...se nekoná. Žádná revoluce, ale důsledná evoluce stávajícího modelu. Venkovní tvary těžko komentovat něčím novým. Ano, je tu jinak řešená maska a jiné světlomety (budeme je nazývat ingolstadtským Thorovým kladivem?) a ostřejší zadní. Trochu nevzhledná lišta na spodní části bočních dveří bude podle mě jen jako option.
Interiér je pěkně uklizenej, tam se Audi nedopustí žádný minely. Zdaleka nejtěžší tak bude pozice modelu ML i přes chystanej FL. Po úvodním pochopitelným růstu prodeje neustále výrazně klesají a Q7 jim dá další ránu.
Tak to opravdu velmi nesouhlasím, jsem naopak překvapen velmi příjemně, z otylého, oteklého a arogantního mastodonta je velmi svěže a elegantně působící auto, které má vizuálně blíž A6 allroad než současné Q7. Za mě :yes: , ale ti, co byli zvyklí na to současné monstrum asi budou hořce plakat, v tomhle holá hlava a řetěz na bezkrku vůbec nevynikne.
Když Webpaja provokuje, musím zareagovat: TeeJay jen shrnul vjem naprosté většiny znalců aut na stávající generaci. Mnoho z tvarů je zbytečně (!) nafouklých, podporujících aroganci a také vysokou váhu a neskromnou spotřebu paliva... prostě, mastodont se už přežil. Novou generaci vidím jako krok správným směrem, zachování rozměrů (s výjimkou výšky vozu) a designové pojetí bližší zvýšenému kombi. A přitom si zachovává si velkou dávku elegance. Líbí se mi.
Tie opticky menšie tvary sú skôr dôsledkom ostrejších tvarov než veľkých kolies, podľa mňa. Teraz to pôsobí celkom dobre, predchádzajúca generácia bola mastodontná ...
V podstatě souhlas (až na to předčasné nadšení), ovšem rozhodne až finální živý dojem.
Na fotkách působí opticky ještě nižší, než současný Touareg, ale to je asi dáno protaženější zadní partií.
Súhlasím tentokrát s TeeJayom (neviem, či to nie je premiéra ;-) ). Toto je vizuálne o hodne ľahšie, ako minulogeneračný Behemoth. A rovnako mi na myseľ prišiel Allroad, hlavne predná časť je vizuálne podstatne nižšia, skoro ako osobák a to oproti obrovskej maske starej verzie kvitujem.
Já tam zásadní ústup od "mastodontních" proporcí nevidím. Auto se vzhledově celkově přiostřilo a zapadá do současného Audi-stylu , takže už nevypadá tak buclatě, ale celkové proporce mi přijdou víceméně beze změn. Což je asi správně, protože současní majitelé Q7 to tak mají rádi.
Prvý dojem skutočne je, že auto je opticky štíhlejšie, predná časť je subtílnejšia, skrátka celkovo pôsobí tak ľahkonohejšie. Nepochybujem, že rozmerovo to tak nebude, práve preto to kvitujem, ak pri zachovaní veľkorysých rozmerov dosiahli väčšiu optickú ľahkosť.
P.S. SUV ako celok idú mimo mňa a ani toto Q7 ma vôbec neoslovuje, proti doterajšej Q7, ktorá ma skoro urážala svojím opulentno-agresívnoprerasteným výzorom, je toto minimálne o triedu krajšie.
Já tedy nejsem žádný fanoušek čtyř kruhů, ale původní Q7 se mi docela líbila, vypadala jako kus auta na cestě - majestátně, teď mi to připadá, jako by se lekla a scvrkla se... ;-\
Naprosto souhlasím s TeeJay 11:45 - tohle daleko více než současnou Q7 připomíná A6 Allroad. V textu je snad i zmínka, že nový model bude nižší než ten stávající... Pro milovníky kombíků zřejmě krok správným směrem, pro zastánce SUV nikoli. Jelikož se řadím spíše do druhé skupiny tak se mi tahle "foresterizace" vůbec nelíbí. :no:
Panebože, to je nuda.... :-( ....tak strašně jsem se těšil jak bude vypadat, tak dlouho ji připravovali a nakonec tohle???? První generace taková pecka co i dnes vypadá dobře....ach jo... :-(
Mě připadá, že v zásadě nezestárla, je nekonfliktní. Vypadá pořád stejně a v citlivý konfiguraci i dobře. Tvarovej král je pro mě mezi velkými SUV jen jeden a tenhle to není ani v druhý generaci. ;-)
Takze tu sa mozem vyjadrit ? >:D
OK - vcelku suhlas:
Prva gen. po FL a v S-line pakete, alebo vo V12 pakete ktory sa dal objednat aj k V8 TDi v poslednej dobe, bola "majestatny mastodont" >:D
Ale bola to prave ta opulentnost, ktoru mnohi zakaznici hladali.
toto je krok smerom ku tym, ktorym sa zdala az moc ozrutna - zhranatit, odlahcit, znizit a tym ju urobit dynamickejsie vyzerajucu - lenze to vyslo len na polovicu ;-\
S prichodom Marka Lichteho sa praveze mali menit 2 veci:
A4 vyzerala vraj moc "obycajne" - tak ju urobit dynamickejsie vyzerajucu, a Q7 vraj vyzerala moc opulentne, bolo treba jej zjemnit dizajn.
