Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mazda CX-3 oficiálně: Nový turbodiesel, větší bezpečnost i zábava

149 komentářů

Avatar - dal
dal
autíčko, uvidíme za kolik bude.
Avatar - Magister
Magister
Zajímavý a designově pěkný cross over. POdle mě má větší šanci než Mazda 3, která se neprodává dobře. Snad udělají i pěkný interiér.
sniper1719
kde jsi prisel na to, ze se 3 neprodava dobre? Ja teda koukam na cisla a celosvetove se prodavaji velmi dobre. Ostatne cekacky na auta jsou celkem dlouhy takze poptavka zatim prevysuje vyrobni capacity. Co by za to nektere jine automobilky daly....
Avatar - Magister
Magister
Píšu o tom, co jsem se bavil s dealerem.... u nás Mazdy moc nejdou. Šestky prý lépe. Krom too taky 3ky moc nepotkávám a to bydlím kousek od prodejny.
sniper1719
tak to jsem rad ze jsem v CR za raritu, ktera jezdi v nejlepsim hatchbacku na trhu 😉
stealth01
Obavám se, ze pro nejlepší hatchback na trhu budeš muset navštívit Ingolstadt, připadne Mnichov. Ono už to slovo "nejlepší" je dost sporné samo o sobě. 😉
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
😄 :yes:
Kharl.ANTIDIESEL
jj
Mazda Motor Corporation neboli Macuda Kabušiki Gaiša z Hirošimy, prdící a stále smrdící je prostě nuda soudruzi, zkuste už konečně něco novýho než z lidí dělat stádo blbců, nakonec se stejně seknou 😉 [odkaz]
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D >:D >:D >:D
sniper1719
to si nemyslim pane... auta technicky srovnatelne ale zaplatit o 1/3 vic za treba MB A abych ji dostal do vybavy M3 --- tak to ne dekuji

https😐/www.youtube.com/
watch?v=RVsmaSt8qTo
Avatar - Wolfsteen
Wolfsteen
Doufám, že se k takovým šťastlivcům jako ty nejpozději na jaře taky připojím 😉
Avatar - Rysguf.
Rysguf.
Mazda 3 se neprodava? 😐

Kazdy v mojom okoli, kto si kupoval tento rok nove auto si kupil trojku... sice na nu cakali 4-5 mesiacov a na ine auta nemuseli ale oni si pockali... a dalsi caka. Jeden kamarat uz isiel brat skladovy Sportage a skladat zalohu, no potom uvidel trojku. A bolo. Ani to nemuselo byt SUV. A cakal 5 mesiacov. A je stastny.

Trojka vo farbe Red Soul je ako ako zena, zahladel sa a... konec >😁 😉
tempe73
už nedroguj blbče.Čekačka na M3 6 měsíců.
Testpilot
S cenou je to jednoduchý, vůz je postaven mezi Mazdu 3 a CX-5. Jestliže M3 startuje 366.tis a CX-5 524.tis Měla by se startovačka (už slušně vybavená) pohybovat kolem 430.000,-
Avatar - dal
dal
Sice to počítáš jako Švejk(jak dlouho bude trvat válka) ale mohlo by to tak být. Každopádně při rozumné ceně by to mohl být bestseller jako hrom!
Nonsens
Nakoniec sa mi začnú aj suvéčka páčiť, toto je fakt dobré
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
jenomže to není SUV, ale obyčejný kombík.

Jinak samozřejmě díky za každý nový diesel, ale auto této velikosti potřebuje dvoulitr a ne malou jednapětku na steroidech se zkrácenou životností :no:
sniper1719
naopak tento mensi diesel je v poblaznene naftove Evrope potreba jako sul..... prodeje pujdou hned nahoru
Testpilot
no tohle jsou názory 15letého puberťáka.
Ty už si výš, že ten motor nevydží, ještě se ani nevyrábí, fakt dobrý ;-\
No a kombík to je taky 100% hláška.
Co to tady trepeš?
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Já vím, co vím a není toho málo, otázka ale je, zdali jsi o něco "výš". Podle úrovně tvého vyjadřování víš o autech spíše "kulový s přehazovačkou".

