Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Evropské novinky Hyundaie pro rok 2015: i30, i40 a i20 Coupe

Hyundai si pro konec roku přichystal doslova smršť novinek. Najednou představuje modernizace řad i30, i40 a také druhou karosářskou verzi malé i20.
Zpět na článek
Avatar - strýček BOB
10. 12. 2014 14:54
Velmi povedené...
Vytřeštěný výraz v kombinaci s obrovskou tlamou [odkaz] je opravdu povedený. S povděkem hodnotím i fakt, že modré oslepující displeje panelu klimatizace a rádia jsou zachovány a revoluce v oblasti motorů se také nekoná.
Avatar - poterienko
10. 12. 2014 14:59
i40!!!
Bomba. Ze smutné ryby se stal sebevědomý drsňák, tohle IMHO i40 přesně potřebovala.
:yes:
10. 12. 2014 14:43
Re: Facelifty
Ty svetla se moc nepovedla, ale maska je docela slusna. Jsem zvedav na novou I30, ta uz by mohla byt hodne povedena, kdyz vidim, jaky pokrok udalala I20.
Avatar - 3_diamanty
10. 12. 2014 14:49
podarene facelifty
aj i30 aj i40 bez prekvapeni..... maska so sirokym lemom na mna dycha akousi aurou z velkeho genesisu..... buduce smerovanie i30 aj i40 je uz teraz viac nez jasne.... nasledovnici tychto faceliftovanych verzii uz dostanu novy sculpture dizajn a dostanu prave takuto vyraznu rebrovanu masku ako tieto faceliftovane kusky

a teraz novinka........ i20 kupe je laska na prvy pohlad... velmi elegantne auto .... ked pridu turbomotory v zeneve ..... tak bude vymalovane....skoncia s kritikou aj posledni nespokojni krikluni ........ konkurencii hyundaia uz teraz nie je co zavidiet ... hyundai nenechava nic na nahodu... systematicky napreduje a to si zasluzi pochvalu :yes:
hyundai ;-) :yes: krasne auta
Avatar - poterienko
10. 12. 2014 18:48
Re: i40!!!
Píši pouze o vzhledu a opravdu se mi líbí. i40 se mi siluetou a zadkem vždy líbila, ale čumák byl dost smutnej, což se nyní napravilo. O motoru se nevyjadřuji, jezdím 3.0TDI, takže je jasné, že 1,7 mi přijde směšná.
Avatar - petrumr
10. 12. 2014 16:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Auto CZ
10. 12. 2014 15:46
Re: Velmi povedené...
velkú tlamu tu 6 rokov komentovali niektorí u francúzskej značky, že už bol čas konečne to vymeniť, že to bolo hrozné, strašné, a kadejaké kecy. Zrazu tu je na tento štýl toľko chvály, že je to opravdu povedené. Rozmýšľam, prečo sa u niektorých komentujúcich otočilo o 180 stupňov názorové spektrum. :-!
Avatar - 3_diamanty
10. 12. 2014 15:02
Re: podarene facelifty
osobne sa mi nova i20 a prechod na socharsky sculpture dizajn paci a povazujem to za spravny krok.... ( tie niektore sucasne obliny nesedia ani mne ) ..... a este ked pridu turba tak hyundai bude vazne na koni..... ;-) :yes:

