kde jsi prisel na to, ze se 3 neprodava dobre? Ja teda koukam na cisla a celosvetove se prodavaji velmi dobre. Ostatne cekacky na auta jsou celkem dlouhy takze poptavka zatim prevysuje vyrobni capacity. Co by za to nektere jine automobilky daly....
Obavám se, ze pro nejlepší hatchback na trhu budeš muset navštívit Ingolstadt, připadne Mnichov. Ono už to slovo "nejlepší" je dost sporné samo o sobě. ;-)
jj
Mazda Motor Corporation neboli Macuda Kabušiki Gaiša z Hirošimy, prdící a stále smrdící je prostě nuda soudruzi, zkuste už konečně něco novýho než z lidí dělat stádo blbců, nakonec se stejně seknou ;-) [odkaz]
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Kazdy v mojom okoli, kto si kupoval tento rok nove auto si kupil trojku... sice na nu cakali 4-5 mesiacov a na ine auta nemuseli ale oni si pockali... a dalsi caka. Jeden kamarat uz isiel brat skladovy Sportage a skladat zalohu, no potom uvidel trojku. A bolo. Ani to nemuselo byt SUV. A cakal 5 mesiacov. A je stastny.
Trojka vo farbe Red Soul je ako ako zena, zahladel sa a... konec >:D;-)
S cenou je to jednoduchý, vůz je postaven mezi Mazdu 3 a CX-5. Jestliže M3 startuje 366.tis a CX-5 524.tis Měla by se startovačka (už slušně vybavená) pohybovat kolem 430.000,-
Jinak samozřejmě díky za každý nový diesel, ale auto této velikosti potřebuje dvoulitr a ne malou jednapětku na steroidech se zkrácenou životností :no:
no tohle jsou názory 15letého puberťáka.
Ty už si výš, že ten motor nevydží, ještě se ani nevyrábí, fakt dobrý ;-\
No a kombík to je taky 100% hláška.
Co to tady trepeš?
inak vsmnite si zadny uzky stlpik... ten uzky pas za tym tmavym zadnym okienkom.... je tiez cierny podobne ako v i20 ... zrejme toto je nieco co budeme vidavat uz castejsie....a pekne to opticky oddeluje strechu auta od kufra.... vyzera to lahko sviezo... ta cierna farba zadnych stlpikov dava vzdusnost zadnym partiam :yes:
zadne stlpiky nam zacinaju chytat cierny nadych
[odkaz] vs [odkaz]
u i20 sa to nie kazdemu nepacilo... som zvedavy ako to budu niektori vnimat teraz ked to ma takto aj mazda.... stavim sa ze teraz to bude parada ;-) ved je to mazda predsa
Mazda to má neporovnateľne užšie a teda aj decentnejšie. Na i20-ke by som to ocenil ak by v tom bolo skryté okno, ako mala BX-ka. Takto je to samozrejme lacnejšie, ale podľa mňa aj trochu samoúčelné.
Áno, pri tejto Mazde mi ten čierny stĺpik vôbec nevadí, ba čo viac je vítaný pretože spolu s vlnou, ktorá sa tiahne spodnou hranou okien tvorí harmonický celok a spolu krásne ladia. Nehovoriac o tom že je v ňom zakomponované aj tretie bočné okno kdežto pri i20 ten čierny stĺpik pôsobí disharmonicky a narúša inak celkom peknú bočnú líniu a je to vlastne len zafarbený plech bez iného významu.
Tak zrovna co se SUV týče, dělá podle mě Honda design lépe a to jak CR-V vs CX-5, tak i teď HR-V vs CX-3. ;-) Na druhou stranu musím říct, že CX-3 jako celek se mi líbí, po dvojce rozhodně nejhezčí Mazda současnosti, trpí problémy s disproporcí asi nejméně. :yes: Určitě se na ní půjdu podívat, až bude na showroomech. :-)
Asi jsem staromódní, ale kompaktní SUV by mělo mít vzhled SUV a ne vypadat jako ocucaný bonbon. Nevím, jak jsi přišel na synonymum ošklivosti, ale CR-V má jednoduchý, funkční design s potřebnou dávkou osobitosti. CX-5 prostě nevypadá jako SUV, i všechna ostatní japonská SUV mají v téhle třídě více charakteru.
Zadoboční pohled opravdu vyznívá lépe pro Mazdu, ale auto není jen zadobok.
Profil HR-V [odkaz] postrádá disproporce ponton/prosklení a kapota/kabina u CX-3 [odkaz] Kdybych měl někomu uvést konkrétní příklady disproporce, lepší bych nenašel.
