Bezpečnost
twistedTSD
13
To ano, většinou je to nicméně zejména vinou chybějícího airbagu v základu (což mi v dnešní době přijde docela smutné...). Datsun je ale vyloženě plechovka na úrovni poloviny 90. let, kterou by nezachránilo ani 10 airbagů...
Přejít do diskuze
Jenže i malá městská krabička by měla plnit nějaké bezpečnostní standardy. Ty bys do toho sednul s manželkou a dětma, abys na cestě s limitem 70 km/h skončil takhle? Chytráku...
0 hvězd a 3 hvězdy je stále velký rozdíl a Dacia vyrobená ne v Rumunsku ale v Indii by byla nepochybně levější. Ono i v té Indii není hlad po levných autech za cenu toho, že to bude plechovka na kolech viz Tata Nano od které se čekal úspěch a ono nic.
Nedoufal jsem, že zrovny ty budeš ten kdo to pochopí... překvapuješ :yes😒br />
Nadruhou stranu když ten Datsun sejme nějaký "tuk tuk" tak má člověk i v to Datsunu celkem větší šanci, že z toho vyleze bez zranění.
Po kreatívnom nadpise by som len chcel upozorniť, že 0 hviezd pre Datsun Go je asi tá posledná vec čo ich trápi, lebo tam takéto výsledky nie sú nič výnimočné. Horšie je, že sa nepodarilo preniknúť s novou značkou na trh podľa očakávaní a tiež fakt že je to šit, lebo si mysleli že si to môžu dovoliť. A to už čo musí byť keď Ind na fóre pindá aké je rovnako hnusne vyzerajúce Maruti Alto oproti Go super auto. Ale vraj je to stále lepšie ako Nano.
Možno je to aj o nejakej domácej hrdosti, Maruti Suzuki musí byť niečo ako Škoda u nás, tak zrejme ani nerobia detské chyby.
Možno je to aj o nejakej domácej hrdosti, Maruti Suzuki musí byť niečo ako Škoda u nás, tak zrejme ani nerobia detské chyby.
I levné auto může při crash testu obstát. Jen nesmí být projektováno ekonomy koncernu rendlík a syn >😒]
BTW: [odkaz]
BTW: [odkaz]
Mno tiež ma najprv napadlo, že na niektorú Daciu vyrobenú v Indii nalepia značku Datsun a hotovo >😁 Prečo sa takto v aliancii rozhodli vedia len oni. Zrejme takto zarobia viac a potencionálnym kupcom nejaké crash testy zrejme nič nehovoria tak načo sa snažiť?
V Indii je nepochybně levnější pracovní síla takže by tam i ta Dacia byla o něco levnější a klidně by se tam mohla dělat první generace Loganu. Na tamní poměry docela luxus auto.
V tom případě by se v Holandsku dal obhájit i Velorex protože při střetu s cyklistou se ti nic nestane >😁
To proč je Datsun krám je všem jasný. Prostě na lepší v Indii většina nemá peníze, ale to není důvod zlehčovat například moje pohoršení.
To auto je odfláknuté konstrukčně a sype se jak domeček z karet! Lowend jde dělat i s relativnně slušnou bezpečností... například Dacia.
To proč je Datsun krám je všem jasný. Prostě na lepší v Indii většina nemá peníze, ale to není důvod zlehčovat například moje pohoršení.
To auto je odfláknuté konstrukčně a sype se jak domeček z karet! Lowend jde dělat i s relativnně slušnou bezpečností... například Dacia.
Lebo by tento bezp. štandard v niektorých krajinách ľudia neboli schopní/ochotní zaplatiť? Sem-tam najprv porozmýšľaj skôr ako niečo napíšeš.
Je úplně jedno, kde do toho sedněš. Lidi úmírají stejně v Evropě i v Indii. Vy jste mi teda hrdinové, nezapomeňte se navzájem vypalečkovat.
Zapoměl jsi napsat, že šlo o opakovaný test, kdy do Pola přidali airbagy. První test Pola byl za 0*.