spominana nova i20 a jej "novy" dizajnersky styl" ... tak to je skutocna pecka .... nepochybujem ze aj kvalita ide u hyundaia z generaciu na generaciu vyssie.... novu i20 by som si uz kludne vedel predstavit ako male auto na sukromne ucely..... a bez nejakeho pocitu ze som kupoval nieco "lacne"...... skutocne ten pokrok je citelny..... korejci hodne makaju ... fandim im
Avatar - Guttalax
10. 12. 2014 20:24
Stará známá věc
Podiel týchto modelov so závažnými poruchami je napriek pokročilému veku často nižší ako pri francúzskych, talianskych či kórejských autách, ktoré sú podstatne mladšie. Len pre zaujímavosť, deväťročná Toyota Corolla Verso je na tom so spoľahlivosťou lepšie ako dvojročná Dacia Logan a deväťročná Mazda 2 lepšie ako štvorročná Kia Sportage. A tak by sme mohli pokračovať ďalej. Neprekvapuje teda, že aj v najstarších ročníkoch nájdeme na chvoste tabuliek práve modely s logami kórejských, francúzskych či talianskych automobiliek.Zato japonské automobilky dokážu zabodovať aj s úplne bežnými modelmi, napríklad Mazdou 2, Toyotou Auris , Toyotou Corolla či Hondou Jazz. A to je veľmi sympatické.
Avatar - Stephen
10. 12. 2014 14:55
Re: podarene facelifty
Skoro Ti tenhle adorační level závidím! Já po těch 16 letech s touhle značkou poněkud adoraci vypnul. Design FS 1.0 je odporný, příměr k rozteklému máslu byl bohužel dost přesný, druhý problém je spasovávání těhle divoce tvarovaných oblud, každé je spasované jinak a každé vypadá jak po bouračce už při opuštění továrny. Výhled přes levý A sloupek nulový, schová se tam autobus!
A jak poruchový krámy to jsou (VF, tedy i40, 1,7 CRDi - 60.000 km, dva a půl roku provozu - 14 záručních oprav - včetně výměny motoru!).
Kdysi to byly auta téměř bez závad, teď je to děs. Ano, zatím je kupujeme z čistě ekonomických důvodů, za ty roky máme super ceny, ale žádné nadšení už nepanuje.
Teď jsme nakoupili ix35 - za ty prachy dobrý, ale v každém autě po 3.000 km něco vrže a v každém něco jiného.
Kvalita Hjondéééééééé!
Avatar - Blue Sun
10. 12. 2014 20:00
Re: Velmi povedené...
Peugeot měl tlamu, tohle je spíš směrem k Audi, kde to kupodivu nikomu nevadí, ač v posledních verzích je jejich gril pomalu přes celý čumák, taky slušný hnus. O aktuálním designu přídí u Mercedesů pomlčím...
Avatar - Blue Sun
10. 12. 2014 19:58
Re: podarene facelifty
Poruchové krámy... máme tu zmiňovat slavné motory TSI a jejich řetězy? Praskající hlavy u TDI? Zrezlé Mercedesy? Takhle chybový kus se prostě občas najde u každé značky.
Avatar - rohYpnol
10. 12. 2014 17:57
Když méně znamená více
Je fajn, že automobilový design se rozeběhl konečně do několika zcela nesourodých směrů, takže už zkrátka neletí jen hrany, jen přímé linie nebo jen obliny.

Hyundai obkoukal eurodesign velmi solidně a i když mnozí fluidnímu designu na chuť nikdy nepřišli, musí se uznat, že se Hyundaii podařilo ve stylu pojatém v duchu Fordů, Peugeotů nalézt čistotu stylu a svým způsobem i svojské pojetí.

Jestli ale byl fluidní design pro někoho příliš, tak novinky, obávám se, pro něj příliš dobrou zprávu nepřináší. Alespoň z prvních fotek mám tak nějak dojem, že toho designu je na mě až příliš. Verze před FL měly v sobě určitou harmonii, která se unifikací v duchu přídě Santa Fe poněkud vytrácí...

Ale ano, unifikuje Audi, unifikuje Škoda, unifikuje Hyundai. Bohužel ale, to zásadní, co Hyundaii zcela chybí, tj. malé přeplňované benziny stále chybí a chybí... i30 nepotřebovala novou masku, ale turbobenzin 1.2 a 1.4... i40 nepotřebovala novou masku a světla, ale silnější diesel 2.0 a pohon 4x4.

Navíc to, z čeho by Škoda dokázala marketingově žít 0,5 roku a plnit zdejší (ACZ) stránky každý den horkýma novinkama, Hyundai prokaučoval na plné čáře zveřejněním stejně atraktivním jak vydání ve sbírce zákonů v další částce >:-[] 8-s 8-s
Avatar - 3_diamanty
10. 12. 2014 15:11
Re: i40!!!
zeby doslo k zvyseniu vykonu aj ked len o chlp? lebo sucasna verzia mala 100kw a 325Nm.... aj ked ide o malicke zmeny.... lepsie ako nic.... zase bude ten motor o kusok lepsi a zivsi :yes: kazdy Nm a Kw k dobru sa tu pocita :yes:
Avatar - 3_diamanty
10. 12. 2014 16:16
Re: Velmi povedené...
tak ono nie je tlama ako tlama... rozlisoval by som masku chladica a derave narazniky

