Bylo by však vhodnou otázkou, kdo to z konkurentů má? Bylo by dobré znát ceny dalších výbavových verzí. Ten motor měl u Opelu problém, že se "rval" s těžkými vozy, což spotřebu zvyšovalo, u nové Corsy to může být mnohem lepší.
Na tvé otázky budou odpovídat myslím brzké srovnávací testy, určitě se jich pár dočkáme.
Ty kušuj ! Zasíráš tady diskuze nesmyslnýma příspěvkama. Proč proboha nediskutuješ k věci? Když si takovej fanda Tesly. Co? Dokážeš mi to rozumně vysvětlit, abych to pochopil?
No já bych tak neskákal. Za 259 900 + 15 000 Kč za 4 dveře máš holý základ bez klimy, na plechu atd. Ten motor 1.4T je staršího data a s úsporností si nikdy moc netykal.
Trochu by mě zajímala váha "faceliftované" Corsy. Obávám se, že oproti Fabii bude prostě těžší, dražší a žravější ve většině verzí. Myslím že tady bude muset nastoupit nějaká cenová akce...
Ač mě nový model přijde z hlediska designu jako pouhý facelift, nemohu nevyzdvihnout zajímavou motorovou nabídku. Zejména v podobě 1,4T - správná čtyřválcová koncepce a více než solidní hodnota točivého momentu jsou dle mého ideální volbou pro většinu uživatelů, taková malá lokomotiva. A ani cena za ni není nijak přehnaně vysoká. :-!
Tak tie motorizacie, to si bud opel robi srandu alebo nechapem, co zase domrvili. Vsetci sa smeju, ze HTP.
Corsa 1,2 50kW 0-100 za 16s ( rok 2014 )
Fabia II 1,2 51kW 0-100 za 14,9s (rok 2008)
Dalsia motorova perla je 1,4 T 74kW 200Nm
Corsa 1,4 T 74kW 200Nm 0-100 za 11s (B segment)
Leon III 1,2 T 77kW 175Nm 0-100 za 10,2s (C segment)
Kua taka Corsa male auticko s 1,4 T som cakal, ze to bude lietat a stovka okolo 9s, ved koncernove 1,4 TSI vo vacsich autach to robia za 9s.
No nic je vidietl, ze nemecke (opel) a nemecke (vw) kone su lepsie ;-)
"".. Pokud se vyplní mé obavy, že prostě bude Corsa min. o 80 Kg těžší, tudíž hůře pojede"
Anglicane o tomto motoru psali prvni dojmy jiz v rijnu.
Vaha Corsa 1.4i Turbo = 1180 kg.
[odkaz]
Psali ze to je benzin motor s diesel motor characteristikou, pres 4000 ot/min se uz nic moc nedelo.0-100 km/h = 11 sec
jsem cetl jak ten jeden-litr 3 valce turbo popisoval redaktor:
"V říjnu 2014 vyhlašuji tenhle motor nejvydařenějším tříválcem..."
Uz jenom to me laka to showroom se na to podivat a projet si to. :-!
Ten 1.4T je podladeny motor co montovali do ASTRA.
To vypada na zajimave jaro '15 pro Fab_Drei. Hyundai ma i20, Opel s touto Corsa.. jde zjevne po skodovacke tepne .... :-)
Samozřejmě chce to srovnávací testy. Hůl jsem ještě nezlomil. Pokud se vyplní mé obavy, že prostě bude Corsa min. o 80 Kg těžší, tudíž hůře pojede a bude více žrát (motor bez přímého vstřiku). Podobné zrychlení u 66 Kw TSI napovídá, že pro Oplí 1.4t bude i tohle motorová konkurence. Tento motor je u Fabky v docela vybaveném Ambitionu za 282t což už od holého základu Corsy 260+15k není až tak daleko. Ale až testy napoví...
