Novinky
T613
0
Tento vůz by měli jako služební obdržet šéfové bank. Vzadu mají i křišťálovou kouli, dle které se mohou rozhodovat.
Andromeda
0
Tatro,jim spíše kolo nebo tenisky -> fyzická aktivita čistí hlavu... 😉
velmi matně si vzpomínám na obrovský úspěch Zeppelinu při jistém přistání v USA. Tehdy snad vyhrál dokonce nějakou award za bezpečnost při přistávání.... Tak snad tenhle bude konstrukčně vyspělejší...
a přesto je tato doprava dodnes nejbezpečnější na světě 😉
no ale záleží na výpočtu - kdyby byl počet přepravovaných osob takový jako u letecké přepravy - je pravděpodobnost selhání mnohem vyšší - a také tuším, že už nepoužívají vodík ale helium? - Jinak nedávno dávali nějaký pořad zrovna o této katastrofě a vyplynulo z toho, že za tím byla lidská chyba při přistávacím manévru, která "využila" slabé místo konstrukce....
v přepočtu na počet kilometrů bez nehody. A co za tím bylo nikdo neví.
no spekulovalo se tam o atentátu - málo pravděpodobné a pak o tom, že před přistáním udělal kapitán dvě prudké otáčky v protisměru, které se "nedoporučovaly". Pak podle záběrů havárie došli k tomu, že pravděpodobně došlo k prasknutí jednoho ocelového lana vlivem těch zatáček, které protrhlo obal nádrže s vodíkem, čímž poklesla záď vzducholodě a vznícení unikavšího média způsobila statická elektřina v okamžiku kdy došlo ke shození kotvících lan a změně elmg. náboje vlivem spojení se zemí - působilo to vcelku logicky...
No záleží na tom, čo danú vzducholoď nadľahčuje, či vodík alebo hélium - dnešné Cepelíny plnené héliom a nie výbušným vodíkom sú bezpečnosťou úplne inde.
dle statistiky udělaného v meziválečném období. Přepočet nehod na ulétnuvší kilometry 😉
Jenom pozlátko! Auto je velmi nedotáčivé, odezva řízení je naprosto strnulá a brzdy velmi rychle vadnou. Zřejmě díky stále špatnému SW je mezi 3 a 4 rychlostním stupněm velká prodleva a následuje nepříjemné škubnutí. V rychlostech nad 242km/h je spozorovatelný aerodynamický hluk a někdy i odpudivé vrzání odpadkového koše.
Plasty, zapomněl jsi na to nejdůležitější: plasty ...
"V rychlostech nad 242km/h..." 😄))) Bravo, Navtechu 😄
>😁 PS: dnes opět další zkušenost s 750i - Munchen a zpět...automat řadil šestku, i vzadu bylo (světe div se...) pohodlně, po dálnici konstant cca 160-190 - spotřeba tam a zpět 13,8, aerodynamický hluk se začal ozývat nad 160, převodovka na křižovatce nepotřebovala...no...ani vteřinu! >😁 😉
Auto pasované pro něj na míru, neb křišťálová koule jako standard. >😁 V dnešní době totální výkřik do tmy
Jó, starej Sikorsky… to byl parťák. Na dva hlty udělal láhev vodky. Na ex a na polskou krev. Tohle se nám často hodilo, když jsme pak spolu za čas po nocích v Chicagu učili černý krupiéry správně míchat polívku. A kdo nemíchal, tomu starej Sikorsky prstenem na pravým prostředníčku, prstenem s diamantem velkým jak pecka od broskve, vytetoval bez rozpaků na čelo úmrtní list.
Našel jsem ho jedno ráno v postranní uličce zadního traktu baru s dokonalým názvem - Maybach. Byl po ohryzek napěchovanej olovem. V ruce, v tý ruce s diamantem velkým jako Ritz, držel starou popraskanou fotografii. Byla na ní mladá žena s mandlovejma očima a přiléhavejma šatama, co v náručí držela malýho kluka. Nikdy jsem se nedozvěděl, kdo to vlastně byl, ale ten snímek v jeho studený dlani mi o Sikorskym vypověděl víc, než těch deset tvrdejch let po jeho boku.
