a udělat z toho obludu, jako je bezpohlavní sedan 200.
Prej hranatá karoserie.....že nemá Cadillac problémy s hranatýma karoseriema.
Kdyby pro motory HEMI nezavedly převodovky 8.st ZF v roce 2013-2014, ale někdz v roce 2011, mohli mít dávno jinou spotřebu. A kdyby konečně zavedli přímý vstřik, o kterém mluvili už v roce 2010 u Pentastarua zatím skutek....utekl.
Další cestou je snížení hmotnosti použtím hliníkových dílů např.
Nová 200 je naživo docela sympatické autíčko.... ale nevypadá moc americky. Taky bych se přimlouval za zachování 300 ve tvaru zlatého ingotu :-) Ale nás dvou se asi nikdo ptát nebude. Mohli by se alespoň zeptat dosavadních kupců 300 v USA.....protože mám pocit, že se právě chystají si zlikvidovat 90% zákaznické základny.
Možná nakonec ale nebude tak zle. I v článku se píše, že nejdřív udělají všechno možné, aby zachovali charakteristické (ne)křivky třístovky. Tohle je takové coby kdyby.
mne sa novy chrysler 200 velmi paci a povazujem ho za krok tym najspravnejsim smerom ;-) ( zit v usa tak ani nerozmyslam nad inym autom, je nadherne ) .... paci sa mi aj ten otocny volic automatiky na stredovej konzole [odkaz] podobne ako v jaguari ( automat sice nemusim ale v usa to inak nejde ) .... krasne a elegantne auto podla mna a technicky vyspele, ten interier jednym slovom extaza [odkaz] :yes: prevedenie detailov a vobec... charizma a elegancia ... 100 bodov :yes:
Nedávno v nejakej inej diskusii bol značne rozšírený názor (neviem či nie aj tvoj), že štýl 300 (teda vysoký pontón a nízke okná) už vyťažili na maximum a už nie je originálny. Podľa mňa stále je dostatočne originálny a zaujímavý, zvlášť u nás v Európe. Ale je dosť možné že v Amerike to taký wau efekt neurobí a preto sa plánujú výrazné zmeny. Respektíve sa jeho nejaký "klon" objaví aj v Európe pod značkou trebárs Alfy.
mě se teda "dvoustovka" extrémně líbí, spíš mám pocit,že "třístovku" spíš kazí ty neustálé modernizace, po kterých vypadá hůř a hůř (můj názor), zlatý originál