Zepředu je HR-V dravější [odkaz] , CX-3 vypadá kvůli nízké přídi jako úzké a vysoké a ještě to zvýrazňuje těmi vertikálními mlhovkami. Ale někomu se to líbit může.
Ukazují to ostatně i obrázky přímo zepředu, bez zkreslení různým úhlem natočení [odkaz] a [odkaz] Za co sbírá Mazda body, je ta nádherná barva. ;-)
Studii neb to byla studie HR-V jsem viděl naživo v Paříži a nemám pocit, že auto je proporčně nevyvážené a na rozdíl od Mazdy bude zřejmě kvalitnější. Určitě tam na motorech nebudou řešit tyto problémy. Píši to jako bývalý majitel M6 (sice 1.gen.), toto je z nafty, která je v CX5 a M6 aktuální generace. Hondě se něco podobného asi sotva přihodí. Takže i kdyby byla HR-V "škaredší", pak volím (resp. moje žena) Hondu a ne Mazdu.
Kvalita Mazdy v praxi. Zveřejňují si sami fandové mazdiček...
Každý má něco..VW problémy s řetězy u TSI , Mazda , jak vidno taky není bez chybíčky a Honda?
Máme CR-V minulé generace , dosluhující motor diesel 2.2 je nezničitelný , to ano.
Ale např. kotouče u Hondy měnit každých 30 tis. km..?? 8-s
Každopádně jsou nyní Mazdy v kodo designu na míle daleko přd Hondou a Toyotou !!! :yes::yes:
Krásná auta...
Áno, v poslednej dobe im veru ide karta. Vyzerá, že stačilo vyhodiť van den Ackera, ktorý zas pomohol Renaultu. Aj po roku si pri pohľade na krásne Clio idem krk vykrútiť.
Výše se někdo veselí nad pohledností SUV, ale mne to přijde jako nafouklá trojka a ne SUV. Škoda, že v článku není uvedena světlá výška a možnosti nastavení podvozku. Z fotek to vypadá, že auto je nízké.
Vypadá solidně, jestli to chápu správně, má to být konkurentem Capturu či 2008?
u X1 vo vacsine clankov aj u testerov najdes definovane ze je to SUV ;-)
crossover je napriklad captur ;-) ale nie X1
[odkaz] [odkaz] [odkaz]
X1 je male SUV .. premiove SUV ;-)
a co ti pripomina interier X1? len nepovedz ze captur ;-) >:D ano ano ja viem volant maju obe auta .....aj radicku.... po vcerajsku s tym sportagom vs qoros som si uz ozaj neisty co sa od teba este nedozviem
Quoros má středový panel hodně podobný Sportáži, na tom si trvám a jestli to nevidíš, jsi slepý, navigace a klimatizace ve stejném uspořádání, podobných tvarů a ještě pod nimi díra.
X 1 mi připomíná interiérem BMW 1/3 ......
Já narozdíl od tebe v obouch autech seděl i jel :-!
Ano. Octavka v te dobe byla auto s nejmensim rozvorem v nizsi stredni a uz za jeji ery ji dorustali auta ze segmentu malych aut. Vzdycky jsem se bavil nad tim, jak se ji Skodovka snazila cpat dokonce do stredni tridy a nekteri jednodussi novinari i jjich ctenari jim to bastili.
Ale jo, ten problém tam je, a je tam i u dvojky a trojky. Prostě "dravost" dlouhé přední kapoty je dobré něčím vyvážit... jako u 6, kde ta protiváha ve Wagonu i Sedanu je. I proto lituju, že Mazda nedělá trojku v kombíku.
I přesto se mi ale CX-3 líbí.
Jo, a ten interiér... myslím, že by si pánové od Toyoty měli udělat výlet ;-)
Jj, střízlivej pohled se cení. Na 100 ze sta, jak píše Ji/Ri to podle mě není, na jistou nevyváženost si musím trochu zvyknout, ale celkově dobrý. Mazdě se v mých očích v poslední době daří. Interiér je na :yes:
>:D To mi uniklo. Chvilku jsem myslel, že se mi něco stalo s optikou v brejlích. >:-[] To je teda mixáž, šmarjá, ten volant, ta křivá lišta za ním......leda by to bylo auto pro pořádně ožralýho. Tam by se to možná mohlo srovnat. ;-) Jo, a exteriér snad ani komentovat nebudu.
Problém není v samotné kapotě, je to v poměru kapoty a zbytku auta a v tvarování té zádi. 3 se mi víc líbí jako sedan... jen bych si teda sedan nekoupil.
