Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Maybach Zeppelin: Vzducholoď se vrací

74 komentářů

Avatar - T613
T613
Tento vůz by měli jako služební obdržet šéfové bank. Vzadu mají i křišťálovou kouli, dle které se mohou rozhodovat.
Avatar - Andromeda
Andromeda
Tatro,jim spíše kolo nebo tenisky -> fyzická aktivita čistí hlavu... 😉
ozawasan
velmi matně si vzpomínám na obrovský úspěch Zeppelinu při jistém přistání v USA. Tehdy snad vyhrál dokonce nějakou award za bezpečnost při přistávání.... Tak snad tenhle bude konstrukčně vyspělejší...
Avatar - T613
T613
a přesto je tato doprava dodnes nejbezpečnější na světě 😉
ozawasan
no ale záleží na výpočtu - kdyby byl počet přepravovaných osob takový jako u letecké přepravy - je pravděpodobnost selhání mnohem vyšší - a také tuším, že už nepoužívají vodík ale helium? - Jinak nedávno dávali nějaký pořad zrovna o této katastrofě a vyplynulo z toho, že za tím byla lidská chyba při přistávacím manévru, která "využila" slabé místo konstrukce....
Avatar - T613
T613
v přepočtu na počet kilometrů bez nehody. A co za tím bylo nikdo neví.
ozawasan
no spekulovalo se tam o atentátu - málo pravděpodobné a pak o tom, že před přistáním udělal kapitán dvě prudké otáčky v protisměru, které se "nedoporučovaly". Pak podle záběrů havárie došli k tomu, že pravděpodobně došlo k prasknutí jednoho ocelového lana vlivem těch zatáček, které protrhlo obal nádrže s vodíkem, čímž poklesla záď vzducholodě a vznícení unikavšího média způsobila statická elektřina v okamžiku kdy došlo ke shození kotvících lan a změně elmg. náboje vlivem spojení se zemí - působilo to vcelku logicky...
Avatar - T613
T613
a další pokusy jsou zase založeny na statickém výboji a chytnutí ochranného nátěru. To je vyzkoušeno i v laboratoři. Prostě si můžeš vybrat co se ti líbí víc.
ozawasan
každopádně inferno...
major
No samozrejme už vtedy mohli používať hélium. Do Nemecka sa ale nemohlo dodávať a tým pádom bol vodík zrejme jednoznačná voľba.
Avatar - Leg
Leg
No záleží na tom, čo danú vzducholoď nadľahčuje, či vodík alebo hélium - dnešné Cepelíny plnené héliom a nie výbušným vodíkom sú bezpečnosťou úplne inde.
Avatar - T613
T613
dle statistiky udělaného v meziválečném období. Přepočet nehod na ulétnuvší kilometry 😉
Avatar - Leg
Leg
Jasne 😉 máš na to nejaký zdroj? Veľmi by ma to zaujímalo, hlavne letecká doprava, asi to nebude taká sláva ako dnes. Vtedy bolo asi najlepšie sadnúť na bicykel, narozdiel od súčasnosti
😄
Avatar - T613
T613
zdroj Václav Němeček .. bohužel žádné přesná čísla. Ale možná by se při troše snahy daly najít
Avatar - Sosa
Sosa
..ze kdo to teraz bude kupovat resp. aky ma fin kriza dopad na Maybach alebo RR?
Navtech
Jenom pozlátko! Auto je velmi nedotáčivé, odezva řízení je naprosto strnulá a brzdy velmi rychle vadnou. Zřejmě díky stále špatnému SW je mezi 3 a 4 rychlostním stupněm velká prodleva a následuje nepříjemné škubnutí. V rychlostech nad 242km/h je spozorovatelný aerodynamický hluk a někdy i odpudivé vrzání odpadkového koše.
ozawasan
ty jsi v tom novém seděl a vodil ho?
Navtech
Ne, já uklízim to smetí >😁
Avatar - T613
T613
>😒]
:yes: :yes: :yes:
Plasty, zapomněl jsi na to nejdůležitější: plasty ...
Navtech
Plasty jsou naopak dokonalý. Nejlépe s chilli omáčkou >😁
Sleeper
"V rychlostech nad 242km/h..." 😄))) Bravo, Navtechu 😄
Navtech
Možná 243, zas mě neber za slovo! >😁
Avatar - Dinar
Dinar
Jo, je to trapárna, každý civic za pár set tisíc si ho dá v zatáčce k obědu.
>😁 PS: dnes opět další zkušenost s 750i - Munchen a zpět...automat řadil šestku, i vzadu bylo (světe div se...) pohodlně, po dálnici konstant cca 160-190 - spotřeba tam a zpět 13,8, aerodynamický hluk se začal ozývat nad 160, převodovka na křižovatce nepotřebovala...no...ani vteřinu! >😁 😉
GTI
>😁 :yes:
Navtech
😉 Já bych jí dal i hodinu >😁
Zbysek01
Auto pasované pro něj na míru, neb křišťálová koule jako standard. >😁 V dnešní době totální výkřik do tmy
GTI
Jó, starej Sikorsky… to byl parťák. Na dva hlty udělal láhev vodky. Na ex a na polskou krev. Tohle se nám často hodilo, když jsme pak spolu za čas po nocích v Chicagu učili černý krupiéry správně míchat polívku. A kdo nemíchal, tomu starej Sikorsky prstenem na pravým prostředníčku, prstenem s diamantem velkým jak pecka od broskve, vytetoval bez rozpaků na čelo úmrtní list.

