jj
časy se mění a lidi v Mercedesu taky ...
No HLAVNĚ NEKUPOVAT SMRADLAVÝ JEDOVATÝ DÍZL RAKOVINOMET [odkaz]
Nejen že byste se stali nepřáteli státu s bramborou v laufu, ale navíc si koledujete o 50titisícový prů...jem ve formě filtru DPF [odkaz] který se velice, ale velice rád porouchává. No ještě aby taky ne, když je na porouchávání patřičně konstruovaný. Tak žejo ekoloby má svoje drápky [odkaz] stejnak jako ropácí a vesměs se to v dnešních fabrikách už kope na vobě strany [odkaz]
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
...banán se stal ještě banánovatějším. Proti gustu ;-)
Když se podívám na C-Klasse T a na toto, okamžitě vím co je Mercedes a co mi ho při odmyšlení markantů nepřipomíná.
Ale to CLA sa predáva ako teplý chlieb, včera idem okolo predajne obuvi, ktorej majiteľku poznám a vystupuje z nového CLA (samozrejme som jej ho neúprimne pochválil, nech jej nekazím radosť z nového auta). >:D
... hezký detaily a interiér, ale proporce jsou strašný. Což ostatně platí i pro normální CLA. Design velkýho auta (CLS) naroubovanej na mrňavou štěnici prostě nebude nikdy fungovat... Tak tak to ještě funguje u Céčka (z S), ale tady ne.
U C-Klasse to funguje kvůli zachování principu dlouhý kapoty motoru, kabiny posunutý více vzadu a delšího zadního převisu, tedy rozdělení hmoty jako u zadokolky. U mensího předokolkovýho sedanu/kombi to jde vyřešit těžko. Jedny z mála předokolek, který si uměly udržet hezkou proporci je třeba ještě aktuální A4 nebo s přimhouřením oka AR159 (ta má ale delší přední předvis).
V AutoTIPu byla srovnávačka a4 a a3 a v přímé konfrontaci působil kratší rozvor trochu legračně. Chtěl jsem to tady zmínit, ale na fotkách bez "áčtyřky" je všechno v pořádku :-)
A class HB je tezky na cumak, CLA ma divne se svazujici linii, ale tady to proporcne konecne dava aspon trochu smysl.
Ale pak clovek narazi na tuto fotku [odkaz] a je mu smutno. Ty svetla, to vazne ne. Tato fotka se muze s klidem pouzit jako definice "rozteceneho designu". A pritom toto CLS pro chude konecne melo nakroceno k tomu vypadat jako celek k svetu, ne jen z urcitych uhlu.
Skoda ze neni zad trochu vic inspirovana novou C class a ne CLA. Tak snad priste. ;-\
Jsou to jenom marketingové lži, plky a bludy aby udělali NĚCO. Něco nového a rádoby mimořádného. To Coupe není totiž Coupe, ale obyčejný sedan a Shooting Brake není Shooting Brake, ale obyčejné kombi. Jen jsou trochu připlacatělí, takže se do nich toho moc nevejde a vzadu je to spíš jen pro trpaslíky. Atraktivní název má vyvážit tyto handicapy a ospravedlnit navýšení ceny. Já to tedy moc nežeru a vím, že nejsem sám.
U mna za 2 minus. Zadna cast sa zvazuje neobvykle uz skoro od polovica auta a zadne svetla mohli byt plastickejsie. Ale najhorsi designovy vystrelok doby je ten tablet ;-\ A este horsie je, ze to takto bastlia uz skoro vsetky automobilky.
...a není to moc? .... Ono i u architekta Kaplického bylo spousta znalců, kteří jeho dílo odsoudilo, poplulo, měli posměšné poznámky. Tady je třeba uznat, že auto je originální a hlavně je to dělo. Konkurence nemá odpověď, zatím. Ano, není to to krutopřísně stejná linie jako u Oktávky, Leona, či Golfu, kde si krásně zahýkáme nad diodami ve světlech a na řidiče orientovanou palubkou s otlačenými koleny..... tohle je jiná liga.
Holt na některé povozy mnohdy nestačí mít jen peníze - už vidím vtipálky, kde napíšou, že i žaludek... ale raději dodám - koule.
Za mě CLS SB :yes::-!
Uvidíme, jak to bude fungovat u CLA.....
Obyčejným obyčejné a ti ostatní si vyberou :-)
...vždy když jedu kolem CLS SB...ideálně bez AMG paketu a koukneme na sebe s jeho řidičem, tak mě napadá, jestli to vidí stejně jako já. Vybral si nehezkej kombík >:D
Dělám si legraci, M-B A v jakýkoliv mutaci kromě HB mě nebere, není to Mercedes. U HB to beru, pokrok proti dřívějším generacím je neměřitelnej, CLA se dalo podle mě zvtárnit líp ;-)
Jestli máš pocit, že zrovna VW/Škoda nemyslí na Evropany (nebo Evropani na ně), tak se podívej na aktuální evropské prodeje, nějak podobným úvahám neodpovídají, právě naopak:
[odkaz]
Na prvních dvou místech dva modely VW a v TOP 8 čtyři koncernové modely.
Octavia celkově 6. a Škodovka jako značka celkově na 10. místě v Evropě.
Ve osmnácti by se mi to možná líbilo, ale neměl bych na to prachy. Dnes bych si to nekoupil, protože mám pocit, jakoby na tom autě každý člen designerského oddělení povinně zanechal svou linku. Je to taková přespříliš nalíčená, trochu se už roztékající baculka, která se snaží a snaží, ale furt to není ono. Výsledek ve srovnání s Céčkem tuzingový, předesignovaný. Nicméně v Asii a v Rusku to bude sukces. A kdo ví, třeba budeme překvapeni i v Evropě, ženám ve středním věku posedlým hubnutím by se mohlo líbit, že auto vypadá obtloustleji než ony :-)
Tento design bude mít jepičí život...to auto bude vypadat zastarale ještě než přestane sjíždět z výrobní linky. Já tohle jezdit, tak parkuji zásadně pr*elí ke zdi :no: