Novinky
Nakoniec sa mi začnú aj suvéčka páčiť, toto je fakt dobré
jenomže to není SUV, ale obyčejný kombík.
Jinak samozřejmě díky za každý nový diesel, ale auto této velikosti potřebuje dvoulitr a ne malou jednapětku na steroidech se zkrácenou životností :no:
Jinak samozřejmě díky za každý nový diesel, ale auto této velikosti potřebuje dvoulitr a ne malou jednapětku na steroidech se zkrácenou životností :no:
naopak tento mensi diesel je v poblaznene naftove Evrope potreba jako sul..... prodeje pujdou hned nahoru
no tohle jsou názory 15letého puberťáka.
Ty už si výš, že ten motor nevydží, ještě se ani nevyrábí, fakt dobrý ;-\
No a kombík to je taky 100% hláška.
Co to tady trepeš?
Ty už si výš, že ten motor nevydží, ještě se ani nevyrábí, fakt dobrý ;-\
No a kombík to je taky 100% hláška.
Co to tady trepeš?
inak vsmnite si zadny uzky stlpik... ten uzky pas za tym tmavym zadnym okienkom.... je tiez cierny podobne ako v i20 ... zrejme toto je nieco co budeme vidavat uz castejsie....a pekne to opticky oddeluje strechu auta od kufra.... vyzera to lahko sviezo... ta cierna farba zadnych stlpikov dava vzdusnost zadnym partiam :yes😒br />
zadne stlpiky nam zacinaju chytat cierny nadych
[odkaz] vs [odkaz]
u i20 sa to nie kazdemu nepacilo... som zvedavy ako to budu niektori vnimat teraz ked to ma takto aj mazda.... stavim sa ze teraz to bude parada 😉 ved je to mazda predsa
zadne stlpiky nam zacinaju chytat cierny nadych
[odkaz] vs [odkaz]
u i20 sa to nie kazdemu nepacilo... som zvedavy ako to budu niektori vnimat teraz ked to ma takto aj mazda.... stavim sa ze teraz to bude parada 😉 ved je to mazda predsa
Mazda to má neporovnateľne užšie a teda aj decentnejšie. Na i20-ke by som to ocenil ak by v tom bolo skryté okno, ako mala BX-ka. Takto je to samozrejme lacnejšie, ale podľa mňa aj trochu samoúčelné.
Áno, pri tejto Mazde mi ten čierny stĺpik vôbec nevadí, ba čo viac je vítaný pretože spolu s vlnou, ktorá sa tiahne spodnou hranou okien tvorí harmonický celok a spolu krásne ladia. Nehovoriac o tom že je v ňom zakomponované aj tretie bočné okno kdežto pri i20 ten čierny stĺpik pôsobí disharmonicky a narúša inak celkom peknú bočnú líniu a je to vlastne len zafarbený plech bez iného významu.
Proč zmiňuješ zrovna to divné i20? 8-s Mají to kombíky Clio Grandtour a Civic Tourer a oba velmi vkusně provedené.
Bez debaty najsexi auto v segmente. So spickovym podvozkom a motormi...
Mazda je jedina automobilka, ktora o sebe moze tvrdit, ze vo vsetkych segmentoch, kde posobi, patri na absolutnu spicku.
Mazda je jedina automobilka, ktora o sebe moze tvrdit, ze vo vsetkych segmentoch, kde posobi, patri na absolutnu spicku.
Souhlas, mohli by občas něco bokem nakreslit i pro Hondu. 😉
Tak zrovna co se SUV týče, dělá podle mě Honda design lépe a to jak CR-V vs CX-5, tak i teď HR-V vs CX-3. 😉 Na druhou stranu musím říct, že CX-3 jako celek se mi líbí, po dvojce rozhodně nejhezčí Mazda současnosti, trpí problémy s disproporcí asi nejméně. :yes: Určitě se na ní půjdu podívat, až bude na showroomech. 😄
>😁
Je pravda, že každý člověk nemůže mít dobrej vkus nebo se někomu díky svému fanatismu líbí i ošklivá auta. Ostatní ať posoudí sami😒br />
[odkaz]
[odkaz]
Design se nedá rozlišovat na krásný a ošklivý. Ale kdybych měl někomu uvést konkrétní příklady, tak lepší bych nenašel.