Celkem chytré řešení problému přemnožené populace v indii. Pro lepší výsledek doporučuji tu dětskou auto sedačku upevnit na střechu a nebo rovnou vláčet kočárek na laně za autem. :yes:
pamatuji se, když onehdy přišlo bmw s novou generací 5-tky (tuším e 63), tak taky nedostali maximum a pr oddělení tehdy odpovědělo, že nevyrábí auta kvůli crash testům, že reálné nehody vypadají jinak 😉
Ty indické hvězdy s těmi našimi nemají nic společného. V Indii se začalo testovat až teď a výsledkem bylo, že všechna testovaná auta měla 0*. Výrobci dostali šanci provést změny a test opakovat, Polo, které původně dostalo 0* tuto šanci využilo a test opakovalo. Nevím, jak moc tyto testy řeší Indové, ale pokud se pro ně toto téma stane důležitým, tak se jistě automobilky přizpůsobí.
trosku nadhladu by to chcelo... nejde tu o zivot... diskusie by mali byt aj o tolerancii .. mne sa tiez mnohe nazory nepacia ... ale keby som takto reagoval na kazdeho ako by to vyzeralo ... nic moc ze?
No - a kvuli tomuhle se mi sem nechce chodit.
Nemluvi se o autech, ale pretlacujeme se, kdo ma vetsi... ego.
😒
Ano, umira se stejne. Ale zije se jinak.
Howgh.
Nemluvi se o autech, ale pretlacujeme se, kdo ma vetsi... ego.
😒
Ano, umira se stejne. Ale zije se jinak.
Howgh.
A uz jsem to pochopil: takze mistni komunita bude spokojena, az se tam bude prodavat jen Polo?
malá městská krabička GO pro rozvíjející se trhy se chová jako malá městská krabička pro rozvíjející se trhy😒br />
To je na zavření Nissanu jako automobilky!
😜
To je na zavření Nissanu jako automobilky!
😜
0* je indický standard aneb, co už prošlo v Indii testem
Datsun Go - 0*
Suzuki Maruti Swift - 0*
Suzuki Maruti Alto 800 - 0*
Hyundai i10 - 0*
Ford Figo - 0*
Volkswagen Polo - 0*
Tata Nano - 0*
Datsun Go - 0*
Suzuki Maruti Swift - 0*
Suzuki Maruti Alto 800 - 0*
Hyundai i10 - 0*
Ford Figo - 0*
Volkswagen Polo - 0*
Tata Nano - 0*
No samozrejme že sa dá, ale Dacia bola navrhnutá primárne na Európske trhy a cesty aj keď východoeurópske. Tiež nikdy nedosiahla (pokiaľ sa dobre pamätám) nikdy na plný počet hviezdičiek. Nehovoriac o tom, že tento Datsun stojí zrejme polovicu toho čo by stála podobná Dacia. A to by tam proste málokto zaplatil. Všetko je to o tom, nie je dopyt, nie je ponuka. Alebo inak, ak netlačia na výrobcov zákony, nemajú ani oni snahu, to je celé.
zda sa ze datsun zatial nesplnil ocakavania ( a nielen v indii ) .. predava sa uz aj v rusku tusim
[odkaz]
zrejme mnohym meno datsun nic nehovori... aj ked nie zeby slo o nejaky imidz pri tomto aute... ale uprimne... aj meno zavazi....
[odkaz]
zrejme mnohym meno datsun nic nehovori... aj ked nie zeby slo o nejaky imidz pri tomto aute... ale uprimne... aj meno zavazi....
Ano, přidali airbagy a prodávají jenom auta s airbagy takže není pravda to co jsi napsal, že v Indii mají všichni 0*. Nemají.
Ak ti to je jasné, tak trebárs čo si predstavuješ pod jednotným minimálnym bezp. štandardom? A potom sa zamysli čo by tieto opatrenia stáli a čo by to urobilo s autami na celom svete. Je ti dúfam jasné,že niekde by ten štandard šiel buď rapídne dole alebo zase naopak niekde rapídne hore. Tam kde by to malo padnúť to nedovoľuje legislatíva a tam kde by mal stúpnuť zase nieje kúpyschopnosť. Automobilky len prispôsobujú svoje produkty možnostiam jednotlivých trhov. Koniec koncov nielen tie. Ani trebárs drogéria alebo potraviny na západe nemajú rovnaké zloženie ako na východe (v náš neprospech) a cena rovnaká prípadne vyššia (zase v náš neprospech). Princíp rovnaký.
neda sa to takto povedat..... tu neplati ziadna priama umera....
kedysi boli auta v eu take ake boli nase moznosti.... dnes sa uz bezpecnost zlepsila aj v eu ...... ale aj v indii .. kedze doba pokrocila .... ale aj dnes su zase tie europske auta bezpecnejsie ako tie indicke
kedysi boli auta v eu take ake boli nase moznosti.... dnes sa uz bezpecnost zlepsila aj v eu ...... ale aj v indii .. kedze doba pokrocila .... ale aj dnes su zase tie europske auta bezpecnejsie ako tie indicke
hodnota ludskeho zivota v indii bohuzial je taka aka je... s tym asi nic nespravime...
jednotny bezpecnostny standard by mal byt prvy krok k zlepseniu podmienok prezitia ludi na celom svete
jednotny bezpecnostny standard by mal byt prvy krok k zlepseniu podmienok prezitia ludi na celom svete
Je taky 2x dražší než ten Datsun. A taky by mě zajímalo, proč VW prodával auto této velikosti bez airbagů. Až ostuda přiměla dát do aktuálního Pola airbagy.