Vymačkej si uhříky a hajdy do postýlky, ty "pilote"... >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Testpilot
Teda Mazdo, to se ti teda povedlo..... :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
inak vsmnite si zadny uzky stlpik... ten uzky pas za tym tmavym zadnym okienkom.... je tiez cierny podobne ako v i20 ... zrejme toto je nieco co budeme vidavat uz castejsie....a pekne to opticky oddeluje strechu auta od kufra.... vyzera to lahko sviezo... ta cierna farba zadnych stlpikov dava vzdusnost zadnym partiam :yes😒br />
zadne stlpiky nam zacinaju chytat cierny nadych

[odkaz] vs [odkaz]

u i20 sa to nie kazdemu nepacilo... som zvedavy ako to budu niektori vnimat teraz ked to ma takto aj mazda.... stavim sa ze teraz to bude parada 😉 ved je to mazda predsa
Avatar - pumpkin
pumpkin
Mazda to má neporovnateľne užšie a teda aj decentnejšie. Na i20-ke by som to ocenil ak by v tom bolo skryté okno, ako mala BX-ka. Takto je to samozrejme lacnejšie, ale podľa mňa aj trochu samoúčelné.
Avatar - MichalSVK
MichalSVK
Áno, pri tejto Mazde mi ten čierny stĺpik vôbec nevadí, ba čo viac je vítaný pretože spolu s vlnou, ktorá sa tiahne spodnou hranou okien tvorí harmonický celok a spolu krásne ladia. Nehovoriac o tom že je v ňom zakomponované aj tretie bočné okno kdežto pri i20 ten čierny stĺpik pôsobí disharmonicky a narúša inak celkom peknú bočnú líniu a je to vlastne len zafarbený plech bez iného významu.
Avatar - TeeJay
TeeJay
Proč zmiňuješ zrovna to divné i20? 8-s Mají to kombíky Clio Grandtour a Civic Tourer a oba velmi vkusně provedené.
JapanPower
ved prave ze je to Mazda, neporovnavaj to s Hyundai prosim, lebo tu budes na smiech
😉
Avatar - PepaJ
PepaJ
nadhera..s 2,5 benzinem to bude radost >😁 ridit
Bez debaty najsexi auto v segmente. So spickovym podvozkom a motormi...

Mazda je jedina automobilka, ktora o sebe moze tvrdit, ze vo vsetkych segmentoch, kde posobi, patri na absolutnu spicku.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Souhlas, mohli by občas něco bokem nakreslit i pro Hondu. 😉
Avatar - TeeJay
TeeJay
Tak zrovna co se SUV týče, dělá podle mě Honda design lépe a to jak CR-V vs CX-5, tak i teď HR-V vs CX-3. 😉 Na druhou stranu musím říct, že CX-3 jako celek se mi líbí, po dvojce rozhodně nejhezčí Mazda současnosti, trpí problémy s disproporcí asi nejméně. :yes: Určitě se na ní půjdu podívat, až bude na showroomech. 😄
Provocateur
>😁

Je pravda, že každý člověk nemůže mít dobrej vkus nebo se někomu díky svému fanatismu líbí i ošklivá auta. Ostatní ať posoudí sami😒br />
[odkaz]

[odkaz]

Design se nedá rozlišovat na krásný a ošklivý. Ale kdybych měl někomu uvést konkrétní příklady, tak lepší bych nenašel.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Možná, že se nedá design rozlišovat na krásný a ošklivý, ale zrovna výše zmíněná CR-V je synonymem pro ošklivost. [odkaz]

To snad ani TJ nemohl myslet vážně.
Provocateur
Ty jsi ale krutý, když ještě vytahuješ CR-V >😁

Já myslím, že myslel, někteří Hondaři jsou zvláštní druh 😄
Avatar - TeeJay
TeeJay
Asi jsem staromódní, ale kompaktní SUV by mělo mít vzhled SUV a ne vypadat jako ocucaný bonbon. Nevím, jak jsi přišel na synonymum ošklivosti, ale CR-V má jednoduchý, funkční design s potřebnou dávkou osobitosti. CX-5 prostě nevypadá jako SUV, i všechna ostatní japonská SUV mají v téhle třídě více charakteru.
Avatar - plzenaak
plzenaak
Taky mi přijde HRV podařenější než CX3. Hlavně to chce vybrat správný záběr. Přesto i Mazda je moc hezký auto.

[odkaz]
vs
[odkaz]
Avatar - TeeJay
TeeJay
Jasně, CX-3 je taky moc pěkná, to nezpochybňuju. :yes:
Avatar - TeeJay
TeeJay
Zadoboční pohled opravdu vyznívá lépe pro Mazdu, ale auto není jen zadobok.

