 začíná probouzet k nečekaným výkonům. Nic moc jsem nečekal, jenom jsem se chtěl vyhnout trápení s prachstarou atmosférou, případně slabým dieselem, ale začíná se mi to líbit čím dál víc. ;-)
Avatar - Ronault.
12. 11. 2014 19:11
Re: OPRÁVNĚNÉ VÍTĚZSTVÍ
Slyxšel jsem to už z vícerostran, že se TCEčka budí po docela dost najetých kilometrech. Lukáš V. t.č. v Auto7 mi pak taky volal, že druhé setkání se stejným meganem 1,2 TCe bylo hodně překvapivé, že ten motor po 10t km hodně ožil a jede znatelně lépe než si při syrovém kousku pamatoval.
Avatar - grifith
12. 11. 2014 19:16
Re: OPRÁVNĚNÉ VÍTĚZSTVÍ
Přesně tak, mám také ten pocit, že TCe motory potřebují prvních necelých 10 tisíc na řádné zajetí a zdejší diskuze to jen potvrzuje.
Avatar - moreczech
12. 11. 2014 19:40
Re: OPRÁVNĚNÉ VÍTĚZSTVÍ
Borci, vy jste asi moc nových motorů nezajížděli, viďte....
Avatar - grifith
12. 11. 2014 19:42
Re: OPRÁVNĚNÉ VÍTĚZSTVÍ
Jasně, žádný jsme nezajížděli, my se necháváme poučit od hvězd jako jsi ty, tak se předveď ...
Avatar - moreczech
12. 11. 2014 19:45
Re: OPRÁVNĚNÉ VÍTĚZSTVÍ
Nepovažuji se za hvězdu ani se nebudu předvádět. Jen se divím, čemu se divíte :-)
Avatar - grifith
12. 11. 2014 19:47
Re: OPRÁVNĚNÉ VÍTĚZSTVÍ
Tak už se nediv ;-)
Avatar - moreczech
12. 11. 2014 19:50
Re: OPRÁVNĚNÉ VÍTĚZSTVÍ
OK, každopádně pěkná ikona. Ikdyž 155 jsem měl a jezdil radši jak 159 a to nebudu vytahovat mou první lásku 75!
Avatar - grifith
12. 11. 2014 19:59
Re: OPRÁVNĚNÉ VÍTĚZSTVÍ
Já bych asi ty modely až tak nesrovnával, vzhledem k rozdílnosti generací. 75 nebo 155 nebyly zlé, ve své době platil za skvělé vozy. 159 je vůz jiného ražení a zaměření :-)
Avatar - moreczech
12. 11. 2014 20:06
Re: OPRÁVNĚNÉ VÍTĚZSTVÍ
Promiň to byly jen mé osobní sympatie k těmto třem generačně rozdílným modelům, které jsem všechny jezdil osobně. Totiž 75 byla první láska, 155 byla nejdelší a 159 Ti pro svoji těžkopádnost nejkratší...
Avatar - grifith
12. 11. 2014 20:16
Re: OPRÁVNĚNÉ VÍTĚZSTVÍ
Není se za co omlouvat, vycítil jsem osobní sympatie. Já u Alfy zakotvil po několika Fiatech, přímé srovnání mám pouze s předchozí 156, kde zmiňovaná těžkopádnost je jasně patrná. Ale osobně mi to takto vyhovuje.
Avatar - moreczech
12. 11. 2014 20:22
Re: OPRÁVNĚNÉ VÍTĚZSTVÍ
Můj první FIAT - Uno fáze II 60SX 1990 byl první, který mě k italským vozům přivedl. Pak AR 33 boxer začala můj vztah k Alfám....
Avatar - grifith
12. 11. 2014 20:27
Re: OPRÁVNĚNÉ VÍTĚZSTVÍ
Má italská anabáze šla po řadách Tipo, Marea, Stilo a Bravo. Pak skok ke 159. A ta bude na nějakou dobu poslední, náhrada je v nedohlednu >:-[]
Avatar - moreczech
12. 11. 2014 20:38
Re: OPRÁVNĚNÉ VÍTĚZSTVÍ
Jeden z nejsilnějších automobilových zážitků mám, když jsem mohl jezdit před dvaceti roky s AR164 3,0 V6 Q4
12. 11. 2014 22:11
Re: OPRÁVNĚNÉ VÍTĚZSTVÍ
mozno..? [odkaz]
Avatar - grifith
12. 11. 2014 22:19
Re: OPRÁVNĚNÉ VÍTĚZSTVÍ
O třídu níže bych už nejspíše kupovat nechtěl. Ale nikdy neříkej nikdy a do začátku prodeje času dost >:D Jsem spíše zvědav, zda-li se opravdu ukáže Giulia.
Avatar - Ronault.
12. 11. 2014 19:52
Re: OPRÁVNĚNÉ VÍTĚZSTVÍ
Ne, opravdu jsem si svůj rok starý motor v novém autě nezajel, on přišel z továrny normálně zajetý...
Ale vážně... právě, že jsem si zajížděl teď dCi a nemohu nějak říct, že by se během 29t km, co jsem za rok a čtvrt najel nějak měnil výkon, jede zdá se pořád stejně, odchylky minimální. Spíše pozoruju, že posledních asi 5t km mi hrozně vrzají těsnění ve dveřích a nepomohl ani silikonový olej, takže nějak hledám ten náskok technologie Renaultu, jak jej tam výše uvádíš, když otcova P207 kolem dveří prostě nevrže i po 80 tkm, pravda, jinde už ano.
Avatar - moreczech
12. 11. 2014 19:54
Re: OPRÁVNĚNÉ VÍTĚZSTVÍ
nepovažuješ snad těsnění ve dveřích za technický trumf...
Avatar - Ronault.
12. 11. 2014 20:08
Re: OPRÁVNĚNÉ VÍTĚZSTVÍ
A proč ne? Myslíš si, že se guma od dob pána Michellina nezměnila?
Avatar - moreczech
12. 11. 2014 20:17
Re: OPRÁVNĚNÉ VÍTĚZSTVÍ
Zrovna minulý víkend jsem jel P306, kterému se po celé ploše na všech dvěřích odchlypovalo textilní čalounění dveří jak na vyskákaném gauči. Proč se to samé neděje u M1 ? Kdo ví...
Avatar - grifith
12. 11. 2014 20:22
Re: OPRÁVNĚNÉ VÍTĚZSTVÍ
Jak ty ses dostal k marosově 306ce to je mi teda záhadou >:-[] :yes:
12. 11. 2014 20:30
Re: OPRÁVNĚNÉ VÍTĚZSTVÍ
>:-[] >:-[] >:-[] :yes:
Avatar - moreczech
12. 11. 2014 20:14
Re: OPRÁVNĚNÉ VÍTĚZSTVÍ
V motorárně ho nechali jet chvíli na brzdě, vyměnili olej a poslali do montovny. Tomu říkáš zajetý ?
Avatar - Ronault.
12. 11. 2014 20:27
Re: OPRÁVNĚNÉ VÍTĚZSTVÍ
[odkaz]
12. 11. 2014 19:55
Re: OPRÁVNĚNÉ VÍTĚZSTVÍ
Jestli se taky můžu přidat, já mám na 1,2 TCe 97kW najeto od konce března skoro 9 tisíc, a poslední dobou se divím, jak si sedá spotřeba a ten motor se ještě víc probouzí. :-) A můžu za sebe napsat, že TCečka patří na špičku v objemu 1,2 litru. Ať už jde o slabší, nebo silnější varianty...