Je pravda, že každý člověk nemůže mít dobrej vkus nebo se někomu díky svému fanatismu líbí i ošklivá auta. Ostatní ať posoudí sami😒br />
[odkaz]
[odkaz]
Design se nedá rozlišovat na krásný a ošklivý. Ale kdybych měl někomu uvést konkrétní příklady, tak lepší bych nenašel.
Možná, že se nedá design rozlišovat na krásný a ošklivý, ale zrovna výše zmíněná CR-V je synonymem pro ošklivost. [odkaz]
To snad ani TJ nemohl myslet vážně.
To snad ani TJ nemohl myslet vážně.
Ty jsi ale krutý, když ještě vytahuješ CR-V >😁
Já myslím, že myslel, někteří Hondaři jsou zvláštní druh 😄
Já myslím, že myslel, někteří Hondaři jsou zvláštní druh 😄
Asi jsem staromódní, ale kompaktní SUV by mělo mít vzhled SUV a ne vypadat jako ocucaný bonbon. Nevím, jak jsi přišel na synonymum ošklivosti, ale CR-V má jednoduchý, funkční design s potřebnou dávkou osobitosti. CX-5 prostě nevypadá jako SUV, i všechna ostatní japonská SUV mají v téhle třídě více charakteru.
Zadoboční pohled opravdu vyznívá lépe pro Mazdu, ale auto není jen zadobok.
Profil HR-V [odkaz] postrádá disproporce ponton/prosklení a kapota/kabina u CX-3 [odkaz] Kdybych měl někomu uvést konkrétní příklady disproporce, lepší bych nenašel.
Zepředu je HR-V dravější [odkaz] , CX-3 vypadá kvůli nízké přídi jako úzké a vysoké a ještě to zvýrazňuje těmi vertikálními mlhovkami. Ale někomu se to líbit může.
Ukazují to ostatně i obrázky přímo zepředu, bez zkreslení různým úhlem natočení [odkaz] a [odkaz] Za co sbírá Mazda body, je ta nádherná barva. 😉
Profil HR-V [odkaz] postrádá disproporce ponton/prosklení a kapota/kabina u CX-3 [odkaz] Kdybych měl někomu uvést konkrétní příklady disproporce, lepší bych nenašel.
Zepředu je HR-V dravější [odkaz] , CX-3 vypadá kvůli nízké přídi jako úzké a vysoké a ještě to zvýrazňuje těmi vertikálními mlhovkami. Ale někomu se to líbit může.
Ukazují to ostatně i obrázky přímo zepředu, bez zkreslení různým úhlem natočení [odkaz] a [odkaz] Za co sbírá Mazda body, je ta nádherná barva. 😉
Měl jsem už napsanou odpověď, ale když jsem znovu otevřel toto [odkaz] , tak mi "spadl" počítač 😄
Studii neb to byla studie HR-V jsem viděl naživo v Paříži a nemám pocit, že auto je proporčně nevyvážené a na rozdíl od Mazdy bude zřejmě kvalitnější. Určitě tam na motorech nebudou řešit tyto problémy. Píši to jako bývalý majitel M6 (sice 1.gen.), toto je z nafty, která je v CX5 a M6 aktuální generace. Hondě se něco podobného asi sotva přihodí. Takže i kdyby byla HR-V "škaredší", pak volím (resp. moje žena) Hondu a ne Mazdu.
Kvalita Mazdy v praxi. Zveřejňují si sami fandové mazdiček...
[odkaz]
Kvalita Mazdy v praxi. Zveřejňují si sami fandové mazdiček...
[odkaz]
Každý má něco..VW problémy s řetězy u TSI , Mazda , jak vidno taky není bez chybíčky a Honda?
Máme CR-V minulé generace , dosluhující motor diesel 2.2 je nezničitelný , to ano.
Ale např. kotouče u Hondy měnit každých 30 tis. km..?? 8-s
Každopádně jsou nyní Mazdy v kodo designu na míle daleko přd Hondou a Toyotou !!! :yes: :yes:
Krásná auta...
Máme CR-V minulé generace , dosluhující motor diesel 2.2 je nezničitelný , to ano.
Ale např. kotouče u Hondy měnit každých 30 tis. km..?? 8-s
Každopádně jsou nyní Mazdy v kodo designu na míle daleko přd Hondou a Toyotou !!! :yes: :yes:
Krásná auta...
Áno, v poslednej dobe im veru ide karta. Vyzerá, že stačilo vyhodiť van den Ackera, ktorý zas pomohol Renaultu. Aj po roku si pri pohľade na krásne Clio idem krk vykrútiť.