A stejně jako u CX-3 - 3hb se mi líbí, je to jedno z nejhezčích aut ve třídě... navzdory drobnému proporčnímu problému.
Dlha kapota je dana konstrukcnym riesenim vyfukoveho potrubia, ktore, vzhladom na nestandardny kompresny pomer benzinovych motorov, musi mat specificku konstrukciu: 4-2-1. Ide o zlepsenie prietoku pri odchode plynu zo spalovacej komory.
Clanok AutoCar o Mazda MX-5 to vysvetluje:
[odkaz]
"The longer bonnet is partly necessary to accommodate Mazda’s new SkyActiv petrol engines, which employ a 4-2-1 exhaust manifold that takes up a relatively long space to en***ge free-flowing air out of the combustion chambers to improve efficiency.
The same 4-2-1 exhaust manifold has resulted in the ‘long bonnet’ dimensions of the new 3, whose bulkhead and cabin are pushed back by 100mm compared with rivals."
Neumím si sice představit, jaký vliv má 4-2-1 na kompresní poměr, spíš si myslím, že je to optimální řešení pro každý čtyřválec, každopádně zajímavá informace. :yes: Teď jde ještě o to, jestli to není kontraproduktivní a nepřináší to více nevýhod, než výhod. ;-)
Mne vždycky dojme ta vize spolehlivosti u vozu co ještě není na trhu a nenajde dost km.... zvlášť když si vzpomenu na shnilé Mazdy kamarádů. ...:) jinak je to hezké auto.
Navíc i minulá generace měla hodně Skyactiv technologií, jen ještě nevymysleli název Skyactiv jako marketingové beranidlo. Takže ty technologie jsou postupně prověřovány. Japonci jsou známi tím, že raději postupně pečlivě vylepšuji, než aby dělali hurá akce, jako třeba italové.
Shnilé skrz naskrz jsou akorát a zásadně páte dveře od "koncernů", často i prahy - to s Mazdami jsou akorát povídačky na inetu, max vidím obité hrany. Na cestách teď jezdí 6 tek prvni generace plno (odkud to furt tahaji?) a poměr škoda vs Mazda po skoro 10ti letech jasně ukazuje, které auto je držák (a to byly Oct I mnohem kvalitnější než další generace, kde šla jen dolů). A pokud budeme hrát hru, že já tím dám kilo za každou Mazdu na vrakovišti a ty mi korunu za "koncern" tak budu milionář (a to už jsem započítal nepoměr nákupu těchto značek).
skoda, keby bola CX3 na podvozku M3, tak by to mohlo byt rodinne auto, ale v tomto pripade to bude len nakupna kabelka do mesta.
Rozmery este nepozaname, ale bude to asi tak...
Konečně slušné moderní SUV (ikdyž tohle je spíš crossover nebo zvednutý hatchback ?). Nicméně design se fakt povedl, hlavně v té bílé barvě vypádá hravě ale přitom dospěle.
Otázkou je tedy cena a výkony. Pokud dají dobrou cenu, mohl by to být hit, který by se svezl na módní vlně crossoverů. Pokud to ale přeženou, neštěkne po ní ani pes. Konkurence je taky dobrá, viz. novej kaškaj a není drahá.
Otázkou je taky dynamika dieselové 1.5ky, případně spotřeba a cena dvoulitru.
No je tam ještě hodně otazníků ale první krok za mě dobrý :yes: Na těch malejch crossoverech něco je.
skoda, keby bola CX3 na podvozku M3, tak by to mohlo byt rodinne auto za normalny peniaz (QQ), ale v tomto pripade to bude len nakupna kabelka do mesta. (2008, Captur)
Rozmery este nepozname, ale bude to asi tak...
Na CX5 co je cca. 25K EUR bezna rodina nema budget.
Pokud by to bylo cenově někde mezi 350-400 tis., tak bych o tom i vážně uvažoval. Líbí se mi M6, ale na tu cenově nemůžu myslet. Obávám se však, že tahle CX-3 bude malinká. :'-( (těžko se to poznává zatím)
...vypadá to stejně dravě/roztomile jako angličák. Velký kola, dlouhá kapota, ostrej čumák...
Vypadá to, že Magda našla cestu z kruhu ven dveřmi, který zůstaly po Xedosech a první polovině 90-tých let.