K článku: Ona ta 2008 má šmrnc, ale podle manželky je vnější design takovej divokej, kdežto Captur je prý hravej a usměvavej... Tak nevím. Asi kupec nešlápne vedle ani s jedním, a hooodně bude záležet na motorizaci (ve vzájemnym porovnání).
Avatar - moreczech
12. 11. 2014 19:56
Re: OPRÁVNĚNÉ VÍTĚZSTVÍ
počkej po 15t a pak po 30t!
13. 11. 2014 05:12
Re: OPRÁVNĚNÉ VÍTĚZSTVÍ
A po 50-ti a po 100kkm! >:-[]
Avatar - Ozzman
13. 11. 2014 09:50
Re: OPRÁVNĚNÉ VÍTĚZSTVÍ
S každým 10 tisícem km to přidá 10kw! >:D

Ale kdysi sem četl teorie škodovkářů, že pořádně zajeté TDI je až ve 200 tisících km a tam je pak brutální výkon >:-[] . Věřím, že motor ožije až po zajetí i když výrobci ve většině běžných aut sami udávají maximálně zajet motor do 1 tisíce km a pak už je údajně zajetý, ty doby, kdy se dle pokynu neměl motor zezačátku honit jsou pryč (alespoň dle výrobců).
Avatar - Ozzman
12. 11. 2014 17:15
Re: OPRÁVNĚNÉ VÍTĚZSTVÍ
Já se taky pár děvčat ptal a řekla mi, že sou to hnusný auta >:D

Osobně sem vozy nejel, takže mám jen statické dojmy, Peugeot působí dojmem elegána i v interiéru, hlavně meteriály, Renault je takový veselý, trochu alternativní, díky barevných kombinacím (nicméně i tak mi přišel v interiéru povedenější než někteří Korejští bratři, či třeba lowendové modely Škodovky). Přišlo mi však, že v Capturu se mi sedělo lépe, byl takový prostornější :-)
Avatar - Ronault.
12. 11. 2014 18:49
Re: OPRÁVNĚNÉ VÍTĚZSTVÍ
Taky mi přišel Captur prostornější a prosklenější, já zkoušel právě 2008 i při jízdě na zadním sedadle a tam z toho pohledu mi přišla docela uskákaná
12. 11. 2014 20:02
Re: OPRÁVNĚNÉ VÍTĚZSTVÍ
Já z těch dvou bych taky volil Captur, přijde mi hezčí, lepší, kvalitnější.
12. 11. 2014 19:00
Re: OPRÁVNĚNÉ VÍTĚZSTVÍ
Dneska sem jednu blondynku potkal ve ctyrechdverich. Nutno podotknout v novych. u takove svlecny bych chapal vyjadreni hnusna auta. Pro vsechny ostatni bezne damy a manzelky by podobnym povozem asi neopovrhly.
Za mne obe dobry, byt k dokonalosti maji kus, ale o to asi ani neslo.
12. 11. 2014 20:01
Re: OPRÁVNĚNÉ VÍTĚZSTVÍ
Který to byly holky? Abych se náhodou neptal stejnejch >:-[]
Avatar - Ozzman
12. 11. 2014 20:39
Re: OPRÁVNĚNÉ VÍTĚZSTVÍ
Holky do 30ti :-) Některé ale preferují jen a pouze prémii, hlavně teda u partnera >:D Proto sem se jen mohl zeptat >:D >:-[]
12. 11. 2014 20:40
Re: OPRÁVNĚNÉ VÍTĚZSTVÍ
Jo táááák >:-[] :yes:
12. 11. 2014 19:59
Re: OPRÁVNĚNÉ VÍTĚZSTVÍ
Gratulace pro Renault.
14. 11. 2014 12:45
Re: OPRÁVNĚNÉ VÍTĚZSTVÍ
Peugeot 2008 jsem jel přesně v této motorizaci a výbavě. Celkem jsem se na něj těšil. Ale dopředu říkám, za tyhle peníze neprodejné. Poté co jsem vystoupil a zeptal se na cenu jsem nechápal, co že na tom autě stojí přes 400tis Kč. Ta cena je v absolutním měřítku úlet.

To auto je postavené na technice 208, která stojí ve stejné výbavě a motorizaci o 80tis Kč méně. Naopak jsem byl po jízdě v 208 s 1.2 velmi nadšený a za 300tis je to hodně dobrá nabídka s bohatou výbavou.

Ale vrátím se k 2008. Už jen posaz, sedí se tam poměrně vysoko, jako na židli (jak v autobuse). Tento posaz nemám obecně rád, po chvíli vás bolí nohy. Jasně chápu, dohání se tím centimetry na délku v takto malém autě. Aby zbylo i dost místa na kolena a kufr.
Co mě zklamalo byla především hlučnost motoru. Po té co jsem do auta přesedl z nové 308 se stejným motorem to byl rozdíl světů. V 308 se motor choval zcela jinak a byl po všech stránkách velmi příjemný. Dále mi v 208 vadila utopená řadicí páka. Její dlouhý chod, přesnost celkem bez problému. A další slabinu vidím v podvozku, měkký, přesto kola odskakují a netlumí jak by u městského auta měly.