pozri sa na narazniky starych pezotov... su derave ako usta stare zeny ( dovolil som si citovat Winnetoua )

tieto masky od hyundaia su vyborne prevedene :yes: famozna praca :yes:
10. 12. 2014 15:11
Re: podarene facelifty
""...Skoro Ti tenhle adorační level závidím! Já po těch 16 letech s touhle značkou.."
Jsou takove veci jako forma a obsah. Hezke auta to jsou, tak jako Alfa-Romeo je hezke, ale jak jezdi ci jak spolehliva nejsou - je druha vec.
Za dyzajn davam lajk -> :yes:
Avatar - Guttalax
10. 12. 2014 21:25
zajímavosti z Nošovic
No zase zrychlí linky. A odnese to ta "dělnická špína". Už tak se běhá bez zastavení a oni to zase zrychlí. O kvalitě radši nemluvit. Čeští zaměstnanci Hyundai tak pobírají za stejnou práci a produktivitu takřka pětinásobně nižší mzdu než jejich kolegové v Soulu. Ale dizajn mají super.Jejich auta jsou jak puzzle. Z každého něco a už je facelift.Za mě corea :no: :no: :no:
10. 12. 2014 18:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 12. 2014 17:33
Coupe sport
Už otevřeli? Už? Vidím ty davy veliké, jejichž koupěchtivost výšin ceny akcií se dotýká.... Mááámo - považ - Coupe s fantastickou motorizací ve vrcholný verzi s dravejma 66kW....
No, kdo z Vás to má? No?
Diamond competitors - třeste se - Hyundai mrskl na trh Coupé hitovku a ta Vás vytlačí z dálnice.........
Avatar - pumpkin
10. 12. 2014 20:57
i20 coupé
Musím pochváliť dizajn i20 coupé, vyzerá fakt k svetu. Zaujímavé sledovať Hyundai ako sa húževnate snaží stále napredovať.
Je to len taký môj dojem, ale keď si porovnáme klasickú 5dv. i20-ku s 3dv., tak akoby tá klasická už bola trochu out. Coupé pôsobí oveľa prepracovanejšie a samozrejme aj dynamickejšie. Úplne iné bočné prelisy, komplet iný nárazník s opačne krojenou tlamou a falošným klamom iných svetiel (čierne segmenty pod smerovkami) a hlavne oveľa krajšie riešený C stĺpik. Len sranda, že aj coupé, aj 5dv. sa pri ňom zjavne inšpirovali Citroenom.
Facelifty mi až také dobré neprídu, ale za i20 coupé dnes jedno bravó pre Hyundai. Takto si predstavujem ázijskú snahu zapadnúť do európskej špičky. Mitsubishi, Suzuki, učte sa (hodnotím dizajn, nie techniku, tam je to ešte opačne...).
Avatar - AUDIRS6
10. 12. 2014 19:58
Re: HyA
Za to mas odo mna pokutu !!!! >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
ale zasmial som sa brutalne >:D
hmm, tak aspon vidime, ako bude vyzerat najcastejsi tuning i40 a asi aj dalsich >:-[]
Avatar - rohYpnol
10. 12. 2014 18:40
Re: Když méně znamená více
je to pravda jen z půlky. Turbobenziny jsou v určitých režimech efektivnější než nepřeplňované verze a pokud se vše správně a s rozumem sladí, tak právě v tom efektivním pásmu turbobenzin stráví 99% provozního režimu :-!

Např. 1.2 turbo vs. atmo 1.6. Pominu, že dynamikou sahá 1.2 turbo spíš než po 1.6 až po atmo 1.8. Ale co se spotřeby týká, je minimálně o litr úspornější v běžném režimu. To není zrovna málo :-!
11. 12. 2014 01:10
Re: i20 coupé
i20 coupe je nezmysel - neprakticke, nesportove, jedine keby spravili nieco po vzore fiesta st, ale to by malo aj cenu fiesty st.