Profil HR-V [odkaz] postrádá disproporce ponton/prosklení a kapota/kabina u CX-3 [odkaz] Kdybych měl někomu uvést konkrétní příklady disproporce, lepší bych nenašel.

Zepředu je HR-V dravější [odkaz] , CX-3 vypadá kvůli nízké přídi jako úzké a vysoké a ještě to zvýrazňuje těmi vertikálními mlhovkami. Ale někomu se to líbit může.

Ukazují to ostatně i obrázky přímo zepředu, bez zkreslení různým úhlem natočení [odkaz] a [odkaz] Za co sbírá Mazda body, je ta nádherná barva. 😉
Provocateur
Měl jsem už napsanou odpověď, ale když jsem znovu otevřel toto [odkaz] , tak mi "spadl" počítač 😄
Avatar - TeeJay
TeeJay
Tak to byl trest Boží za ty předešlé příspěvky. 😄 :yes:
6B6
Studii neb to byla studie HR-V jsem viděl naživo v Paříži a nemám pocit, že auto je proporčně nevyvážené a na rozdíl od Mazdy bude zřejmě kvalitnější. Určitě tam na motorech nebudou řešit tyto problémy. Píši to jako bývalý majitel M6 (sice 1.gen.), toto je z nafty, která je v CX5 a M6 aktuální generace. Hondě se něco podobného asi sotva přihodí. Takže i kdyby byla HR-V "škaredší", pak volím (resp. moje žena) Hondu a ne Mazdu.
Kvalita Mazdy v praxi. Zveřejňují si sami fandové mazdiček...

[odkaz]
Avatar - Jaros71
Jaros71
Každý má něco..VW problémy s řetězy u TSI , Mazda , jak vidno taky není bez chybíčky a Honda?
Máme CR-V minulé generace , dosluhující motor diesel 2.2 je nezničitelný , to ano.
Ale např. kotouče u Hondy měnit každých 30 tis. km..?? 8-s
Každopádně jsou nyní Mazdy v kodo designu na míle daleko přd Hondou a Toyotou !!! :yes: :yes:
Krásná auta...
Avatar - Katikakus
Katikakus
Chystal jsem se napsat neco podobneho, ale predbehl jsi me... :yes:
Avatar - pumpkin
pumpkin
Áno, v poslednej dobe im veru ide karta. Vyzerá, že stačilo vyhodiť van den Ackera, ktorý zas pomohol Renaultu. Aj po roku si pri pohľade na krásne Clio idem krk vykrútiť.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Když čtu takový žvást, dal bych sto palců dolů :no: :no: :no:
pogo26
Však i ta Mazda se tím Cliem nechala trochu inspirovat (boční lišty na dveřích).
Provocateur
Ano, jen u CX-3 to nevypadá jako pouťový doplněk [odkaz] 😄
pogo26
Nevím, co na to říct. Zase takový e😜ert na poutě nejsem.
Avatar - dal
dal
Proč tolik skromnosti? Podle toho co tady na webu obhajuješ, tak si naopak myslím, že e😜ert na poutě naopak jsi.
Provocateur
To je škoda, jako fandovi Renaultu by se ti to jistě hodilo >😁
Avatar - pumpkin
pumpkin
Ten podľa teba púťový doplnok ťa nikto nenúti mať na Cliu, je to jedna z možností individualizácie v pakete Look. Pokojne to môže byť celé čierne.
Provocateur
To nikomu neberu, to byl jen příklad toho, že "Když dva dělají totéž, není to vždy totéž" 😉
Avatar - pumpkin
pumpkin
podľa mňa je to zlý príklad, ale dobre. 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Výše se někdo veselí nad pohledností SUV, ale mne to přijde jako nafouklá trojka a ne SUV. Škoda, že v článku není uvedena světlá výška a možnosti nastavení podvozku. Z fotek to vypadá, že auto je nízké.

Vypadá solidně, jestli to chápu správně, má to být konkurentem Capturu či 2008?
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
a co povies na toto [odkaz] .. riadna housenka nie? ved X1 tiez vyzera ako zvyseny a predlzeny hatchback
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
aj bmw x1 je nizke 😉 a tiez je SUV
Avatar - Ozzman
Ozzman
X1 je Crossover, je níže, já ho vnímám jako zvýšené kombi typu Octavia Scout, ale na rozdíl od Scoutu X1 perfektně jezdí.

