Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Maybach Zeppelin: Vzducholoď se vrací

Maybach, luxusní divize Daimler AG, oživuje legendární označení Zeppelin. Ponese ho limitovaná série modelů 57 a 62, která bude poprvé představena v Ženevě.
Zpět na článek
12. 2. 2009 07:13
12. 2. 2009 08:24
12. 2. 2009 08:44
12. 2. 2009 08:46
12. 2. 2009 09:45
12. 2. 2009 09:58
12. 2. 2009 13:05
12. 2. 2009 11:01
12. 2. 2009 11:07
12. 2. 2009 13:31
12. 2. 2009 13:37
12. 2. 2009 10:00
neregistrovaný "Darth_Vader"
12. 2. 2009 10:37
neregistrovaný "RayBan"
12. 2. 2009 22:42
anonym
12. 2. 2009 12:36
neregistrovaný "507--"
12. 2. 2009 22:45
anonym
12. 2. 2009 12:06
12. 2. 2009 20:50
12. 2. 2009 12:42
12. 2. 2009 12:53
neregistrovaný "507--"
12. 2. 2009 15:10
neregistrovaný "507--"
12. 2. 2009 13:31
neregistrovaný "nechi dále tento účet, SMAŽTE T"
13. 2. 2009 09:38
13. 2. 2009 11:47
14. 2. 2009 11:48
Avatar - T613
12. 2. 2009 07:13
Kříža
Tento vůz by měli jako služební obdržet šéfové bank. Vzadu mají i křišťálovou kouli, dle které se mohou rozhodovat.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Andromeda
12. 2. 2009 08:24
Re: Kříža
Tatro,jim spíše kolo nebo tenisky -> fyzická aktivita čistí hlavu... ;-)
12. 2. 2009 08:44
vzpomínka
velmi matně si vzpomínám na obrovský úspěch Zeppelinu při jistém přistání v USA. Tehdy snad vyhrál dokonce nějakou award za bezpečnost při přistávání.... Tak snad tenhle bude konstrukčně vyspělejší...
Rozbalit vlákno
11
Avatar - T613
12. 2. 2009 08:46
Re: vzpomínka
a přesto je tato doprava dodnes nejbezpečnější na světě ;-)
12. 2. 2009 09:41
Re: vzpomínka
no ale záleží na výpočtu - kdyby byl počet přepravovaných osob takový jako u letecké přepravy - je pravděpodobnost selhání mnohem vyšší - a také tuším, že už nepoužívají vodík ale helium? - Jinak nedávno dávali nějaký pořad zrovna o této katastrofě a vyplynulo z toho, že za tím byla lidská chyba při přistávacím manévru, která "využila" slabé místo konstrukce....
Avatar - T613
12. 2. 2009 09:45
Re: vzpomínka
v přepočtu na počet kilometrů bez nehody. A co za tím bylo nikdo neví.
12. 2. 2009 09:51
Re: vzpomínka
no spekulovalo se tam o atentátu - málo pravděpodobné a pak o tom, že před přistáním udělal kapitán dvě prudké otáčky v protisměru, které se "nedoporučovaly". Pak podle záběrů havárie došli k tomu, že pravděpodobně došlo k prasknutí jednoho ocelového lana vlivem těch zatáček, které protrhlo obal nádrže s vodíkem, čímž poklesla záď vzducholodě a vznícení unikavšího média způsobila statická elektřina v okamžiku kdy došlo ke shození kotvících lan a změně elmg. náboje vlivem spojení se zemí - působilo to vcelku logicky...
Avatar - T613
12. 2. 2009 09:58
Re: vzpomínka
a další pokusy jsou zase založeny na statickém výboji a chytnutí ochranného nátěru. To je vyzkoušeno i v laboratoři. Prostě si můžeš vybrat co se ti líbí víc.
12. 2. 2009 10:11
Re: vzpomínka
každopádně inferno...