Trojdverove verzie su u beznych aut prezitok, fajn si vedu u sportovych a luxusnych modelov, kde je predvadzanie dolezitejsie ako praktickost.

Osobne proti trom dveram nic nemam, ale urcite sa u bezneho auta kategorie B kladu ine poziadavky...
10. 12. 2014 18:36
Re: Coupe sport
!!!
Ber to tak, že jsem už přeslička naložená v láku a pojem "coupé" u mých prealzenheimerovských synapsí vyvolává dojem čehosi sportovního, šmrncovního, silného etc.. A tohle je pro mne spíš takové shopcoupé, pro závody od Lidlu k Penny, dle aktuálního letáku. A jen na okraj - proti značce nic nemám. Naopak - kdysi jsem měl V6 SF a spokojenost....
10. 12. 2014 18:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Stephen
10. 12. 2014 14:37
Facelifty
Začnu od konce, i20 Coupé je fakt hezká.
Ale u GDe i VF jsem si říkal, že horší a odpornější auta už HYUNDAI vytvořit nedokáže - ale mýlil jsem se! Dokázali se vrátit k tradici prznění aut faceliftem na úroveň Lantry RD [odkaz] .
Děs a hrůza.
11. 12. 2014 09:50
Re: Coupe sport
Mno hlavně mi připadne zavádějící to označení "coupé", nemluvě o "ryze sportovních" motorech. Asi jsem v menšině, když ty kastle co prezentují jak "coupé" vidím jako obyčejný třídveřový hatchback ;-\

Ať už vzpomenu na eRko, nebo z korejských luhů Genesis Coupé - nebo původní Hyundai Coupé, to je opravdu coupé ... tohle je obyčejný rodiná krabice jen méně praktická.
Avatar - Stephen
11. 12. 2014 08:06
Re: podarene facelifty
Nemusíme, jiné značky mě v tomto směru v tuto dobu nezajímají, těmi nejezdím, ty nekupuji. HYUNDAIe provozuju 16 let a těch aut byly desítky, takže mám s čím srovnávat a vidím drastický kvalitativní pád! A to mi vadí. To že jsou auta hnusná, je něco co neoslavuji, ale přežiju, auto má sloužit k přepravě z bodu A do bodu B při minimálních nákladech a maximální spolehlivosti. Náklady ještě ujdou, ta spolehlivost pokulhává.
11. 12. 2014 01:02
Re: i40!!!
Litrovy vykon je hovadina, lebo predpokladas, ze cim vacsi litrovy vykon, tym lepsie. Presny opak je pravdou - radsej podladeny spolahlivy motor s dobrou spotrebou ako maly motor na steroidoch u ktoreho cakas, kedy sa prepracuje...
Avatar - Ozzman
10. 12. 2014 22:03
Re: i40!!!
Neustale mne překvapujes... on se ptal, jestli si jel s tim i40 a ty odpovis ze si jednou jel s nějaký autem v nafte s nebylo to zle...:))) Já ... Já nemám slov:)) to si rovnou mohl napsat že si jednou jel v aute a proto to bude taky dobre... tak.. má to volant a 4 kola.. není nad objektivitu:)))

P.s Já jel 85kw verzi ve sportazi a je to tak tak motorizace. .. ostatní konkurenti si ho dají k snídani.
Avatar - AUDIRS6
10. 12. 2014 19:51
Re: i40!!!
toto by bolo na o dost dlhsie vysvetlovanie...
Proste nejaky ten objem na roztocenie aj mensieho turba potrebujes, plus napasovat to druhe - vacsie za neho tak, aby sa ich vykonnostne grafy prelinali - inac by ti medzi nimi vznikla v strede turbodiera a to by bolo este neprijemnejsie.
Toto zatial usesne urobil myslim Renault s 1,6 DCi biturbo , ci ako tomu hovoria.
Tam z 1,6 dostali 160 koni a neviem kolko, ale zda sa mi ze 350 Nm.
A ten motor je vraj velmi prijemny.
Tak len tolko ;-)
10. 12. 2014 18:29
Re: Když méně znamená více
Maly turbo akorat umoznuje obchazet merici cyklus.
[odkaz]
Avatar - Stephen
11. 12. 2014 08:08
Re: podarene facelifty
To máš pravdu. Pamatuji doby, kdy obsah svou trvanlivostí a nenáročností formu dalece přesahoval. V tuto chvíli kýčovitost a estetickou zrůdnost formy dohnal svou konstrukční a výrobní odfláknutostí i obsah.
Avatar - 3_diamanty
10. 12. 2014 16:07
Re: HyA
takzvane hujdi ;-) ... auta pre kazdeho
Avatar - 3_diamanty
10. 12. 2014 15:20
Re: i40!!!
siel som s L200 z roku 98 .... 74kw 2,5 dizel ..... a dalo sa ;-) ... sice je fakt ze nie som pretekar.....

