Interiér je vcelku zaujímavo tvarovaný, ešte keby nebol šedo-čierny. Kedy sa už konečne naučia používať farby?
Zvonka nič moc, ľahko prehliaduteľná šeď, prípadne možnosť zámeny s niektorými kórejskými autami ako tu už bolo spomenuté.
Jediný motor môže byť handicap, ale to sa časom ešte spraví.
Interiér za dva, exteriér za 4, celkovo to nie je zlé, ale mali by dať padáka dizajnérom exteriéru a nabrať novú krv...
Aj zvonka aj zvnútra vyzerá o 5 - 10 rokov späť, vyzerá ako výbehový model. Motor vyzerá byť ok, oceňujem, že vsadili na jeden, na istotu, bez zbytočného motania.
Vcelku pěkné, chválím klasicky řešenou masku, ani interiér vzhledem ke kategorii nevypadá marně. Kdyby v ČR nasadili dobrou cenu, mohlo by jít o zajímavou alternativu k NSF, nebo třeba i10. Těším se na první testy.
Zajímavé je, že dostal novou 1.0 55 kW, zatímco Corsa naopak nově začíná se slabší 1.2.
Připomínáš mi chlápka, co si kdysi koupil vyšisovanou Bohemku z výlohy obchodu Ovoce-Zelenina za tři pětky a pak už po zbytek života řve na pingla, když nese Moët & Chandon : Netahejte sem ten francouzskej hnus. >:D
První opravdu pěkný Opel a konečně alespoň nějaká konkurence pro VW group v kategorii mini vozů. Francouzké hnusy do toho počítat opravdu nejde. Opel :yes:
podobne ako aj nova corsa..... opat palec hore... toto je spravna cesta :yes:
spredu mi to pripomna chevy aveo po boku smahnute predoslou i20-cinou .... a zadne svetla akoby zase vypadli z konkurencneho picanta..... kazdopadne velmi sikovny mix osvedcenych dizajnerskych prvkov ktory musim pochvalit a ako celok to auto rozhodne funguje vizualne vynikajuco.... mam z neho velmi dobry pocit .... rozhodne lepsi ako z modelu agila/splash ...... motor by taktiez mal postacovat ... novy hit leta 2015 je tu.... vitaj opel karl :yes:
Ano, tyhle dvě káry zmaštěný dohromady mi to připomíná také. Ale jak může "z těchto" vzniknout něco pěkného? Za mě krok zpět. A přitom Opel umí, když se snaží (viz. např. Adam)
1. klasicke svetla s hmlovkami bez gycovych zvislych 30cm led pasikov cez pol predku ktore kazia vzhlad nejedneho sucasneho auta
2. dost velky a sikovne rieseny displej ( nie ako ten nechutny tablet v MB ) v interieri
3. ukazovatel stavu teploty motora ( dnes to uz nema ani vacsina drahsich aut )
4. klasicka spinacia skrinka s klucom ( ma uz dnes pomaly cenu zlata )
5. jednoduchy ucelny a prakticky posobiaci interier s prehladnym pristrojovym stitom
6. funkcne tvary... nestarnuce hranatejsie tvary.... bez trapneho pokusu o wow efekt
7. ako celok bezchybne a dokonale vyzerajuce auto... funkcne auto... prakticke auto
8. pochvala za benzinovy 55KW motor.... aj ked je zatial jediny... bude to jasna volba
9. auto sa nehra na nieco co nie je a pritom stejne z neho vyzaruje nenuteny a nenasilny sportovy apetit ( postacia pekne 16tky disky a look bude fajn )
10. tvrdim ze je to najdospelejsie miniauto pouzitelne na kazdy den v minitriede po boku krala triedy i10 ale aj po boku VW UP a kie picanto :yes:
taketo nieco do mesta na kazdy den si vazne viem realne predstavit ... este aj ta cervena farba Karlovi sekne ukazkovo :yes: neuveritelne bytelne a funkcne posobiace auto... bez inych vedlajsich umyslov ako zaujat :yes: ... i10 to uz nebude mat take jednoznacne, Karl je skratka protivnik ako sa patri :yes:
"...závod Changwon v Južnej Kórei. "
Krasne male autko, kvalitni korejske male rucky ho daji dohromady, vskutku dobry vzhled. Dejte do toho V8 a mame konkurenta pro F_III. ;-)