PR
Autor vynechal jedno oblíbené levné řešení😒br />
vyříznutí - nová trubka - oblbnutí elektroniky - podmazání technika na emisích....
vyříznutí - nová trubka - oblbnutí elektroniky - podmazání technika na emisích....
a jako bonus nebudete zamorovat ovzdusi rakovinou a jedy.
další potvrzeni, ze statem zvyhodnovane naftove motory skodi zivotnimu prostředí daleko vic nez benzinove😒br /> „Pokud by auta na elektrický pohon nahradila všechny vozy na naftu, byl by to určitě přínos pro životní prostředí,“ uvedl odborník a dodal, „ale výhodou je téměř stejně to, pokud by byla všechna vozidla na naftu nahrazena malými, moderními auty na benzín.“
[odkaz]
další potvrzeni, ze statem zvyhodnovane naftove motory skodi zivotnimu prostředí daleko vic nez benzinove😒br /> „Pokud by auta na elektrický pohon nahradila všechny vozy na naftu, byl by to určitě přínos pro životní prostředí,“ uvedl odborník a dodal, „ale výhodou je téměř stejně to, pokud by byla všechna vozidla na naftu nahrazena malými, moderními auty na benzín.“
[odkaz]
To by se ale museli všichni naučit řadit. 😉
co tim chces rict??
často tady slysim kvikot, ze s naftakem ve meste na trojku nejde, protože motor chrochta, ale na dvojku zase toci 2tis otáček, coz je moc.
jakej je vyuzitelnej rozsah otáček rakovinometu a jakej benzinu??
ja muzu s benzinem jet na ctyrku 40-200, tedy petinasobek
na petku bez problemu 50 a PC me nuti at tam dam sestku a motor ani nijak zvlast neprotestuje
často tady slysim kvikot, ze s naftakem ve meste na trojku nejde, protože motor chrochta, ale na dvojku zase toci 2tis otáček, coz je moc.
jakej je vyuzitelnej rozsah otáček rakovinometu a jakej benzinu??
ja muzu s benzinem jet na ctyrku 40-200, tedy petinasobek
na petku bez problemu 50 a PC me nuti at tam dam sestku a motor ani nijak zvlast neprotestuje
tento nesmysl má prapůvod asi někde ve Feliciích, kde benzinové motory byly slabé, s krátkými kvalty a diesely měly relativně sílu, takže nebylo nutno tolik řadit. Jinak si to neumím vysvětlit.
Dnešní benzinové motory nemají problém táhnout již od nějakých 1200ot, stejně jako diesely, až do nějakých 6500ot, kde by diesel už dávno vyskočil z pod kapoty.
S moderním benzinovým motorem o dostatečném výkonu (tj. ne tříválcové třasořitky) se řadí méně jak s dieselem.
Dnešní benzinové motory nemají problém táhnout již od nějakých 1200ot, stejně jako diesely, až do nějakých 6500ot, kde by diesel už dávno vyskočil z pod kapoty.
S moderním benzinovým motorem o dostatečném výkonu (tj. ne tříválcové třasořitky) se řadí méně jak s dieselem.
Hoši klídek, to mělo vyznít ve prospěch benzínu, ale asi ta připomínka působí jinak.
Tady sedí jedna připomínka. Soused s Mercedesem měl strašnou starost o baterii v mém Priusu. Co když prej klekne. Říkal jsem mu, že kdyby ano, tak nová stojí 44.444 Kč, ale že v ČR se zatím u žádného priusu neměnila. A že vydrží třeba půl milionu kilometrů nebo víc.
O měsíc později si ale pan mercedesář drbal hlavu. Byl nucen koupit nový filtr pevných částic za 42.000 Kč + práce.
O měsíc později si ale pan mercedesář drbal hlavu. Byl nucen koupit nový filtr pevných částic za 42.000 Kč + práce.
Dobrý postřeh, a ještě navíc baterie nepotřebuje čistit a nesmrdí.
Myslim si, ze tezba a preprava surovin vcetne jejich zpracovani uplne setrna nebude. O recyklaci nemluve. Ale je fakt, ze kdyby misto naftaku jezdily elektromibily, dychalo by se lepe.
Už jsem to psal minule, v hybridech jsou většinou Li-onky, nebo Ni-Mh baterie, které se hojně používají do mobilů, notebooků, tabletů, fotoaparátů a podobně. Firmy je už běžně recyklují, kdyby to nedělali, tak se tu koupeme v miliardách baterií jenom ze starých mobilů.
To ale platí obecně pro výrobu čehokoliv: pneumatik, karoserie. A nejen v oblasti automobilismu: nábytek, potraviny...
ty drahé kovy v různých emisních filtrech také nebudou zrovna nejšetrněji vytržené z přírody. Ropa jakbysmet.