Starej Sikorsky taky často říkal - hochu, nemusíš mít hodně, ale vždycky musíš mít nejvíc... No, nesl jsem si tohle sebou celej život. Teď stojím na molu, pozoruju Queen Elisabeth 2. Je to parádní škuner. Vrtulník se jménem, co mi vhání slzu do očí, právě zvedá z paluby skleněnej kvádr. Je plnej dokonalý evropský klasy. Maybach... tohle vidět Sikorsky, srazí paty. Jo, Evropa, kde je jí konec...
Až si zejtra obuju jednoho Maybacha, na zpětný zrcátko mu pověsím Sikorskyho prsten. To proto, abych na sebe nebyl nikdy moc pyšnej.
BRAVO MAYBACH :yes:
Našel jsem ho jedno ráno v postranní uličce zadního traktu baru s dokonalým názvem - Maybach. Byl po ohryzek napěchovanej olovem. V ruce, v tý ruce s diamantem velkým jako Ritz, držel starou popraskanou fotografii. Byla na ní mladá žena s mandlovejma očima a přiléhavejma šatama, co v náručí držela malýho kluka. Nikdy jsem se nedozvěděl, kdo to vlastně byl, ale ten snímek v jeho studený dlani mi o Sikorskym vypověděl víc, než těch deset tvrdejch let po jeho boku.
Starej Sikorsky taky často říkal - hochu, nemusíš mít hodně, ale vždycky musíš mít nejvíc... No, nesl jsem si tohle sebou celej život. Teď stojím na molu, pozoruju Queen Elisabeth 2. Je to parádní škuner. Vrtulník se jménem, co mi vhání slzu do očí, právě zvedá z paluby skleněnej kvádr. Je plnej dokonalý evropský klasy. Maybach... tohle vidět Sikorsky, srazí paty. Jo, Evropa, kde je jí konec...
Až si zejtra obuju jednoho Maybacha, na zpětný zrcátko mu pověsím Sikorskyho prsten. To proto, abych na sebe nebyl nikdy moc pyšnej.
BRAVO MAYBACH :yes:
Toto nebolo copy&paste, pretoze som si vsimol par odchyliek, napr.😒br />
"...míchat polívku..." - myslim ze v originali bolo "michat salat" 😄
"...míchat polívku..." - myslim ze v originali bolo "michat salat" 😄
Tak toto je jeden z tých príspevkov od teba, ktoré patria k tým klasickým od GTIho. :yes: 😉
To asi nebude ten polský premiér Sikorski co za války zahynul při pádu letadla 😄
jako značka ještě existuje? Sem si teda už myslel, že to Mercedes tenhle nepovedený pokus o prestižnín značku zrušil... No tak přivítejme nejspíše posledního z posledních... :yes:
Wolffe, u nás v Havířově jezdí jeden 57S, a řeknu ti, že na pohled je to auto "stunning", opravdu!!! Je to obrovský kus auta. Schválně jsem majitele uhnal k tomu, aby tomu přihulil, když jsem byl okolo, a ten V12 jede jako samet i pod tlakem... to auto jsem si naprosto zamiloval... škoda jen, že je to předražené prodoužené S s motorem 65 AMG... ale prostě pohádka ta kára... a ten pás diod vzadu, jak se rozsvítí, je to masakr...
Problémem je inertní hélium, které má podstatně nižší než výbušný vodík. Je otázkou zda by dopravu zboží na trase Čína - Evropa lépe než lodě nezajišťovali vzducholodě. Vezmu -li v úvahu, že nosná síla je zdarma, bežná přepravní rychlost posledních Zeppelinů byla nad 100 km/h. užitečná nostnost v desítkách tun - ovšem plněno vodíkem. Je to asi 5 let co jedna německá akciovka pokoušela projekt oživit, postavila hangár a dnes je tam tropický ráj. Ví někdo něco bližšího? Jak a zda je propočítána efektivita podobného projektu?
tehdy jediný výrobce hélia bylo USA. Týkalo se to nějakých surovin, které tehdy byly nalezeny jen na jeho území. Na Německo bylo tehdy uvaleno embargo, které bylo na nátlak veřejnosti zrušeno po zkáze Hindenburgu.
