Ekonomika
Gilgit
Pokles prodeje znacky VW Pkw není nijak tragický. Generacní obmena Passatu ale samozrejme není jediná prícina toho poklesu.
značka VW mírně klesla díky generační obměně Passatu, nic víc
růst bude následovat v příštím roce 😉
Škoda a SEAT rostou letos o více než deset procent a AUDI roste též
růst bude následovat v příštím roce 😉
Škoda a SEAT rostou letos o více než deset procent a AUDI roste též
Nejsem si jistej za co ty :no: ? S Gilgitem se neshodnu na Zemanovi a spoustě dalších věcí ale tady má prostě pravdu. Sem si skoro jistej že mi to nikdo z těch 9 nevysvětlí, nebo? 😉
Čekám jestli se na Nejlepší jízdě na webu někdy vobjeví [odkaz] když už to bylo naprosto všude včetně běžnejch médií typu Novinky.cz >😒]
Čekám jestli se na Nejlepší jízdě na webu někdy vobjeví [odkaz] když už to bylo naprosto všude včetně běžnejch médií typu Novinky.cz >😒]
Pozri, na Hyundai u Britskeho dealera svietilo Made in Czech Republic.
Je to ceske auto. Je ratane do ceskeho e😜ortu. Je to cesky Hyundai. Rovako ako indicka Skodovka.
Chapem, ze kolega Gilgit sa trochu hra zo slovickami, ale v zasade ma pravdu a je ho poznamka je spravna, pretoze toto je clanok EKONOMICKEJ povahy.
A tak, ako je setsakramentsky rozdiel medzi ziskom a prijmom, dodavkami a predajom, tak je rozdiel aj v tom, ci Skoda Auto vyrobi, doda, alebo preda auta..
Je to ceske auto. Je ratane do ceskeho e😜ortu. Je to cesky Hyundai. Rovako ako indicka Skodovka.
Chapem, ze kolega Gilgit sa trochu hra zo slovickami, ale v zasade ma pravdu a je ho poznamka je spravna, pretoze toto je clanok EKONOMICKEJ povahy.
A tak, ako je setsakramentsky rozdiel medzi ziskom a prijmom, dodavkami a predajom, tak je rozdiel aj v tom, ci Skoda Auto vyrobi, doda, alebo preda auta..
v číně že šáde žerou??
zprávy PR ze škodovky hej 😉
mam jiny zpravy z číny Warrenovy BYD [odkaz] [odkaz] tam jedou >😁 >😁 >😁
zprávy PR ze škodovky hej 😉
mam jiny zpravy z číny Warrenovy BYD [odkaz] [odkaz] tam jedou >😁 >😁 >😁
Presne tak - Dodala (shipped) nebo prodala (sold)? 😄
Dost odlisne ukazovatele a maloktora firma udava konecne pocty predanych kusov koncovym zakaznikom. Pri autach sa to znesie, ide maximalne o miliony kusov za rok.
Ked ale dodas miliony smartfonov za mesiac, z coho na absolutnu vacsinu mas nulovy az negativny margin, tak sa s tym daju pekne skreslovat udaje a zavadzat investori 😄
Dost odlisne ukazovatele a maloktora firma udava konecne pocty predanych kusov koncovym zakaznikom. Pri autach sa to znesie, ide maximalne o miliony kusov za rok.
Ked ale dodas miliony smartfonov za mesiac, z coho na absolutnu vacsinu mas nulovy az negativny margin, tak sa s tym daju pekne skreslovat udaje a zavadzat investori 😄
Gilgit
Správne je to tak😒br />
,,Škoda Auto v období od ledna do listopadu 2014 dodala (nebo prodala) 955.300 vozů" nebo treba "V období od ledna do listopadu bylo vyrobeno (nebo dodáno nebo prodáno) 955.300 vozu znacky Skoda".
Pokud je totiz pouzitá formulace "vyrobila a dodala" a jsou v tom vozy Skoda z jiných továren, tak je otázka zda v té celkové sume je taky mladobloleslavský Seat Toledo.
Nezávisle na tom vsem je formulace "prodala a dodala" jiz proto nepresná, ze vetsinou se pocet vyrobených a pocet dodaných vozu za jedno casové období lisí.
Ale o nic nejde, já mám jen rád korektní precizní formulace.
Pokud je totiz pouzitá formulace "vyrobila a dodala" a jsou v tom vozy Skoda z jiných továren, tak je otázka zda v té celkové sume je taky mladobloleslavský Seat Toledo.
Nezávisle na tom vsem je formulace "prodala a dodala" jiz proto nepresná, ze vetsinou se pocet vyrobených a pocet dodaných vozu za jedno casové období lisí.
Ale o nic nejde, já mám jen rád korektní precizní formulace.
Gilgit
Nejak nechápes co jsem napsal. Samozrejme ze "vůbec nezáleží, kde se auto vyrábí, ale kdo ho vyrábí". Presne tak. A ty modely které jsem zmínil nevyrábí Skoda, ale Volkswagen (v Cíne ve spolecném podniku s firmou SAIC). Taky nikde netvrdím ze vozy Skoda vyrobené na Slovensku, v Indii nebo Cíne "nejsou Škodovky". Samozrejme to "jsou Škodovky", tedy vozy znacky Skoda, ale nejsou vyrobené frmou Skoda Auto. Polský Ford Ka je vuz znacky Ford, ale zcela bez diskuse vyroben firmou Fiat. Samozrejme ze veskerá BMW X jsou výrobky BMW protoze jsou vyrábena firmou BMW. Samozrejme ze trojčata z Kolína jsou vyrobená Peugeotem, Citroënem a Toyotou, protoze TPCA je spolecný podnik Toyoty a PSA. Zato nový smart fourfour je sice vyvinut ve spolupráci firem Daimler a Renault, ale technicky videno je to výrobek firmy Renault, protoze továrna patrí firme Renault, takze výrobcem je Revoz d.d. a to auto je "made in Slovenia".
