Zvěsti o tom, že Audi chystá ještě luxusnější model než A8, se objevovaly v médiích v poslední době často. Koncept se představí v Los Angeles a ponese název Prologue.
...ak sa ti nieco nepozdava a vies po nemecky, precitas si to tam ;-)
Ja som to uz vcera tam cital, nebudem tu pitvat detaily, vcelku kvalitne napisane ! :yes:
Chlapy, len tak dalej ! Sice zase trosku neskor, ale aspon ze tak.
Nemci sa skor venuju C stlpikom a zadnemu oknu, vykon hadam kazdy uvadza ako chce, Briti beru 600 koni ako 600 bhp teda 447 Kw, Nemci by teoreticky mohli rovno pisat o 610 konoch, nakolko uz aj pripravovana RS6 Plus, by mala mat presne tolko a tym by sa Kw zhodovali. Mozno uz zajtra sa to dozvieme uplne presne.
Ok, _MT_ a spol... ma to uz teda ten spravny pocet dveri ? ;-)
Zajdi si k očnímu. Boční profil/linie střechy jsou téměř identické a třeba to prosklení za C-sloupkem snad nakupují přímo u Audi.
Napsal jsem "7er + A7", samozřejmě zjednodušeně, je tam toho okopčeného víc.
Ale když si tak chytrý, tak mi řekni, kde např. Genesis vzal tu "singleframe"? Že by z i30? :*) >:-[]
>:D
Genesis = design 7er + A7.
Pokud se ti tedy zdá podobná A9 na Genesis, rozhodně to není problém Audi.
Hyundai má jasný motiv kopírovat skutečnou současnou prémii, naopak to ovšem rozhodně neplatí (naopak) a zatím ani platit nebude. ;-)
"Kopčit od hnůjdaje" ha, ha, ---- to by si v Ingostadtu musel někdo řádně nafackovat, nebo se pokakat v kině, a nebo si patentovat jak dělat kožené bundy z koženky. >:D
daj pokooooj ! >:-[]
4x som sa musel prekrizovat, ked som precital to A-cko ! >:-[]
O displeji v TT pisali, ze zahanbi aj S-kladu :-!:yes:
Mne sa to este nazivo nepostastilo - casova vytazenost, a ked uz je cas, tak salony pozatvarane...a v mojom okoli nikto s novym TT ;-\
A k Haldexu:
4 a 5 su si extremne podobne vo vsetkom, vratane rychlosti reakcii - len to ze traz 5 inac programuju a je v inych - lepsie zbalancovanych autach, ju viac zviditelnuje. 4 mala zasobnik, 5 ale dokaze takisto rychlo natlacit cerpadlom...
Takze je to skor vec naladenia, znamy bol s minulou S3 u Mayera a tam sa mu pohrali aj so SW na H4 a to auto sa zmenilo na nepoznanie ! ;-)
Takze ok, spokojnost. ;-)
To si opravdu myslíš, že někdo toho korejského kočkopsa obkresluje? V tom autě vidím všelico, jen ne Hyundai (mne osobně nejvíc mlátí do očí světla BMW, pak samozřejmě maska, nemluvě o tom zprzněném znaku na kapotě).
Že ten Haldex není v ničem lepší??? Haldex je teď naladěn mnohem líp (včetně aspektu "zábavnosti"), stačí si v tomto ohledu porovnat jízdní testy G6R a G7R. U G7R se přímo zmiňuje schopnost držet dlouhé drifty apod.
Vše fungovalo příkladně, quattro/haldex, S-tronic i TFSI, které mělo (i díky nárůstu krouťáku) velmi dobrý zátah na výjezdech ze zatáček i s "pouhými" 230PS. Na limitu se auto nepatrně sune ze zatáčky téměř neutrálně, ale přece jen už převládá spíš přetáčivost a na výjezdu quattro auto ukázkově srovná. Interiér (s mega LCD přímo před řidičem) utekl konkurenci minimálně o jednu g., skvělé jsou i sport. sedačky s prošívanou alcantarou. Když si vzpomenu na interiér v A45 AMG s přilepeným tabletem a lacinou 3D carbon folií...
Tak ze by prisiel cas, ze uz aj "neprave" Haldexovske quattro je ako sa slusi a patri ?
Ked si to zoberem len podla papierovych predpokladov - znizena hmotnost, lepsie rozlozenie, Haldex 5 ( ktory nieje ale v nicom lepsi nez 4, len ze je o par kg lahsi ) ...tak zmena k lepsiemu bola ocakavana. Je to dost na to, aby som mohol pausalizovat vsetko s motorom priecne a quattro za tak dobre, ako je to od A4 vyssie ?
Jj. pokud zůstane počet dveří na čísle 2, nedoufali jsme s _MT_ marně!
Zatím to vypadá celkově parádně. :yes:
P.S. Mimochodem v sobotu jsem se svezl (po správné okresce) s novým TTéčkem (coupé 230PS, quattro, S-tronic) a to auto mě celkově velmi příjemně překvapilo, velký posun ve všem (kromě prostoru) proti minulé generaci.
No vzhledem k tomu, ze posun nemeckeho designu za poslednich 15 let je "stejna krabice jen se s kazdou novou generaci vic mraci", tak nevim co by clovek chtel cekat :-)