Tak o tom, že XX bude pohánět V12 se vědělo už od začátku, plky o přeplňované V6 byly jen nesmyslné kachny od novinářů, proč by se mělo Ferrari snižovat k takovému downgradu a dávat do vrcholného semi-racing auta toho poddimenzovaného chcípáčka z F1?
Jinak na tuhle bestii se neskutečně těším, poslední videa z testování dokazují, že to bude asi nejlíp znějící kára vůbec, trhá to uši ještě více než Zonda R a předchozí FXX Evo. Nádhera, až je člověku smutno když si uvědomí, že je tohle doslova labutí píseň takových aut a motorů.
Ještě pro nadšence - Top Gear zrovna testuje jako první na světě kompletní Velkou Trojku - silniční LaFerrari s P1čkou a 918ctkou, doporučuju se jít podívat na oficiální stránky, podávají tam průběžné reporty z dvou testovacích dnů, večer by jsme měli znát vítěze :-)
Rešpekt pre Ferrari za to že V12 stále žije...ono pozeral som nejaké videá a vyzerá to byť nielen ako jedno z najlepšie znejúcich ale takisto aj ako jedno z najlepšie jazdiacich hyperáut vôbec...ten Top Gear sledujem no..tvoj favorit mi je jasný.. :-) ja si osobne myslím že 918 skončí tretia..ako je to velmi prepracované auto ale myslím si že oproti LF a P1 jej chýba taká tá naliehavosť a dramatickosť ktorú by hyperšport mal mať..i keď zas po stránke jazdy a ovládania bude vďaka náhonu na štyri asi lepšia...súboj o prvé miesto by som videl medzi P1 a LF..neviem povedať ktoré vyhrá(ja osobne preferujem P1) ale myslím že nech vyhrá ktoré chce, rozdiely medzi nimi budú minimálne...akurát som dnes pozeral jedno video a ma napadlo, že ohroziť hocikoho z tejto trojice by mohlo to, keby niečo podobné spravil aj Koenigsegg..myslím spojenie hybridu a normálneho motora..o tom že taký ONE1 by sa nejako nezadýchal ale tak ako konkurencia by to bola zaujímavá.. :-)