Pro "zkumavky"...tohle je pánové stylovka, nehledejte v tom rodinnej kočár (pokud někdo z vás neradil klukům z ACZ, že právě to je i nová Fabia).
to oplastovanie blatnikov podla mojho nazoru mohlo byt citlivejsie prevedene a jemnejsie spravene ... toho plastu je tam az moc... pri druhom pohlade alebo tretom uz mi to bije do oci... ale ako celok parada auto.... suhlas :yes:
Je nádherná, ostatně jako momentálně všechny nové mazdy. Jakkoli nemám rád chrom, líbí se mi proužky v masce chladiče. Na ostatních mazdách to bude vypadat určitě skvěle. Zajímavé řešení mají C sloupky se strmým propojením do spojelru. Siluleta auta mi kapánek evokuje 323f Bj ale asi je to jenom pocit...
Interéry umi Mazda čím dál tím hezčí... no uvidíme, jak bude jezdit. :yes:
Já jezdím v BJ rok a půl a líbí se mi čím dál víc, jakkoli je to nejméně povedené 323F, jízdníma vlastnostma a praktičností je vyspělejší, než předchůdci. Podívej se na tvar střechy a kulatost zádě, ale jak jsem psal, asi jeto jenom můj dojem
Beru Evropský trh. Jestli se tato kategorie malých SUV prodává dobře i v USA nebo v Asii nevím, ale pochybuji. V Evropě letí Captur, 2008 a ostatní. Tato Mazda bude podle mě jen okrajová záležitost, navíc příjde na trh někde 3-4 roky po uvedení Capturu a ostatních malých SUV, což je podle mě špatně. Korejci už to stačili okopčit tak tam Hjundaj a Kia už něco plácaj, ale tyto fake nesleduji.
Jenže zatím nic nesvědčí tomu, že by tyto segmenty měly nějak klesat. Když přišel Renault 16 jako první hatch, taky bys radil ostatním, ať se na to vykašlou ;-)?
Evropa je v zadeli, bude ještě víc a podle amíku by měla válčit s ruskem, jako manažer japonské automobilky bych se evropou moc neřídil. Řekl bych že rychlost uvedení Mondea do Evropy to potvrzuje ...
urcite su tie dvojlitre vhodnejsie ako 1.5. Dizel staci aj 1.5, biturbo by bolo pridrahe.
Dizajn je tiez fajn, len si musia dat pozor, aby to nebolo preplacane, ta cervena koza nemusela byt, aspon nie na dverach, zvonku inspiracia cliom grandtour, to oplastovanie je trochu prilis masivne, ale ako celok fajn.
Este by ma zaujimalo, ci bude vzadu multilink (asi nie, co je skoda) a odhlucnenie.
Prvy odhad predajnej ceny v DE pre 2-liter 120 PS v najnizsej vybave je podla AMS nieco nad 17000 EUR. Tolko tam stoji aj m3 zaklad s 1.5 100PS.
Cize u nas by to mohlo byt od 14000 EUR? Ak by bol zakladom Emotion s klimou a druha vybava bola normalny Challenge ako u m3, tak by to s tym 2-litrom bola fajn cena...
Japonský design je zkrátka v současné době v excelentní kondici. Mazda 2 je nádherná, Mazda CX-3 takřka bezchybná... Co nový model Mazdy, to designérská perla. Nějaká tornado linie? Kriste pane, čáru podle pravítka umí každý. Ale křivky sladit do harmonického celku? Mazda, smekám.
preco fraska? kazde auto ma iny styl a iny dizajn.... renegade 4x4 s 21cm svetlou vyskou a redukciou bude rozhodne v terene schopnejsi ako tato mazda..... a spominany dizajn je uz vec vkusu ..... nehovoriac o tom ze by ma vobec neprekvapilo keby renegade predaval celosvetovo viac kusov ako CX3 ..... ;-)
Tyhle dvě auta mě budou hodně zajímat, až dorazí do showroomu a bude možnost je vyzkoušet. Zatím jsem neměl možnost se projet ani jedním. V designu u mě vede přece jen 500X, ale zásadně mi u Fiatu vadí nemožnost pořízení benzínu 4x4 s manuální převodovkou. Pokud by Mazda tuhle kombinaci nabídla, asi by nebylo o čem přemýšlet. Posledních pár let je mi Mazda nejsympatičtějí neprémiovou značkou. :yes:
presne tak. rad bych vymenil Bravo za 500X nebo CX3 , kazdopadne v 4x4 a automatu (cili opak nez mas ty:-) . To je trochu jediny co me odrazuje u 500X , pac 9-st automat mi prijde trochu jako zhovadilost....uz tam nevidim zadny znatelny prinos. Nicmene uvidime jaka bude cena a projizdka/prohlidka;-)