Pro mě je 2008 plná kompromisů, které se dají přehlédnou jen pokud upraví cenu. Takže pokud chcete auto pro ženu do města. Pak 208 funguje ve všech směrech lépe, vypadá lépe, je za nižší cenu a se slabší motorizací pojede lépe.
Avatar - Auto CZ
12. 11. 2014 16:18
Test v autobilde ,,vyhrála,, 2008
2008 je technicky vyspelejšia, v teréne má systémy, ktoré mu zabezpečia precíznejšiu ovládateľnosť. Capture je hračka pre obyčajných vodičov, ktorý sa s tým budú pohybovať len tak akurát zo sídliska do obchodu po asfaltke. Vídám za volantom väčšinou staromódnych starších vodičov, ktorý si k oranžovo čiernej bedni dohodia čierné najlacnejšie hliníkové disky z netu, a majú pocit, aké imidžové auto majú, pritom je to iba rendlík.
V autoteste na autobilde v širšom porovnaní 2008 predbehla konkurenciu. Kto neskúsil, nemôže porovnávať. :-!
Rozbalit vlákno
18
Avatar - 3_diamanty
12. 11. 2014 16:24
Re: Test v autobilde ,,vyhrála,, 2008
aj mne sa viac paci p2008, posobi na mna dospelejsie a hodnotnejsie.... v neposlednom rade asi aj v "terene" ( ja viem hovadina s tym jazdit mimo cesty ) zvladne viac vdaka systemu allgrip...... co dokazal aj test v odkaze v mojom prispevku vyssie

p2008 mi pride s manualom aj vhodnejsi na beznu prevadzku ..... ale ....... ale musel by som obe auta skusit.... mozno by som potom uznal ze captur je lepsi.... a mozno nie.....

z pohladu cloveka ktory tieto obe auta sudi len z clankov testov a fotiek a nejakych recenzii ( kedze som v nich nesiel ) mozem povedat len tolko ze p2008 ma laka viac z tejto dvojice a viac sa mi aj dizajnom paci
Avatar - Emel
12. 11. 2014 16:25
Re: Test v autobilde ,,vyhrála,, 2008
Nevím o jakém testu mluvíš... v tom co jsem četl já skončila třetí... nebo pokud chceš tak poslední

[odkaz]
Avatar - grifith
12. 11. 2014 16:28
Re: Test v autobilde ,,vyhrála,, 2008
Vzhledem k absenci pohonu všech kol je terén pro oba přístupný nanejvýš v podobě nějaké rozbitější lesní cesty.
12. 11. 2014 16:52
Re: Test v autobilde ,,vyhrála,, 2008
no keďže som si vyskúšal 2008 na vlastnej koži ...víťazom môže byť captur úplne v kľude grip control úplná kravina ...a tá prevodovka? variť kotlíkový guláš a šoférovať pežot je asi to isté...možno variť je lepšia zábava..asi je to tým že sú to autá pre ženy inak nedokážem oceniť ani jedno :-|
Avatar - Ronault.
12. 11. 2014 17:01
Re: Test v autobilde ,,vyhrála,, 2008
Taky nechápu, že s tím PSA něco neudělá a pořád tam cpe nepřesný pětikvalt, přitom třeba šestikvalty, nebo dokonce ten v RCZ (ten je super), jsou na tom naprosto v pohodě. Přitom už jsem zaslechl od nějaké ženy, že se ji s tímhle typem řazení řadí lépe... nepochopitelné.
12. 11. 2014 17:38
Re: Test v autobilde ,,vyhrála,, 2008
inak pokým som si pežota nevysúšal tak som mal celkom fajn dojem :-| lepšie ako captur avšak po vyskúšaní si myslím že "lepši vrabec v hrsti ako holub na streche" skátka captur má o pár - menej ...skritizoval by so lesklé plasty avšak po zážitku s novým céčkom to urobí každý
no a nepresná prevodovka je iba o zvyku ako aj mäkká spojka a ďalšie veci napr. ak jazdím pežotom týždeň po chvíli už tomu nedávam žiadny význam ale ak jazdím na honde alebo nissane a na chvíľu sadnem do pežotu tak je to celkom hrúza
Avatar - Ronault.
12. 11. 2014 18:51
Re: Test v autobilde ,,vyhrála,, 2008
S tou spojkou souhlas, často je to u tohodle typu aut o zvyku, u toho řazení ani moc ne, i když jsem měl dvakrát otcovu 207 SW s tímhle otřesným řazením pučenou na týden, tak mě to štvalo celou dobu... Jo Honda, to je jiná řadící liga :yes:
Avatar - grifith
12. 11. 2014 17:03
Re: Test v autobilde ,,vyhrála,, 2008
Že by šlo o ryze ženské vozy si nemyslím. Ani jako chlap bych si v žádném z nich nepřipadal trapně. Na vítězi se shodneme.
Avatar - Ronault.
12. 11. 2014 18:52
Re: Test v autobilde ,,vyhrála,, 2008
Tak asi bych se v něm taky necítil trapně a pokud bych měl nějaký důvod na vyšší auto - klouby apod., tak bych v něm klidně jezdil.
12. 11. 2014 20:03
Re: Test v autobilde ,,vyhrála,, 2008
Připojuji se :yes:
12. 11. 2014 16:59
Re: Test v autobilde ,,vyhrála,, 2008
Zase taková tragédie to nebude. Captur má světlou výšku 20 cm.
Avatar - grifith
12. 11. 2014 17:04
Re: Test v autobilde ,,vyhrála,, 2008
Tragédie to nebude, ale limit daný pohonem jedné nápravy v terénu brzo poznáš.
12. 11. 2014 20:04
Re: Test v autobilde ,,vyhrála,, 2008
Tato auta žádný terén nikdy nepotkají, patří jen do města. >:-[]
12. 11. 2014 16:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 11. 2014 16:54
Re: Test v autobilde ,,vyhrála,, 2008
To by mě celkem zajímalo v čem je P2008 technicky vyspělejší.
Avatar - Ozzman
12. 11. 2014 17:17
Re: Test v autobilde ,,vyhrála,, 2008
Má více chromu kolem oken, víc chromu=víc addidas >:-[]
12. 11. 2014 17:36
Re: Test v autobilde ,,vyhrála,, 2008
>:-[] :yes:
Avatar - pumpkin
12. 11. 2014 20:26
Re: Test v autobilde ,,vyhrála,, 2008
to je dosť chrómy názor. (ba dum tsss)
12. 11. 2014 17:10
Hnus
Obě auta jsou hnus největší! Jak zvenku, tak i zevnitř.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Ozzman
12. 11. 2014 17:18
Re: Hnus
Stě, radši 5er, proč se zahazovat vůbec s něčim pod milion.....
12. 11. 2014 17:36
Re: Hnus
Evidentně to není tvůj šálek kávy, ale musel jsi to dát všem vědět. Za to máš ode mě :no:
12. 11. 2014 17:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 11. 2014 20:44
Re: Hnus
Od toho je tady přece diskuse, ne. Aby každý napsal svůj názor. A že se ti můj názor nelíbí, to je tvůj problém.
13. 11. 2014 03:06
Re: Hnus
V pořádku, od toho tady diskuze je. Ale nebylo by lepší diskutovat k věci? ;-)
13. 11. 2014 05:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 11. 2014 19:06
Re: Hnus
A ty tiež. Bež sa rýchle schovať!
12. 11. 2014 20:06
Re: Hnus
Sám si hnus :no: Jen ti vadí, že tě podle tebe někdo trumfnul. >:D
Avatar - moreczech
12. 11. 2014 17:45
Renault prostě umí...
Byť se PSA svoji neschopnost stavět pořádná auta snaží schovat za pozlátka, tradičně a historicky výrazně pokulhává za nejlepší francouzskou značkou RENAULT. Nutno však přiznat, že i koncern PSA je lepší volbou než jakákoliv Korea....
Rozbalit vlákno
40
Avatar - Ada je zase tady
12. 11. 2014 17:55
Re: Renault prostě umí...
zejména je to dobře vidět, pokud se do toho Blija posadíš a podíváš se skrz volant na tu šklebinku... :no: :no: :no: >:-[]
12. 11. 2014 17:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - moreczech
12. 11. 2014 18:00
Re: Renault prostě umí...
a ty jsi expert na lidi viď
12. 11. 2014 18:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - moreczech
12. 11. 2014 18:11
Re: Renault prostě umí...
tak pokud je to takto, tak jen do mě :-) Před nedávnem mě tu peskoval nějaký osel, tuším, že ÁDA za moji češtinu. Nevím sice, kde vzal přesvědčení, že jsem čech. Takže pokud máš přesvědčení, že jsem fanatik, nebudu ti upírat právo se proti mně vymezovat. V Ádovým případě je komické, že nejsem ani čech ani francouz, ale synem národa, jejichž auta tak horlivě adoruje :-)
12. 11. 2014 18:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - moreczech
12. 11. 2014 18:56
Re: Renault prostě umí...
V pohodě, rozumím tvému názoru. Já prostě budu fanaticky tlačit na druhé straně dveří proti všem typu ADA a Topper, ať si o mně ty nebo kdokoliv jiný myslí co chce >:-[]
13. 11. 2014 05:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - maros
12. 11. 2014 21:07
Re: Renault prostě umí...
Tak Maros alespoň ví, co píše. Což se o tobě řici nedá 8-s
13. 11. 2014 05:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 11. 2014 20:08
Re: Renault prostě umí...
No Áda dneska obzvlášť perlí >:-[]
12. 11. 2014 21:17
Re: Renault prostě umí...
Také no Áda patří do nejlepší francouzskou diesely >:-[]
13. 11. 2014 02:56
Re: Renault prostě umí...
TY už si musel bejt hodně unavenej, ta věta nedává ani trochu smysl. >:D
12. 11. 2014 21:14
Re: Renault prostě umí...
(Ada je zase tady) z Ruska tyto trika s modro-bílými pruhy používají ruské námořníci [odkaz]