Tak Polu stačilo přidat airbagy i do základního modelu, protože karoserie jinak vykazuje pevnost podobnou jako evropský model (kabina včetně čelního skla neporušená). Podobně je tom třeba Ford, přidá airbagy bude mít vystaráno. Datsun proti tomu bude muset předělat celé auto, protože je silně deformován i prostor pro posádku a Global NCAP to ve své zprávě také zdůrazňuje ....the failure of the body shell makes it redundant to fit an airbag... A nechat to vyhnít si nebudou moci dovolit, protože běží kampaň "SaferCars for India" a i když Indové asi snesou hodně, tak tohle už prostě ani tam neprojde.
VW asi nechtěl, aby se o Polu mluvilo jako o nebezpečném autě s 0*, tak letos test opakovali a dali do auta airbagy. Třeba jim taky Mosley promluvil do duše.
A čo keby si radšej ty najprv porozmýšľal čo napíšeš? By sme si všetci ušetrili čas. Ako...ako môžu mať autá po celom svete jednotný bezpečnostný štandard?! Taká kravina oproti hladovaniu. Kto o to vôbec stojí v krajine s priemernou mortalitou 50 rokov...
neboj mne je jasne ze indovia neziju ako v dubaji.... tak tiez porozmyslaj o tom ked rozdavas rozum ci to ma zmysel
presne tak.... ved podobne fungovali aj vyrobcovia inde a funguju iste aj dodnes.... napriklad v irane sa tusim takto vyrabala 405ka od peugeota .... pre nich to bola parada mat 405ku .... iste lepsie ako nejaky iransky veteran alebo dovezeny hindustan z indie z tych casov ....
kludne mohli dnes v indii montovat logana , suhlas :yes:
kludne mohli dnes v indii montovat logana , suhlas :yes:
Gilgit
To ze se Tata Nano prodává o hodne hur nez se ocekávalo má nekolik duvodu. Jedním z nich je paradoxne i ta masivní propaganda jako levného modelu a to ze je to "prílis miniauto". Lidé kterí precházejí z motocyklu nebo tríkolky na levné auto a pro které se jedná o velkou investici chtejí mít "skutecné auto" a to jim Nano nesplnuje. Takze Tata rozhodne v prípadu Nano udelala hodne práce, i ve spolupráci s evropskými výrobci komponentu se jim podarilo vyvinout zajímavé vozidlo, ale koncené slovo má jako vzdy trh.
suhlas... pri pohlade na ten zdemolovany datsun vidime ze tu uz airbagy moc nepomozu, problem je inde....
je mi zahadou preco nemaju vsetky auta na svete uz jednotny bezpecnostny standard ... ved zijeme v dobe globalizacie a dobe maximalnej bezpecnosti a rovnopravnosti .... je smutne zistit ze ludsky zivot este stale niekde nema rovnaku vahu a cenu ako v modernom svete....
je mi zahadou preco nemaju vsetky auta na svete uz jednotny bezpecnostny standard ... ved zijeme v dobe globalizacie a dobe maximalnej bezpecnosti a rovnopravnosti .... je smutne zistit ze ludsky zivot este stale niekde nema rovnaku vahu a cenu ako v modernom svete....
Gilgit
Adolfovské geny se u tebe projevují neustále.
Jinak jak dlouho máte dnes v ústavu vycházky, Adolfe?
Jinak jak dlouho máte dnes v ústavu vycházky, Adolfe?
Si videl / zažil ako sa jazdí v indii? Keď niekto nepoužíva pásy, resp. max. kapacita auta je taká koľko ľudí sa vojde, vtedy sú ti všetky bezp. štandardy vieš na čo.
Tady nejde ani tak o konstrukci, ale použité materiály a výrobní technologie. Stejné auto, jako se prodává v Evropě bude úplně jiné než to z Indie. Stejně bude jen vypadat,
tak to hej ....urcite aj dnesnych 0 hviezd je lepsich ( a bezpecnejsich ) ako nejake 2 hviezdy pred 20 rokmi 😉 ....