12. 2. 2009 13:05
Re: vzpomínka
No samozrejme už vtedy mohli používať hélium. Do Nemecka sa ale nemohlo dodávať a tým pádom bol vodík zrejme jednoznačná voľba.
Avatar - Leg
12. 2. 2009 11:01
Re: vzpomínka
No záleží na tom, čo danú vzducholoď nadľahčuje, či vodík alebo hélium - dnešné Cepelíny plnené héliom a nie výbušným vodíkom sú bezpečnosťou úplne inde.
Avatar - T613
12. 2. 2009 11:07
Re: vzpomínka
dle statistiky udělaného v meziválečném období. Přepočet nehod na ulétnuvší kilometry ;-)
Avatar - Leg
12. 2. 2009 13:31
Re: vzpomínka
Jasne ;-) máš na to nejaký zdroj? Veľmi by ma to zaujímalo, hlavne letecká doprava, asi to nebude taká sláva ako dnes. Vtedy bolo asi najlepšie sadnúť na bicykel, narozdiel od súčasnosti
:-)
Avatar - T613
12. 2. 2009 13:37
Re: vzpomínka
zdroj Václav Němeček .. bohužel žádné přesná čísla. Ale možná by se při troše snahy daly najít
Avatar - Sosa
12. 2. 2009 08:52
mna by skor zaujimalo..
..ze kdo to teraz bude kupovat resp. aky ma fin kriza dopad na Maybach alebo RR?
Rozbalit vlákno
0
12. 2. 2009 09:41
Navoněná bída
Jenom pozlátko! Auto je velmi nedotáčivé, odezva řízení je naprosto strnulá a brzdy velmi rychle vadnou. Zřejmě díky stále špatnému SW je mezi 3 a 4 rychlostním stupněm velká prodleva a následuje nepříjemné škubnutí. V rychlostech nad 242km/h je spozorovatelný aerodynamický hluk a někdy i odpudivé vrzání odpadkového koše.
Rozbalit vlákno
12
12. 2. 2009 09:42
Re: Navoněná bída
ty jsi v tom novém seděl a vodil ho?
12. 2. 2009 09:46
Re: Navoněná bída
Ne, já uklízim to smetí >:D
neregistrovaný "Darth_Vader"
12. 2. 2009 10:00
Re: Navoněná bída
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "RayBan"
12. 2. 2009 10:37
Re: Navoněná bída
Plasty, zapomněl jsi na to nejdůležitější: plasty ...
12. 2. 2009 10:40
Re: Navoněná bída
Plasty jsou naopak dokonalý. Nejlépe s chilli omáčkou >:D
12. 2. 2009 12:44
Re: Navoněná bída
"V rychlostech nad 242km/h..." :o)))) Bravo, Navtechu :-)
12. 2. 2009 13:40
Re: Navoněná bída
Možná 243, zas mě neber za slovo! >:D
Avatar - Dinar
12. 2. 2009 13:59
Re: Navoněná bída
Jo, je to trapárna, každý civic za pár set tisíc si ho dá v zatáčce k obědu.
anonym
12. 2. 2009 22:42
Re: Navoněná bída
>:D PS: dnes opět další zkušenost s 750i - Munchen a zpět...automat řadil šestku, i vzadu bylo (světe div se...) pohodlně, po dálnici konstant cca 160-190 - spotřeba tam a zpět 13,8, aerodynamický hluk se začal ozývat nad 160, převodovka na křižovatce nepotřebovala...no...ani vteřinu! >:D ;-)
12. 2. 2009 23:49
Re: Navoněná bída
>:D :yes:
13. 2. 2009 21:09
Re: Navoněná bída
;-) Já bych jí dal i hodinu >:D
12. 2. 2009 09:46
Olašský král
Auto pasované pro něj na míru, neb křišťálová koule jako standard. >:D V dnešní době totální výkřik do tmy
Rozbalit vlákno
0
12. 2. 2009 11:00
CAUSA SIKORSKY (repete)
Jó, starej Sikorsky… to byl parťák. Na dva hlty udělal láhev vodky. Na ex a na polskou krev. Tohle se nám často hodilo, když jsme pak spolu za čas po nocích v Chicagu učili černý krupiéry správně míchat polívku. A kdo nemíchal, tomu starej Sikorsky prstenem na pravým prostředníčku, prstenem s diamantem velkým jak pecka od broskve, vytetoval bez rozpaků na čelo úmrtní list.