Našel jsem ho jedno ráno v postranní uličce zadního traktu baru s dokonalým názvem - Maybach. Byl po ohryzek napěchovanej olovem. V ruce, v tý ruce s diamantem velkým jako Ritz, držel starou popraskanou fotografii. Byla na ní mladá žena s mandlovejma očima a přiléhavejma šatama, co v náručí držela malýho kluka. Nikdy jsem se nedozvěděl, kdo to vlastně byl, ale ten snímek v jeho studený dlani mi o Sikorskym vypověděl víc, než těch deset tvrdejch let po jeho boku.

Starej Sikorsky taky často říkal - hochu, nemusíš mít hodně, ale vždycky musíš mít nejvíc... No, nesl jsem si tohle sebou celej život. Teď stojím na molu, pozoruju Queen Elisabeth 2. Je to parádní škuner. Vrtulník se jménem, co mi vhání slzu do očí, právě zvedá z paluby skleněnej kvádr. Je plnej dokonalý evropský klasy. Maybach... tohle vidět Sikorsky, srazí paty. Jo, Evropa, kde je jí konec...

Až si zejtra obuju jednoho Maybacha, na zpětný zrcátko mu pověsím Sikorskyho prsten. To proto, abych na sebe nebyl nikdy moc pyšnej.

BRAVO MAYBACH :yes:
ozawasan
když jedeš po týhle koleji.... tak umíš pane :yes: :yes:
GTI
Ó děkuju :yes:
_Teddy_
Toto nebolo copy&paste, pretoze som si vsimol par odchyliek, napr.😒br />
"...míchat polívku..." - myslim ze v originali bolo "michat salat" 😄
GTI
Tak nyní jsi mě odzbrojil... 😄 Smekám. Jo, tohle jsem změnil, ta polévka mi tam nyní sedla lépe 😄 :yes:
_Teddy_
To vies, su clanky, ktore clovek len prebehne ocami.
A potom su take, ktore sa oplati aj zapamatat si...
GTI
:yes:
Tak toto je jeden z tých príspevkov od teba, ktoré patria k tým klasickým od GTIho. :yes: 😉
GTI
😉 Doufám... a díky.
Avatar - Ricardo
Ricardo
To asi nebude ten polský premiér Sikorski co za války zahynul při pádu letadla 😄
GTI
😄 Ne, tohle je jinej Sikosky 😄 :yes:
Avatar - Dinar
Dinar
:yes: 😉
GTI
😄 :yes:
bardzo dobrze 😉 :yes:
GTI
😄 :yes:
ronick
Klasickej GTI :yes: :yes:
GTI
😉 :yes:
Marko
😄 :yes:
GTI
😄 :yes:
wolff
jako značka ještě existuje? Sem si teda už myslel, že to Mercedes tenhle nepovedený pokus o prestižnín značku zrušil... No tak přivítejme nejspíše posledního z posledních... :yes:
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Wolffe, u nás v Havířově jezdí jeden 57S, a řeknu ti, že na pohled je to auto "stunning", opravdu!!! Je to obrovský kus auta. Schválně jsem majitele uhnal k tomu, aby tomu přihulil, když jsem byl okolo, a ten V12 jede jako samet i pod tlakem... to auto jsem si naprosto zamiloval... škoda jen, že je to předražené prodoužené S s motorem 65 AMG... ale prostě pohádka ta kára... a ten pás diod vzadu, jak se rozsvítí, je to masakr...
P 407
Problémem je inertní hélium, které má podstatně nižší než výbušný vodík. Je otázkou zda by dopravu zboží na trase Čína - Evropa lépe než lodě nezajišťovali vzducholodě. Vezmu -li v úvahu, že nosná síla je zdarma, bežná přepravní rychlost posledních Zeppelinů byla nad 100 km/h. užitečná nostnost v desítkách tun - ovšem plněno vodíkem. Je to asi 5 let co jedna německá akciovka pokoušela projekt oživit, postavila hangár a dnes je tam tropický ráj. Ví někdo něco bližšího? Jak a zda je propočítána efektivita podobného projektu?
Avatar - T613
T613
tehdy jediný výrobce hélia bylo USA. Týkalo se to nějakých surovin, které tehdy byly nalezeny jen na jeho území. Na Německo bylo tehdy uvaleno embargo, které bylo na nátlak veřejnosti zrušeno po zkáze Hindenburgu.