Však i ta Mazda se tím Cliem nechala trochu inspirovat (boční lišty na dveřích).
Ano, jen u CX-3 to nevypadá jako pouťový doplněk [odkaz] 😄
Nevím, co na to říct. Zase takový e😜ert na poutě nejsem.
Ten podľa teba púťový doplnok ťa nikto nenúti mať na Cliu, je to jedna z možností individualizácie v pakete Look. Pokojne to môže byť celé čierne.
Výše se někdo veselí nad pohledností SUV, ale mne to přijde jako nafouklá trojka a ne SUV. Škoda, že v článku není uvedena světlá výška a možnosti nastavení podvozku. Z fotek to vypadá, že auto je nízké.
Vypadá solidně, jestli to chápu správně, má to být konkurentem Capturu či 2008?
Vypadá solidně, jestli to chápu správně, má to být konkurentem Capturu či 2008?
a co povies na toto [odkaz] .. riadna housenka nie? ved X1 tiez vyzera ako zvyseny a predlzeny hatchback
aj bmw x1 je nizke 😉 a tiez je SUV
X1 je Crossover, je níže, já ho vnímám jako zvýšené kombi typu Octavia Scout, ale na rozdíl od Scoutu X1 perfektně jezdí.
Podobnost zaměření vozu s tím BMW či Subaru XV tu je, ale tato auta nejsou SUV. Mne vadí u této Mazdy, stejně jako u CX5 absence lyžin na střeše.
Podobnost zaměření vozu s tím BMW či Subaru XV tu je, ale tato auta nejsou SUV. Mne vadí u této Mazdy, stejně jako u CX5 absence lyžin na střeše.
u X1 vo vacsine clankov aj u testerov najdes definovane ze je to SUV 😉
crossover je napriklad captur 😉 ale nie X1
[odkaz] [odkaz] [odkaz]
X1 je male SUV .. premiove SUV 😉
a co ti pripomina interier X1? len nepovedz ze captur 😉 >😁 ano ano ja viem volant maju obe auta .....aj radicku.... po vcerajsku s tym sportagom vs qoros som si uz ozaj neisty co sa od teba este nedozviem
a dnes som zase zistil ze X1 je crossover ... >😁
crossover je napriklad captur 😉 ale nie X1
[odkaz] [odkaz] [odkaz]
X1 je male SUV .. premiove SUV 😉
a co ti pripomina interier X1? len nepovedz ze captur 😉 >😁 ano ano ja viem volant maju obe auta .....aj radicku.... po vcerajsku s tym sportagom vs qoros som si uz ozaj neisty co sa od teba este nedozviem
a dnes som zase zistil ze X1 je crossover ... >😁
konkurentem tu zde budou spise X1, Q3, Qashai...atd
Nikoliv, CX-3 vychazi z Mazdy 2, ma i shodny rozvor 2570 mm -vsechna tebou zminena auta jsou o tridu vys.
tak to ma obdobny rozvor jako octavia II 😄
konečně se bude na silnici na co dívat, po té uniformitě automobilek je to nádhera... :yes:
ta nevyváženost zbytečně dlouhé a mohutné přídě, krátké kabiny a useknutého zadku je do očí bijící. ale chápu, že se to někomu může líbit.
Ale jo, ten problém tam je, a je tam i u dvojky a trojky. Prostě "dravost" dlouhé přední kapoty je dobré něčím vyvážit... jako u 6, kde ta protiváha ve Wagonu i Sedanu je. I proto lituju, že Mazda nedělá trojku v kombíku.
I přesto se mi ale CX-3 líbí.
Jo, a ten interiér... myslím, že by si pánové od Toyoty měli udělat výlet 😉
I přesto se mi ale CX-3 líbí.
Jo, a ten interiér... myslím, že by si pánové od Toyoty měli udělat výlet 😉
Jj, střízlivej pohled se cení. Na 100 ze sta, jak píše Ji/Ri to podle mě není, na jistou nevyváženost si musím trochu zvyknout, ale celkově dobrý. Mazdě se v mých očích v poslední době daří. Interiér je na :yes:
Dík :yes😒br />
PS: zaznamenal jsi tu Toyotu?
[odkaz]
Hele... už dlouho mě žádný auto tak nerozesmálo... >😒]
PS: zaznamenal jsi tu Toyotu?