Našel jsem ho jedno ráno v postranní uličce zadního traktu baru s dokonalým názvem - Maybach. Byl po ohryzek napěchovanej olovem. V ruce, v tý ruce s diamantem velkým jako Ritz, držel starou popraskanou fotografii. Byla na ní mladá žena s mandlovejma očima a přiléhavejma šatama, co v náručí držela malýho kluka. Nikdy jsem se nedozvěděl, kdo to vlastně byl, ale ten snímek v jeho studený dlani mi o Sikorskym vypověděl víc, než těch deset tvrdejch let po jeho boku.

Starej Sikorsky taky často říkal - hochu, nemusíš mít hodně, ale vždycky musíš mít nejvíc... No, nesl jsem si tohle sebou celej život. Teď stojím na molu, pozoruju Queen Elisabeth 2. Je to parádní škuner. Vrtulník se jménem, co mi vhání slzu do očí, právě zvedá z paluby skleněnej kvádr. Je plnej dokonalý evropský klasy. Maybach... tohle vidět Sikorsky, srazí paty. Jo, Evropa, kde je jí konec...

Až si zejtra obuju jednoho Maybacha, na zpětný zrcátko mu pověsím Sikorskyho prsten. To proto, abych na sebe nebyl nikdy moc pyšnej.

BRAVO MAYBACH :yes:
Rozbalit vlákno
18
12. 2. 2009 11:09
Re: CAUSA SIKORSKY (repete)
když jedeš po týhle koleji.... tak umíš pane :yes: :yes:
12. 2. 2009 12:00
Re: CAUSA SIKORSKY (repete)
Ó děkuju :yes:
12. 2. 2009 11:31
Re: CAUSA SIKORSKY (repete)
Toto nebolo copy&paste, pretoze som si vsimol par odchyliek, napr.:

"...míchat polívku..." - myslim ze v originali bolo "michat salat" :-)
12. 2. 2009 12:02
Re: CAUSA SIKORSKY (repete)
Tak nyní jsi mě odzbrojil... :-) Smekám. Jo, tohle jsem změnil, ta polévka mi tam nyní sedla lépe :-) :yes:
12. 2. 2009 13:06
Re: CAUSA SIKORSKY (repete)
To vies, su clanky, ktore clovek len prebehne ocami.
A potom su take, ktore sa oplati aj zapamatat si...
12. 2. 2009 13:25
Re: CAUSA SIKORSKY (repete)
:yes:
neregistrovaný "507--"
12. 2. 2009 12:36
Re: CAUSA SIKORSKY (repete)
Tak toto je jeden z tých príspevkov od teba, ktoré patria k tým klasickým od GTIho. :yes: ;-)
12. 2. 2009 12:39
Re: CAUSA SIKORSKY (repete)
;-) Doufám... a díky.