Opravdu?
Nejsem zastánce žádné značky, ale...😒br />
Nové testy Euro NCAP potvrdily vedoucí postavení Renaultu v oblasti pasivní bezpečnosti. Poté co se stala Laguna prvním automobilem s nejvyšším hodnocením Euro NCAP, přichází na trh i nový Mégane, první automobil nižší střední třídy, který takový bezpečnostní rating získal.
Zdroj: [odkaz]
Nejsem zastánce žádné značky, ale...😒br />
Nové testy Euro NCAP potvrdily vedoucí postavení Renaultu v oblasti pasivní bezpečnosti. Poté co se stala Laguna prvním automobilem s nejvyšším hodnocením Euro NCAP, přichází na trh i nový Mégane, první automobil nižší střední třídy, který takový bezpečnostní rating získal.
Zdroj: [odkaz]
Jsou jen v této oblasti o pár let pozadu oproti nám. Snad nechceš, aby všechny státy světa na tom byly stejně. Chtít možná můžeš, ale asi bude trochu problém to reálně dokázat.
Gilgit
Stací se podivat na to co produkujes ty. Hlavne ze vís kdo si fandí. Dokázes nejak vecne diskutovat, nejak obohatit tu informaci která je v clánku, nebo zase jenom stekat? Nejak ti to dnes moc nejde.
Gilgit
To ukáze cas. Datsun GO je v porovnání s Tatou Nano "skutecné auto", ale je samozrejme drazsí. Uvidíme, jestli bude mít Datsun úspech.
Gilgit
V Indi se první generace Loganu delá. Indie byla od zacátku plánovaná jako jedna v výrobních zemí Loganu. Výrobu tam prevzala lokání firma Mahindra & Mahindra ve spolupráci s Renaultem. Protoze projekt Loganu v Indii, na rozdíl od jiných zemí, nebyl úspesný, Renault se z tohoto projektu stáhl a firma Mahindra & Mahindra vyrábí modernizovaný Logan první generace ve vlastní rezii pod jménem Mahindra Verito. Existuje také hatchback Verito Vibe.
A ted k cenovému porovnání Datsun GO versus Mahindra Verito: Ceny se samozrejme lisi podle modelové verze a regionu, ale zhruba se dá ríct, ze Datsun GO je az o polovinu levnejsí nez Mahindra Verito.
Takový cenový rozdíl samozrejme nespadne z nebe, ale je vykoupen napríklad chybejícími airbagy.
A ted k cenovému porovnání Datsun GO versus Mahindra Verito: Ceny se samozrejme lisi podle modelové verze a regionu, ale zhruba se dá ríct, ze Datsun GO je az o polovinu levnejsí nez Mahindra Verito.
Takový cenový rozdíl samozrejme nespadne z nebe, ale je vykoupen napríklad chybejícími airbagy.
Ty väčšinou nič k veci nemáš, tak zadrapuješ do ľudí a ohováraš. Ja sa v takom prípade radšej zdržím a nepíšem. To je zásadný rozdiel medzi nami.
A ešte občas napíšem, keď ma tie tvoje debilné narážky a ohováračky naserú.
A ešte občas napíšem, keď ma tie tvoje debilné narážky a ohováračky naserú.
Gilgit
Neblbni. Takze kritika nesmyslu, lzí a xenofobních poznámek které sem opakovane píse Topper jsou pro tebe "debilné narážky a ohováračky"? Tak to jiz je na docenta Chocholouška.
Jinak já jsem v této diskusi a v té pod clánkem o Renaultu v Alzírsku jako jeden z mála napsal poznámky k veci a pridal informace které se v clánku nenajdou.
Pokud to nedokázes, tak ti holt nezbývá nic jiného nez plácat se s Topperem uznale po ramenou jací jste borci. >😁 >😁 >😁
Jinak já jsem v této diskusi a v té pod clánkem o Renaultu v Alzírsku jako jeden z mála napsal poznámky k veci a pridal informace které se v clánku nenajdou.
Pokud to nedokázes, tak ti holt nezbývá nic jiného nez plácat se s Topperem uznale po ramenou jací jste borci. >😁 >😁 >😁
im to bohuzial musi stacit... na drahsie a bezpecnejsie tam nemaju ludia peniaze... a bezpecne auto by zase nestalo tolko co stoji teraz tento datsun
len je skoda ze iste rovnake bezpecnostne normy uz nefunguju vsade.... ale zase sme pri peniazoch
len je skoda ze iste rovnake bezpecnostne normy uz nefunguju vsade.... ale zase sme pri peniazoch
petrumr
nevím, proč vyrábějí levnější auta, když můžou repasovat starší a ještě to dělá výrobce co má dobrou dácii.