[odkaz]
Hele... už dlouho mě žádný auto tak nerozesmálo... >😒]
Pro mě je na trojce nejhezčí právě ta dlouhá kapota. S hóódně velkou nadsázkou jako vette.
Spíš jako kdybys udělal z vette kombík...
Problém není v samotné kapotě, je to v poměru kapoty a zbytku auta a v tvarování té zádi. 3 se mi víc líbí jako sedan... jen bych si teda sedan nekoupil.
A stejně jako u CX-3 - 3hb se mi líbí, je to jedno z nejhezčích aut ve třídě... navzdory drobnému proporčnímu problému.
Problém není v samotné kapotě, je to v poměru kapoty a zbytku auta a v tvarování té zádi. 3 se mi víc líbí jako sedan... jen bych si teda sedan nekoupil.
A stejně jako u CX-3 - 3hb se mi líbí, je to jedno z nejhezčích aut ve třídě... navzdory drobnému proporčnímu problému.
"zbytečně dlouhé přídě" ???
Je vsetko len nie je zbytocna.
Dlha kapota je dana konstrukcnym riesenim vyfukoveho potrubia, ktore, vzhladom na nestandardny kompresny pomer benzinovych motorov, musi mat specificku konstrukciu: 4-2-1. Ide o zlepsenie prietoku pri odchode plynu zo spalovacej komory.
Clanok AutoCar o Mazda MX-5 to vysvetluje😒br /> [odkaz]
"The longer bonnet is partly necessary to accommodate Mazda’s new SkyActiv petrol engines, which employ a 4-2-1 exhaust manifold that takes up a relatively long space to en***ge free-flowing air out of the combustion chambers to improve efficiency.
The same 4-2-1 exhaust manifold has resulted in the ‘long bonnet’ dimensions of the new 3, whose bulkhead and cabin are pushed back by 100mm compared with rivals."
Je vsetko len nie je zbytocna.
Dlha kapota je dana konstrukcnym riesenim vyfukoveho potrubia, ktore, vzhladom na nestandardny kompresny pomer benzinovych motorov, musi mat specificku konstrukciu: 4-2-1. Ide o zlepsenie prietoku pri odchode plynu zo spalovacej komory.
Clanok AutoCar o Mazda MX-5 to vysvetluje😒br /> [odkaz]
"The longer bonnet is partly necessary to accommodate Mazda’s new SkyActiv petrol engines, which employ a 4-2-1 exhaust manifold that takes up a relatively long space to en***ge free-flowing air out of the combustion chambers to improve efficiency.
The same 4-2-1 exhaust manifold has resulted in the ‘long bonnet’ dimensions of the new 3, whose bulkhead and cabin are pushed back by 100mm compared with rivals."
Neumím si sice představit, jaký vliv má 4-2-1 na kompresní poměr, spíš si myslím, že je to optimální řešení pro každý čtyřválec, každopádně zajímavá informace. :yes: Teď jde ještě o to, jestli to není kontraproduktivní a nepřináší to více nevýhod, než výhod. 😉
Jako všechny Mazdy krása aspolehlivost,na silnicích bude mimo šedi koncernu VW vidět zase něco jiného
Mne vždycky dojme ta vize spolehlivosti u vozu co ještě není na trhu a nenajde dost km.... zvlášť když si vzpomenu na shnilé Mazdy kamarádů. ...😊 jinak je to hezké auto.
Ale musíš uznať, že mechanicky sú Mazdy neskutočné držáky 😄 Väčšina z nej nemá problém prežiť karosériu >😁
Já s těmi, co prověřil čas nemám problém, mám problém s výrokem, že to tak bude i u auta, které ještě nejezdí.
Je to unáhlené, ale vzhľadom na minulosť tu je veľká pravdepodobnosť že to bude tak aj teraz 😄
Nový generace "Skyactive" už nějaký rok jezdí, a technika bude nejspíš shodná, ne?
Jeden rok... 😄
Skyactiv je vo výrobe od r. 2011, akurát motor 1,5 Skyactiv-D vychádza až teraz. napríklad 2,0 Skyactiv-G mala už predošlá generácia Mazdy3 v USA.
A 1.3 litrovy Skupy sa montuje do stale aktualnej M2 v Japonsku. Uz asi dva roky.
co ma rez ../ktera se na karoserii objevovala prevazne ve vozech 2000-2005/ spolecneho ze spolehlivosti vozu jako takoveho ???!