Ada je zase tady patří do nejlepší francouzskou diesely :no:
Avatar - moreczech
12. 11. 2014 17:58
Re: Renault prostě umí...
nevím co máš přesně na mysli, ale kupříkladu přístrojový štít Clia IV je famózní :yes:
Avatar - Ronault.
12. 11. 2014 18:05
Re: Renault prostě umí...
Noooo, famozní... to bych si nedovolil napsat. :-O
Avatar - moreczech
12. 11. 2014 18:05
Re: Renault prostě umí...
já jo ;-)
12. 11. 2014 18:20
Re: Renault prostě umí...
mimochodom ado vieš čo sa stalo známemu na outlanderi? odpadla mu tá dolná časť kufra >:D >:D >:D
12. 11. 2014 20:09
Re: Renault prostě umí...
>:D >:D >:D
12. 11. 2014 18:14
Re: Renault prostě umí...
ale no ...kľud 208 a 2008 si ma nezískala ale nová 508 a 308 :yes: laguna je pre mňa fajn auto ale historicky trocha pokuľháva na 508 ;-) (niekto by mohol byť ešte objektívnejší :-) ) a koreu by som nezatracoval tak úplne zasa napr. ceed nemá výrazne slabiny a myslím že zopár sa ich ešte nájde ;-) ale s princípu sú mi európske značky bližšie
Avatar - moreczech
12. 11. 2014 18:18
Re: Renault prostě umí...
Kvituji s povděkem, že preferuješ evropské značky :yes: Ale ruku na srdce, rozumíš autům ? Nemyslím audiosoupravě v palubní desce, ale technicky ? Kdyby ano, nemohl bys napsat to co jsi napsal o ceedu. A pak P508 a P308 jsou novější než nedoceněná LIII....
12. 11. 2014 18:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - moreczech
12. 11. 2014 19:21
Re: Renault prostě umí...
Okomentuj svoji reakci. Protože já ji nechápu. Když odhlédnu od mého jak ty říkáš "fanatismu" k RENAULTu - tak mně prostě vadí jak lidé oblblí korejskou masírkou posledních let úplně vymazali třeba skvělá italská auta. Vždyť ti korejci neumí konstrukčně dokonale postavit auto tak jak to uměli italové před čtyřiceti lety. A ti italové to umí lépe i dnes. Avšak maločeši s mastnýma hubama, s ponožkama v sandálech sedají na lep jako vosa na bonbón a ještě se za to poblouzněně bijí. Ale už začla doba prozření...
Avatar - Emel
12. 11. 2014 19:29
Re: Renault prostě umí...
Jaká skvělá italská auta? Myslíš auta jako Bravo, Croma nebo Delta? Vždyť to je stín dřívějších modelů...
Avatar - moreczech
12. 11. 2014 19:32
Re: Renault prostě umí...
I když s tebou souhlasím, jsou to nepopiratelně lepší vozy. Samozřejmě nikoliv komerčně...
13. 11. 2014 05:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 11. 2014 05:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 11. 2014 18:29
Re: Renault prostě umí...
tak diplomovka o stavbe automobilu nie som ;-) ale v ceede mám už nejaký ten kilometer nabiehaný a akosi na nej som nejaké chyby nenašiel ... ty možno áno ...európske značky sú mi najbližšie ;-) + pár japonských kúskov teda je ich dosť ale rozhodne netvrdím že celá japonská produkcia je ta naj...
Avatar - moreczech
12. 11. 2014 18:51
Re: Renault prostě umí...
Nebavím se o chybách. Ale o stavbě automobilu, o řešení technických detailů jako takových. Takových, které pouhým okem či jako běžný uživatel nemůžeš vidět. To je ten rozdíl. Já jako běžný uživatel spotřební elektroniky ji soudím jinak než jako ten kdo jí konstrukčně rozumí. A to je rozdíl. Většina zde diskutujících rozumí autům jako koza petrželi a navíc ani nemají reálné zkušenosti s těmi auty. Tím nemyslím tebe!
13. 11. 2014 05:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 11. 2014 23:24
Re: Renault prostě umí...
Tak se rozepis o tech detailech. Nak se ti nechce >:D
Avatar - grifith
12. 11. 2014 18:22
Re: Renault prostě umí...
Ač souhlasím s tím, že Renault v poslední době dokáže produkovat velmi dobré modely, tak já bych ty korejce až tolik nezatracoval. Pro poměrně velkou část běžných uživatelů je takový Ceed či i30 zajímavou volbou.
Avatar - moreczech
12. 11. 2014 18:27
Re: Renault prostě umí...
To nepopiratelně, jako svého času pro ty samé kupující Thalia :-)
Avatar - grifith
12. 11. 2014 18:31
Re: Renault prostě umí...
No tak to pak je na místě dotaz, jestli vůbec oblasti aut rozumíš... ;-)
12. 11. 2014 18:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - moreczech
12. 11. 2014 18:41
Re: Renault prostě umí...
hoši vy mě bavíte >:D
12. 11. 2014 20:25
Re: Renault prostě umí...
U pana doktora bude koukám pěkně narváno, minule jsem k němu někoho poslal já >:-[]
Avatar - Blue Sun
12. 11. 2014 20:50
Re: Renault prostě umí...
Vy nás ale zásobujete, pane Will.I.Am... :-)
13. 11. 2014 03:04
Re: Renault prostě umí...
Někteří místní diskutéři už tam měli být dávno >:D
Avatar - woody-alien
12. 11. 2014 17:55
Nevím, neznám, ale vidím
Podobně jako Ozzman můžu soudit jenom staticky, a tam dávám palec Renaultu. U Capturu jdou pochopitelně vytvořit i méně lahodné kreace, ale zatím maj většinou lidi docela soudnost. Nebo nemaj prachy... >:D

