Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

To by bylo
zlysoused
| 2. 12. 2014 10:19
asi to nejlepší, co by mohlo téměř mrtvý Saab potkat. Indové mají peníze na vývoj a Saab stále ještě dobře znějící značku.
Avatar - KANKUNEN
To by bylo
KANKUNEN
| 2. 12. 2014 11:02
Jednoznačně máš pravdu. Stejně je to ostuda tradičních automobilek. Začátek konce všech automobilek jsou nemoderní a nekvalitní auta, které nikdo nechce
Avatar - romgator
To by bylo
romgator
| 2. 12. 2014 11:50
Nesouhlasím s tvým názorem, že SAABy jsou nekvalitní. Je pravdou, že 9-3ka byla fakt letitá (měnil se hlavně design), připouštím. Ale 9-5ka mohla mít dobře našlápnuto, ale i ona nebyla tak úplně nová.
Avatar - donPedro
Podle vzoru TATA?
donPedro
| 2. 12. 2014 11:33
Tož držme švédské klasice palce. Kéž by se ono avizované spojení Mahindra & Mahindra + SAAB "potatilo". Tož tak.
Podle vzoru TATA?
RADEK1
| 2. 12. 2014 12:07
Přesně tak,kdyby se podařilo vzkřísit Saab stejně jako se to podarilo s Jaguarem byl by to vážně svátek. :yes:
Avatar - wakantanka
Podle vzoru TATA?
wakantanka
| 2. 12. 2014 13:14
Len v tomto prípade je značný rozdiel oproti vtedy ako tak fungujúcemu Jaguaru či Land/Range Roveru. SAAB je defacto už niekoľko rokov mŕtva automobilka bez vývoja, bez ničoho. Pre Mahindru má možno viac hodnotu samotná značka SAAB (a to si nie som istý či ju nevlastní niekto iný) a možnosť mať výrobok s označením Made in EU.
Avatar - donPedro
Podle vzoru TATA?
donPedro
| 2. 12. 2014 15:11
Tož áno, resuscitace z kómatu by nebyla za levný peníz, to jest pravdou. Co se vzhledu týče, je nač navazovati, poslední 9-3 a 9-5 byly moc pěkný kousky, jak vně tak i uvnitř - čili z toho tak nějak vyjít, napěchovat moderní technikou, ohlídat si samosebou kvalitu, něco "málo" nalít do marketingu, a vzhůru ke světlým zítřkům .......
Evropa
Paulie88
| 2. 12. 2014 12:35
Musí být vážně hrdá >:D Kdo bude další?
Avatar - donPedro
Evropa
donPedro
| 2. 12. 2014 15:11