Takze ked sa divam na ten "zjemneny" dizajn, zaujmalo by ma, ako mohla byt verzia "MK.1" :-O
Ale nemam strach - vyzera tak, ako to zakaznici plus/minus chcu, i ked tu z diskusie vidim, ze sa znova budu polarizovat, pre mna az prekvapujuco. :-|
Treba sa vyjadrovat k interieru ? Ja myslim ze nie :-):yes:
Nevím, mě to prostě celé nějak neladí, když se podívám na nové TT tak zachovává původní bauhausovskou myšlenku a s poslední verzí firemního jazyku ladí dokonale. Toto hento je nějaké divné, přední maska divná, zadek divný, snad jen boční profil ujde.
Alespon trochu popustit uzdu i jinde nez na vysce podvozku by obcas (a obcas casteji nez jen obcas) u Audi nebylo na skodu. Tady vidim model u ktereho mam pocit jakoby uz byl 4 roky na trhu, za me palec dolu. :no:
si tak to dopadne v autosalon audi. Toto bude asi najskaredsie SUV-cko ! Povodne som tipoval Volvo XC90, ale toto ho predbieha " ne o prsa"... Jdu blejt ! Moje poradie osklivosti :
Tak alespoň šla kila dolů, což byl problém první generace. Vzhledově mi příjde než jak nová generace spíš jak druhý facelift té první. Za mě táké palec dolu. :no: Tak jsem zvědavej jak bude vypadat Q8.
Tohle mi připomnělo pohled na první fotky nového Jeepa Cherokee ;-) ;-\ Je to spíš větší kombík než SUV/SAV, jako A6 allroad, ale to je u mě krása na pohled, tohle opravdu neee... Interiér klidně joo, ale exteriér je jak když měl designér hodně, ale hodně volnou ruku... A tohle opravdu několikrát předělávali jak několikrát proběhlo v mediích ? Tak nějak mi připadá poslední dobou představujou pořád nějaké až moc extravagantní modely/facelifty. U XC90 mi nesedí zadní partie, GLE zadek také, to bych ale překousl, ale tohle ze všech stran žabomyš... 8-s
generace knedlík, druhá kombík. Přijde mi, že tak moc nechtěli, aby Q7 vypadala nabubřele, že jim z toho vyšel hranatější allroad. Čekal jsem něco v povedených proporcích Q5, jen větší a s implementovanými aktuálními audi markery, tj. ostřejší hrany, nová maska apod. Tohle zforesterizování, jak to trefně někdo výše nazval, je podle mého chybný směr, trh chce SUV, která vypadají jako SUV, teda on trh chce jakékoliv auto, aby vypadalo jako SUV, ale tím spíš. ;-)
To jsi trefil. Ale ten kombík mi je blíže. První generace je pro mě autobus...
Interiér se povedl. Kéž by i u Passatu zmizely na středu přístrojovky ty otřesné hodinky, hned by to vypadalo jako v Q7. Kde jsou výdechy klimatizace opticky uklizené :-).
Jsem zvědav na paletu motorů. Zda hybrid od Audi předčí ten od Volva, myslím verzi T8. Ale V12 TDI asi nepřežije...škoda, to byly varhany >:-[]
táto generácia audi suv bude krásna, total audi. Tak jednoznačnú identitu a elegantný technodizajn nemá nikto. Schválne som si znova pozrel terajšiu Q7, kde vznikal ten mastodont dojem (ktorý tam naozaj väčšina vrátane mňa vidí). Bola celá vystavaná na výšku, táto nová je roztiahnutá do šírky, má elegantnejšie obdĺžnikové tvary masky, svetiel a pod., aj vďaka tomu pripomína kombi allrouda. Chce niekto odvaz? Má ho mať, značiek je na trhu dosť.
no je to celkovo hranatejsie ano ..... a nova 3D maska sa mi viac paci .. uz som ju chvalil aj pri facelifte Q3..... tento krok s maskou vnimam ako vizualny posun dopredu .. zbytok je takpoviediac nadalej az moc "konzervativny" a drzi sa svojej lajny. Co sa tyka interieru.... tak ten vyzera top.... totalna dokonalost
PS: s tymi klasickymi rucnymi brzdami tu asi obaja neuspejeme
inak ako FL sa tento "pocin" skutocne ani neda nazvat. Nuda, ziadne nove tvary, ziadne emocie. Velka nuda. :no: Nove XC90 mi pri uvedeni neprislo ako ziadny velky krasavec ale oproti tomuto je to designova moderna.