Soudě ovšem podle četnosti výskytu v mém okolí, Captur 2008-ku nepředčí, on ji dokonale vyhladil z povrchu planety. A podobné je to i v dealerstvích. Zatímco u Pežotů na vás smutně vykukuje jedna 2008 v šedý metalíze zastrčená někde v koutě, u dealera Renaultu mají tři Captury v různých kombinacích na ploše a 4 až 5 dalších před showroomem. A podle toho jak mizej a objevujou se nové kusy to zřejmě ležáky nebudou. Líp už jim jde jedině......Duster. ;-)
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Ronault.
12. 11. 2014 18:04
Re: Nevím, neznám, ale vidím
Hodně jsem jich potkal v Rakousku, tam docela Captur fičí.
Avatar - Ozzman
12. 11. 2014 18:05
Re: Nevím, neznám, ale vidím
Ano, Captur je všudypřítomný :-) A co ho jezdí na západě Evropy, až sem se sám divil.
Avatar - moreczech
12. 11. 2014 18:06
Re: Nevím, neznám, ale vidím
Dobré zboží se prodává samo...
Avatar - Auto CZ
12. 11. 2014 18:43
Re: Nevím, neznám, ale vidím
Na Slovensku je predajnost 2008 na urovni vacsieho yeti, polovicne predaje ma napriek tvojmu tvrdeniu capture, a daleko je mokka. treba si pozriet vyskedky firemnych ankiet, v cechach v kategorii crosoverov vyhrala 2008 >:D zaujimave, to co sa dozvieme na ACZ je uplne opacne v realnom svete. Niekto tu stale dookola pise o prevodovkach, nedavno som jazdil OII a nemozem povedat, zeby 2008 bola s radenim horsia! A 6 kvalt na ehdi je velmi dobry!
Avatar - moreczech
12. 11. 2014 18:46
Re: Nevím, neznám, ale vidím
Ten reálný svět je podle tebe CZ a SK ? Nenech se vysmát :-)
Avatar - woody-alien
12. 11. 2014 18:53
Re: Nevím, neznám, ale vidím
Zkus si ochladit čelo a přečti si můj příspěvek ještě jednou...připadá ti, že bydlím na Slovensku ? A na co by mi asi byly firemní ankety, píšu o tom, co vidím kolem sebe. Nelíbí ? Tvůj problém... >:D
Avatar - pumpkin
12. 11. 2014 19:33
Re: Nevím, neznám, ale vidím
Tak neviem kde tie 2008-ky jazdia, ale v Bratislave stretávam rozhodne viac Capturov.
13. 11. 2014 10:46
Re: Nevím, neznám, ale vidím
pokial viem, tak captur je jedno z najpredavanejsich aut v eu. nechce sa mi hladat rebricek, ale tusim druhe, alebo tretie
Avatar - Ronault.
13. 11. 2014 18:59
Re: Nevím, neznám, ale vidím
tak vysoko zase není, ale je nejprodávanější ve své třídě.
Avatar - Emel
15. 11. 2014 16:37
Re: Nevím, neznám, ale vidím
Pokud si dobře pamatuju, v top 10 není... za 1-9 byl někde okolo 15. místa, což je na nový model super.
Avatar - Emel
12. 11. 2014 18:58
Re: Nevím, neznám, ale vidím
Je to tak... Captur je trefa, designový jazyk Clia bez těch světel XXL...
Avatar - rohYpnol
12. 11. 2014 19:41
Re: Nevím, neznám, ale vidím
Jednu nectnost ale přesto design Capturu má. V některých kombinacích barev dokáže vypadat až nevkusně. Ale každý má přirozeně jiný vkus.

Zkrátka třeba v testované barevné kombinaci mu to sekne jak Armani. Ale v minule testované bílo-oranžové to zrovna výhra nebyla.
Avatar - 3_diamanty
12. 11. 2014 19:06
na slovensku je situacia takato
predaje januar az august 2014

capture 248ks
p2008 429ks

musim uznat ze 2008 skutocne stretavam rozhodne castejsie... slovensko je ale velmi maly trh a tak renault nemusi smutit ze u nas to capturu az tak nejde..... bavime sa tu sotva v par stovkach kusov .... voci zapadnej eu su to smiesne cisla bliziace sa k nule....
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Ronault.
12. 11. 2014 19:13
Re: na slovensku je situacia takato
A vliv asi bude i v tom, že PSA na SK má továrnu, takže možná někteří jsou přesvědčeni i tímhle. Jak je na tom ceslkově v prodejích Renault/Peugeot na SK?
Avatar - 3_diamanty
12. 11. 2014 19:30
Re: na slovensku je situacia takato
bohuzial poznam len percentualne podiely jednotlivych znaciek a aj to len za rok 2013 ... s novsimi udajmi je problem

tu je poradie znaciek za rok 2013 na slovensku [odkaz]