Podobnost zaměření vozu s tím BMW či Subaru XV tu je, ale tato auta nejsou SUV. Mne vadí u této Mazdy, stejně jako u CX5 absence lyžin na střeše.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
u X1 vo vacsine clankov aj u testerov najdes definovane ze je to SUV 😉

crossover je napriklad captur 😉 ale nie X1

[odkaz] [odkaz] [odkaz]

X1 je male SUV .. premiove SUV 😉

a co ti pripomina interier X1? len nepovedz ze captur 😉 >😁 ano ano ja viem volant maju obe auta .....aj radicku.... po vcerajsku s tym sportagom vs qoros som si uz ozaj neisty co sa od teba este nedozviem

a dnes som zase zistil ze X1 je crossover ... >😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Quoros má středový panel hodně podobný Sportáži, na tom si trvám a jestli to nevidíš, jsi slepý, navigace a klimatizace ve stejném uspořádání, podobných tvarů a ještě pod nimi díra.

X 1 mi připomíná interiérem BMW 1/3 ......
Já narozdíl od tebe v obouch autech seděl i jel :-!
Avatar - PepaJ
PepaJ
konkurentem tu zde budou spise X1, Q3, Qashai...atd
Avatar - Katikakus
Katikakus
Nikoliv, CX-3 vychazi z Mazdy 2, ma i shodny rozvor 2570 mm -vsechna tebou zminena auta jsou o tridu vys.
Avatar - PepaJ
PepaJ
tak to ma obdobny rozvor jako octavia II 😄
Avatar - Katikakus
Katikakus
Ano. Octavka v te dobe byla auto s nejmensim rozvorem v nizsi stredni a uz za jeji ery ji dorustali auta ze segmentu malych aut. Vzdycky jsem se bavil nad tim, jak se ji Skodovka snazila cpat dokonce do stredni tridy a nekteri jednodussi novinari i jjich ctenari jim to bastili.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
To neřeš, hlavně že je to suv. 😉
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Není to žádné SUV. Jen normální kombík se zprasenou zadní partií :no:
alapli
konečně se bude na silnici na co dívat, po té uniformitě automobilek je to nádhera... :yes:
Avatar - aproximus
aproximus
ta nevyváženost zbytečně dlouhé a mohutné přídě, krátké kabiny a useknutého zadku je do očí bijící. ale chápu, že se to někomu může líbit.
Avatar - TeeJay
TeeJay
Není to ani zdaleka tak špatné, jako u M3. Tady mi to přijde akceptovatelné.
Avatar - Emel
Emel
Ale jo, ten problém tam je, a je tam i u dvojky a trojky. Prostě "dravost" dlouhé přední kapoty je dobré něčím vyvážit... jako u 6, kde ta protiváha ve Wagonu i Sedanu je. I proto lituju, že Mazda nedělá trojku v kombíku.

I přesto se mi ale CX-3 líbí.

Jo, a ten interiér... myslím, že by si pánové od Toyoty měli udělat výlet 😉
Avatar - woody-alien
woody-alien
Jj, střízlivej pohled se cení. Na 100 ze sta, jak píše Ji/Ri to podle mě není, na jistou nevyváženost si musím trochu zvyknout, ale celkově dobrý. Mazdě se v mých očích v poslední době daří. Interiér je na :yes:
Avatar - Emel
Emel
Dík :yes😒br />
PS: zaznamenal jsi tu Toyotu?
[odkaz]
Hele... už dlouho mě žádný auto tak nerozesmálo... >😒]
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Co to je????? >😁 který to je model?
Avatar - Emel
Emel
Vodíková Toyota Mirai...
[odkaz]
Avatar - woody-alien
woody-alien
>😁 To mi uniklo. Chvilku jsem myslel, že se mi něco stalo s optikou v brejlích. >😒] To je teda mixáž, šmarjá, ten volant, ta křivá lišta za ním......leda by to bylo auto pro pořádně ožralýho. Tam by se to možná mohlo srovnat. 😉 Jo, a exteriér snad ani komentovat nebudu.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Pro mě je na trojce nejhezčí právě ta dlouhá kapota. S hóódně velkou nadsázkou jako vette.
Avatar - Emel
Emel
Spíš jako kdybys udělal z vette kombík...