K výrobě (alespoň některých) filtrů pevných částic také potřebuješ těžké/ drahé kovy. Na druhou stranu, i ten Prius bude mít katalyzátor.
A přepravují se i suroviny pro jinou výrobu. Stejně tak komponenty a hotové produkty. Nebo si myslíš, že například Audi těží hliník rovnou v Neckarsulmu? A že je těžba hliníku čistá, bez dopadu na životní prostředí?
A přepravují se i suroviny pro jinou výrobu. Stejně tak komponenty a hotové produkty. Nebo si myslíš, že například Audi těží hliník rovnou v Neckarsulmu? A že je těžba hliníku čistá, bez dopadu na životní prostředí?
Jo jiste, vsechno po sobe zanecha nejakou stopu. Mne jde spis o to, ze normalni auta by se vyrabela tak, jako tak, tj. s nimi spojena zatez by tu byla stale, ale elektromobily k nim pridavaji jeste dalsi. To same plati u tech baterek. K baterkam do mobilu a pocitacu pribude spousta dalsich pro elektromobily.
Jenomze ridic hov... ten filtr vykucha a jeste ho na emisich pochvali, jak mu to pekne chrochta. Jedine svedomi donuti cloveka ten filtr nechat opravit/vymenit, ale proc by to delal. Proc by bral penize svoji rodine pro dobro jinych lidi? 95% filtr necha odstranit. Podivej se na internet, jen v CR je pres 800 firem ktere nabizi vykuchani. Dokonce se chlubi na svych strankach stastnymi ridici po zasahu majzlikem.
Mě by zajímalo kde berou ty ceny filtrů.
Ano jsou výjimky kde filtr stojí 80 tisíc. Na většinu aut ale pořídíte DPF v rozmezí 6-15 tisíc.
Ano jsou výjimky kde filtr stojí 80 tisíc. Na většinu aut ale pořídíte DPF v rozmezí 6-15 tisíc.
Jedinou opravdovou metodou jak se NAVŽDY zbavit problémů s filtrem pevných částic je jeho demontáž z vozidla. Mechanické odstranění filtru však samo o sobě nestačí, neboť řídící jednotka tento stav zaznamená a velmi brzy dojde opět k přechodu do tzv. nouzového režimu.Přeprogramování řídící jednotky po odstranění DPF filtru od 6.000,- Kč :yes:
Akorát si zapomněl dodat, že do Německa nebo Rakouska už si s vyndaným DPF nezajedeš, protože když tě chytnout, dostaneš 500 éček a domu jdeš pěšky. Takhle to udělali kámošivi u Mnichova, normálně mu to na místě zjistili, že nemá DPF a konec. A tady se to teď pred chystá taky, Známej na STK říkal, že už mají od příštího roku mít nový stroje i tady na to. Jakže všichni, co to teď vytloukali, to teď zase budou chtít namontovat >😁 >😁 >😁
zázračnými vodičkami máte na mysli kladivo a majzlík? >😁
NA POŘADU DNE V ČR JE PŘIMHOUŘIT OKO = ABY JEDOVATÉ DÍZLOVÉ POPELNICE [odkaz] = TAKZVANÉ RAKOVINOMETY = I NADÁLE PO ČESKÝCH SILNICÍCH JEZDILI A ABY POMOHLI S PŘETÍŽENÝM DŮCHODOVÝM SOCIALISTICKÝ SYSTÉMEM.
Většina si už jistě stačila všimnout VZTAHU : ČÍM MÉNĚ SOUČASNÝCH MLADÝCH I PRACUJÍCÍCH NA ULICI DÝCHAJÍCÍCH DÍZLOVÝ SRAČKY [odkaz] SE DOŽIJE DŮCHODU (A CELÝ ŽIVOT POVINNOU SOCIÁLKOU Z PLATU NA NĚJ SPOŘÍCÍ) A PO 60-TCE si ho NEVYBERE = TZN polopatě řečeno NATÁHNE BAČKORY DŘÍV NEŽ SE HO DOŽIJE tím pro státní důchodový systém líp 😄
Už je vám jasný proč český stát tak benevolentně toleruje čí rovnou podporuje spalování ropnýchsraček [odkaz] na ulicích lidem pod nos?? >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
FENOMÉM SNAD JEDINÉHO STÁTU V EU ČESKÉ REPUBLIKY = KUPUJTE DOVÁŽEJTE DESETILETÝ VYŠLOCHTANÝ JEDOVATÝ DÍZLY BEZ DPF Z NĚMECKA A FRANCIE, KDE JE už nikdo nechce a NA VRAKÁČÍCH je PŘEHAZUJÍ VIDLEMA, benevolentní STK VÁM JE OCHOTNĚ SCHVÁLÍ !!
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
bordel v týdle zaprodanecký kolonii eu 😉