Vzduchoplavba se oživuje neustále. Jako poslední o nich uvažovala americká armáda. Uvažovala o vzducholodích s nosností 600tun. Druhý typ pak má nahradit komunikační satelity, resp. má být součástí včasné výstrahy.
Vzduchoplavba se oživuje neustále. Jako poslední o nich uvažovala americká armáda. Uvažovala o vzducholodích s nosností 600tun. Druhý typ pak má nahradit komunikační satelity, resp. má být součástí včasné výstrahy.
Sem tam se objevují i zprávy o využití vzducholodí pro námořnictvo na dlouhodobé hlídkování nad oceány a nebo jako spojovací platforma.
Realita ale bude pravděpodobně taková, že s rozmachem UAV a jejich výdrží, provozními náklady a cenou se na vzducholodě asi zase v tichosti zapomene.
Realita ale bude pravděpodobně taková, že s rozmachem UAV a jejich výdrží, provozními náklady a cenou se na vzducholodě asi zase v tichosti zapomene.
no výhodou oněch vzducholodí je, že je vypustíš a už se nestaráš. Počítá se s elektromotory a dobíjením skrze solární články.
To jsou UAV také, jen ta vytrvalost není "taková" - u "velkých" UAV cca. 30-40 hod. Na druhou stranu jejich výhody jsou zjevné a to provozní a servisní náklady a také jednodušší "zneviditelnění" pro protivníka ( menší rozměry, vysoká operační výška a relativně jednoduše aplikovatelná techologie stealth )
tak ony vzducholodě mají působit nepřetržitě ve výšce 35km nad vlastním územím ..
Ano, jako včasná výstraha atd. v těch výškách ideální. Nehledě na to, že do takové výšky dostat letadlo.......
MAYBACH, to je značka ako štyridsať rokov zrejúceho francúzkeho vína. Sentencia exkluzivtiy, luxusu. Jednoducho- ušlachtilá nemecká technika. MAYBACH ZEPPELIN predstavoval skutočného ZEPPELINA na zemi. A je veľká škoda, že dnes MAYBACH už nemá v sebe toho ducha ušľachtilej techniky. Toho totiž majú len tie staré automobily. Ale to nič nemení na to, že aj dnenšý MAYBACH môže mať v sebe ducha tradície. Bohužiaľ, nemá. To, čo MAYBACH oddeluje od ROLLS-ROYCE PHANTOM je dizajn a duch tradície. Je preč. Tak dúfam, že ten budúci MAYBACH, bude opäť ZEPPELINOM na kolesách. Zatiaľ je len skôr superluxusným automobilom.
Tohle vyžaduje čas, a dostatečný počet gentlenanů, kteří tahle auta jezdí. Po krizi jich bude více než před ní, začne se opět hrát na tradice... Velmi cením tvůj pohled na věc.
Ďakujem.
No veď práve, začne sa opäť hrať na tradície, ale tie nejak dnešnému MAYBACHU chýbajú. Ak si to myslel tak, že sa bude ceniť práve tá značka, tak o tom nie je pochýb, ale myslím si, že s tou dávkou ducha tradície nielen v značke, ale aj v celom aute mohli byť predaje MAYBACHU už teraz na inej úrovni.
No veď práve, začne sa opäť hrať na tradície, ale tie nejak dnešnému MAYBACHU chýbajú. Ak si to myslel tak, že sa bude ceniť práve tá značka, tak o tom nie je pochýb, ale myslím si, že s tou dávkou ducha tradície nielen v značke, ale aj v celom aute mohli byť predaje MAYBACHU už teraz na inej úrovni.
Bentley 😉
Konkrétně Flying Spur
Konkrétně Flying Spur
nepripada vam ten maybach zepredu jako ta faceliftovana oktavka ?
ty oci.. ty usi.. bravwo škoda (-;
ty oci.. ty usi.. bravwo škoda (-;