Gilgit
Más pravdu, nespravíme. Co by bolo keby zajímá jen plácaly. Je treba vycházet z reálné situace.
Gilgit
V Rusku prodej znacky Datsun zacal teprve v léte, takze na nejaké vyhodnocení je jeste brzo. Ten clánek na který dávás link z cásti obsahuje jen prázdné plácání tak na úrovni Fokta.
Vzhledem k tomu, ze ruský automobilový trh letos zazívá vetsí pokles prodeje, tak i prodej znacky Datsun bude logicky nizsí nez se plánovalo. To ovsem nic neríká o úspechu nebo neúspechu znacky.
Vzhledem k tomu, ze ruský automobilový trh letos zazívá vetsí pokles prodeje, tak i prodej znacky Datsun bude logicky nizsí nez se plánovalo. To ovsem nic neríká o úspechu nebo neúspechu znacky.
Gilgit
Toppere - pritom kolik nemyslu a nekdy vyslovene lzí a urázek jiných národu jsem od tebe tady cetl, pritom kolikrát jsi tady radikálne zmenil názor, s tebou na téma "diskuse a tolerance" nemá smysl komunikovat.
Gilgit
Adolfe, zdá se ze jsi utrpěl úraz hlavy v tvém voze snů. To by mnohé vysvětlovalo.
Da dem Trabant eine wirkungsvolle Knautschzone jedoch fast völlig fehlt, kann die Bewegungsenergie kaum in Verformungsenergie umgewandelt werden und wirkt daher schlagartig auf die Insassen ein. Dies führt insbesondere zu abnormal hohen Werten in der Kopfbeschleunigung (deutlich über 100g). Ferner bergen die zweitürige Duroplastkarosserie (Entzündungstemperatur: 800 °C) und der vorn eingebaute Tank ein erhöhtes Risiko bei Fahrzeugbränden.
Da dem Trabant eine wirkungsvolle Knautschzone jedoch fast völlig fehlt, kann die Bewegungsenergie kaum in Verformungsenergie umgewandelt werden und wirkt daher schlagartig auf die Insassen ein. Dies führt insbesondere zu abnormal hohen Werten in der Kopfbeschleunigung (deutlich über 100g). Ferner bergen die zweitürige Duroplastkarosserie (Entzündungstemperatur: 800 °C) und der vorn eingebaute Tank ein erhöhtes Risiko bei Fahrzeugbränden.
Gilgit
Do Iránu se zadné Hindustany z Indie nedovázely, ty e😜erte.
A v Indii ten Logan dávno vyrábejí, nejak necekali na to az jim to odsouhlasís.
A v Indii ten Logan dávno vyrábejí, nejak necekali na to az jim to odsouhlasís.
Gilgit
Výsledek a hlavne publicita s ním spojená jsou pro znacku Datsun nepríjemné a uvidíme jak na tu situaci Nissan zareaguje.
Bylo by ovsem zajímavé vedet kolik z tech lidí kterí se ted strasne pohorsují nad Nissanem zná reálnou situaci v Indii,
Nissan se snazil udelat co nejlevnejsí automobil a to není mozné bez kompomisu. Typický zákazník který kupuje tento automobil presedá z motocyklu nebo tríkolky a jeho bezpecnost v silnicním provozu po presednutí do automobilu, i kdyz bez airbagu, se zásadne zlepsí.
Bezpecnost tech co pouzívají motocyly a tríkolky, a to v indickém provozu, evidentne ani Maxe M. ani místní ctenáre moc nezajímá.
Bylo by ovsem zajímavé vedet kolik z tech lidí kterí se ted strasne pohorsují nad Nissanem zná reálnou situaci v Indii,
Nissan se snazil udelat co nejlevnejsí automobil a to není mozné bez kompomisu. Typický zákazník který kupuje tento automobil presedá z motocyklu nebo tríkolky a jeho bezpecnost v silnicním provozu po presednutí do automobilu, i kdyz bez airbagu, se zásadne zlepsí.
Bezpecnost tech co pouzívají motocyly a tríkolky, a to v indickém provozu, evidentne ani Maxe M. ani místní ctenáre moc nezajímá.