peugeot bol u nas za rok 2013 na 5 mieste... renault 9. miesto

neviem ako je to tento rok... len pripomeniem ze v roku 2012 bol renault este pred peugeotom ... je to ako na hojdacke ...
13. 11. 2014 07:25
Re: na slovensku je situacia takato
[odkaz]
Avatar - dal
13. 11. 2014 08:12
Re: na slovensku je situacia takato
Citygo celých 8 ks! Slováci mají asi lepší vkus.
Avatar - pumpkin
12. 11. 2014 19:35
Re: na slovensku je situacia takato
Mizéria, ale s takým marketingom a hlavne predajnou sieťou sa ani nečudujem. Už tam ani nechodím do servisu radšej.
Avatar - Ronault.
12. 11. 2014 19:39
Re: na slovensku je situacia takato
Tak já teda origo servis navštěvuju poměrně krátce, ale zatím nebyl problém, tak snad se to udrží. Teda problém byl, ale nemohli za to, že měli technika přes diag. na školení, takže beru.
Avatar - pumpkin
12. 11. 2014 20:06
Re: na slovensku je situacia takato
U nás dlhoročný predajca odkiaľ bolo auto zanikol a prístup k zákazníkovi tam teda nebol bohvieaký. Zatiaľ čo som bol 2x v Bosch Car Bayern Center, tak úplná spokojnosť aj zistili, že boli zle nasadené brzdové platničky a odpadnuté závažie (nie som technický typ a nevšimol som si to). Odvtedy ide Kangoo ako nové. :)
Avatar - 3_diamanty
12. 11. 2014 20:32
Re: na slovensku je situacia takato
brzdove platnicky sa daju aj zle nasadit? je to vobec mozne?
Avatar - Guttalax
12. 11. 2014 19:06
Krosovry
Nechápu smysl koupě auta, které jako SUV jen vypadá. Pokud si toto ale koupit chcete, nenacházím faktický důvod vám to rozmlouvat.Průsečíkem obou množin je téměř bezvýhradně to špatné, nemáte ani pořádné kupé, ani pořádné SUV, máte jen něco hodně zvláštního. :no:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - grifith
12. 11. 2014 19:12
Re: Krosovry
Je to další karosářská verze malého vozu, 2008 prakticky supluje roli kombi verze výchozí 208čky a Captur doplňuje HB a kombi Clia jako jejich prostornější varianta.
Jen by mě dost dobře zajímalo, co by tato kategorie dle tvého měla mít z kupé? >:D
Avatar - Ronault.
12. 11. 2014 19:15
Re: Krosovry
Smysl je v tom, že si to lidi koupí. Je to asi jako pátrat po smyslu designu u aut, na co je, když má auto jen přepravovat z bodu A do bodu B. ¨No a i praktický smysl pro spoustu zákazníků tohle auto má - vyšší posaz a lepšíá nastupování, až budeš mít trochu více roků, tak to pochopíš.
Avatar - rohYpnol
12. 11. 2014 19:36
Re: Krosovry
z logiky věci, když začnu křížit osla s koněm, tak nikdy lepšího koně nikdy nevyšlechtím. To je ale vlastnost, ne chyba.
Avatar - Ada je zase tady
13. 11. 2014 00:10
Re: Krosovry
"Průsečíkem obou množin je téměř bezvýhradně to špatné, nemáte ani pořádné kupé, ani pořádné SUV, máte jen něco hodně zvláštního."

Zkrátka kreaturu... :no:
13. 11. 2014 05:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 11. 2014 10:53
Re: Krosovry
ja chapem.
Si vyssie, mas lepsi prehlad, o torchu lepsiu bezpecnost, menej sa namahas pri nastupovani/vystupovani.
Avatar - rohYpnol
12. 11. 2014 19:31
Každodenní ideál
Francouzi s těmito modely slaví úspěch a zcela oprávněně. Na každodenní řeholi to jsou naprosto ideální modely:

- naložíte do něj prakticky totéž co do nižší střední třídy
- variabilita je mnohem lepší než v běžné nižší střední
- zvládne i horší cesty, aniž byste museli trnout, kde urazíte jaký kus plastu
- elektronika pomáhá trakci za zhoršených podmínek
- cenově jste stále v rozumné sféře pod nižší střední
- nabídka motorizací je zcela odpovídající a je z čeho vybírat

Volba mezi 2008 a Capturem je v podstatě sofiina volba, musíte se s jedním úžasným modelem rozloučit. Nebo jeden vzít pro sebe a druhý pro manželku. Tedy vlastně pro přítelkyni, svatby jsou dnes přežitek :-!

Za mě dávám hlas 2008, interiér je jednoduše o řád hodnotnější než v Capturu, zavazadelník má nižší nakládací hranu a zadní sedadla jdou do dokonalé roviny. Pohodlnější sedadla s lepším bočním vedením jsou pak esem v rukávu 2008.

Captur? Ano, jízda bude o pár procent lepší, ale 2008 prostě sbírá podle mého ty cennější body.
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Ronault.
12. 11. 2014 19:47
Re: Každodenní ideál
S tou elektronikou a trakcí bych si až tolik nebyl jistý. Nabídka motorizací taky nesahá tam, kde jsou motory v nižší střední a pak, když se svezeš po sobě právě v 308 HB a 2008, tak uvidíš ty jiné rozdíly a význam toho, když si pořídíš o třídu větší auto.

Rozdíl v prostornosti pro 2008 je, ale ne tak propastný, ale 308 je mnohem lépe odhlučněná, nemluvě o aerodynamickém hluku vzhledem k vyšší stavbě... a z toho vyplývá i spotřeba, prostě ta 308 jede za méně, opravdu s rozdílem třídy lépe filtruje nerovnosti, nebouchá vzadu, interiér je o třídu lepší, včetně detailů jako je ono žuchnutí při zavírání dveří... nebo jen výplně dveří. Jel jsem oba po sobě, jak řidič, tak na zadním sedadle, řídil jsem jak já, tak kamarádka a shodli jsme se, že prostě celkově je 308 o hodně lepší auto.

P2008 proti Capture je to trochu složitější... on ten Interiér je sice hezčí na fotkách v P2008, v reálu při běžné jízdě zase ergonomie a snažší poloha při sezení, včetně podle mě i lepších sedaček hraje plus u Captura, nemluvě o tom, že je prostě v některých věcech praktičtější. Ale nezavrhuju P2008, myslím si, že za pár let ní nahradí otec P207SW a rozhodně mu to nebudu vyčítat.
Avatar - rohYpnol
12. 11. 2014 20:43
Re: Každodenní ideál
Interiér P2008 hezčí na fotkách? Ano, i na fotkách. Především je ale ani ne tak hezčí, jako zkrátka hodnotnější.