Problém není v samotné kapotě, je to v poměru kapoty a zbytku auta a v tvarování té zádi. 3 se mi víc líbí jako sedan... jen bych si teda sedan nekoupil.

A stejně jako u CX-3 - 3hb se mi líbí, je to jedno z nejhezčích aut ve třídě... navzdory drobnému proporčnímu problému.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Zrovna nedávno jsem zahlédl Trojku v sedanu z profilu a docela mě zklamala. To výrazně stoupající prosklení se mi k sedanu nehodí.
"zbytečně dlouhé přídě" ???

Je vsetko len nie je zbytocna.

Dlha kapota je dana konstrukcnym riesenim vyfukoveho potrubia, ktore, vzhladom na nestandardny kompresny pomer benzinovych motorov, musi mat specificku konstrukciu: 4-2-1. Ide o zlepsenie prietoku pri odchode plynu zo spalovacej komory.

Clanok AutoCar o Mazda MX-5 to vysvetluje😒br /> [odkaz]

"The longer bonnet is partly necessary to accommodate Mazda’s new SkyActiv petrol engines, which employ a 4-2-1 exhaust manifold that takes up a relatively long space to en***ge free-flowing air out of the combustion chambers to improve efficiency.

The same 4-2-1 exhaust manifold has resulted in the ‘long bonnet’ dimensions of the new 3, whose bulkhead and cabin are pushed back by 100mm compared with rivals."
Avatar - TeeJay
TeeJay
Neumím si sice představit, jaký vliv má 4-2-1 na kompresní poměr, spíš si myslím, že je to optimální řešení pro každý čtyřválec, každopádně zajímavá informace. :yes: Teď jde ještě o to, jestli to není kontraproduktivní a nepřináší to více nevýhod, než výhod. 😉
Naopak, kompresny pomer ma vplyv na konstrukciu vyfuku.
Predpokladam, ze hoshi z Hiroshimy to maju prepocitane 😉
Avatar - TeeJay
TeeJay
O tom nepochybuji, jen je to pro mě nová informace. 😉
Avatar - PepaJ
PepaJ
..dlouhou a dle Tebe nevyvazenou delku pride ma svedomi..technologie Sky Activ pod ni..delka svodu ..vzdy je to neco za neco 😄
Jaromír1311
Jako všechny Mazdy krása aspolehlivost,na silnicích bude mimo šedi koncernu VW vidět zase něco jiného
Avatar - Ozzman
Ozzman
Mne vždycky dojme ta vize spolehlivosti u vozu co ještě není na trhu a nenajde dost km.... zvlášť když si vzpomenu na shnilé Mazdy kamarádů. ...😊 jinak je to hezké auto.
mikey166
Ale musíš uznať, že mechanicky sú Mazdy neskutočné držáky 😄 Väčšina z nej nemá problém prežiť karosériu >😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já s těmi, co prověřil čas nemám problém, mám problém s výrokem, že to tak bude i u auta, které ještě nejezdí.
mikey166
Je to unáhlené, ale vzhľadom na minulosť tu je veľká pravdepodobnosť že to bude tak aj teraz 😄
Avatar - _Karel_
_Karel_
Nový generace "Skyactive" už nějaký rok jezdí, a technika bude nejspíš shodná, ne?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jeden rok... 😄
Avatar - _Karel_
_Karel_
Třeba se pletu, ale pokud vím tak nejmíň dva 😄
andy666
Skyactiv je vo výrobe od r. 2011, akurát motor 1,5 Skyactiv-D vychádza až teraz. napríklad 2,0 Skyactiv-G mala už predošlá generácia Mazdy3 v USA.
A 1.3 litrovy Skupy sa montuje do stale aktualnej M2 v Japonsku. Uz asi dva roky.
Martin789
Navíc i minulá generace měla hodně Skyactiv technologií, jen ještě nevymysleli název Skyactiv jako marketingové beranidlo. Takže ty technologie jsou postupně prověřovány. Japonci jsou známi tím, že raději postupně pečlivě vylepšuji, než aby dělali hurá akce, jako třeba italové.
Avatar - PepaJ
PepaJ
co ma rez ../ktera se na karoserii objevovala prevazne ve vozech 2000-2005/ spolecneho ze spolehlivosti vozu jako takoveho ???!
Avatar - Ozzman
Ozzman
No nic.... vůbec nic..... to je naprosto v pořádku.

