Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Bezpečnost

Zpět na článek

Euro NCAP 2014: Kia čtyři hvězdy, Audi a Jeep po pěti hvězdách

8 komentářů

Avatar - Glaukos
Glaukos
kde jsou ty doby, kdy se vážně hodnotila bepečnost a ne elektronika
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
bejvavalo..... este za cias meganu II , prveho volva s60 a podobne......

ja furt vravim ze ked sa na mna vyruti blazon v protismere tak ziadne pipatko ani el.asistent mi zivot nezachrani.... podstatny je vzdy skelet karoserie...
Futurista
Topre, a nepsals náhodou, že 4 hvězdy pro Megana jsou "průser"? Já jen, že ten Megane je šest let starej, na těch pět hvězd se nedostal ani novej soul. Raději bych asi při nehodě seděl v tom Meganu, než v některých novinkách s pěti hvězdama.

To, že tyhle testy už nejsou o bezpečnosti aut, ale o serepetičkách ( jak by asi dopadla ta Audi v základu), to netřeba rozebírat.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Zajímavý je ten rozdíl u Soulů... normální docela nářez a EV prakticky bez poskvrnky?
Avatar - Glaukos
Glaukos
:yes: jen škoda že už se kazí i američani, jejich testy bývaly skvělý
Avatar - Guttalax
Guttalax
Extra liga to má za 5. Divize za 4 ,ale tam to vyrovná neskutečně vynikající 7 letá záruka na všecko. >😒]
Avatar - Emel
Emel
Podmínky se zpřísňují. Dnešních pět hvězd by bylo pět hvězd i kdykoli v minulosti... a zároveň, pokud by auto neobstálo v nárazových zkouškách, tak bez ohledu na serepetičky 5* nedostane.

Situace je pořád stejná - 5* je záruka, že je všechno v pořádku, tedy v rámci prováděných testů. 4* nutí člověka se podívat, v čem že je vlastně problém. 3* a méně je ostuda.
Pallermo
Já se rád koukám a hledám na netu videa testů od Volva různé nehody od střetů ze zvěří po kamión či obytný vůz. Nejvíce se mi líbilo rozhýbání plaťáku s autem vzadu jenž bylo přetíženo než mělo být a jeli 130....