Nepopírám, že o třídu nižší úroveň nepoznáš, to vůbec. Jde o reálné potřeby. Ano, 308 je hodnotnější, je dotaženější, má možnost výkonnějších motorizací, je lépe odhlučněná... Ale kdo to vlastně na každodenní řeholi potřebuje? Při každodenním životě mnohem víc ocením, že mám dole odolnější plasty, mám vyšší světlou výšku, zadní sedadla sklopím do roviny, sedím o něco výš...

Crossovery jsou prostě přesně o ten řád praktičtější, ne-li o víc. 2008 je na tom s prostorností podélnou (na mou postavu) dokonce zcela srovnatelně jak 308! (ok, tohle je více kritikou 308 než pochvalou 2008).

A kdybych se já měl rozhodovat, myslím, že bych opravdu skončil u Peugeotu. Jediné, co mě vytáčí na 2008 (a nejen na ní), je ten naprosto imbecilní tvar hlavice řadicí páky... Captur je taky můj vkus, jenže je tam vyšší podlaha zavazadelníku a pak to nekonečné plastové království v interiéru.
Avatar - Ronault.
12. 11. 2014 20:53
Re: Každodenní ideál
Tak přemýšlím, kdy jsem sklapoval sedadla vzadu... jen když jsem vezl dvě sady gum na přezutí najednou a i tak se ten malý schod dařilo přežít. No řekl bych, že na každodenní použití právě tu nižší hlučnost a lepší podvozek chci hodně. každý asi máme jiné požadavyk a já když jsem v autě, tak v jednom tahu tam trávím dost času.

Nemyslím si, že je to kritikou 308, však 2008 je nafouknutá 208, 308 když chceš s větší prostorností, tak si vezmeš SW nebo 3008 či 5008.

Já bych to asi nechal na rozhodování konečné ceny a nabídky ;-)
Avatar - rohYpnol
12. 11. 2014 21:12
Re: Každodenní ideál
3008 i 5008 jsou prostorově vzadu mizérie I. kategorie.

Pokud v autě trávíš hodně času, pak:
1) upřímnou lítost
2) nebudeš zřejmě uvažovat o vozech této kategorie

Ale pro běžné využití, kdy vůz využíváš na dojetí 10, 15 km do práce a běžné fungování, podle mě řešit jestli má o fous či dva lepší odhlučnění, filtrování nerovností atp. je zcela bezpředmětné.
Avatar - 3_diamanty
12. 11. 2014 21:30
Re: Každodenní ideál
presne tak.... kazdy vzdy riesi detaily ktore su v pri beznom kupovani auta uplne bezpredmetne......

clovek stejne kupuje auto na bezne pouzivanie .. ....a nie na tabulkovu vojnu na papieri .. auto nie je modla....... a kto ma kolko decibelov v kabine mi je suma fuk ....

presne tak... kazdy tu riesi uz detaily.... ale bezne toto nikto moc neriesi... lancer je hlucny, ma tvrde plasty, ziadne led svetla .... no a co..... stejne sa nam pacil a splnal poziadavky ake sme chceli a plni to co od neho ocakavame a preto je doma.... a je mi jedno ze ci ma golf o chlp lepsi podvozok alebo nizsiu hlucnost... realne sa auta kupuju inak ako tu na diskusii mnohi odbornici pisu.... takisto sme nesli do predajne s metrom v ruke a nemerali kufor ani na testovacej jazdne neskusali jazdu na limite a nehrali sa na pretekarov ( v reale tiez nikto nejazdi na limite ) ....... realne je to asi tak ze clovek si kupi to co sa mu paci a co chce a na co ma....

s touto tvojou mysleinkou sa stotoznujem
:yes:
Avatar - Ronault.
12. 11. 2014 21:41
Re: Každodenní ideál
Jestli je ti jedno v čem jsou která auta lepší nebo horší tak sem nelez, nemá to tu pro tebe smysl.
Avatar - Ronault.
12. 11. 2014 21:45
Re: Každodenní ideál
Netrávím v autě mnoho času, v podstatě něco kolem 20-25t km ročně, asi jednou za týden až dva několik hodin v kuse.
Co si představuješ pod pojmem běžné využití? Každý auto totiž používá běžně jinak.

A právě odhlučnění a filrování nerovnosti dává největší porci komfortu, i ve městě na kratší trasy, protože není nic blbšího než když ti na tramvajovém pásu podvozek přeřve autoradio.

Chceš říct, že v 5008 je vzadu méně místa než v 2008? >:D wake up!
Avatar - rohYpnol
12. 11. 2014 22:02
Re: Každodenní ideál
Běžné využití je myslím okolo 30 km/den. Tahle věc se dostává do popředí právě s hybridy, kdy je vyvíjejí tak, aby pro to běžné využití jsi dal jeden den jen na baterky... Ano, každý jej využívá jinak, ale nepochybně lze nalézt většinový běžný standard ;-)

Odhlučnění atd. - ano, samozřejmě má smysl tohle řešit (a velký). Ale nemá smysl se cabrat v detailech, jestli ten či onen tlumí o fous líp či hůř. Má smysl kritizovat Rapida z počátku výroby, ale nemá smysl nějak negativně hodnotit současného Rapida SB, byť je možná o něco horší než třeba Golf s vlečkou...

Nechci říct, že v 5008 je míň místa. Chci říct, že zatímco v 2008 je v rámci třídy prostoru dost, tak v 5008 je to v rámci třídy zoufalost.
Avatar - 3_diamanty
12. 11. 2014 19:49
Re: Každodenní ideál
tiez davam hlas 2008-micke....nesiel som s nou a ani s capturom..... ale proste sa mi viac paci.... chcelo by to vyskusat obe auta.... ale verim ze by mi p2008 sadla... siel som v kamaratovej malej 208 a s volantom nebol u mna ziadny problem, auto posobilo zvnutra hodnotne ... p2008 bude v interieri fakticky rovnake ako mensia 208 ..... otazkou ostava aky asi bude captur.... tu neviem posudit aky asi bude v interieri v porovnani s p208/2008 .... veci ako velkost kufra, spotreba , cena.... to uz je na kazdom z nas co povazujeme za uspokojive hodnoty.....
Avatar - Ronault.
12. 11. 2014 19:54
Re: Každodenní ideál
Rozhodně není rovnake, právě ten posaz je hodně jiný. V 208 se prostě sedí níže, z toho vyplývá i onen hodně nízko položený volant aby bylo ideálně vidět na budíky. P2008 se více blíží normálnímu posezu, sedí se i výše.
Avatar - 3_diamanty
12. 11. 2014 20:07
Re: Každodenní ideál
musel by som si to vyskusat samozrejme.... ale verim ze pri mojej standardnej postave s vyskou 177 cm by som si polohu nasiel v akomkolvek aute...