2000 - 2005? A co ty vozy předtím a potom? Tak to sem viděl asi výjimky... 😄 626/6 a 323/3 především.
No neviem,

V rodine mame/mali sme mazdy od roku vyroby 1998 az po, zatial, 2009. Ak dobre ratam, 7 roznych modelov.

Niektore z aut prekrocili 300 000 km, ine len 200 000..., a stale jazdia, hoci nie nevynutne v rodine, dalsie maju pod 100 tisic.

A ani na jednom z nich sa hrdza neprejavila.
Martin789
Shnilé skrz naskrz jsou akorát a zásadně páte dveře od "koncernů", často i prahy - to s Mazdami jsou akorát povídačky na inetu, max vidím obité hrany. Na cestách teď jezdí 6 tek prvni generace plno (odkud to furt tahaji?) a poměr škoda vs Mazda po skoro 10ti letech jasně ukazuje, které auto je držák (a to byly Oct I mnohem kvalitnější než další generace, kde šla jen dolů). A pokud budeme hrát hru, že já tím dám kilo za každou Mazdu na vrakovišti a ty mi korunu za "koncern" tak budu milionář (a to už jsem započítal nepoměr nákupu těchto značek).
Filter
skoda, keby bola CX3 na podvozku M3, tak by to mohlo byt rodinne auto, ale v tomto pripade to bude len nakupna kabelka do mesta.
Rozmery este nepozaname, ale bude to asi tak...
Martin789
"na podvozku M3" je přece CX5. A rodinné auto je 6tka a cx9 😉
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
I když zadek je kapku přikopnutý, tak musím dát 100 ze sta.

Dnes velmi zřetelně

Bravo Mazda! :-!
Avatar - skejpa
skejpa
Konečně slušné moderní SUV (ikdyž tohle je spíš crossover nebo zvednutý hatchback ?). Nicméně design se fakt povedl, hlavně v té bílé barvě vypádá hravě ale přitom dospěle.
Otázkou je tedy cena a výkony. Pokud dají dobrou cenu, mohl by to být hit, který by se svezl na módní vlně crossoverů. Pokud to ale přeženou, neštěkne po ní ani pes. Konkurence je taky dobrá, viz. novej kaškaj a není drahá.
Otázkou je taky dynamika dieselové 1.5ky, případně spotřeba a cena dvoulitru.

No je tam ještě hodně otazníků ale první krok za mě dobrý :yes: Na těch malejch crossoverech něco je.
Avatar - Emel
Emel
Tohle je konkurent spíš pro Captur než Qashqai
Jaromír1311
Podle mě bude cena startovat kolem 460tis,léta mám Mazdy a ty ceny jsou pořád stejně ve všech řadách,spíš nižší
Avatar - skejpa
skejpa
Podle mě bude výrazně levnější. Tipuju 399.000 jako základ. Captur začíná na 280, Qashqai 460. Podle mě to bude někde uprostřed.
Morgan Wheeler
Vedle na konkurenci to vidí na 350 za základ, což je reálný, technika by mohla být lehce nad přímou konkurencí
Avatar - skejpa
skejpa
jo, 350 byl muj prvni tip ale kdyz sem videl 460 tak jsem trochu znejistel a dal 400 >😁
Avatar - Katikakus
Katikakus
Tos prestrelil. Cena bude vyrazne pod 400 tis. Jde prece jen o maly crossover na podvozku Mazdy 2. Videl bych to na 350-360 tis. Kc.
Filter
Nechces si to rozmysliet?