ja verim ze to bude zase o kusok lepsie... parametre vyzeraju optimisticky... samozrejme na urovni biturba passatu to bohuzial nebude >:D

aspon ho zlepsili ked uz nic... nejaky zazrak s 1,7mickou sa proste spravit neda .... 340Nm uz ale vyzera slusne aj ked ano viem... papier znesie vsetko ... pockam si na testik
Avatar - Midlosek
10. 12. 2014 15:18
Re: i40!!!
No a už si jel i40 s 1.7 CRDi silnější nebo slabší? To byl zážitek, který mě odradil od koupě za naprosto bezkonkurenční cenu. Tak jsem zvědav o kolik to bude teď lepší :-) .
Avatar - Midlosek
10. 12. 2014 15:05
Re: i40!!!
Tak nevím jestli to myslíš jako ironii, ale toho drňáka podtrhuje navíc i motorizace ;-) .

"V útrobách najdeme pouze dvojici turbodieselů 1,7 l, první dává 85 kW a 280 N.m, silnější naladění poskytuje až 104 kW a 340 N.m."
11. 12. 2014 01:24
i20 nazivo
videl som toto sympaticke auticko vcera v autosalone v modrej farbe. Oproti starej i20 je to milovy krok dopredu - zvonku vyzera velmi fajn, dnu je to OK. Urcite sa bude fajn predavat.
Ako racionalna volba to dava este vacsi zmysel ako kedykolvek predtym. Na najlepsich v segmente vsak sotva bude mat:
- motory su spolahlive, ale okrem 1.4 s 11.6s jednoducho pomale oproti konkurencii
- ten modry lak karoserie na mna pri podrobnejsom pohlade posobil tak lacno, neviem si to vysvetlit, ale neviem preco nema ten wow efekt.
- interier posobi solidne, ale predsa len tak nejak lacnejsie. Je to take zvlastne, u suzuki mi to nevadi, lebo sa na nic nehra, tu to vyzera, ze na prvy pohlad nadstandardna kvalita a pri podrobnom pohlade predsa len clovek zisti, ze je to bezne male auto...

Urcite posun dopredu, len tie pozitivne recenzie asi prilis zdvihli moje ocakavania. Je to podla statickych dojmov lepsi priemer triedy, vraj aj odhlucnenie je nadstandardne dobre. Velmi schopne auticko, ale aj pre korejcov plati, ze za tu cenu sa nedaju robit zazraky.

i30: SKODA, ze sa i30 nedala dizajnom exterieru tym istym smerom ako i20, ta i20 je omnoho cistejsia, uhladenejsia, oku viac lahodiaca, kdezto i30 su same chaoticke vlnky s kadejakymi doplnkami. Hoci i30 nie je nejak skareda, ten uhladeny dizajn i20 by jej pristal viac.
11. 12. 2014 01:06
Re: Když méně znamená více
Take jednoduche to nie je:
- cim mensi objem, tym vacsia zavislost od stylu jazdy
- nejazdis len v idealnom rezime, to len eurouradnici s ich testami
- ked do toho das par ludi s batozinou, ani v idealnom rezime to nebude slava
- potom su tu skvosty s vyslovene nedostacujucimi motormi ako napr. Yeti 1.2 TSI, ked uz aj v recenzii sa docitas, ze ten motor na auto nestaci a treba jazdit kludne...
Avatar - 3_diamanty
10. 12. 2014 21:55
Re: zajímavosti z Nošovic
vsetky auta na svete su dnes uz len skladacka..... na kazdom aute najdes nieco z "ineho" ... v premiovom mercedese dnes nie je ziadna rarita ked mas pod kapotou motor ktory ma aj dacia... tak na co sa tu hrame.... vsetky auta su uz dnes velmi podobne.... jak technicky tak vizualne sa naskok medzi autami zmensuje...... trh sa vyrovnava.... auta su uz "beznym spotrebnym tovarom" ... takze nerobil by som z toho taku dramu... hyundai ma uspech... a samozrejme nie kazdy to vie "prekusnut" ...co je zjavne aj tvoj pripad...
Avatar - 3_diamanty
10. 12. 2014 21:29
Re: i20 coupé
i20 coupe je vazne pekny kusok...... hyundai ma opat prijemne prekvapil...... necakal som ze v malej triede to bude prave hyundai kto ponukne takuto trojdverovu nadheru.... paci sa mi ze to auto nevyzera ako klasicky 5 dverak ktoremu len odoberieme zadne dvere ....... ale je vidiet ze zadna cast je " uplne nova" ...... vdaka tomu ma kupatko vacsiu charizmu a da sa skutocne nazvat kupatkom....

