Nesouhlasím s tvým názorem, že SAABy jsou nekvalitní. Je pravdou, že 9-3ka byla fakt letitá (měnil se hlavně design), připouštím. Ale 9-5ka mohla mít dobře našlápnuto, ale i ona nebyla tak úplně nová.
Tož áno, resuscitace z kómatu by nebyla za levný peníz, to jest pravdou. Co se vzhledu týče, je nač navazovati, poslední 9-3 a 9-5 byly moc pěkný kousky, jak vně tak i uvnitř - čili z toho tak nějak vyjít, napěchovat moderní technikou, ohlídat si samosebou kvalitu, něco "málo" nalít do marketingu, a vzhůru ke světlým zítřkům .......
Len v tomto prípade je značný rozdiel oproti vtedy ako tak fungujúcemu Jaguaru či Land/Range Roveru. SAAB je defacto už niekoľko rokov mŕtva automobilka bez vývoja, bez ničoho. Pre Mahindru má možno viac hodnotu samotná značka SAAB (a to si nie som istý či ju nevlastní niekto iný) a možnosť mať výrobok s označením Made in EU.
Jednoznačně máš pravdu. Stejně je to ostuda tradičních automobilek. Začátek konce všech automobilek jsou nemoderní a nekvalitní auta, které nikdo nechce