No neviem,
V rodine mame/mali sme mazdy od roku vyroby 1998 az po, zatial, 2009. Ak dobre ratam, 7 roznych modelov.
Niektore z aut prekrocili 300 000 km, ine len 200 000..., a stale jazdia, hoci nie nevynutne v rodine, dalsie maju pod 100 tisic.
A ani na jednom z nich sa hrdza neprejavila.
V rodine mame/mali sme mazdy od roku vyroby 1998 az po, zatial, 2009. Ak dobre ratam, 7 roznych modelov.
Niektore z aut prekrocili 300 000 km, ine len 200 000..., a stale jazdia, hoci nie nevynutne v rodine, dalsie maju pod 100 tisic.
A ani na jednom z nich sa hrdza neprejavila.
Shnilé skrz naskrz jsou akorát a zásadně páte dveře od "koncernů", často i prahy - to s Mazdami jsou akorát povídačky na inetu, max vidím obité hrany. Na cestách teď jezdí 6 tek prvni generace plno (odkud to furt tahaji?) a poměr škoda vs Mazda po skoro 10ti letech jasně ukazuje, které auto je držák (a to byly Oct I mnohem kvalitnější než další generace, kde šla jen dolů). A pokud budeme hrát hru, že já tím dám kilo za každou Mazdu na vrakovišti a ty mi korunu za "koncern" tak budu milionář (a to už jsem započítal nepoměr nákupu těchto značek).
skoda, keby bola CX3 na podvozku M3, tak by to mohlo byt rodinne auto, ale v tomto pripade to bude len nakupna kabelka do mesta.
Rozmery este nepozaname, ale bude to asi tak...
Rozmery este nepozaname, ale bude to asi tak...
I když zadek je kapku přikopnutý, tak musím dát 100 ze sta.
Dnes velmi zřetelně
Bravo Mazda! :-!
Dnes velmi zřetelně
Bravo Mazda! :-!
Konečně slušné moderní SUV (ikdyž tohle je spíš crossover nebo zvednutý hatchback ?). Nicméně design se fakt povedl, hlavně v té bílé barvě vypádá hravě ale přitom dospěle.
Otázkou je tedy cena a výkony. Pokud dají dobrou cenu, mohl by to být hit, který by se svezl na módní vlně crossoverů. Pokud to ale přeženou, neštěkne po ní ani pes. Konkurence je taky dobrá, viz. novej kaškaj a není drahá.
Otázkou je taky dynamika dieselové 1.5ky, případně spotřeba a cena dvoulitru.
No je tam ještě hodně otazníků ale první krok za mě dobrý :yes: Na těch malejch crossoverech něco je.
Otázkou je tedy cena a výkony. Pokud dají dobrou cenu, mohl by to být hit, který by se svezl na módní vlně crossoverů. Pokud to ale přeženou, neštěkne po ní ani pes. Konkurence je taky dobrá, viz. novej kaškaj a není drahá.
Otázkou je taky dynamika dieselové 1.5ky, případně spotřeba a cena dvoulitru.
No je tam ještě hodně otazníků ale první krok za mě dobrý :yes: Na těch malejch crossoverech něco je.
Podle mě bude cena startovat kolem 460tis,léta mám Mazdy a ty ceny jsou pořád stejně ve všech řadách,spíš nižší
Podle mě bude výrazně levnější. Tipuju 399.000 jako základ. Captur začíná na 280, Qashqai 460. Podle mě to bude někde uprostřed.
skoda, keby bola CX3 na podvozku M3, tak by to mohlo byt rodinne auto za normalny peniaz (QQ), ale v tomto pripade to bude len nakupna kabelka do mesta. (2008, Captur)
Rozmery este nepozname, ale bude to asi tak...
Na CX5 co je cca. 25K EUR bezna rodina nema budget.
Rozmery este nepozname, ale bude to asi tak...
Na CX5 co je cca. 25K EUR bezna rodina nema budget.
Pokud by to bylo cenově někde mezi 350-400 tis., tak bych o tom i vážně uvažoval. Líbí se mi M6, ale na tu cenově nemůžu myslet. Obávám se však, že tahle CX-3 bude malinká. 😢 (těžko se to poznává zatím)
No pro rodinu je tak akorát CX-5... akorát že cenově jsi +- na úrovni 6.
