Nedávno v nejakej inej diskusii bol značne rozšírený názor (neviem či nie aj tvoj), že štýl 300 (teda vysoký pontón a nízke okná) už vyťažili na maximum a už nie je originálny. Podľa mňa stále je dostatočne originálny a zaujímavý, zvlášť u nás v Európe. Ale je dosť možné že v Amerike to taký wau efekt neurobí a preto sa plánujú výrazné zmeny. Respektíve sa jeho nejaký "klon" objaví aj v Európe pod značkou trebárs Alfy.
mě se teda "dvoustovka" extrémně líbí, spíš mám pocit,že "třístovku" spíš kazí ty neustálé modernizace, po kterých vypadá hůř a hůř (můj názor), zlatý originál
mne sa novy chrysler 200 velmi paci a povazujem ho za krok tym najspravnejsim smerom ;-) ( zit v usa tak ani nerozmyslam nad inym autom, je nadherne ) .... paci sa mi aj ten otocny volic automatiky na stredovej konzole [odkaz] podobne ako v jaguari ( automat sice nemusim ale v usa to inak nejde ) .... krasne a elegantne auto podla mna a technicky vyspele, ten interier jednym slovom extaza [odkaz] :yes: prevedenie detailov a vobec... charizma a elegancia ... 100 bodov :yes:
Nová 200 je naživo docela sympatické autíčko.... ale nevypadá moc americky. Taky bych se přimlouval za zachování 300 ve tvaru zlatého ingotu :-) Ale nás dvou se asi nikdo ptát nebude. Mohli by se alespoň zeptat dosavadních kupců 300 v USA.....protože mám pocit, že se právě chystají si zlikvidovat 90% zákaznické základny.
Možná nakonec ale nebude tak zle. I v článku se píše, že nejdřív udělají všechno možné, aby zachovali charakteristické (ne)křivky třístovky. Tohle je takové coby kdyby.
a udělat z toho obludu, jako je bezpohlavní sedan 200.
Prej hranatá karoserie.....že nemá Cadillac problémy s hranatýma karoseriema.
Kdyby pro motory HEMI nezavedly převodovky 8.st ZF v roce 2013-2014, ale někdz v roce 2011, mohli mít dávno jinou spotřebu. A kdyby konečně zavedli přímý vstřik, o kterém mluvili už v roce 2010 u Pentastarua zatím skutek....utekl.
Další cestou je snížení hmotnosti použtím hliníkových dílů např.