Nepřu se o motor, poukazuju na ceny a výbavu. 220 tis. v základu vypadá hezky, v tom bude výhoda proti FIII, která 3D verzi nemá. Ale kdo si dneska koupít 3D? Když přidáš 15 tis, což už je ukryto v textu, tak jsi rázem na cenách Škody. Takže na pohled ta cena vypadá lákavě, ale je tam to ALE.
Někde se uvádí pohotovostní hmotnost auta (USA i UK) což je pouze váha auta s provozními náplněmi.
Ale v EU dle normy 95/48/EC se přidává do pohotovostní hmotnosti ještě normovaný řidič + 75 Kg.
Tady bych předpokládal že je to bez řidiče dle významu "Kerb weight". Takže nemůžeš porovnávat českou "EU" pohotovostní normu s řidičem (+75kg) s pohotovostní hmotností v UK, USA bez řidiče!
Hodně sebevědomé ceny! Uvidíme jaká bude skutečná cena u prodejce.
Těch 324 tis za auto s klimou a 1.rozumnou motorizací(1,4 ta 1,2 nejede) je mimo mísu.
Doporučuju pročíst si to důkladněji. Ony ty ceny se tváří, jako že jsou nastavený hodně dobře, ale šup 15 tis. za druhý dveře a rázem seš na cenách Fabie. I když se zdá, že výbava nevypadá vůbec zle.
"".. vysvětlit, abych to pochopil? "
Dovolim si ho suplovat
TESLA = auto z dilen super rich, vyrobene pro super rich, dotovane danemi chudych.
Kazda diskuse proponenta elektro pohonu konci po me otazce "Zkusme to jeste jednou....a odkud se dostane ta elektrina do TE zasuvky?"
Krome Ciny, cela shyteout EU, snizuje podil nuke elektraren, i Francie!
Nejlepsi vyuziti obou pohonu ktere do osobniho auta nepatri.... je diesel-elektricka lokomotiva. ;-)
Proste je ta 1,4 turbo uz stary motor, staci porovnat zrychleni a spotrebu s tim 1,0 turbo trihrnkem. Je to v tabulce vyse. Kdyby k tomu trihrnku pridali valec a prevrtali ho na 1,2, byl by to ideal.
Myslím, že tím začátkem jsi to vysvětlil. Služební auto, víš myslím sám dobře, jak se k nim někteří uživatelé chovají. A podle toho také některé z nich vypadají. Pokud podle toho určuješ auta jako křápy, tak nevím. Mám to jinak... Ale je to o úhlu pohledu.
Ze všech pohledů, viděl jsem ho s nájezdem 60 tis., firemní, dostávalo asi čočku!
Atos, kterého jsme měli, vypadal po 100tis. km podstatně lépe.
Alespoň něco uvedu: vrzající sedačka, dveře, stěrače, načnutý potah sedadla u řidiče, vykloktaná kulisa řazení, poškrábané plasty.
"Prosím? Jaká blbost, stačí více číst kolego..!!...pohotovostní hmotnosti ještě normovaný řidič + 75 Kg."
Nuze, vzal jsi to kolego na sebe. Skoda. Blbost je to i tak, kdy EU soudruzi znormuji i ridice.
A ohledne meho cteni, neni dulezite co se cte, ale jestli se u toho taky premysli. Jinak kraviny proklouznou a ohanis se dogmaty.
[odkaz]
Souhlasím, chce to znát i další ceny a výbavy. Snad se jich co nejdříve dočkáme. A na srovnávací testy se už těším, mezi malejma vozama začíná bejt pěkně nabito. Fabia, Polo, Corsa, i20 - to budou žně >:D
jj
Opel amerikánoněmec kup cena 250.000 + připočtěte si ještě 6L/100km *100 = 600L/10.000km ročně = 22.000Kč ročně + olej servis * 10 let = 220.000 + min 30.000 = 250.000 Kč za palivo a těch zplodin za 10 let provozu !! [odkaz]
PS: vite proč jsou lidi v českým kotli furt víc a víc nachcípaný?? [odkaz] ;-) No a jestě za to plaťte špatnýmu američanogermáncoj vy blázni!! >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D