ten interier sa mi skutocne paci [odkaz] ... vzdusny elegantny, prijemny

paci sa mi aj ta vyvysena strecha p2008 nad zadnymi pasaziermi , je to prakticke a cool :yes:
Avatar - Ronault.
12. 11. 2014 20:12
Re: Každodenní ideál
Jo, tady v těch vyšších verzích určitě vypadá p2008 dobře, on Peugeot dělá moc pěkné interiéry poslední dobou, třeba 508 a 308, nebo i 3008 svého času s těmi letadlovými tlačítky... i na živo se mi to moc líbilo tehdy, jen škoda těch uni ovladačů oken na dveřích, ty se mi nelíbily už v 207, natož že je člověk našel všude.
Avatar - pumpkin
12. 11. 2014 20:31
Re: Každodenní ideál
Tá zvýšená strecha vzadu je len taký klam, pozri si foto zozadu.
Avatar - 3_diamanty
12. 11. 2014 20:33
Re: Každodenní ideál
cize to je len kvoli efektu na stresny nosic, uz som si vsimol z tohto fota je to zrejme: [odkaz]

vyzera to zaujimavo.... malo vidany detail, ano strecha je vlastne klasicka.... normalne ma to pomylilo priznavam
Avatar - pumpkin
12. 11. 2014 20:49
Re: Každodenní ideál
Mňa tiež najprv. Kamoš má starého Freelandera a tam to ešte plní praktickú funkciu.
Avatar - 3_diamanty
12. 11. 2014 20:59
Re: Každodenní ideál
toto ale rozhodne posobi prakticky [odkaz] ... a aj nakladacia hrana je uz na pohlad o dost nizsie ako v capture ... po sklopeni sedaciek vznikne v p2008 krasne rovna podlaha.... ktoze ju dnes v tejto triede ma?

netreba zabudat ani na tie sietky vzadu v p2008 .. v kufri za zadnymi blatnikmi.... hrozne prakticka vec, niekedy detail na nezaplatenie ... :yes:
Avatar - pumpkin
12. 11. 2014 22:13
Re: Každodenní ideál
Duster?
Sieťka poteší, ale na nezaplatenie je prehnaný výraz.
Avatar - 3_diamanty
12. 11. 2014 20:49
modra alebo cervena?
dilema ako v matrixe .... asi by som si vybral to co Neo

capturu neskutocne sadne ta modrocierna kombinacia.... krajsiu snad ani na captur nejde dat.... ( biele strechy a stlpiky a helly hanson paradicky nemusim )

ale po pravde ta cervena na P2008 ma zraza na kolena... nadherna kombinacia v kontexte s chromovanymi detailami, velmi elegantne a luxusne posobi [odkaz] :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - nathan
12. 11. 2014 22:43
něco mi to připomíná
Nemůžu si pomoct, ale přední světla na tom Pežotu mi zboku silně připomínají povadlý mužský pohlavní úd >:D ;-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ji/Ri
13. 11. 2014 00:07
Re: něco mi to připomíná
Koukáš často na povadlé mužské údy, že můžeš srovnávat? >:D
13. 11. 2014 02:53
Re: něco mi to připomíná
>:D :yes:
13. 11. 2014 05:22
Re: něco mi to připomíná
>:-[] >:-[] >:-[] :yes:
Avatar - Ronault.
13. 11. 2014 09:07
Re: něco mi to připomíná
>:D :yes:
13. 11. 2014 02:54
Re: něco mi to připomíná
>:D :yes:
Avatar - Ada je zase tady
13. 11. 2014 00:13
Co to...
Co to má ten pevgeot na těch světlech? To jsou výrůstky, bradavice, nebo rakovina? 8-s
Rozbalit vlákno
1
13. 11. 2014 05:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KANKUNEN
13. 11. 2014 07:36
Peugeot
Přední světla patvar, zadní světla patvar, přední maska má menší rozměry než otvor, interiér je naruby. Pak ať se v PSA nediví, že Renault je na tom líp, když už Peugeot neumí ani vypadat. Ale možná začnou vymýšlet prototyp na prdy.
Rozbalit vlákno
0
Shrnovačka
Oba francouzské křápy nebrat. Rozhodování, který z těch špatných je méně špatný je holý nesmysl! ;-\ :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - grifith
13. 11. 2014 23:40
Re: Shrnovačka
Chlapče, ty to máš v té hlavě pěkně vybouchané...
14. 11. 2014 08:12
Neuveritelne
Je mi líto, ale jako majitel 2008 mohu jen říct, že nic neodskakuje, neplave, nedrnčí, nehlučí a trpím pouze tehdy, když si čtu tyto rádoby odborné články....
Ovládací prvky jsou perfektně řešené a na budíky je vidět lépe než ve vaší škrabce III generace, kde budete mžourat přes rameno volantu ještě 20 let

Ps. s 1.6VTi jezdím denně po městě za 5.3 :-) ...

Pokud se Vám líbí VW, budiž, kdo chce Forda, budiž... ale nelžete ostatním čtenářům, kteří 2008 nebo Captura nemají a dělají si závěry pouze podle Auto.cz a podobných serverů... Nejsem zaslepený fanda, chtěl bych třeba větší kufr nebo více dat na palubním PC:)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - grifith
14. 11. 2014 10:14
Re: Neuveritelne
Po městě jezdíš za 5,3, mimo za kolik? 4? A průměr máš 4,65?
Koupit si diesel, tak naftu můžeš prodávat. >:D
14. 11. 2014 11:07
Re: Neuveritelne
Město 5.3 (pokud budeme jen stát v zácpě ... nemám stop&start... tak to roste samosebou)... mimo město snaha o 5.0.... ale je to jako každé jiné auto !.... toto jsou jízdy kdy nevezete plnej kufr a nespěcháte ....

Běžně svižně bez snahy o spotřebu = 5.9l/100 (mám to už nějaký pátek, tak vim o čem mluvim)

ps. známý má 2008 s eHDi .... cesta do Chorvatska 130+ km/h :-) ... 5.6l/100.... takže pokud to honíte nečekejte dobrou spotřebu....

Žádný auto není zázračný :-)
Avatar - grifith
14. 11. 2014 11:31
Re: Neuveritelne
Ty jezdíš ve městě za prakticky stejnou hodnotu jako mimo? A co to je za město? Má zkušenost není mnohatisícová, ale i tak jsem se pod 6 dostával pouze mimo město. Asi máš skvěle zajetý kus, co má moc rád vzduch místo benzínu. :-)