Bezpečnost
Glaukos
3
kde jsou ty doby, kdy se vážně hodnotila bepečnost a ne elektronika
Přejít do diskuze
bejvavalo..... este za cias meganu II , prveho volva s60 a podobne......
ja furt vravim ze ked sa na mna vyruti blazon v protismere tak ziadne pipatko ani el.asistent mi zivot nezachrani.... podstatny je vzdy skelet karoserie...
ja furt vravim ze ked sa na mna vyruti blazon v protismere tak ziadne pipatko ani el.asistent mi zivot nezachrani.... podstatny je vzdy skelet karoserie...
Topre, a nepsals náhodou, že 4 hvězdy pro Megana jsou "průser"? Já jen, že ten Megane je šest let starej, na těch pět hvězd se nedostal ani novej soul. Raději bych asi při nehodě seděl v tom Meganu, než v některých novinkách s pěti hvězdama.
To, že tyhle testy už nejsou o bezpečnosti aut, ale o serepetičkách ( jak by asi dopadla ta Audi v základu), to netřeba rozebírat.
To, že tyhle testy už nejsou o bezpečnosti aut, ale o serepetičkách ( jak by asi dopadla ta Audi v základu), to netřeba rozebírat.
Extra liga to má za 5. Divize za 4 ,ale tam to vyrovná neskutečně vynikající 7 letá záruka na všecko. >😒]
Podmínky se zpřísňují. Dnešních pět hvězd by bylo pět hvězd i kdykoli v minulosti... a zároveň, pokud by auto neobstálo v nárazových zkouškách, tak bez ohledu na serepetičky 5* nedostane.
Situace je pořád stejná - 5* je záruka, že je všechno v pořádku, tedy v rámci prováděných testů. 4* nutí člověka se podívat, v čem že je vlastně problém. 3* a méně je ostuda.
Situace je pořád stejná - 5* je záruka, že je všechno v pořádku, tedy v rámci prováděných testů. 4* nutí člověka se podívat, v čem že je vlastně problém. 3* a méně je ostuda.