Avatar - Ricardo
12. 2. 2009 13:20
Re: CAUSA SIKORSKY (repete)
To asi nebude ten polský premiér Sikorski co za války zahynul při pádu letadla :-)
12. 2. 2009 13:24
Re: CAUSA SIKORSKY (repete)
:-) Ne, tohle je jinej Sikosky :-) :yes:
Avatar - Dinar
12. 2. 2009 14:01
Re: CAUSA SIKORSKY (repete)
:yes: ;-)
12. 2. 2009 23:50
Re: CAUSA SIKORSKY (repete)
:-) :yes:
anonym
12. 2. 2009 22:45
Re: CAUSA SIKORSKY (repete)
bardzo dobrze ;-) :yes:
12. 2. 2009 23:50
Re: CAUSA SIKORSKY (repete)
:-) :yes:
13. 2. 2009 06:55
Re: CAUSA SIKORSKY (repete)
Klasickej GTI :yes: :yes:
13. 2. 2009 22:16
Re: CAUSA SIKORSKY (repete)
;-) :yes:
13. 2. 2009 16:43
Re: CAUSA SIKORSKY (repete)
:-) :yes:
13. 2. 2009 22:17
Re: CAUSA SIKORSKY (repete)
:-) :yes:
12. 2. 2009 12:06
Maybach
jako značka ještě existuje? Sem si teda už myslel, že to Mercedes tenhle nepovedený pokus o prestižnín značku zrušil... No tak přivítejme nejspíše posledního z posledních... :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Johny.Rico
12. 2. 2009 20:50
Re: Maybach
Wolffe, u nás v Havířově jezdí jeden 57S, a řeknu ti, že na pohled je to auto "stunning", opravdu!!! Je to obrovský kus auta. Schválně jsem majitele uhnal k tomu, aby tomu přihulil, když jsem byl okolo, a ten V12 jede jako samet i pod tlakem... to auto jsem si naprosto zamiloval... škoda jen, že je to předražené prodoužené S s motorem 65 AMG... ale prostě pohádka ta kára... a ten pás diod vzadu, jak se rozsvítí, je to masakr...
12. 2. 2009 12:42
To vzducholode.
Problémem je inertní hélium, které má podstatně nižší než výbušný vodík. Je otázkou zda by dopravu zboží na trase Čína - Evropa lépe než lodě nezajišťovali vzducholodě. Vezmu -li v úvahu, že nosná síla je zdarma, bežná přepravní rychlost posledních Zeppelinů byla nad 100 km/h. užitečná nostnost v desítkách tun - ovšem plněno vodíkem. Je to asi 5 let co jedna německá akciovka pokoušela projekt oživit, postavila hangár a dnes je tam tropický ráj. Ví někdo něco bližšího? Jak a zda je propočítána efektivita podobného projektu?
Rozbalit vlákno
11
Avatar - T613
12. 2. 2009 13:04
Re: To vzducholode.
tehdy jediný výrobce hélia bylo USA. Týkalo se to nějakých surovin, které tehdy byly nalezeny jen na jeho území. Na Německo bylo tehdy uvaleno embargo, které bylo na nátlak veřejnosti zrušeno po zkáze Hindenburgu.
Vzduchoplavba se oživuje neustále. Jako poslední o nich uvažovala americká armáda. Uvažovala o vzducholodích s nosností 600tun. Druhý typ pak má nahradit komunikační satelity, resp. má být součástí včasné výstrahy.
12. 2. 2009 13:53
Re: To vzducholode.
Sem tam se objevují i zprávy o využití vzducholodí pro námořnictvo na dlouhodobé hlídkování nad oceány a nebo jako spojovací platforma.
Realita ale bude pravděpodobně taková, že s rozmachem UAV a jejich výdrží, provozními náklady a cenou se na vzducholodě asi zase v tichosti zapomene.
Avatar - T613
12. 2. 2009 14:19
Re: To vzducholode.
no výhodou oněch vzducholodí je, že je vypustíš a už se nestaráš. Počítá se s elektromotory a dobíjením skrze solární články.
12. 2. 2009 15:17
Re: To vzducholode.
To jsou UAV také, jen ta vytrvalost není "taková" - u "velkých" UAV cca. 30-40 hod. Na druhou stranu jejich výhody jsou zjevné a to provozní a servisní náklady a také jednodušší "zneviditelnění" pro protivníka ( menší rozměry, vysoká operační výška a relativně jednoduše aplikovatelná techologie stealth )
Avatar - T613
12. 2. 2009 17:04
Re: To vzducholode.
tak ony vzducholodě mají působit nepřetržitě ve výšce 35km nad vlastním územím ..
12. 2. 2009 17:31
Re: To vzducholode.
Ano, jako včasná výstraha atd. v těch výškách ideální. Nehledě na to, že do takové výšky dostat letadlo.......