Ale nemá cenu to rozvíjet
Ale nemá cenu to rozvíjet
Dobře, speciálně pro pana Gilgita: ,,Škoda Auto po CELÉM SVĚTĚ, v období od ledna do listopadu 2014, vyrobila a dodala 955.300 vozů, neb Škodovky se nevyrábí pouze v ČR, ale i jinde ve světě" Stačí?
Gilgit
Jiste, já z toho ani vedu nedelám. Jde jen o korektní podání informace.
No, podle této logiky potom trojčata z Kolína nejsou vyrobená Peugeotem, Citroënem a Toyotou, veškerá BMW X kromě X1 nejsou vlastně vůbec BMW, Mercedes C, který se vyrábí, pokud vím v sedmi závodech po celém světě, tak z velké části vůbec není Mercedes....Přece vůbec nezáleží, kde se auto vyrábí, ale kdo ho vyrábí. A to, že pro v zahraničí vyrobené škodovky jsou na některé díly jiní dodavatelé přeci neznamená, že to pak nejsou Škodovky. Ona většina dílů na autě se bere od dodavatelů. A podle mě je celkem jedno, jestli ta řídící jednotka bude z českého, německého nebo ruského zastoupení firmy Bosch
No, osobně bych z toho nedělal takovou vědu. Že nejde o vozy vyrobené v ČR, je, jak sám říkáš, zcela jasné.
Gilgit
Ja se divit nebudu. Samozrejme Skoda Auto hradí vývoj a neteré jiné náklady v souvislosti s výrobou v zahranicí, ale presto je zcela jasné ze to nejsou vozy vyrobené v Ceské Republice. Jinak vozy o kterých písu nejsou vyrábeny "ve společných závodech s Volkswagenem". Ve firmách Volkswagen Slovakia, Volkswagen India nebo Shanghai Volkswagen nemá Skoda zádný podíl. Jako výrobky Skody Auto se dají oznacit vozy které jsou montované v zahranicí za pouzití (výhradne nebo vetsinove) dílu ze Skody Auto. Zcela jasné je to u montáze SKD (Kaluga, Ustj-Kamenogorsk, Aurangabad), u montáze CKD (Kaluga, Niznij Novgorod) se to dá ríct taky, kdyz v tomto prípade je jiz pouzívána rada dílu z ruské výroby, Pokud to vezmeme podle majtekového podílu, tak Skode Auto patrí 100 % montázního závodu v indickém Aurangabadu a má podíl v ruské továrne v Kaluze (pokud se neco nezmenilo).
Budete se divit, ale byť jsou vozy, o kterých píšete, vyráběny ve společných závodech s Volkswagenem, tak veškeré náklady na vozy se slepicí ve znaku si hradí ŠA, vozy byly vyvíjené v Mladé Boleslavi (krom Citig👋Up!, tam to bylo půl na půl) a investice do výrobního nářadí také platila ŠA. Takže bych řekl, že velmi právem se píše, že ŠA vyrobila tyto vozy.
mozno by to chcelo napisat takto: automobilov znacky skoda sa preda tento rok vo svete viac ako milion 😉 ....
kazdopadne klobuk dole a gratulacia skode ... nie je to tak davno co som cital clanky kde si skoda vytycila ciel 800 000 kusov.... a dnes tu uz mame milion..... ozaj vie niekto pred kolkymi rokmi skoda prekrocila rocnu predajnu kvotu 800 tisic? ono to bolo este nedavno 😉 ... skoda rastie pekelnym tempom :yes:
kazdopadne klobuk dole a gratulacia skode ... nie je to tak davno co som cital clanky kde si skoda vytycila ciel 800 000 kusov.... a dnes tu uz mame milion..... ozaj vie niekto pred kolkymi rokmi skoda prekrocila rocnu predajnu kvotu 800 tisic? ono to bolo este nedavno 😉 ... skoda rastie pekelnym tempom :yes:
Gilgit
"Největší česká automobilka ......... V období od ledna do listopadu letošního roku totiž vyrobila a dodala 955.300 vozů" - vím ze na Auto.cz precizní informace nejsou v móde, takze jenm pro porádek upozornuji, ze vozy Skoda vyrobené na Slovensku a v Cíne a Rapid vyrobený v Indii nejsou automobily vyrobené firmou Skoda Auto a.s., u vozu vyrobených/smontovaných v jiných továrnách by se to ríct dalo protoze mnoho komponentu nebo vsechny komponenty pricházejí z Ceské Republiky. Stacilo by tu vetu trochu jinak formulovat.
Ukazuje to ze existuje mnoho lidí kterí nemají zájem o precizní informace a kterí nejsou schopni rozeznat kvalitu informací které konzumují. To ale není nic nového a není to specialita diskutéru Auto.cz. Stádo proste nemá rádo kdyz se mu nastaví zrcadlo.