Podla auto.cz je rodinny ideal Fabia... 😄
Filter
skoda, keby bola CX3 na podvozku M3, tak by to mohlo byt rodinne auto za normalny peniaz (QQ), ale v tomto pripade to bude len nakupna kabelka do mesta. (2008, Captur)
Rozmery este nepozname, ale bude to asi tak...
Na CX5 co je cca. 25K EUR bezna rodina nema budget.
silversurfer
trosku zahustuje😄 500x a cx3, jsem zvedavej jak na tom budou s cenou
Petr80
Pokud by to bylo cenově někde mezi 350-400 tis., tak bych o tom i vážně uvažoval. Líbí se mi M6, ale na tu cenově nemůžu myslet. Obávám se však, že tahle CX-3 bude malinká. 😢 (těžko se to poznává zatím)
Avatar - Emel
Emel
No pro rodinu je tak akorát CX-5... akorát že cenově jsi +- na úrovni 6.
Petr80
No jasný. Ale když může být Fabia prezentována jako rodinný vůz, tak by mohla být i tahle Mazda. Tam bude záležet, jak bude nastavená cena.
Krabatt
Délka auta je 4275 mm, trochu menší, než bych čekal.
Avatar - salamoon
salamoon
tak ma to o 5cm viac ako yeti, a to je v nasich krajinach casto brane ako rodinne auto....
(yeti 4222, captur 4122, soul 4140)
GTI
Takový... drsnosrstý rafan. Frajer. Sympaťák. Nemůžu jinak, pak patronátem sloganu - v garáži padni komu padni - zvedám palec :yes😒br />
P.S. Mazda zdařile přikládá pod kotel, bravo :yes: :-!
webpaja
...vypadá to stejně dravě/roztomile jako angličák. Velký kola, dlouhá kapota, ostrej čumák...
Vypadá to, že Magda našla cestu z kruhu ven dveřmi, který zůstaly po Xedosech a první polovině 90-tých let.

Pro "zkumavky"...tohle je pánové stylovka, nehledejte v tom rodinnej kočár (pokud někdo z vás neradil klukům z ACZ, že právě to je i nová Fabia).
GTI
Jo, vypadá to dobře.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
to oplastovanie blatnikov podla mojho nazoru mohlo byt citlivejsie prevedene a jemnejsie spravene ... toho plastu je tam az moc... pri druhom pohlade alebo tretom uz mi to bije do oci... ale ako celok parada auto.... suhlas :yes:
GTI
Neviděl bych to oplastování tak kriticky, vnímám to velmi dobře :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
:yes:
GTI
:yes:
Avatar - Poustevnik
Poustevnik
Je nádherná, ostatně jako momentálně všechny nové mazdy. Jakkoli nemám rád chrom, líbí se mi proužky v masce chladiče. Na ostatních mazdách to bude vypadat určitě skvěle. Zajímavé řešení mají C sloupky se strmým propojením do spojelru. Siluleta auta mi kapánek evokuje 323f Bj ale asi je to jenom pocit...

Interéry umi Mazda čím dál tím hezčí... no uvidíme, jak bude jezdit. :yes:
milanSUV
Já jezdím v BJ(hatchback) asi 6let a vůbec ho tam teda nevidím 😲

Jinak tahle mazda se mi moc nelíbí(uvidíme až naživo), ale to moje BJ taky NE a jezdím v něm už hoooodně dlouho >😁
Avatar - Poustevnik
Poustevnik
Já jezdím v BJ rok a půl a líbí se mi čím dál víc, jakkoli je to nejméně povedené 323F, jízdníma vlastnostma a praktičností je vyspělejší, než předchůdci. Podívej se na tvar střechy a kulatost zádě, ale jak jsem psal, asi jeto jenom můj dojem
Kasprik
Je to představené pozdě a do prodeje to půjde ještě později. Na trhu s malým SUV už vládnou Francouzi a Němci.
webpaja
V Asii a zámoří? Nebo myslíš evropskej trh? Brát to touto optikou, tak nevznikají nový segmenty a když už, pak by do nich nikdo nevstoupil...
Kasprik
Beru Evropský trh. Jestli se tato kategorie malých SUV prodává dobře i v USA nebo v Asii nevím, ale pochybuji. V Evropě letí Captur, 2008 a ostatní. Tato Mazda bude podle mě jen okrajová záležitost, navíc příjde na trh někde 3-4 roky po uvedení Capturu a ostatních malých SUV, což je podle mě špatně. Korejci už to stačili okopčit tak tam Hjundaj a Kia už něco plácaj, ale tyto fake nesleduji.
Avatar - Emel
Emel
Jenže zatím nic nesvědčí tomu, že by tyto segmenty měly nějak klesat. Když přišel Renault 16 jako první hatch, taky bys radil ostatním, ať se na to vykašlou 😉?
webpaja
Tenhle segment dal poroste. Jednoduše se trefil do aktuálního vkusu a potřeb klientů. Správně říkáš 3-4 roky po...což je přesně čas na obměnu.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Martin789
Evropa je v zadeli, bude ještě víc a podle amíku by měla válčit s ruskem, jako manažer japonské automobilky bych se evropou moc neřídil. Řekl bych že rychlost uvedení Mondea do Evropy to potvrzuje ...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Spíš přichází právě včas. Má náskok před Hondou a dokonce i VW, s Fiatem přichází prakticky současně.
cudzinec11
urcite su tie dvojlitre vhodnejsie ako 1.5. Dizel staci aj 1.5, biturbo by bolo pridrahe.

