No predsa kopu starostí. Prvá generácia pred faceliftom sa mi dodnes asi najviac páči, ale bál by som sa do nej investovať. Kamarátov otec po ňom túžil od začiatku, pred piatimi rokmi si kúpil ojazdený z Nemecka. Viem že dosť dlho vyberal, aj si dal jeho stav posúdiť. Prvý pred faceliftom, strieborná metalíza, svetlý interiér v plnej výbave, motor si už nespomeniem, bola to jedna z benzínových V6-iek. Bola to ale taká mačka vo vreci, mal ho 3 roky a z toho tak pol roka v servise. Ale poďme sa radšej baviť o tom, aké sú Renaulty z toho obdobia nanič.
Ukažte mi na trhu jiné auto tohoto typu, které vypadá pořád dobře. Ani X5tka v první generaci už dnes nevypadá tak dobře, jako dříve a spíš evokuje někoho, kdo na to nemá a chce si honit ego. Tohle se opravdu VW povedlo, Touareg byl nadčasový a dodnes z toho těží, stačí se podívat i na ceny ojetin. Jako pozitivum vidím i obrovský kufr, což u všech aut tohoto typu taky není pravidlem. Nejsem ve finanční situaci, abych si ho mohl dovolit, ale hledat velké reprezentativní auto, klidně se svolím k VW a oželím prímiovky.
Když si srovnáte stejně staré VW, tak už tak svěže nevypadají :-)
R 4, R 8, R 16 a jen tak, tak R 5 byly, podle mě, v době svých vzniků naprosto konkurenceschopné v příslušných třídách a kategoriích a to jak po stránce kvality, tak po stránce konstrukce.
Čistě vzhledově byla (je) nejhezčí úplně první verze :*) Pohodlné (vč Cayenne) to bylo krááásně, o tom žádná :-! ale technická konstrukce a spolehlivost deutsch aber nicht ganz :-O
Napr. moja. Aj ked je jej v podstate jedno, ci to bude polo, rapid, alebo oktavka. Nic nad 30k. A tato oktavka sa tam zmesti a mam z nej aj ja dobry pocit. Nevravim vsak, ze neskonci v Accorde dovezenom z nemecka... . Kupovat take auto na firmu sa vsak neoplati. Co treba zvazit - rozbit nove..., sa neoplati, dobre ho poistit a rozbit - stoji za uvahu. Myslim, ze deti v jej veku si este nevedia naozaj vybrat co potrebuju (spomina chrobaka, kabrio sialenosti a pod. - to je tak pre milenky a nie dcery). V nadeji, ze zacne zit svoj vlastny zivot ju chcem posadit do niecoho co vyuzije aj na prakticky zivot (uznavam, ze RS je trocha mimo, ale fakt sa v tom dobre sedi a ked clovek chce tak to je normalne auto) a ked to budem predavat, aby to malo cenu. Nech si vravi kto chce, co chce, ked sa predavava jazdeny koncern tak je to celkom parada. Minimalne 10 ludi uz chcelo moj Touareg a este nema ani 2 roky (nehovorim o bla, bla ludoch, ale skutocnych zaujemcoch, ta istota, ze to pojde lahko prec je paradna). Tak preto. Ak je tu vsak niekto, co riesi podobne veci a ma dobry napad, alebo to nejak dobre vymyslel - sem s nim.
Ja ho mam. Edicia X a par doplnkov. Myslim, ze super vozitko, ale ML to nie je. Dalsia volba bude tazka. VW mi pride milsie auto. ML je taky trocha suchar, ale auto vymakane. Rovnu plochu v tomto segmente neriesime. Na to ma manzelka Multivitamin (multivan, lebo prislo male babo), ktory bol mimochodom drahsi nez moj Touareg. Po zlave 65k EUR. Rovna plocha je dolezita mozno v leveli SKODA octavia, ktora sa mi mimochodom vo verzii RS celkom paci, len na ceste je to taky splaseny kamzik. Malo kultury. To je tak pre webovych jazdcov. Isiel som to kupit druhej dcere na 18ku, preto viem.
Uz vidim, ako by si zastaval funkciu mamy, keby bol darca nejaky cernoch s klobasou ( po skromnosti ) 25 cm a priemer 6-7 cm >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]