Takový... drsnosrstý rafan. Frajer. Sympaťák. Nemůžu jinak, pak patronátem sloganu - v garáži padni komu padni - zvedám palec :yes😒br />
P.S. Mazda zdařile přikládá pod kotel, bravo :yes: :-!
P.S. Mazda zdařile přikládá pod kotel, bravo :yes: :-!
...vypadá to stejně dravě/roztomile jako angličák. Velký kola, dlouhá kapota, ostrej čumák...
Vypadá to, že Magda našla cestu z kruhu ven dveřmi, který zůstaly po Xedosech a první polovině 90-tých let.
Pro "zkumavky"...tohle je pánové stylovka, nehledejte v tom rodinnej kočár (pokud někdo z vás neradil klukům z ACZ, že právě to je i nová Fabia).
Vypadá to, že Magda našla cestu z kruhu ven dveřmi, který zůstaly po Xedosech a první polovině 90-tých let.
Pro "zkumavky"...tohle je pánové stylovka, nehledejte v tom rodinnej kočár (pokud někdo z vás neradil klukům z ACZ, že právě to je i nová Fabia).
to oplastovanie blatnikov podla mojho nazoru mohlo byt citlivejsie prevedene a jemnejsie spravene ... toho plastu je tam az moc... pri druhom pohlade alebo tretom uz mi to bije do oci... ale ako celok parada auto.... suhlas :yes:
Je nádherná, ostatně jako momentálně všechny nové mazdy. Jakkoli nemám rád chrom, líbí se mi proužky v masce chladiče. Na ostatních mazdách to bude vypadat určitě skvěle. Zajímavé řešení mají C sloupky se strmým propojením do spojelru. Siluleta auta mi kapánek evokuje 323f Bj ale asi je to jenom pocit...
Interéry umi Mazda čím dál tím hezčí... no uvidíme, jak bude jezdit. :yes:
Interéry umi Mazda čím dál tím hezčí... no uvidíme, jak bude jezdit. :yes:
Já jezdím v BJ(hatchback) asi 6let a vůbec ho tam teda nevidím 😲
Jinak tahle mazda se mi moc nelíbí(uvidíme až naživo), ale to moje BJ taky NE a jezdím v něm už hoooodně dlouho >😁
Jinak tahle mazda se mi moc nelíbí(uvidíme až naživo), ale to moje BJ taky NE a jezdím v něm už hoooodně dlouho >😁
Je to představené pozdě a do prodeje to půjde ještě později. Na trhu s malým SUV už vládnou Francouzi a Němci.
V Asii a zámoří? Nebo myslíš evropskej trh? Brát to touto optikou, tak nevznikají nový segmenty a když už, pak by do nich nikdo nevstoupil...
Beru Evropský trh. Jestli se tato kategorie malých SUV prodává dobře i v USA nebo v Asii nevím, ale pochybuji. V Evropě letí Captur, 2008 a ostatní. Tato Mazda bude podle mě jen okrajová záležitost, navíc příjde na trh někde 3-4 roky po uvedení Capturu a ostatních malých SUV, což je podle mě špatně. Korejci už to stačili okopčit tak tam Hjundaj a Kia už něco plácaj, ale tyto fake nesleduji.
Jenže zatím nic nesvědčí tomu, že by tyto segmenty měly nějak klesat. Když přišel Renault 16 jako první hatch, taky bys radil ostatním, ať se na to vykašlou 😉?
Tenhle segment dal poroste. Jednoduše se trefil do aktuálního vkusu a potřeb klientů. Správně říkáš 3-4 roky po...což je přesně čas na obměnu.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
urcite su tie dvojlitre vhodnejsie ako 1.5. Dizel staci aj 1.5, biturbo by bolo pridrahe.
Dizajn je tiez fajn, len si musia dat pozor, aby to nebolo preplacane, ta cervena koza nemusela byt, aspon nie na dverach, zvonku inspiracia cliom grandtour, to oplastovanie je trochu prilis masivne, ale ako celok fajn.
Este by ma zaujimalo, ci bude vzadu multilink (asi nie, co je skoda) a odhlucnenie.
Dizajn je tiez fajn, len si musia dat pozor, aby to nebolo preplacane, ta cervena koza nemusela byt, aspon nie na dverach, zvonku inspiracia cliom grandtour, to oplastovanie je trochu prilis masivne, ale ako celok fajn.