i20 coupe moze byt "cierny kon" a tajny favorit pre mladych ..... ktori snivaju o dostupnom sportovom ale aj sportovo vyzerajucom aute..... samozrejme pockal by som si na N verziu pripadne na klasicku turbo verziu 1.0 88KW ktora pride uz dufam v zeneve..... dizajn je vazne bez chybicky

PS: zadna cast auta zboku za zadnymi dverami ..... mi pripomina DS4 [odkaz] vs [odkaz] ... tie lemy nad blatnikmi ..... hlavne ta "bumerangova" linka nad blatnikom ....
Avatar - chetoos
11. 12. 2014 09:57
Novinky Hyundaie
Kromě modelu I20, který přichází se sportovní variantou, bych je nenazval novými modely, ale spíše modernizovány. Model I30 dostal modernější a sportovnější vzhled, a ztratil tu svou usedlost. Sportovní verze vypadá velice dobře, a doufám, že i bude jezdit tak jak vypadá a že koncovky výfuku budou laděné a ne pouze na okrasu. U i40 se jedná spíše o facelift a zmodernizování některých částí vozu, než o nový model. Změny se ocitly v interiéru a v přední části vozu. Člověk, který se v autech moc nevyzná, tak rozdíl moc nepozná. No a I20 Coupe vypadá určitě zajímavě, ale označit jej jako Coupe mi přijde nadnesené. Bude to velice dobrá varianta, pro ty kteří se chtějí odlišit, ale na nějaké velké sportovní auto si asi ani hrát nebude, i když bude jezdit určitě dobře. Možná vyplní místo po atraktivním modelu Veloster. Uvidíme... Určitě se jedná o zajímává auta, a první testy ukážou, v čem jsou nová a v čem se stále nepoučila. určitě Hyundai vyrábí dobrá auta, nejsou to sice Nadauta jak prohlašují v reklamách, ale myslím, že jsou v mnoha ohledech lepší než konkurence.
10. 12. 2014 22:04
Re: i20 coupé
A jakou máš představu, že to športovo vyzerajúce auto bude stát? S motorem, který ještě nikdo ani neviděl? Předpokládám, že tato kreace dopadne kvůli ceně podobně, jako Síd GT ... za rok a půl jsem na cestě viděl jeden jediný, a to ještě bylo mimo EU.

3D Fiestu 1.0 92kW koupíš v Titaniu za ceníkových 340, Clio GT podobně. Astru 1.0 85kW za 285.
10. 12. 2014 20:49
Re: i40!!!
Nevim, jestli je ta chromovana rohozka pusobi sebevedome...
10. 12. 2014 16:50
Re: i40!!!
ako ze sa neda. Ked si prepocitas litrovy vykon biturba z Passatu tak ta 1.7 by mala mat cca 204 koni a to uz by bolo viacej poznat ako 4kW naviac. Verim, ze do 5 rokov to daju!.
11. 12. 2014 10:13
Re: DEPÁK, KIA SOUL EV to je auto roku 2014
jj
KIA SOUL EV [odkaz] to je auto roku 2014
Hyundai je pozadu a štourá se furt jen v motorech ;-)
11. 12. 2014 03:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.