12. 2. 2009 20:02
Re: To vzducholode.
Já měl spíš na mysli komerční užití pro cargo. Obrovská nosnost a rychlejší než lodě, přitom spotřeba paliva je jinde než u letadla. Ne vojenské ale civilní cargo mě zajímá.
12. 2. 2009 22:03
Re: To vzducholode.
Super odkaz. Díky. To jsem rád, že ta myšlenka žije.Vdzducholodě - She: Macon, Acron.
Avatar - skejpa
13. 2. 2009 12:20
Re: To vzducholode.
40 tu teda nejaka moc velka prepravni kapacita... kor pri porizovaci cene one vzducholodi a udrzbe onoho plavidla...
neregistrovaný "507--"
12. 2. 2009 12:53
KAŠMÍR LUXUSU
MAYBACH, to je značka ako štyridsať rokov zrejúceho francúzkeho vína. Sentencia exkluzivtiy, luxusu. Jednoducho- ušlachtilá nemecká technika. MAYBACH ZEPPELIN predstavoval skutočného ZEPPELINA na zemi. A je veľká škoda, že dnes MAYBACH už nemá v sebe toho ducha ušľachtilej techniky. Toho totiž majú len tie staré automobily. Ale to nič nemení na to, že aj dnenšý MAYBACH môže mať v sebe ducha tradície. Bohužiaľ, nemá. To, čo MAYBACH oddeluje od ROLLS-ROYCE PHANTOM je dizajn a duch tradície. Je preč. Tak dúfam, že ten budúci MAYBACH, bude opäť ZEPPELINOM na kolesách. Zatiaľ je len skôr superluxusným automobilom.
Rozbalit vlákno
3
12. 2. 2009 13:27
Re: KAŠMÍR LUXUSU
Tohle vyžaduje čas, a dostatečný počet gentlenanů, kteří tahle auta jezdí. Po krizi jich bude více než před ní, začne se opět hrát na tradice... Velmi cením tvůj pohled na věc.
neregistrovaný "507--"
12. 2. 2009 15:10
Re: KAŠMÍR LUXUSU
Ďakujem.
No veď práve, začne sa opäť hrať na tradície, ale tie nejak dnešnému MAYBACHU chýbajú. Ak si to myslel tak, že sa bude ceniť práve tá značka, tak o tom nie je pochýb, ale myslím si, že s tou dávkou ducha tradície nielen v značke, ale aj v celom aute mohli byť predaje MAYBACHU už teraz na inej úrovni.
12. 2. 2009 13:34
Re: KAŠMÍR LUXUSU
Yoyo je treba jim drzet palce - message je jasna - dete do pr**ele s malovani certu na zed :-)
neregistrovaný "nechi dále tento účet, SMAŽTE T"
12. 2. 2009 13:31
asia design
na mě to zvenku působí jak asiat :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pjenkava
12. 2. 2009 18:46
Když super-ultra-luxus na čtyřech kolech tak jedině...
Bentley ;)

Konkrétně Flying Spur
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ghostyx
13. 2. 2009 01:02
Re: Když super-ultra-luxus na čtyřech kolech tak jedině...
Jedine RR Phantom. :yes: :yes: :yes: ;-)
Avatar - Pjenkava
14. 2. 2009 11:46
Re: Když super-ultra-luxus na čtyřech kolech tak jedině...
Ten je hnusnej >:D
Avatar - igor77
13. 2. 2009 09:38
kukuč
nepripada vam ten maybach zepredu jako ta faceliftovana oktavka ?
ty oci.. ty usi.. bravwo škoda (-;
Rozbalit vlákno
2
13. 2. 2009 11:47
Re: kukuč
Kolik jsi toho vyžahnul ? >:D >:D
Avatar - Pjenkava
14. 2. 2009 11:48
Re: kukuč
Víš, že máš trochu pravdu? >:D
13. 2. 2009 13:26
Tohle je auto pro opravdovýho bosse, ne Maybach
:yes: :-!

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0