Vzduchoplavba se oživuje neustále. Jako poslední o nich uvažovala americká armáda. Uvažovala o vzducholodích s nosností 600tun. Druhý typ pak má nahradit komunikační satelity, resp. má být součástí včasné výstrahy.
figurka
Sem tam se objevují i zprávy o využití vzducholodí pro námořnictvo na dlouhodobé hlídkování nad oceány a nebo jako spojovací platforma.
Realita ale bude pravděpodobně taková, že s rozmachem UAV a jejich výdrží, provozními náklady a cenou se na vzducholodě asi zase v tichosti zapomene.
Avatar - T613
T613
no výhodou oněch vzducholodí je, že je vypustíš a už se nestaráš. Počítá se s elektromotory a dobíjením skrze solární články.
figurka
To jsou UAV také, jen ta vytrvalost není "taková" - u "velkých" UAV cca. 30-40 hod. Na druhou stranu jejich výhody jsou zjevné a to provozní a servisní náklady a také jednodušší "zneviditelnění" pro protivníka ( menší rozměry, vysoká operační výška a relativně jednoduše aplikovatelná techologie stealth )
Avatar - T613
T613
tak ony vzducholodě mají působit nepřetržitě ve výšce 35km nad vlastním územím ..
figurka
Ano, jako včasná výstraha atd. v těch výškách ideální. Nehledě na to, že do takové výšky dostat letadlo.......
P 407
Já měl spíš na mysli komerční užití pro cargo. Obrovská nosnost a rychlejší než lodě, přitom spotřeba paliva je jinde než u letadla. Ne vojenské ale civilní cargo mě zajímá.
P 407
Díky.
Avatar - Falco
Falco
[odkaz]
P 407
Super odkaz. Díky. To jsem rád, že ta myšlenka žije.Vdzducholodě - She: Macon, Acron.
Avatar - skejpa
skejpa
40 tu teda nejaka moc velka prepravni kapacita... kor pri porizovaci cene one vzducholodi a udrzbe onoho plavidla...
MAYBACH, to je značka ako štyridsať rokov zrejúceho francúzkeho vína. Sentencia exkluzivtiy, luxusu. Jednoducho- ušlachtilá nemecká technika. MAYBACH ZEPPELIN predstavoval skutočného ZEPPELINA na zemi. A je veľká škoda, že dnes MAYBACH už nemá v sebe toho ducha ušľachtilej techniky. Toho totiž majú len tie staré automobily. Ale to nič nemení na to, že aj dnenšý MAYBACH môže mať v sebe ducha tradície. Bohužiaľ, nemá. To, čo MAYBACH oddeluje od ROLLS-ROYCE PHANTOM je dizajn a duch tradície. Je preč. Tak dúfam, že ten budúci MAYBACH, bude opäť ZEPPELINOM na kolesách. Zatiaľ je len skôr superluxusným automobilom.
GTI
Tohle vyžaduje čas, a dostatečný počet gentlenanů, kteří tahle auta jezdí. Po krizi jich bude více než před ní, začne se opět hrát na tradice... Velmi cením tvůj pohled na věc.
Ďakujem.
No veď práve, začne sa opäť hrať na tradície, ale tie nejak dnešnému MAYBACHU chýbajú. Ak si to myslel tak, že sa bude ceniť práve tá značka, tak o tom nie je pochýb, ale myslím si, že s tou dávkou ducha tradície nielen v značke, ale aj v celom aute mohli byť predaje MAYBACHU už teraz na inej úrovni.
Vasut74
Yoyo je treba jim drzet palce - message je jasna - dete do pr**ele s malovani certu na zed 😄
na mě to zvenku působí jak asiat :no:
Avatar - Pjenkava
Pjenkava
Bentley 😉

Konkrétně Flying Spur
Avatar - Ghostyx
Ghostyx
Jedine RR Phantom. :yes: :yes: :yes: 😉
Avatar - Pjenkava
Pjenkava
Ten je hnusnej >😁
Avatar - igor77
igor77
nepripada vam ten maybach zepredu jako ta faceliftovana oktavka ?
ty oci.. ty usi.. bravwo škoda (-;
ronick
Kolik jsi toho vyžahnul ? >😁 >😁
Avatar - Pjenkava
Pjenkava
Víš, že máš trochu pravdu? >😁
zlysoused
:yes: :-!

[odkaz]