Dizajn je tiez fajn, len si musia dat pozor, aby to nebolo preplacane, ta cervena koza nemusela byt, aspon nie na dverach, zvonku inspiracia cliom grandtour, to oplastovanie je trochu prilis masivne, ale ako celok fajn.

Este by ma zaujimalo, ci bude vzadu multilink (asi nie, co je skoda) a odhlucnenie.
Avatar - Ghostyx
Ghostyx
hodně, ale hodně dobrýýýý... :yes: :yes: :yes: Jako nějaké baby "Báwo" dovedený do absolutní dokonalosti. :-! Docela zírám... 😉
Avatar - praděda7
praděda7
Paráda! Těším se na první recenze. 😄
cudzinec11
Prvy odhad predajnej ceny v DE pre 2-liter 120 PS v najnizsej vybave je podla AMS nieco nad 17000 EUR. Tolko tam stoji aj m3 zaklad s 1.5 100PS.

Cize u nas by to mohlo byt od 14000 EUR? Ak by bol zakladom Emotion s klimou a druha vybava bola normalny Challenge ako u m3, tak by to s tym 2-litrom bola fajn cena...
Avatar - praděda7
praděda7
Ano. Teď už jen ta cena. S tou se Mazda často napoprvé nestrefí 😉
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
hattrick :yes: :yes: :yes😒br />
Japonský design je zkrátka v současné době v excelentní kondici. Mazda 2 je nádherná, Mazda CX-3 takřka bezchybná... Co nový model Mazdy, to designérská perla. Nějaká tornado linie? Kriste pane, čáru podle pravítka umí každý. Ale křivky sladit do harmonického celku? Mazda, smekám.
Avatar - kosmonaut
kosmonaut
To je pěkné, ale skutečně velmi pěkné :yes:
JaMM
A Sergiov Renegade je oproti tomuto jednoducho trapná fraška. 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
preco fraska? kazde auto ma iny styl a iny dizajn.... renegade 4x4 s 21cm svetlou vyskou a redukciou bude rozhodne v terene schopnejsi ako tato mazda..... a spominany dizajn je uz vec vkusu ..... nehovoriac o tom ze by ma vobec neprekvapilo keby renegade predaval celosvetovo viac kusov ako CX3 ..... 😉
Avatar - Jaros71
Jaros71
Jeep je jiná liga..tohle auto asi terén fakt nepozná !
Každý z modelů bude mít úplně jinou klientelu.
Ale fakt je tato Mazda moc pěkný crossover!
JaMM
Jeep Renegade sa moze vyskriabat, pre mna za mna, aj na Kilimandzaro. Vyzera vsak ako bandaska na kolesach.
P.S. Iste, aj 1 kus naviac je viacej. 😉
Avatar - euro89
euro89
Tyhle dvě auta mě budou hodně zajímat, až dorazí do showroomu a bude možnost je vyzkoušet. Zatím jsem neměl možnost se projet ani jedním. V designu u mě vede přece jen 500X, ale zásadně mi u Fiatu vadí nemožnost pořízení benzínu 4x4 s manuální převodovkou. Pokud by Mazda tuhle kombinaci nabídla, asi by nebylo o čem přemýšlet. Posledních pár let je mi Mazda nejsympatičtějí neprémiovou značkou. :yes:
silversurfer
presne tak. rad bych vymenil Bravo za 500X nebo CX3 , kazdopadne v 4x4 a automatu (cili opak nez mas ty😄 . To je trochu jediny co me odrazuje u 500X , pac 9-st automat mi prijde trochu jako zhovadilost....uz tam nevidim zadny znatelny prinos. Nicmene uvidime jaka bude cena a projizdka/prohlidka😉
zlysoused
500x bude mít i 6st dvouspojku.
Avatar - salamoon
salamoon
...krajsi a najlepsi baby crossover. :yes😒br />
btw skoda tej nutnosti prednych registracnych cisel, bez tej tabulky vpredu by to vyzeralo brutalne krasne.
Avatar - rimow11
rimow11
krásna :yes: