To by mě zajímalo kolik taková sranda stojí... když vemu v potaz, že v podstatě aspoň po stránce designu koukáme na hotové auto, to muselo být pro producenty pěkně mastná částka nechat si zaplatit kompletní návrh a výrobu funkčního vozu a to ještě otázka nakolik je to hotový i po ostatních stránkách, když si vemu kolik stojí vývoj auta a oni pak prodají 10ks... a to ještě všechny do Bondovky... jako ano je to reklama, ale stejně...
Tož ano, rozumím tvému úhlu pohledu, nicméně se s ním neztotožňuji. Jsou věci na které nelze jíti přes čísla - prostě když chci tak i mohu, v tomto případě obohatit svět o 10 kósků nádherného vozidla. A poněkud přízemní úvaha "Za kolik?" není vůbec, ale vůbec směroplatná ;-)
No jen aby to nebylo naopak... Neříkám, ze musi Aston Martin někomu něco platit (EON), ale nemyslím si, ze by eon platil nějaké horentní sumy za výrobu těchto AM. Je to Marketing pro AM a kazdy marketing něco stojí a myslím si, ze kdyby to bylo až tak drahý, tak by byl určitě velký zájem ostatních luxusních automobilek Astona vystřídat a třeba i zadarmo.
Pochybuji, že by to auto vyvíjeli do sériového standartu. Tím z vývoje vypadne spousta věcí. Pokud bude stejná praxe jako u ostatních snímků, tak vznikne několik vozidel pro různé účely - jeden dva propracované modely na popojížděcí scény s malým motorem, další s propracovaným interiérem bez motoru na scény z interiéru a několik kaskaderských vozidel na rozbíjení. Povětšinou je to trubkový rám s motorem, který stačí na daný účel(někdy to jsou i úplně obyčejné malé motory). V nedávném Need For Speed, stál jeden model zhruba 300K dolarů, takže u takhle velké produkce to může dělat třeba 2-3% rozpočtu za všech deset aut. to není tak strašná suma.
Je to nádherný vůz, jeden z těch, na které se krásné kouká ještě po mnoha desítkách let. Vůbec nevadí, že se profilem a zádí dost podobá kočce, i u ní jsou tyto partie k zamilování. Bože, pro tuto nádheru stojí za to žít.....
Aston jede ruku v ruce s ostatním "MAIN streamem" v prémii... a to v designové unifikaci. Už nevím, kdy jsem jednotlivé Astony přestal rozlišovat, je to prašť, jako uhoď, i barva projektů je téměř vždy stejná.
Automobilka spadla do bahna, kterému se říká recyklace nápadu.