Este by ma zaujimalo, ci bude vzadu multilink (asi nie, co je skoda) a odhlucnenie.
hodně, ale hodně dobrýýýý... :yes: :yes: :yes: Jako nějaké baby "Báwo" dovedený do absolutní dokonalosti. :-! Docela zírám... 😉
Prvy odhad predajnej ceny v DE pre 2-liter 120 PS v najnizsej vybave je podla AMS nieco nad 17000 EUR. Tolko tam stoji aj m3 zaklad s 1.5 100PS.
Cize u nas by to mohlo byt od 14000 EUR? Ak by bol zakladom Emotion s klimou a druha vybava bola normalny Challenge ako u m3, tak by to s tym 2-litrom bola fajn cena...
Cize u nas by to mohlo byt od 14000 EUR? Ak by bol zakladom Emotion s klimou a druha vybava bola normalny Challenge ako u m3, tak by to s tym 2-litrom bola fajn cena...
hattrick :yes: :yes: :yes😒br />
Japonský design je zkrátka v současné době v excelentní kondici. Mazda 2 je nádherná, Mazda CX-3 takřka bezchybná... Co nový model Mazdy, to designérská perla. Nějaká tornado linie? Kriste pane, čáru podle pravítka umí každý. Ale křivky sladit do harmonického celku? Mazda, smekám.
Japonský design je zkrátka v současné době v excelentní kondici. Mazda 2 je nádherná, Mazda CX-3 takřka bezchybná... Co nový model Mazdy, to designérská perla. Nějaká tornado linie? Kriste pane, čáru podle pravítka umí každý. Ale křivky sladit do harmonického celku? Mazda, smekám.
A Sergiov Renegade je oproti tomuto jednoducho trapná fraška. 😉
preco fraska? kazde auto ma iny styl a iny dizajn.... renegade 4x4 s 21cm svetlou vyskou a redukciou bude rozhodne v terene schopnejsi ako tato mazda..... a spominany dizajn je uz vec vkusu ..... nehovoriac o tom ze by ma vobec neprekvapilo keby renegade predaval celosvetovo viac kusov ako CX3 ..... 😉
Jeep je jiná liga..tohle auto asi terén fakt nepozná !
Každý z modelů bude mít úplně jinou klientelu.
Ale fakt je tato Mazda moc pěkný crossover!
Každý z modelů bude mít úplně jinou klientelu.
Ale fakt je tato Mazda moc pěkný crossover!
Tyhle dvě auta mě budou hodně zajímat, až dorazí do showroomu a bude možnost je vyzkoušet. Zatím jsem neměl možnost se projet ani jedním. V designu u mě vede přece jen 500X, ale zásadně mi u Fiatu vadí nemožnost pořízení benzínu 4x4 s manuální převodovkou. Pokud by Mazda tuhle kombinaci nabídla, asi by nebylo o čem přemýšlet. Posledních pár let je mi Mazda nejsympatičtějí neprémiovou značkou. :yes:
presne tak. rad bych vymenil Bravo za 500X nebo CX3 , kazdopadne v 4x4 a automatu (cili opak nez mas ty😄 . To je trochu jediny co me odrazuje u 500X , pac 9-st automat mi prijde trochu jako zhovadilost....uz tam nevidim zadny znatelny prinos. Nicmene uvidime jaka bude cena a projizdka/prohlidka😉
...krajsi a najlepsi baby crossover. :yes😒br />
btw skoda tej nutnosti prednych registracnych cisel, bez tej tabulky vpredu by to vyzeralo brutalne krasne.
btw skoda tej nutnosti prednych registracnych cisel, bez tej tabulky vpredu by to vyzeralo brutalne krasne.
Mazda Motor Corporation neboli Macuda Kabušiki Gaiša z Hirošimy, prdící a stále smrdící je prostě nuda soudruzi, zkuste už konečně něco novýho než z lidí dělat stádo blbců, nakonec se stejně seknou 😉 [odkaz]
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D >:D >:D >:D
https😐/www.youtube.com/
watch?v=RVsmaSt8qTo
Kazdy v mojom okoli, kto si kupoval tento rok nove auto si kupil trojku... sice na nu cakali 4-5 mesiacov a na ine auta nemuseli ale oni si pockali... a dalsi caka. Jeden kamarat uz isiel brat skladovy Sportage a skladat zalohu, no potom uvidel trojku. A bolo. Ani to nemuselo byt SUV. A cakal 5 mesiacov. A je stastny.
Trojka vo farbe Red Soul je ako ako zena, zahladel sa a... konec >😁 😉