Toyota a Lexus nabízejí pro majitele hybridních modelů speciální prodlouženou péči o baterii pohonu. Díky ní lze záruku na ni prodloužit až do 11 let stáří vozidla. Není to ovšem zadarmo.
Pravda, táta má GS450h, auto má najeto kolem 250 tis. km a za tu dobu mu bylo třeba vyměnit jen klasickou baterii, jinak s ním nikdy nebyl žádný problém...
otázkou je co je vše pokryto zárukou. Zda se jedná i o záruku na kapacitu baterie, či zdarma výměnu zkratovaného článku.... Každopádně souhlas s 252kW :-)
Vždyť ty nimh vydrží mnohem víc jak 150 tisíc km - důkazy od většiny majitelů. Proti životnosti vysokotlakých čerpadel a vstřikovačů u dieselu je to nádhera.
Takze jestli dobre pocitam, tak maximalni zaruka je nejakych 225.000km za predpokladu idealniho najezdu kazdy rok. Za ty penize je to lepsi nez dratem do oka. Byt to asi nic nezmeni na tom, ze ojete hybridni Lexusy s najezdem nad 150.000km budou i nadale pomerne blbe prodejna auta.